Goedemorgen meiden! GerdienD Spannend meid, zo te horen heb je npog de kwaaltjes dus zit het wel goed! geniet ervan! Kleinwonder, je hebt ook gelijk hoor, ik hoef niets te zeggen, maar mijn evaluatie moment is Juni dan ben ik 5 mnd zwanger..ik denk niet dat ik dat kan verbergen, en ook al kon ik het wil ze nog wel graag recht in de ogen aankijken, niet na me contract verlenging oh ben zwanger! Dat wordt dan geen pretje voor mij...ik denk buiten mijn zwangerschap om ik geen verlening krijg, aangezien het met het bedrijf niet zo goed gaat en ik de laatste ben die erbij gekomen is. We wachten af. Marisha..heel veel sterkte meid, hoop dat je snel opknapt, en dat kleintje kan wel wat hebben hoor no worries! Essit..wat rot om dit nieuws te lezen zeg! heel veel sterkte en hoop dat je het snel een mooi plekje kan geven! Ram1978! ha ha ha, het gaat hier iets sneller ja! maar die andere gebeurt helemaal niets...alhoewel, het wordt er nu ook drukker! Waar jij je lekker voelt hoor, we lezen elkaar wel weer. Ik mag straks weer voor me 2de echo! ben benieuwd! Voor de andere meiden met echo's ook heel veel plezier!
Goedemorgen allemaal, @Essit wat erg voor jullie, heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb nu een dag of twee niet gelezen dit omdat ik ziek ben. Dit is niet iets waar ik op zit te wachten. Voel mij al misselijk en dan komt dit er nog bij. Heb haast de puf niet om wat te doen. Mijn man is gistermiddag al naar huis gekomen en vanmiddag komt hij ook eerder naar huis. Jammer genoeg heb ik mijn eerste afspraak metde vk af moeten bellen. Dit wordt volgende week. Jammer maar was wel nodig. Zo ga nu even lekker thee drinken en op de bank hangen.
@ Kleinwonder, mn ventje is wel mee gegaan naar de intake bij de vk, hij vindt dat dat hoort het is ook zijn kind. En ik vind het leuk als hij meegaat, hij hoort er toch ook bij. Naar de gewone controles gaat hij niet mee, die zijn maar 10 min. Maar dat kan ook voor iedereen verschillend zijn
Ohh.. oke! Ja want mijn vriend wil ook errrg graag mee, en ik vind dat ook hartstikke fijn dat ie mee gaat, dus we gaan lekker samen. Ben net wel heel erg geschrokken.. Wilde even een glas water pakken en voor ik het weet werd ik wakker op de grond voor het aanrecht Met een enorme bult op mijn hoofd
@ kleinwonder de vk wilt graag dat vriend/manlief mee gaat want ook hun stellen ze vragen die je zelf niet altijd weet te beantwoorden. Mijn vriend gaat weer mee want krijg wel dezelfde vragen maar die mag hij mooi zelf beantwoorden nee hoor hij wilt heel graag mee. @waarom spannend vandaag weer een echo ben beniuwd hoe het met de kleine is. Vind het hier ook erg leuk hoor maar moet vaker komen lezen en schrijven dan kan ik het bij houden nu zit ik ff (illegaal) op het werk te schrijven @ schildje jammer dat je ziek was en je 1e afspraak moest afbellen wannneer is de volgende afspraak? ook ik kan niet wachten op vrijdag me 1e afspraak Vk en hoop snel op eene cho dat doen ze helaas niet daar moet weer apart een afspraak maken in het ziekenhuis.
Ja, ik ben al vaker flauw gevallen dus weet er alles van Ook zit het nogal in de familie om ook tijdens de zwangerschap flauw te vallen. Probeer het zoveel mogelijk te voorkomen maar merk toch dat ik vrij vaak tegen aan zit, naja vandaag dan voor het eerst gebeurt.
Hallo even een berichtje van mij, ik post niet zo veel maar lees wel met jullie mee. Vandaag heb ik de intake bij de VK en donderdag de eerste echo! Heb er super veel zin in. En ik heb dus ook super veel last van duizeligheid ook iedere keer het idee dat ik ga flauwvallen pff niks aan. Heb wel wat gevonden wat een beetje helpt, dextro energy van die druivensuiker snoepjes. Verder misselijk (nog niet overgegeven).
heyy ik ben uitgerekend op 14 november 2008 ik wordt voor de 2de keer november mama! want ik heb een dochter van 9 november 2000 groetjes en geniet van de zwangerschap allemaal
Gefeliciteerd Natas! Leuk! Meiden veel plezier met de echo's vandaag! Hier gaat alles goed, heb echt al een buik, gister zei 1 van de ouders, 'zo, mooi bol buikje' Het is dus al goed te zien, leuk leuk leuk!
Essit heeel dikke knuf voor jou, bah wat een naar nieuws! Geef jezelf de tijd om erover heen te komen. Hopelijk ben je snel weer zwanger, maar dit is een verlies op zich en zal je altijd wel aan blijven denken. Dikke knuf voor jou! Vanochtend mijn 2e echo gehad en we zagen een kloppend hartje en beweeglijk kindje. Oh wat zijn we blij en opgelucht, ik was weer zo bang. Moesten ook weer lang wachten voordat we aan de beurt waren. Maar het was de moeite waard (al gaat het wel heel snel bij de gyn vind ik) Nu morgen naar de vk voor de intake, hopelijk krijg ik dan met de 12 weken nog een echo. Ga het gewoon vragen. Liefs Kreeftje
Idd, thx Chantal Besefte nadien dat het idd een i ipv een a moest zijn Hoe dan ook, ik vind het erg pijnlijk (maar wel lekker om niet te hoeven gaan werken )
Kreeftje, gefeliciteerd met je goede echo! Kan me voorstellen dat het een opluchting was om dat hartje weer te zien! Ikzelf moet nog 1 week en twee dagen wachten voor we weer mogen en dat is 1 week en twee dagen te lang! Hoe zit het met de andere meiden die vandaag echo hadden? Kleinwonder, je moet het idd heel voorzichtig aan gaan doen als je zomaar flauw valt! Het lijkt me heel eng om opeens op de grond wakker te worden Waarom, wel jammer dat je nu al weet dat er een dikke kans is dat je contract niet verlengd zal worden! Hopelijk gebeurt er toch nog een wonder waardoor je toch kan blijven (of ben je het er zelf ook al een beetje beu daar?)! Saartje, jij gaat morgen nog eens een poging wagen he? Hopelijk lukt het deze keer wel! Maxje, wat leuk dat je echt al een buik begint te hebben. Ikzelf heb van mezelf al een buikje en heb de indruk dat er nog niet zoveel te zien is bij mij... Morgen hier trouwens weer een mijlpaal... 10 weken!
@ Kreetje : feli met de mooie echo! Ik heb vandaag een mijlpaal 10 weken! Krijg qua gevoel ook steeds meer vertrouwen dat het goed zal gaan. Loop sinds een week of wat niet meer steeds naar de wc om te kijken of ik bloed en ook de inlegkruisjes om een eventuele bloeding op te vangen gebruik ik niet meer. Hopelijk is mijn gevoel goed!
Hoi meiden, Vandaag hebben wij een combi afspraak gehad, je begint met een echo, vervolgens een gesprek met een verloskundige en dan een stappenplan maken met de gyn. We moesten er om half tien zijn en stonden om kwart over twaalf pas weer buiten, ben toen gelijk naar de broodjeszaak gelopen om wat te eten, ik hield het bijna niet meer. De echo was super, de beginnende beentjes en armpjes waren al te zien en ook het hartje klopte super. De rest van de afspraken was voor ons eigenlijk niet zo bijzonder omdat wij al een zoontje hebben die ook met een geplande keizersnede is geboren. 28 april krijgen wij de nekplooimeting en de uitslag van het bloedprikken. Ik wil alle meiden hier heel veel succes wensen, knuffel conny
Ook hier een hele blijde mama in spe! wat was het leuk met alles erop en eraan! en het bewoog flink! ze noemde het al een druktemaker zo vroeg al! ha ha ha ha....ze vertelde dat hoe drukker in de buik hoe rustiger ze straks zijn! Nou dat beloofd wat! maar het was super leuk! me vliezen op de echo gezien mooie navelstreng enz. hersenpannetje, en een mooi kloppend hartje en lag lekker te zwaaien en te spartelen! hihi. We zijn super gelukkig! zal snel de echo in me album zetten! Kreefje jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! weet wat je bedoelt Marisha..hoop het snel beter met je gaat, en van harte met je 10 wkn!~ Corien jij ook van harte met je 10 wkn. Conny, ook goed te lezen dat alles goed was, en nu wachten op de uitslag! Wij hebben besloten geen onderzoeken of wat dan ook te doen, we vallen ook nog niet in de risico factor. En ik ging me afvragen wat ik met een negatieve uitslag zou doen. ..Lastig! en het nare is, ze kunnen het niet met zekerheid zeggen alleen een percentage, ik zou het niet over me hart kunnen verkrijgen denk ik, om me kindje wat niet helemaal 100% zeker is weg te moeten laten halen met 20 wkn als je het al voelt schoppen! Wat vinden jullie? Saartje.......ik hoop van harte dat morgen gewoon door kan gaan en dat je eindelijk je kleintje kan bewonderen!
@waarom : wij doen ook geen verdere onderzoeken ........ik heb zoiets met die combitest kunnen ze zien of je een kasn hebt op een kindje met een afwijking ......als er nou uit komt dat we daar idd kans op hebben ,.......kan het best zijn dat dit kindje helemaal goed is.....en dan maak je je toch een behoorlijke tijd druk voor niks ,....... bij ons houden ze alleen heel goed het hartje in de gaten .........want daar zijn wel voorkomende afwijkingen van in de fam .....
Waarom, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! Het lijkt me super om je ukje te zien bewegen! Ik ben al even gaan piepen naar je echo maar die staat nog niet in je album... even in het oog houden dus