November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @klein wonder super zeg ! en nu er van genieten meis !

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    De mijne loopt ook ineens een dag achter.

@Kleinwonder, leuk ! Ik mag ook de 17e voor de echo ! Nog maar 1 week :)

3. Niet meer actief

Hey wat leuk, kunnen we samen aftellen!
    Ik heb hem gelukkig al 's ochtends om 09.45: hoef ik ook niet de hele dag met kriebels in mn buik af te wachten ;) En jij?

Ben wel erg blij, de ochtendmisselijkheid is al 2 dagen verdwenen, yes!

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb net echo gehad en was helemaal goed! Hartje klopt en het was erg bewegelijk, zag zelfs een armpje voorbij komen.
    Ben alleen iets minder ver, 8 wk en 4 dagen ipv 9 weken. Ben nu uitgerekend op 16 november.

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik pas om 17:15 uur helaas, kon eerst ook om 10:15 maar had al een andere belangrijke afspraak voor die ochtend die ik niet kon verzetten.

Bij mij lijkt het ook wel beter te gaan met de misselijkheid :D

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gefeliciteerd meiden met de mooie echo's!

Kleinwonder, fijn dat het zo goed ging bij de vk ook. Ook wel lekker dat jullie zo snel terecht kunnen voor een echo. Toen ik belde was er pas plaats na 3 weken (maar ja, bij ons heb je geen aparte gesprekken met een vk).

7. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    Meiden met een mooie echo gefeliciteerd!

Wij mogen morgen naar onze kleine spruit gaan kijken. Had gedacht dat ik nu al zenuwachtig zou zijn, maar dat valt wel mee. Lijk het nog niet helemaal te beseffen....

Misselijkheid wordt al minder gelukkig, maar aan de andere kant vind ik dit ook spannend. Zou het nog wel goed zijn? Stom he, dat getwijfel steeds. Het zou goed zijn als het morgen 14.15 is. Dan weten we het.

8. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38

Ik de 17e om 11.40!

Spannend dagje voor ons!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    GerdienD: Gefeliciteerd met de goede echo!

mvogeltje: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kleinwonder: Fijn dat de intake bij de vk een goede ervaring was voor jullie!

Loesjuh: gefeliciteerd met de goede echo!

Hier wel weer heel erg misselijk, ondanks de pilletjes! Hmmm, gewoon een slechte dag denk ik. Ook erg druk op mijn werk geweest. Misschien heeft dit er ook wel mee te maken. Morgen maar langzaam afbouwen, voor zover dat gaat met 27 kinderen in je klas!
    Fijne avond !

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's :D :p :D

x Sophie

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je en Noortje30 ook. Hier alles heel goed. Ik ben inderdaad in afwachting ;) Kan er geen pijl op trekken. Ik heb al zo'n zeven ovutesten versleten en inmiddels weer 15 bij besteld. Ook een paar dagen heel licht bruinverlies gehad :rolleyes: Hoop dat eisprong gewoon nog moet komen. Ondertussen zijn we flink aan het oefenen haha. Sinds vandaag houd ik ook maar weer mn temp. bij.

De echo van Sophie is gemaakt met ca 10 weken. Zo leuk, ze 'klom' toen helemaal met haar voetjes naar boven toe. Enorm beweeglijk zei de vk toen al. En dat is ze nu nog steeds! Had heel veel foto's in album, maar wilde ivm nieuwe zwangerschap iets meer anoniem zijn. Op de echo is ze nog niet zo herkenbaar haha.

Geniet ze allemaal!
    xx Sophie

12. Ik zit thuis met buikgriep. Afgelopen nacht de hele nacht boven de pot gehangen... Dat is vermoeiend... Vandaag beetje bijgeslapen, maar nog helemaal niet lekker.

Gefeliciteerd met de mooie echo's!

13. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Super! :D

Wij mogen 17 april dus nog een weekje spannend hoor! Ik zie dat sommige van jullie foto's en een dvd hebben meegekregen is dat altijd of afhankelijk van het echocentrum?

Verder gefeliciteerd aan iedereen die in blijde verwachting is! Spannend he, zo leuk hier iedereen die in dezelfde fase is.

Het tegenstrijdige daarbij en supermoeilijk is het voor degene met slecht nieuws, voel ontzettend met jullie mee!

Ik probeer hier wel regelmatig te lezen maar hou het helaas niet bij! Ga proberen wat beter mn best te doen! :oops:

14. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @sasgirl dat is afhankelijk van het echocentrum zeg maar. Mijn zus is nu ook zwanger (allebei uitgerekend in november ) en die had een echo in het ziekenhuis. Zij heeft maar 1 foto meegekregen. Ik heb een echo gehad in een echocentrum zeg maar en daar heb ik 5 foto's en een dvd gekregen. Was erg leuk want nu konden de as opa en oma ook ff mee gluren toen ze s avonds langs kwamen...

15. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Wow we zijn met 4 personen die een echo op 17 april hebben !
    Kleinwonder, Whabbit, Sasgirl en ik :) Insallah hopenlijk wordt het 4x goed nieuws :)

Ik ben vandaag 10 weken, yeah ! Nu eens kijken of mn banner weer normaal doet ;)

Goedemorgen trouwens.

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hij liep nu 2 dagen achter, dus ik denk ik ga 'm opnieuw proberen maken maar nu staat er helemaal niks meer :(: :rolleyes:

17. Niet meer actief

Goedemorgen..
    Naja, voor mij iets minder goed: heb net alweer 20 minuten trillend boven de wcpot gehangen: de ochtendmisselijkheid is weer terug! Heb 2 heerlijke dagen gehad zonder misselijkheid maar vanochtend merkte ik het meteen weer..
    Gelukkig voel ik me nu weer een stukje beter!

Is dit ochtendmisselijkzijngedoe trouwens een goed teken?

18. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Of je het een goed teken moet noemen... je weet in ieder geval zeker dat je zwanger bent denk ik! ;)

Maar ik hoop toch echt voor je dat het niet lang meer duurt!

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Ook bij mij is de ochtendmisselijkheid nog niet verdwenen, is wel iets minder geworden maar is nog niet weg.
    Ik heb al sinds het opstaan last van kleine steekjes onder in mn buik, denk dat mn banden aan het groeien zijn.

Ben gisteravond bij Prental geweest om een kadootje voor een collega te kopen... en kon het niet laten.. heb een heel snoezig pakje van Nijntje gekocht... zo lief :D

Zijn er hier trouwens al meiden bij wie de buikjes aan het groeien zijn ?

Yes nog een dagje werken en dan weer lekker weekend .. ben er echt weer aan toe.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : hhier begint het buikje ook al te komen hoor .......

hier ook nog steeds volop misselijkheid ...daar bij overgeven is nog wisselend ......

Deel Deze Pagina