Goedemorgen meiden, Na weer twee vreselijke dromen, werd ik wakker met een verstopte neus en holtes, een heerlijk begin van de dag Nouja, rustig aan maar vandaag. xxx
* Gemeten 11-04 - bij 11w5d - Cristina - 100 cm * Gemeten 11-04 - bij 10w3d - Manon F - 77 cm * Gemeten 11-04 - bij 10w3d - Corien - 102 cm * Gemeten 11-04 - bij 10w2d - Marisha - 104 cm * Gemeten 11-04 - bij 10w0d - Tatlim - 90 cm * Gemeten 11-04 - bij 9w6d - Ukkepuk078 - 98 cm * Gemeten 11-04 - bij 9w5d - Noortje30 - 85 cm * Gemeten 12-04 - bij 9w4d - Whabbit 77 cm * Gemeten 11-04 - bij 9w1d - Jootje 24 - 96 cm * Gemeten 11-04 - bij 7w4d - Wendy1983 - 96 cm * Gemeten 11-04 - bij 7w2d - Kleinwonder - 86 cm
En het werd nog mooier, met zojuist lekker boven de pot hangen Gister iets te hard geroepen dat het beter ging met mn misselijkheid denk ik
Jep.. dat had ik ook, je wordt meteen gestraft als je zegt dat je misselijkheid beter is Waarom krijgen sommige meiden dan geen echo bij de 12 weken? Wij kregen van de VK 2 echoverwijsbriefjes mee. Eentje voor tussen de 8 en 9 weken en een voor tussen de 11 en de 12 weken.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: ? 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 1 november Britm - ? jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 7 november Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 9 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 21 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv 24 november Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: bv 26 november Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Er zijn tot nu toe 54 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: ? april Sasgirl 1ste echo 14 april Anneke99 - vk + echo 15.00 15 april Jootje - echo Lot23 afspraak gyn. 16 april Noortje30 - vk + echo, Hanna echo Angel77 - vk, Domino85 - echo 17 april Tatlim - gyn + echo 17.15 Hanna echo Shandro vk Marisha - 2e echo MarielleB - vk 21 april Ukkepuk 1ste echo Sasgirl 2de afspraak vk 24 april Edithdeb - termijnecho 25 april Shannen - echo, gyn + nekplooimeting 28 april AmyRose - vk 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo Tatlim, ik heb hem goedgezet
@ Tatlim, heb hem goed gezet.. Mijlpaal ... ben vandaag 10 weken \/ nog een weekje en dan krijgen we de echo
Ik heb een echo gehad met 8 weken in het z'huis, en 1 met 10 weken bij de vk, denk dat6 ik ook geen echo meer krijg met 12 weken. Vorige keer had ik ook met 7,5 wk een echo, en met 8 wk weer bij de vk en met 12 wk ook vij de vk. Zal het nog eens vragen, bij 10 weken zagen we ook nog bijna niks, ze kon volgens mij ook niet echt inzoomen. Ik voel echt mee met de meiden die zo misselijk zijn, bah! Heb er zelf gelukkig geen last van. Wel ben de laatste dagen extreem moe, kan de hele dag wel slapen, maar ja, dat kan nit als je al een kleine van net 1 hebt rondlopen. mijn soll.gesprek als nanny ging goed, ben aangenomen! Ga er wel iets op achteruit met geld, ik kon niet meer vragen aan uurlon, zat al erg hoog. Hoe moet ik nou het kdv afzeggen waar ik al aangenomen was.... Moeilijk...
hallo nog even over het opmeten van de buikjes... wanneer doe je dat. want s'morgens is mijn buik minder dik als s'avonds. naar mate de dag vordert word ik dikker.
Hoi allemaal, Weer "even" bijgelezen! Weer veel verhalen. Meiden die een goede echo hebben gzien gefeliciteerd. Ik mag op woensdag. Het komt nu echt wel dichterbij. Leuk hoor! Ik ben heel erg benieuwd en vind het reuzepannend. Leuk dat de lijst weer wordt aangevuld! Mijn buik zal ik ook eens opmeten. Ik denk zomaar dat ik hoog zal eindigen. Ben al vrij fors van mijzelf En ik denk zoals vele anderen hier dat het wel een verschil maakt of je 's morgens meet of 's avond. 's Morgens kunnen mijn gewone broeken nog aardig dicht maar tegen de middag en zeker in de avond gaat hem dat echt niet meer worden. De misselijkheid is hier nog steeds niet weg. Vanavond weer een etentje, dit keer bij vrienden. Maar niet al te veel eten, kleine hapjes en langzaam, dit helpt wel een beetje. Ook zou het wel fijn zijn als iedereen gewoon weet dat ik zwanger ben. Hoef ik niet uit te leggen dat ik iets stiller ben of dat ik wat minder eet. Over een week ofzo gaan we dat denk ik wel zeggen, na een hopelijk goede echo. Fijne zaterdag allemaal!
Dag meiden! Wat goed ukkepuk dat het overneemt! je kan bij mij zetten kalender: meisje, denkt zelf meisje, wil het geslacht niet weten! ga van de week even een centimeter scoren, leuk idee! al is het nog niet gigantisch, wel leuk om het te zien groeien Alle meiden met een goede echo, super gefeliciteerd! en met een kloppend hartje wordt de kans op een miskraam stukken minder idd! heerlijk e gedachten toch! Ik had trouwens gisteren een heel klein beetje bruin slijmachtige draadjes ( sorry ) maar gelukkig vandaag al weg! want tja toch even schrikken. Saartje jammer dat je er minder bent! ben de helft weer vergeten! Alle misselijke dames.......good luck! have a great weekend!
Vandaag mijn geliefde weer van Schiphol opgehaald; gezellig dat-ie er weer is! Had heel lief wat kleding voor me gekocht in de VS. Leuk om te merken dat hij me vrij slank inschat, jammer dat 1 jurk daardoor nu al spant op de naadjes, laat staan als er meer buik begint te ontstaan De rest gelukkig helemaal goed en met rek op de juiste plekken!
Hey Wabbit, fijn dat ie terug in het land is! En ook wel leuk dat hij kleding voor je heeft mee genomen... toch leuk om mee te kunnen showen en dan heb je dingen die niemand anders heeft Maxje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat je aangenomen bent, hoop alleen dat je gemakkelijk dat kdv kan afzeggen. Domino, als je chef al op de hoogte is van je zwangerschap maakt het toch niet uit. Hopelijk moet je niet vertrekken maar indien wel, zijn jullie in NL als zwangere niet beschermd tegen ontslag? Ik denk dat je misschien juist een verkeerde indruk zou wekken moest je het ervoor zeggen (hoewel ik niet weet hoe dat in NL zit voor een uitzendkracht). Waarom, ik kan me voorstellen dat je toch een beetje schrikt als je opeens bruine slijmpjes hebt. Natuurlijk heeft het niets te betekenen maar je gaat toch meteen denken he! Ik heb zo eens gehad dat ik dacht een schijn van iets bruin in mijn onderbroek te zien (sorry voor de omschrijving)... was natuurlijk niets maar had al bijna mijn broekje uit om het toch maar eens goed te bestuderen Ukkepuk, nog gefeliciteerd met je 10 weken! Fijn als je die mijlpaal voorbij bent he! Nu op naar de 12 weken! Kleinwonder, Tatlim en Hanna, hopelijk voelen jullie jullie snel weer beter want ik kan me voorstellen dat jullie die misselijkheid onderhand wel al een beetje beu zijn... gelukkig gaat dit na de 12 weken normaal gezien vanzelf voorbij! Hier zijn we vandaag voor de eerste keer positiekleding gaan kopen. Ik ging voor een paar broeken (een vlotte voor vrijetijd en een nette voor op het werk als ik op klanten meeting moet) en ik ben dus naar huis gekomen met 2 broeken (1 jeans en 1 linnen), 2 mooie shirts met korte mouw, 1 shirt met lange mouw, 1 vestje met lange mouw, een cash coeur, een buikband en een meegroei BH (ik ben al 2 maten gegroeid!) Nou ja, nu ben ik tenminste al gesteld tot met de solden in juli! Verder verschoot die dame van de winkel nogal als ze hoorde dat ik 'maar' 10,5 weken zwanger was omdat ik eigenlijk best wel al een serieuze buik heb (al heb ik van mezelf ook wel al een buikje, nu steekt ie alleen nog meer naar voor). Een fijne zondag nog dames!
Zo Marisha, jij hebt al flink ingeslagen! Lijkt me ook zo leuk om te gaan shoppen voor die kleding, alleen durf ik het nog niet zo goed. Bij mij is nog niks te zien. Ik denk wel dat het een stuk lekkerder zit, als het dan niet te ruim zit Dinsdag alweer 11 weken, schiet lekker op nu!
Leuk inderdaad om al zoveel gekocht te hebben aan zwangerschapskleding, Marisha! Goed geslaagd zeg! Ik pas nog maar in 2 a 3 broeken en da's natuurlijk niet zoveel. Volgend weekend ook maar eens op pad denk ik, want zo kan het natuurlijk niet. Ik werk full-time en vind het wel vervelend om steeds hetzelfde aan te moeten doen. Dit weekend twee etentjes achter de rug die wonder boven wonder zonder al te veel misselijkheid zijn afgesloten. En nu maar hopen dat dit het begin van het einde van de misselijkheid is! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden ! Marisha wat leuk dat je zo goed geslaagd bent met je zwangerschapskleding ! Wat is een cash coeur ? Ik moet ook hoognodig nieuwe broeken..want net als Hanna pas ik ook nog maar 2 broeken en 1tje staat op knappen Straks om 2 uur heb ik een sollicitatie als oppas. Hoop zo dat ik de baan krijg ! Nog 4 dagen tot de echo
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: ? 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 7 november Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 9 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 21 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv 24 november Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ? lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: bv 26 november Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Er zijn tot nu toe 54 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: ? april Sasgirl 1ste echo 14 april Anneke99 - vk + echo 15.00 Brtim - controle gyn 15 april Jootje - echo Lot23 afspraak gyn. 16 april Noortje30 - vk + echo Hanna echo Angel77 - 1ste afspraak vk Domino85 - echo 17 april Tatlim - gyn + echo 17.15 Hanna echo Shandro vk Marisha - 2e echo MarielleB - vk 21 april Ukkepuk 1ste echo Sasgirl 2de afspraak vk 24 april Edithdeb - termijnecho 25 april Shannen - echo, gyn + nekplooimeting Britm - Controle gyn 28 april AmyRose - vk 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo Britm, Angel77 & Waarom, ik heb de gegevens aangepast
Hoi ,Mag ik me bij jullie aansluiten?Ik ben uitgerekend 10 november. Heb al twee echo's gehad waarbij het termijn aardig klopt.Op het moment ben ik nog steeds wat ziekig de hele dag het gevoel dat er een brok in mijn keel zit en ik weet niks er tegen te doen.iemand tips? ok groetjes.