November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: ?
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    7 november
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    9 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - ?jr - ?kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    21 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv:(
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    24 november
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ?
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: bv
    26 november
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?

Er zijn tot nu toe 55 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..

AGENDA:
    ? april
    Sasgirl – 1ste echo
    14 april
    Anneke99 - vk + echo 15.00
    Brtim - controle gyn
    15 april
    Jootje - echo
    Lot23 – afspraak gyn.
    16 april
    Noortje30 - vk + echo
    Hanna – echo
    Angel77 - 1ste afspraak vk
    Domino85 - echo
    17 april
    Tatlim - gyn + echo 17.15
    Hanna – echo
    Shandro – vk
    Marisha - 2e echo
    MarielleB - vk
    Whabbit - 1ste echo 11:40
    21 april
    Ukkepuk – 1ste echo 10:15
    Sasgirl – 2de afspraak vk
    24 april
    Edithdeb - termijnecho
    25 april
    Shannen - echo, gyn + nekplooimeting
    Britm - Controle gyn
    28 april
    AmyRose - vk
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo

Whabbit, ik heb de gegevens aangepast :D
    djen, ik heb je erbij gezet op de lijst :D

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Lijkt me ook erg leuk om zwangerschapskleding te kopen en denk dat het een stuk lekkerder zit, die spijkerbroeken zitten soms wel een beetje strak vooral savonds, nog even en dan ga ik ook vast ff kijken.
    Verder gaat het hier wel aardig met vlagen misselijk en geen eetlust ben benieuwd hoelang dat duurt maar het hoort erbij. Dinsdag de echo ben zo benieuwd en hoop zo dat het goed is.....

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo hier was ik dan weer een beetje. Oh wat ben ik ziek geweest. Het is nog wel niet helemaal over. Ik kan namelijk niet praten. Het lijkt wel of er slijm op mijn stembanden zit. Het hoesten is gelukkig ook wat minder geworden. Het zit tenminste los nu. Als ik dan zo erg moest hoesten plaste ik elke keer in mijn onderbroek. Gezien ik al andere onderbroeken draag moest ik dus veel wassen. Het eten gaat nu ook weer wat beter. Gisteren schrok ik wel. Ik was in 4 dagen tijd bijna 5 kilo afgevallen. Dat is iets teveel voor het goede. Afgelopen nacht redelijk kunnen slapen. Mijn zoontje sliep bij opa en oma. Was daar de hele nacht aan het spoken met 39,5 graden koorts. Jammer genoeg denk ik dat hij ook weer ziek wordt. Het moet maar gauw mooi weer worden. Dan knappen wij allemaal op.

Gisteren aan mijn ouders verteld dat ze voor de tweede keer opa en oma worden. Mijn moeder ging helemaal uit haar dak. Kneep mij zowat fijn. Doet je altijd goed zo'n reactie. Nu alleen nog volgend weekend mijn broertje met zijn vriendin en dan mag iedereen het weten.

Zo ga nu weer even op bed liggen en wachten tot de kleine man wakker is. Eens even zien hoe het dan met hem is. :(

Fijne zondag allemaal.

4. Niet meer actief

Ochtendmisselijkheid?
    Bij mij kunnen ze het beter 'tot-16:00-misselijkheid met daarna vreetbuien' noemen..
    Jeetje wat voel ik me slecht :(
    Maar goed, als ik dan mezelf betrap op klagen dan denk ik aan het moois wat zich in mijn buik afspeelt, wauw.

5. engelke

engelke Lid

27 mrt 2008
    9
    0
    0
    verpleegkundige
    meulebeke
    Aan alle nov 2008 mama's een dikke proficiat
    ikzelf ben uitgerekend op 16 nov2008
    donderdag 18/04 men eerste echo
    ben benieuwd :D

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Djen en gefeliciteerd met je zwangerschap! Enne.. beterschap!

Tatlim, succes met de sollicitatie, die zal nu wel al bezig zijn. Ik duim voor je dat je de baan krijgt. Is het oppassen op veel kinderen?

Schildje, dit klinkt nog niet erg goed. Hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt!

Ik ben hier druk bezig met de was. Pfffff, leuk klusje altijd :(
    Vannacht heb ik niet zo lekker geslapen, veel wakker, veel gedroomd, dus ik ben niet zo fit vandaag. Maar .... even doorzetten want door de week komt er ook nooit zoveel van hier.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Her gaat alles goed we hebben alleen een verschrikkelijk druk weekend maar van de week ben ik er weer wat vaker hoor!

Fijne dag nog allemaal! xxxx

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankje ! I got the job :)
    Op 2 kinderen. Twee meisjes, 1 is 1 jaar en de ander 4 jaar.
    Kan morgen al beginnen, ben echt happy :)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEFELICITEERD MEID!
    Heel veel succes met je nieuwe baan!
    xxx

10. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankje Wendy !

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn voor je zeg! En al zo lekker snel beginnen! Veel succes en plezier morgen.
    Laat je morgen even weten hoe het is geweest?

12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankje Hanna ! Ja ik laat het ff weten morgenavond :)

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Tatlim, gefeliciteerd met je nieuwe job!

Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangere meiden onder ons!

Ik was trouwens nieuwe kleding gaan kopen omdat ik ook nog maar in 2 broeken geraak en met mijn werk toch wel wat meer afwisseling moet hebben! Een cash coeur (als dat zo wordt geschreven) is zo'n truitjes dat je zo rond je moet draaien en dan vast knopen!

Pfff, morgen weer gaan werken na meer dan een week thuis geweest te zijn... heb echt geen zin :(

14. Niet meer actief

Hey dames,
    hoop dat jullie mij kunnen gerust stellen/of even iets uitleggen..

Ik heb vandaag en gisteren nog een test gedaan (wilde ff zien of ik echt donkere strepen zou krijgen..) en tot mijn grote schrik waren de 2e streepjes helemaal niet zo donker :( Zelfs een stukje lichter dan toen ik bij 5 weken testte :( :( :(
    Is dit een slecht teken?

15. Niet meer actief

Oja in mijn fotoalbum staan foto's van de testen..
    Als ik er zo naar kijk vind ik het er echt niet goed uit zien :(

De middelste is van vanochtend, de onderste van gisteren en de bovenste van 2 weken geleden..

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    2 treepjes lijkt me een goed teken ik zou me niet te druk maken meid!

xxx

17. Niet meer actief

Hmm nee, maar ik las ergens dat je HCG toch constant toeneemt, dus dan zouden die strepen toch donderder moeten worden?

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Marisha, dankje !
    En nu begrijp ik wat een cash coeur is :)
    Succes met werken vandaag, zal idd wel tegenvallen na een week thuis !

Hey Kleinwonder,

Ik weet niet of het een slecht teken is. Waarom heb je weer getest dan ? Voel je ook minder symptomen ofzo ? Of bloedverlies ? Niet te veel zorgen maken hoor ! Dat is niet goed voor jou en de baby !

Sterkte xxx

19. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Kleinwonder, je had toch al dit topic geplaatst:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#2399226

Moet je kijken hoeveel meiden zeggen dat het niks hoeft te betekenen !
    Snap wel dat je zenuwachtiger wordt omdat je donderdag de echo hebt, daar heb ik zelf ook last van. Maar je zorgen maken helpt toch niet.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze zeggen toch altijd een streep is een streep, dus als je nu nog steeds 2 strepen ziet dan zit het wel goed denk ik!

Deel Deze Pagina