November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ik ook :D

2. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    me tooooooo

3. Niet meer actief

Haha ik ben aan het aftellen tot donderdag!
    2 nachtjes..

4. Ik vind het nu ook wel heel spannend worden...

Meiden suc6 met aftellen!

5. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    Ik weet nu sinds 2 weken dat ik mama ga worden. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en vind het allemaal erg spannend.
    Voor zover het nu op neer komt komt ons eerste kindje 26-nov-2008.
    ik ben zelf ook van nov maar dan van nov 78

groetjes Carla

6. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    gefeliciteerd Carla!
    geniet er lekker van :)

7. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wil mij ook graag aan melden want ik ben ook zwanger en uitgerekend eind november.
    Zeker weten doe ik het nog niet want ik weet niet waneer mijn laatste menstruatie was en ook niet waneer ik precies ben uitgerekend.
    De echo moet het mij laten weten straks.
    Mischien ben ik wel in December uitgerekend maar dat zie ik dan wel.

Ik ben zwanger van de tweede dus erg leuk.

Doei Teddy

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hallo,
    wilde even laten weten dat mijn 2e echo ook goed was.
    er valt nu echt een last van onze schouders, en kan eindelijk gaan genieten.
    het hartje klopt krachtig en het beebje is goed bewegelijk.
    kans dat het nu nog mis zou gaan is nihil volgens degene die de echo heeft gemaakt. het enige advies wat ze gaf was: genieten, je hebt genoeg spanning gehad de laatste tijd!

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd! wordt lekker druk hier!

Mijn keuze voor nieuw werk is gemaakt, het kdv waar ik zou gaan werken belde op, en toen vertelde ik dat ik een 'probleempje' heb, maar hun vonden dat helemaal geen probleem, leuk juist! ze waren zo positief dat ik besluit daar toch te gaan werkn. Als nanny heb je toch minder zekerheid ookal is het werk wel makkelijker!

Verder voel ik me goed, nog wel moe, maar hoop dat dat straks voorbij is, als alles wat rustiger is.

jootje; fijn zeg dat het allemaal goed was, en nu lekker gaan genieten hoor!

10. Maite

Maite Lid

10 apr 2008
    79
    0
    0
    Consulent schuldregeling en budgetbeheer
    Amersfoort
    Ik weet nu ruim een week dat ik mama ga worden en ben ook op 26/11/2008 uitgerekend!
    Volgende week een afspraak bij de VK, dus ik ben benieuwd!

11. Niet meer actief

Ik weet het 2 weken, maar ik ben ook de 26e uitgerekend! Heb donderdag de eerste echo ben echt super benieuwd!

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nieuwe mama's welkom en van harte!

Goede echo's feli!

(jeetje wat moeilijk om te onthouden wat je wilt typen als je een stuk moet lezen)

Maar goed voor iedereen in elk geval niets dan goeds :D

Hier ook een mijlpaal....11 weken vandaag.

Maandag gaan we voor een nekplooimeting.....erg spannend.

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Jaaahhh! Ik sluit mij ook aan bij de novemberclub! Ik ben uitgerekend op 24 november van ons 1e kindje!

14. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    7 november
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    9 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    21 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv:(
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    24 november
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ?
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: bv
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    26 november
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ?

Er zijn tot nu toe 56 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..

AGENDA:
    ? april

Sasgirl – 1ste echo
    14 april
    Anneke99 - vk + echo 15.00
    Britm - controle gyn
    15 april
    Jootje - echo
    Lot23 – afspraak gyn
    Schildje - 1ste afspraak vk
    16 april
    Noortje30 - vk + echo
    Hanna – echo
    Angel77 - 1ste afspraak vk
    Domino85 - echo
    17 april
    Tatlim - gyn + echo 17.15
    Hanna – echo
    Shandro – 1ste afspraak vk
    Marisha - 2e echo
    MarielleB - vk
    Whabbit - 1ste echo 11:40
    21 april
    Ukkepuk – 1ste echo 10:15
    Sasgirl – 2de afspraak vk
    24 april
    Edithdeb - termijnecho
    25 april
    Shannen - echo, gyn + nekplooimeting
    Britm - Controle gyn
    28 april
    AmyRose - vk
    2 mei
    Vickys - 2de echo
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    Chebu - afspraak gyn
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo

Hoop dat het niet erg is dat ik mezelf heb toegevoegd aan de lijst ? :D

15. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Alle nieuwe van harte meiden! gezellig dat jullie er zijn!

Jootje wat een goed nieuws he!
    Mij vertelde ze ook dat het nu bijna niet meer fout gaat, maar toch leef je uit naar die 3 mnd. ha ha ha ha
    Lekker genieten nu he! al vind ik het heel af en toe nog steeds moeilijk! en onwerkelijk!

16. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Weten jullie eigenlijk waar zo'n zwangerschapsstreep voor is?
    Niet iedereen krijgt em?

zegt het iets over jongen meisje?
    Vanaf wanneer kan die komen?
    gek eigenlijk?

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden met mooie echo's en mijlpalen GEFELICITEERD! En ik was gister al blij met de 8 weken haha!

xx

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

wij hebben de 3e echo gehad ! ons wondertje was goed gegroeid ! was echt al mega ....zal zo effe een foto plaatsen in mijn album

19. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Wat leuk Sybje!gefeliciteerd! :)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel ,......nu duurt het een poosje hoor voordat we weer een echo hebben ...haha !
    25 juni pas .....tenzij ik 22 mei effe ga zeuren om een echo .....vind wel dat er dan in eens zo'n lange tijd tussen zit .....vind ik eigenlijk niks.....voel me dan erg onzeker ....
    weet wel dat ik sowieso niet mag klagen qua echos maar toch

Deel Deze Pagina