Ik weet nu sinds 2 weken dat ik mama ga worden. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en vind het allemaal erg spannend. Voor zover het nu op neer komt komt ons eerste kindje 26-nov-2008. ik ben zelf ook van nov maar dan van nov 78 groetjes Carla
Hallo meiden, Ik wil mij ook graag aan melden want ik ben ook zwanger en uitgerekend eind november. Zeker weten doe ik het nog niet want ik weet niet waneer mijn laatste menstruatie was en ook niet waneer ik precies ben uitgerekend. De echo moet het mij laten weten straks. Mischien ben ik wel in December uitgerekend maar dat zie ik dan wel. Ik ben zwanger van de tweede dus erg leuk. Doei Teddy
hallo, wilde even laten weten dat mijn 2e echo ook goed was. er valt nu echt een last van onze schouders, en kan eindelijk gaan genieten. het hartje klopt krachtig en het beebje is goed bewegelijk. kans dat het nu nog mis zou gaan is nihil volgens degene die de echo heeft gemaakt. het enige advies wat ze gaf was: genieten, je hebt genoeg spanning gehad de laatste tijd!
Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd! wordt lekker druk hier! Mijn keuze voor nieuw werk is gemaakt, het kdv waar ik zou gaan werken belde op, en toen vertelde ik dat ik een 'probleempje' heb, maar hun vonden dat helemaal geen probleem, leuk juist! ze waren zo positief dat ik besluit daar toch te gaan werkn. Als nanny heb je toch minder zekerheid ookal is het werk wel makkelijker! Verder voel ik me goed, nog wel moe, maar hoop dat dat straks voorbij is, als alles wat rustiger is. jootje; fijn zeg dat het allemaal goed was, en nu lekker gaan genieten hoor!
Ik weet nu ruim een week dat ik mama ga worden en ben ook op 26/11/2008 uitgerekend! Volgende week een afspraak bij de VK, dus ik ben benieuwd!
Ik weet het 2 weken, maar ik ben ook de 26e uitgerekend! Heb donderdag de eerste echo ben echt super benieuwd!
Nieuwe mama's welkom en van harte! Goede echo's feli! (jeetje wat moeilijk om te onthouden wat je wilt typen als je een stuk moet lezen) Maar goed voor iedereen in elk geval niets dan goeds Hier ook een mijlpaal....11 weken vandaag. Maandag gaan we voor een nekplooimeting.....erg spannend.
Jaaahhh! Ik sluit mij ook aan bij de novemberclub! Ik ben uitgerekend op 24 november van ons 1e kindje!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 7 november Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 9 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 21 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv 24 november Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ? lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: bv Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? 26 november Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ? Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: ? april Sasgirl 1ste echo 14 april Anneke99 - vk + echo 15.00 Britm - controle gyn 15 april Jootje - echo Lot23 afspraak gyn Schildje - 1ste afspraak vk 16 april Noortje30 - vk + echo Hanna echo Angel77 - 1ste afspraak vk Domino85 - echo 17 april Tatlim - gyn + echo 17.15 Hanna echo Shandro 1ste afspraak vk Marisha - 2e echo MarielleB - vk Whabbit - 1ste echo 11:40 21 april Ukkepuk 1ste echo 10:15 Sasgirl 2de afspraak vk 24 april Edithdeb - termijnecho 25 april Shannen - echo, gyn + nekplooimeting Britm - Controle gyn 28 april AmyRose - vk 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 juni Guapetona - 20 weken echo Hoop dat het niet erg is dat ik mezelf heb toegevoegd aan de lijst ?
Alle nieuwe van harte meiden! gezellig dat jullie er zijn! Jootje wat een goed nieuws he! Mij vertelde ze ook dat het nu bijna niet meer fout gaat, maar toch leef je uit naar die 3 mnd. ha ha ha ha Lekker genieten nu he! al vind ik het heel af en toe nog steeds moeilijk! en onwerkelijk!
Weten jullie eigenlijk waar zo'n zwangerschapsstreep voor is? Niet iedereen krijgt em? zegt het iets over jongen meisje? Vanaf wanneer kan die komen? gek eigenlijk?
hey meiden ! wij hebben de 3e echo gehad ! ons wondertje was goed gegroeid ! was echt al mega ....zal zo effe een foto plaatsen in mijn album
dankje wel ,......nu duurt het een poosje hoor voordat we weer een echo hebben ...haha ! 25 juni pas .....tenzij ik 22 mei effe ga zeuren om een echo .....vind wel dat er dan in eens zo'n lange tijd tussen zit .....vind ik eigenlijk niks.....voel me dan erg onzeker .... weet wel dat ik sowieso niet mag klagen qua echos maar toch