November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Gefeliciteerd Sybje !

Ik vind dat er toch best een lange poos zit tussen de echo's in Nederland.
    Ik ben "een Belgse" en ga bij een gynaecoloog waar ik in het begin (tot ik de baby voel) om de 3 weken een echo krijg, en vervolgens om de 4 weken tot het einde van mijn zwangerschap.
    En vind dit soms al lang ;)

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zo dat is dan goed geregeled bij jullie vicky !

in nl heb je aan het einde vaak wel iedere week controle ...maar dan ook geen echo' s meer ....

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey Meiden,
    Wou ff laten weten dat het goed gaat met mij?
    Ben vandaag bij de gyn geweest en ben ''schoon'' verklaard hahaha.
    Wij mogen weer gaan klussen en als het zover is laat ik jullie het weten.
    @de meiden met geweldige echo's gefeliciteerd?
    @all ik blijf stiekum mee lezen en wens jullie een fijne zorgeloze zwangerschap toe!
    Liefs Chantal.

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Heyy Chantal, fijn om te horen dat alles "schoon " is.

Hoop dat het voor jullie heel snel weer raak mag zijn en dat je dan mag genieten van een zorgeloze zwangerschap!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chantel : gelukkig dat alles weer schoon is ....hoop dat je snel weer zwanger bent !

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    7 november
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    9 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    10 november
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    21 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv:(
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    24 november
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Janny Jansen - ? jr - ? kindje - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ?
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: bv
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    26 november
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ?

Er zijn tot nu toe 57 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..

AGENDA:
    15 april
    Jootje - echo
    Lot23 – afspraak gyn
    Schildje - 1ste afspraak vk
    16 april
    Noortje30 - vk + echo
    Hanna – echo
    Angel77 - 1ste afspraak vk
    Domino85 - echo
    17 april
    Tatlim - gyn + echo 17.15
    Hanna – echo
    Shandro – 1ste afspraak vk
    Marisha - 2e echo
    MarielleB - vk
    Whabbit - 1ste echo 11:40
    21 april
    Ukkepuk – 1ste echo 10:15
    Sasgirl – 2de afspraak vk
    24 april
    Edithdeb - termijnecho
    25 april
    Shannen - echo, gyn + nekplooimeting
    Britm - Controle gyn
    28 april
    AmyRose - vk
    29 april
    Waarom - 12 weken echo
    2 mei
    Vickys - 2de echo
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    Chebu - afspraak gyn
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo

@ Vickys, jammer dat je niet even kon wachten tot ik tijd had om je op de lijst te zetten.

@ Waarom, heb je gegevens erbij gezet op de lijst.

@ Evie83, zou je de datum dat je uitgerekend bent kunnen doorgeven, dan kan ik je erbij zetten op de lijst

@ Janny Jansen, ik heb je erbij gezet op de lijst, kan je mij in een pb'tje de rest van de gegevens uit het lijstje sturen dan zet ik dat erook bij.

7. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Sybje, leuk dat je alweer een echo hebt gehad.. ik moet nog wachten tot volgende week maandag.. dan heb ik pas de eerst.

@ Jootje, Lot23 & Schiltje, hoe waren jullie afspraken bij de vk, gyn en de echo.

Ik heb vandaag de hele dag de schoolbanken gezeten.. pff wat is dat vermoeiend zeg, was blij dat ik weer thuis ben.
    Heb al de hele dag pijn in mn zij, net boven mn heup, volgens mij zijn mn banden aan het groeien.

dikke knuffel

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben vandaag de eerste echo gehad bij de gyn en dit zag er tot zover allemaal goed uit het hartje gezien en gehoord echt super. Mag nu naar de vk. Het blijft nog wel een beetje spannend natuurlijk.

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd! Super dat het allemaal zo goed gaat!

Sjansie, fijn dat je weer 'schoon' bent! En nu... klussen maar ;)

Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Carla78, Teddy & Janny welkom hier en gefeliciteerd met de zwangerschap!

Sybje & Lot: Wat fijn, een goede echo! Gelukkig maar!

Morgen ben ik aan de beurt. Ik ben toch zo benieuwd! Gelukkig had ik precies morgen een vrije dag!

Fijne avond verder!

11. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en het hartje zien kloppen :p
    Ik dacht eigenlijk dat ik een december-mama zou worden maar ik ben een november-mama. Omdat ik het vanaf het begin bij de december heb doorgebracht probeer ik een beetje te switchen tussen hier en daar :)

Mijn uitgerekende datum is 29 november.
    Ik zal mijzelf even toevoegen.

Oja, iets over mezelf.....
    Ben 30 jaar, moeder van een meid van bijna 10 jaar en nu zwanger van mijn 2e wondertje.

Slaap lekker allemaal

12. Niet meer actief

Goedemorgen!
    Jippie, jippie.. 8 weken vandaag!
    Morgen eerste echo, ben echt super nieuwsgierig! Kan haast niet meer wachten. Vandaag een drukke dag, dus gelukkig zal de tijd voorbij vliegen (hopelijk..)

Allemaal een fijne dag!

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Bedankt voor het warme welkom!
    Ik heb afgelopen maandag mijn eerste echo gehad. Deze had ik al met 8 weken omdat ik in november een EUG (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) had. Gelukkig zit het 'babytje' nu op de goede plek, en het hartje klopte heel goed! Zo geweldig mooi om te zien! Je kan dan wel huilen en lachen tegelijk van geluk. Want oh, wat was ik bang dat het weer niet goed zou zijn. Nu wachten we vol spanning de 12 weken af.
    Dinsdag 22 april ga ik weer naar de gyn voor een gesprek over de verschillende onderzoeken. Dan krijg ik in de week van 12 t/m 20 mei een termijnecho en waarschijnlijk komt daarbij ook een combinatietest. Heel spannend dus allemaal.

Ukkepuk: Ik heb jou de verkeerde data doorgegeven volgens mij, van die termijnecho. Volgens mij had ik april opgeschreven, maar dat moet dus mei zijn. Sorry... :oops:

Leuk dat er zo'n lijst bestaat met de aanstaande mama's van november. Het geeft toch een soort van band, als je in dezelfde periode bent uitgerekend?
    Ik wens iedereen veel geluk bij deze zwangerschap!

14. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Bedankt Ukkepuk!

Chantal, fijn te lezen dat het goed met je gaat, en jullie groen licht hebben gekregen! Spannend weer, heel veel succes en je laat het even weten he als het weer zover is :)

Alle nieuwe meiden, gezellig! en van harte!

En gelukkig goed nieuws voor alle meiden met een echo!

Sybje, duurt idd lang he..ik krijg er gelukkig nog 1 met 12 wkn, dat is dan me 3de maar dan weer wachten tot de 20 wkn echo!
    pppfff! kijk erg uit over twee weken! 12 weken! :)

Weten niemand hier iets over die zwangerschapsstreep die sommige wel en niet krijgen? en wanneer ongeveer?

fijne dag allemaal!
    Nog een half dagje werken en dan lekker op vakantie heeerlijk :)

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @waarom ...ja dan duurt het in eens lang he ,......op zich vind ik het niet erg ...maar zolang ik de kleine niet voel voel ik me nog erg onzeker.....de gyn heeft me wel duidelijk gemaakt dat een mk nu bijna niet mee rvan toepassing is ...maar toch ....je blijft bang .....

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
  17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!
    Hebben anderen dat ook? Pijn net boven het bilbot zeg maar. Een soort trekkerig gevoel? Zijn dat ook banden? En o ja, de taille is aan het verdwijnen! Dat valt nu wel op.

18. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    bedankt Tatlim!

Sybje, ja dat is wel fijn om te horen he! maar toch...ik blijf ook een beetje bang hoor!
    laten we hopen dat we het straks gaan voelen, volgens mij ben je dan weer bang als je dan een dagje niks voelt! ha ha ha ha ha ha!

have a great day!

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Pijntjes heb ik nog geen last van, maar mijn taille is inderdaad ook minder aan het worden volgens mij!

Morgen eerste echo, hoop dat alles goed is en dat ik eindelijk meer "bewijs" krijg van mijn zwangerschap!

20. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja het leek gisteravond wel bandenpijn in mn rug :(: Maar ik weet niet of dat kan :rolleyes:

Deel Deze Pagina