@Sybje, Dat is niet leuk nee om te horen vooral als je zelf zo onzeker bent. Ik heb het ook hoor. Bent veel te bang dat over een paar weken de echo helemaal niet goed is. Ik probeer er wel van te genieten ik hoop dat jij het ook kan en anders kan je hier altijd komen praten hoor meis. Ik denk dat er meer meiden zijn die het hebben. @Waarom. Hihi ik heb het aangepast hoor. Sorrie. stond wel heel raar zo. kalender meisje denkt zelf een idee
Marisha, leuk je hier ook weer te zien! en ook met 7 weken een echo? me too...hoop echt 25 maart een kloppend hartej te horen. Ik moet allerlei feestjes af gaan zeggen nu, normaal drink ik altijd wel en rook(te) ook! Valt natuurlijk wel op he! nu opeens niet meer..ha ha..en de echo is net na de pasen! heb ik ook weer etentjes bij moeders en schoonmoeders....als ik zeg geef mij maar een spa tje! weten ze genoeg Lastig! Mimi, bedankt voor je antwoord. mijn contract loopt af in Juli...dan ben ik uuhh..6 mnd. dus hetzelfde als jij! Ik ben benieuwd wat ze doen...wil er ook eigenlijk niet blijven, maar wil natuurlijk niet me geld missen totdat ik wat anders heb voor na de bevalling! Nou ik hoop dat het goed komt!
Hmmz nee wat moet ik begrijpen dan hahaha. Nee hoor meis. Ik hou ook best van en drankje in het weekend hoor. Het liefst geen wijn maar safarie of sheridan's. hmmz. Ik ben sinds 1 januari gestopt met roken. Meer omdat het moest van mijn arts maar toen het niet daardoor kwam ben ik niet weer gaan roken (wat ik wel gezegd had) Valt het je mee niet roken of rook je nog een beetje. Ik heb met mijn dochter ook dehele zwangerschap gerookt. maar was toen 8,5 jaar terug en was nog niet echt een taboe erop en nu wel
Daar ben ik ook bang voor hoor....maar wie niet! toch? Het lijkt me vreselijk! wens haar heel veel succes!
Mimi, ook vreselijk meid, jij hebt het al twee keer aan de hand gehad zie ik! Is dat wat ze aan het onderzoeken zijn? waarom dat twee keer is gebeurt?
Was eerst niet de bedoeling toen ik vorige maand bij haar aanklopte. Sinds begin januarie heb ik last van enrome pijn in mijn buik en benen en rug tijdens mijn menstruatie. Dat had ik nooit gehad. Vandaar dat ik begin februarie toen ik het weer had even langs de HA geweest ben voor doorverwijzing Gyn. Ik kreeg wel een stollingsonderzoek dat wilde ze zelf gelijk doen. En even echo en alles maar dat zou ik over 4 weken ergens gaan krijgen. Een miskraam is (ook al is het op dat moment niet leuk te horen) je lichaam die een vruchtje afstoot wat niet goed is. Werd mij gezegt. Ik ben nu wel heel onzeker maar probeer ook positief te zijn.
hier nog een stugge roker, helaas, maar heb nu sinds de test posi was niet gerookt maar wel moeilijk soms hoor
hey meiden het gaat geloof ik wel weer ...het komt een beetje met vlagen ...moet mezelf inprenten dat ik geen reden heb om een mk te krijg (wel overgewicht helaas) ......maar goed komt goed ! hebben jullie het al verteld aan mensen ? mijn moeder belde net en vroeg of ik al eens een hsg had gehad ...toen zei ik nou nee maar dat zal binnenkort wel een keer gebeuren ....
Ook ik heb jaaaaaren gerookt! Al ben ik nu wel al meer dan een jaar zonder hulpmiddelen gestopt! Ben best wel trots op mezelf! En ik ben ook een van die meiden die graag een glaasje dronk... vind het nu al zonde van al die flessen wijn die nu een jaar ongeopend in de berging zullen staan Weten jullie wat ik me eigenlijk wel af vroeg? Mag je nu champagne drinken of niet? Vroeger zeiden ze van wel maar ik dacht dat alle alcohol slecht is?
volgens mij mag je geen champagne drinken ...... ik ben 17 maart een jaar gestopt met roken ...het had niet alles gescheeld of ik was weer begonnen ...maar gelukkig ben ik er niet meer aan begonnen ... @mimi hoe was je shake ?
hoi meiden, ik was een stevige roker. zware shag wel te verstaan. ik kon mijn spiraal laten verwijderen en accuut stoppen met roken. ook datik stopte met de pil en ik zwnager probeerte te worden van mijn zoontje geen enkel probleem, maar mijn zoontje was 5 weken oud en stak weer een een lekker sjaggie op/ na deze zwangerschap ben ik er al van overtuigt dat ik zo weer begin. natuurlijk weet ik dat het dom is. en natuurlijk is het niet goed voor je,maar wat is er wel goed voor je, al die lekkere met gif bespoten groente en fruit? meiden, maak jullie niet zo gek. als je rookt dan rook je nog so what. vroeger rookte iedereen lekker stevig door. geen haan die er naar kraaide. ik heb geluk dat ik het zo ff kan, maar ik weet van helehoop die dat niet kende en toch gewoon gezonde kinderen terwereld zetten. probeer te minderen en probeer niet met een grote buik in het openbaar te roken dan heb je dat gezeik ook niet. succes meiden
HSG is een baarmoederfoto. Een tamelijk pijnlijk onderzoek dat onderdeel uitmaakt van de onderzoeken die men doet in de MMM... Tja, wij zijn een slag apart met een aparte woordenschat he
Heb ik nog niet gemaakt. Ik zit namenlijk nog een beetje vol van het eten en ik kwam erachter dat mijn sinaasappels uit de koelkast lagen. Vind het koud toch lekkerder. Onder de rokers onder ons. : Het is voor mij nu na 2 maanden nog steeds moeilijk hoor. Ben in 1 keer gestopt en daarna niet meer gerookt. Nou ja in mijn dromen stak ik er iedere nacht nog 1 op en word helemaal hysterische dan. Gelukkig droom ik het niet elke avond meer . Ik heb bij de oudste ook gerookt en dat was nog niet zo erg toen. Nu wel. Ik heb ook een mooie gezonde dochter. Ze was toen 48 cm lang en 2900 gram. Het was een plaatje en ze mocht mee naar huis. Als ik niet gerookt had denk ik dat ze nog groter geweest was. En dit was voor mij al groot genoeg
met mn oudste rookte ik er 2 a 3 per dag nog, met de 2e 1 per dag en probeer nu helemaal niet te roken, maar soms is dat best moeilijk hoor, had wel eerlijk toen tegen de vk gezegd dat ik wel rookte en zij zei ook, 2 a 3 is niet zo heel erg, beter van niet, maar dat aantal is niet zo heel erg, en beide jongens gelukkig ook een mooi gewicht 2750 en 2970( beide 2 en halve wk eerder dan data) en gelukkig gezond en mn placenta was mooi, mn ma en oma en tante hebben allemaal stug doorgerookt, dus ik val nog mee dan haha
nee hoor amyrose nu ze zwanger is hoeft dat niet meer. ze houd haar moeder voor de gek. omdat zeniet wil vertellen dat ze zwanger is wel een goeie sybje
hahaha kan me voorstellen dat het soms moeilijk volgen is! Denk ook niet dat ik dat nieuws gewoon over de telefoon zou willen brengen... heb ook zo'n reactie gehad toen mijn mama me over de telefoon ook zo'n soort vraag stelde