Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 7 november Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 9 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 21 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv 24 november Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ? lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: bv Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? 26 november Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ? 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Er zijn tot nu toe 58 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: 16 april Noortje30 - vk + echo Hanna echo Angel77 - 1ste afspraak vk Domino85 - echo 17 april Tatlim - gyn + echo 17.15 Hanna echo Shandro 1ste afspraak vk Marisha - 2e echo MarielleB - vk Whabbit - 1ste echo 11:40 21 april Ukkepuk 1ste echo 10:15 Sasgirl 2de afspraak vk 24 april Edithdeb - termijnecho 25 april Shannen - echo, gyn + nekplooimeting Britm - Controle gyn 28 april AmyRose - vk 29 april Waarom - 12 weken echo 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 9 mei smallgirl77 - 2de echo 16 mei smallgirl77 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo @ smallgirl77, je staat erbij op de lijst @ Janny Jansen, Heb je gegevens erbij gezet @ Evie83, zoals afgesproken
Yes vandaag 8 weken. Morgen voor het eerst naar de verloskundige, wel een beetje spannnend. Gister veel last van mijn buik, soort ongi krampen. Was erg vervelend, vooral tijdens het sporten. Ben vandaag voor het eerst niet misselijk heb zelfs honger. Net het ontbijt op en nu al bezig aan een stuk chocola . Groetjes MarielleB
@ chebu : heb ik ook is een pijn bij het stuitje die door trekt naar je billen en heupen heb het aan de gyn gevraagd en die zei dat het gewoon de verandering van je lichaam is .....maar het voelt in ieder geval niet prettig !
Hallo allemaal. Ben er even twee weken uit geweest en dat waren twee vreselijke weken. Ik heb ook niet alles teruggelezen, dat was teveel. Ten eerste gingen we verhuizen waarbij heel veel dingen tegen zaten. En ten tweede toen ik vol blijdschap op m'n werk vertelde dat ik zwanger ben werd er bot gezegd: dat dacht ik al, dat is niet zo mooi want we willen van je af. En daarmee was de zaak afgedaan en kon ik gelijk vertrekken. Ik heb namelijk een jaar contract en dat willen ze niet verlengen. Nou, ik wist gewoon niet waar ik het had. Drie jaar lang heb ik me uitgesloofd voor deze mensen zonder ooit een blijk van waardering, en nu word ik zo schofterig op straat gezet zonder felicitatie voor m'n zwangerschap en zonder bedankt en nog niet eens een hand. En we hebben net een hypotheek afgesloten. Je kan je voorstellen dat ik hierdoor ontzettend overstuur ben geweest en dat de verhuizing er nog minder door opschoot. Daarnaast ben ik ook nog vreselijk bang geweest of ik toch niet teveel in de verflucht heb gezeten en wat al deze stress met m'n ukkie doet. Sorry hoor maar ik moet dit even van me afschrijven. Ik vrees zo erg voor m'n baby. Dit zijn tenslotte de meest kwetsbare weken. En juist nu ben ik alles behalve blij en gezond. Ik zoek op het moment ook overal naar bevestigingen van mensen die ook geverfd hebben en veel stress hebben gehad in de eerste weken en gewoon een gezond kindje hebben gekregen. Nou dat is eruit. Verder heb ik nog steeds geen enkel zwangerschapssymptoom. Volgende week heb ik de eerste echo. nou weet ik dat ze dan nog niet kunnen zien of ons kindje gezond word maar ik hoop toch dat een kloppend hartje me wat geruststelling geeft. Sorry voor m'n geklaag...
@Linda, serieus, zomaar eruit gezet? Sorry, maar dan zijn ze het ook niet waar dat je daar werkt. Sterkte meid!
hey iedereen 't is weer een tijd geleden ik heb maandag mijn eerste echo gehad en het zag er goed uit. hartje klopte en dat was een enorme geruststelling voor me. Ben nog wel bang maar het gaat al veel beter. Hopelijk blijft het goed. Ik was iets minder ver dan ik dacht. Ben vandaag 8 weken ipv 8,2 maar ja dat is niet belangrijk. Ben nu dus uitgerekend op 26 november nu. kleintje was 12,2 mm klein he.. Liefs Anneke
Fijn Anneke! Linda, wat schandalig zeg om je zo op straat te zetten! Gelukkig heb je wel recht op een uitkering, dus daar hoef je eje nbiet druk om te maken. En als de verf op waterbasis is, is er niks aan d ehand hoor, dit zij mijn vk. En stress, ik heb ook aardig wat stress, en had ik bij mijn vorige zw.schap ook, ik heb een gezonden dochter gekregen hoor! Harley, veel plezier met je echo vanmiddag!
Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad. Een kloppend hartje gezien ! Heel erg spannend vond ik het, maar heel erg opgelucht dat het er goed uitzag. Ben vandaag 8 weken en 1 dag zwanger, uitgerekend op 24 november. De echo foto staat ingelijst op de salontafel! Ik ga nu even proberen mijn banner aan te passen!
@ hanna gefeliciteerd met je echo, lekker is dat he om dat flikkerend hartje zien Mag ik vragen hoe groot het kindje was bij jou? Bij mij op 7w 5d 12,2 mm.
@ Hanna en Anneke, Gefeliciteerd met je mooie echo.. dat is weer goed nieuws. @ Linda, wat een werkgever zeg.. botter kan haast niet en je dan nog zomaar op straat zetten.. :thumbdown: :c: Ik heb ook pijn boven mn heupen en soms trekt het door naar mn onderrug, ik ga er maar vanuit dat het bandenpijn is of mn baarmoeder is aan het groeien
HAllo Meiden, Even een up-date van mij....Vanochtend naar de VK geweest alles oke. Ze maakt zelf geen echo's dus helaas nog geen hartje gehoord. Kan morgen het echo centrum bellen voor een afspraak. Groetjes
en natuurlijk alle meiden met een mooie echo gefeliciteerd. we hebben het goede nieuws vanmiddag ook aan m'n ouders verteld, wat zijn ze blij, hun eerste kleinkind
Linda, dat is echt balen. Wat belachelijk om je er op zo'n manier uit te zetten. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Zal vast goed gaan met je kindje, volgens mij kunnen ze meer hebben dan wij denken, sterkte. Alle meiden die een echo gehad hebben, gefeliciteerd, allemaal goede echo's, fijn! En alle nieuwe november mama's, welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap!
Vandaag is mijn vriendin langs geweest met haar baby. Ik kreeg 3 leuke rompertjes, heel klein, schattig! En allerlei kraamverband en een pak luiers die haar kindje niet meer gebruikt. Had ze allemaal nog over, lief he. Je krijgt er zo helemaal zin in!
@Ukkepuk, ik had helemaal geen probleem om te wachten. Ik had je vergeten doorgeven wanneer mijn volgende echo was, en vond dat ik dat ook best zelf kon aanvullen en je daarmee wat tijd besparen. Sorry als dat verkeerd werd opgevat... [-o<
@ Vickys, het geeft verder niets, maar er is een week geleden onderling afgesproken dat ik de lijst bij zou houden.. en aangezien ik 40 uur werk en gister de hele dag op school zat kon ik het alleen in de avond doen.. en er stonden al een paar mailtjes in mn mailtbox.. dus moest ik het eigenlijk dubbel doen.. Als je wilt helpen ben je van harte welkom hoor.