November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik zag het niet zitten om het volledige topic door te lezen van de november-mama's. Ben er wel aan begonnen, maar heb het opgegeven.
    Vandaar dat ik veel dingen gemist heb en dat is natuurlijk wel jammer.
    Zoals die afspraak bvb., die heb ik ook niet gelezen, en ik kan niet meer doen dan me daarvoor te excuseren.
    Blijkbaar heb ik je extra werk bezorgd en dat was zeker niet mijn bedoeling.

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Geeft niets... :thumup: :-$

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linda jeetje wat een k*t streek zeg van je werk ....heb je geen vette bonus meegekregen ? ik snap dat dat het zomaar mag ....iemand er uit gooien

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    7 november
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    9 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    10 november
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    21 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv:(
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    24 november
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ?
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: bv
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    26 november
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - ?jr - ?kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?

Er zijn tot nu toe 60 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..

AGENDA:
    16 april
    Noortje30 - vk + echo
    Hanna – echo
    Angel77 - 1ste afspraak vk
    Domino85 - echo
    17 april
    Tatlim - gyn + echo 17.15
    Hanna – echo
    Shandro – 1ste afspraak vk
    Marisha - 2e echo
    MarielleB - vk
    Whabbit - 1ste echo 11:40
    18 april
    engelke - 1ste echo
    21 april
    Ukkepuk – 1ste echo 10:15
    Sasgirl – 2de afspraak vk
    24 april
    Edithdeb - termijnecho
    25 april
    Shannen - echo, gyn + nekplooimeting
    Britm - Controle gyn
    28 april
    AmyRose - vk
    29 april
    Waarom - 12 weken echo
    2 mei
    Vickys - 2de echo
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    Chebu - afspraak gyn
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo

@ Evie83, je staat erbij op de lijst.. gefeliciteerd.
    @ engelke, je staat erbij op de lijst.. gefeliciteerd.

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn buikje van vandaag

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Jeetje, wat heb jij al een mooi buikje! En dat terwijl je nog maar 11 weekjes bent! Ik wist niet dat je het al zo snel kon zien!
    Maar bij mij zal het wel minder snel gaan. Ik ben het laatste jaar 50 kilo afgevallen en zit dus erg ruim in mijn vel...
    Complimenten voor je buikje! Heel mooi!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mooi buikje!

8. Niet meer actief

Ik ben helemaal stuk, moe en erg verdrietig. Waarom ik verdrietig ben weet ik niet maar ik heb constant het gevoel dat ik in huilen uitbarst.
    Morgen mn echo, vind het echt super spannend!
    Las trouwens dat er morgen heel veel dames met een echo zijn?

9. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    ik moet vanavond om 9 uur pas voor echo :(
    Zit me de hele dag al af te vragen of het niet 9 uur vanmorgen was, maar dat zal toch wel niet?

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dank jullie wel.

WOW Janny, 50 kilo, wat een prestatie zeg, geweldig!

Dit is mijn 3e zwangerschap (2e kindje) denk dat je het daarom al ziet.
    Heb het ook maar verteld op mijn nieuwe werk waar ik 5 mei ga beginnen, ze zouden het toch wel zien.

kleinwonder, vast de hormonen;)

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje linda dat is ook wat dat ze je er zo uit gooien snap dat je hier verdrietig om bent.

waarom waar ga je heen op vakantie?

kleinwonder veel succes morgen met de echo en de andere dames die de echo hebben ook heel veel succes!

Hoop dat iedereen zich een beetje goed voelt en er al een beetje van kan genieten vind dit nog wel moeilijk maar het komt al wat meer.

Hier gaat het wel goed ben niet helemaal fit erg verkouden mijn nek zit vast en hierdoor last van hoofdpijn erg vervelend. De misselijkheid is vandaag en gister wat minder hoop dat dat zo blijft heb wel een beetje jeukende borsten. Heb 29 april mijn eerste afspraak bij de vk.

12. Klein Wonder, heb ik ook wel eens zo'n dag, zijn gewoon de hormonen en de zenuwen misschien voor morgen? Suc6!

Goh Maxje, wat een buik al! Mooi hoor.

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ben je al terug? Hoe was het?
    Had nog nooit gehoord dat je ook 's avonds een echo kon krijgen...
    Ben reuze benieuwd!

14. Annelet

Annelet Lid

28 mrt 2008
    49
    0
    0
    Voorburg
    Hoi allemaal,

Ik ben Annelet en ik ben op 24 november uitgerekend van de eerste! Ik kan het zelf nog bijna niet geloven. Het ging namelijk heel bijzonder. Mijn man en ik waren namelijk ruim anderhalf jaar bezig. Ik had eind maart een afspraak met de gynacoloog ivm kinderwens, maar die afspraak werd verzet. Ik geirriteerd natuurlijk, de week erna kom ik erachter zwanger te zijn! Alsof het zo bedoeld is! :D

Ik moet dinsdag de 22e voor de 1e keer naar de verloskundige. Die hebben aangegeven dat ze dan gaan proberen naar het hartje te luisteren, maar weten jullie of ik dan ook gelijk een echo krijg?

Groetjes Annelet

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Het moest wel. We waren al 2,5 jaar aan het proberen en het lukte alsmaar niet. De gyn had allerlei testen en onderzoeken bij Eric en mij gedaan. Maar daar kwam niks uit. Toen moest het aan mijn overgewicht liggen. Ze wilden / konden mij niet eerder helpen voordat ik onder de 100 kg. zou wegen. En nu ben ik 82,1 en lukt het dus wel! Misschien toch overgewicht? Wilde het eerst niet geloven, want zag genoeg 'dikke vrouwen' die wel zwanger waren.

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi Annelet! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En je bent tegelijk met mij uitgerekend! Leuk! Grappig dat het opeens wel lukte toen je afspraak met de gyn niet meer door ging.
    Ik vermoed dat je ook gelijk een echo krijgt. Het kan namelijk vanaf de 8e week. Of je ook gelijk een termijnecho krijgt durf ik niet te zeggen. Dat wordt vaak met 12 weken gedaan volgens mij.
    Heel veel plezier met je zwangerschap!

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vandaag hier weer een mijlpaaltje: 11 weken!

Morgen echo... vind het reuze spannend!

Ben veel te moe om op iedereen te reageren maar wil wel even nog de meiden met een goede echo feliciteren!

18. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ja we zijn weer terug van de echo
    in 1 woord :) WOW :) , het was echt geweldig, armpjes, beentjes alles is er.
    Het hartje hebben we gezien en gehoord.
    heb 5 foto's meegekregen, zit er iedere keer maar naar te kijken
    Dat ieniemienie mensje groeit gewoon in mij, het is echt geweldig!
    Ben nu echt helemaal van de wereld, we gaan nu echt genieten :D

Groetjes Domino

19. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ohja ben nog steeds 10 november uitgerekend, Uit de meting bleek minie 3,29 cm te zijn en dat komt uit op 10 weken, maar omdat eigenlijk niets scheelt met mijn eigen datum laten ze het gewoon staan

Groetjes en slaap lekker allemaal

20. Niet meer actief

Zometeen echo woehoee!
    De rest van de meiden met een echo vandaag: succes! Hoop dat we er allemaal heerlijk van kunnen genieten.

Een fijne dag vandaag allemaal!

Deel Deze Pagina