November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Domino, gefeliciteerd met je mooie echo!

Meiden die vandaag een echo hebben : veel plezier!

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Kleinwonder; jij ook veel succes en plezier bij de echo !
    En de andere meiden ook natuurlijk.

Oh ik ben echt wel zenuwachtig nu ! Maar moet nog wachten tot 17:15 uur. Gelukkig heb ik genoeg te doen vandaag dus de tijd zal wel een beetje snel gaan :)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden met een goede echo : gefeliciteerd !

voor de meiden die vandaag een echo hebben veel succes dames !

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ook hier dus vandaag de echo; gezellig dat we met zo veel zijn!

Wel even laten weten of het er allemaal mooi uitzag he? :p

5. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hallo iedereen,

ik wil ff zeggen dat gefeliciteerd dat jullie zwanger zijn. ik ben wel beetje late om aanmelden haha.. want ik weet het niet welke leuk forum is. vandaar denk ik dat hier wel leuk is. en ik ben ook zwanger en verwacht ook in november (zes november uitgerekend)

vandaag is precies elf weken zwanger, en verder heb ik last van braken maar verder is alles goed gegaan. volgende afspraak is 13 mei controle. afwachten he. ik hoop dat ik jullie mee delen mogen over de zwangerschapheid

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoi Annelet!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, we zijn tegelijk uitgerekend.
    De kans dat je een echt krijgt durf ik niet in te schatten. Ik moet de 23 naar de VK maar die maken hier in son geen echo's daarvoor moet ik een andere afspraak maken in een diagnostisch centrum in eindhoven of den bosch.

Veel succes!

7. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Alle meiden die vandaag een echo hebben... succes

Alle nieuwe meiden gefeliciteerd.

:D Kleinwonder.. daar heb ik ook last van.. moet me soms bedwingen om niet te gaan huilen.

Goh Maxje... mooi buikje heb je al.. die van mij begint ook al te groeien, ik loop sinds gister met positiebroeken aan.. mn spijkerbroeken zitten echt niet lekker meer.

Ik krijg maandag de eerst echo.. het begint al steeds spannender te worden.

8. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @ukke, ja het is ook altijd spannend als je een echo en ik wens je as maandag heel succes. en dank je wel..

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Jaki, thanks.

Als je me een pb'tje stuurd met de volgende gegevens zal ik je erbij zetten op de lijst.

? jr - ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?

fv/bv = flesvoeding of borstvoeding.

10. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    Net voor het eerst naar de verloskundige geweest. Ze heeft buiten bloeddrukmeten niets gedaan. Wel veel vragen gesteld.
    Heb een verwijsbrief voor een echo bij. Heb net gebeld. Kan pas op 29 april daar terecht. Dit omdat wij s'avonds willen ivm werk van mijn man.
    Was wel een flinke tegenvaller, ben een beetje teleurgesteld. :cry:
    Het voordeel is dan wel dat ik dan 9 weken en 6 dagen ben en dus meer zie. We moesten een lege videoband meenemen. Dan kunnen ze het opnemen. Wel spannend. Maar het wachten zal wel lang duren.

groetjes MarielleB

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @ marielle, ik hoop dat goed gaat. ik kan me voorstellen dat je beetje teleurstellen en ook ff lastig moet ff lang duren wachten. maar tijd vliegt wel snel voorbij. ik duim voor jou. ;)

12. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: ? - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    7 november
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    9 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    10 november
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    21 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv:(
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    24 november
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Annelet - 28jr - 1e kindje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: ?
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: bv
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    26 november
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv

Er zijn tot nu toe 61 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..

AGENDA:
    17 april
    Tatlim - gyn + echo 17.15
    Hanna – echo
    Shandro – 1ste afspraak vk
    Marisha - 2e echo
    MarielleB - vk
    Whabbit - 1ste echo 11:40
    18 april
    engelke - 1ste echo
    21 april
    Ukkepuk – 1ste echo 10:15
    Sasgirl – 2de afspraak vk
    22 april
    Annelet - 1ste afspraak vk
    24 april
    Edithdeb - termijnecho
    25 april
    Shannen - echo, gyn + nekplooimeting
    Britm - Controle gyn
    28 april
    AmyRose - vk
    29 april
    Waarom - 12 weken echo
    MarielleB - 1ste echo
    2 mei
    Vickys - 2de echo
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    Chebu - afspraak gyn
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    14 juni
    jootje24 - afspraak vk

@ jootje24 & MarielleB, jullie afspraaken staan erbij
    @ Annelet & Jaki, jullie staan erbij op de lijst.
    @ Evie83, heb je gegevens aangepast.

13. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Ik ben door een verhuizing van dokter moeten wisselen en heb mij voor het eerst aangemeld bij een dokter met de mededeling dat ik zwanger was. Ze gaan nog een afspraak maken bij de VK, maar heb wel een bloedtest gehad die aangaf dat de hormonen overeenkomen met een zwangerschap van 8 weken.. Dat stelde mij wel een beetje gerust! Jullie in eerste instantie ook?
    Ik moet helaas tot 12 weken wachten tot de eerste echo..

14. Niet meer actief

YESSSS!
    Net een super mooie en goede echo gehad! Heel mooi kloppend hartje, 1 kindje en een lekker groot hoofdje ;)
    Kon het echt mooi zien en heb hele mooie foto's, zal eens kijken of ik ze in mijn album kan zetten.
    Ben 1 dag verder dan verwacht: 8 weken en 2 dagen zwanger. Uitgerekend op 25 november!

Zit helemaal na te genieten, zo bijzonder.

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @ kleine wonder,

wat leuk zeg.. wat een spannend.:D

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Kleinwonder.. das goed nieuws :thumup: geniet er maar van.

17. Niet meer actief

Thanks!
    De echo staat trouwens in mn album. Niet echt giga kwaliteit (foto van een foto..) maar je kunt iets zien! ;)

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @kleine wonder,

wat een lieve echo zeg... echt leuk:D hihi

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Kleinwonder, gefeliciteerd met je goede echo! Nu ben je toch gerustgesteld na dat beetje bloedverlies dat je hebt gehad he (het was dus echt gewoon een adertje ;))

Wij vertrekken zo naar onze echo (om 11u40 is het zover)! Ik laat jullie wel weten hoe het geweest is!

Oh ja, alle nieuwe meiden, welkome en veel kletsplezier! :D

20. Niet meer actief

Ja voel me nu echt stukken beter.
    Jij heel veel plezier straks, dat je net zo'n mooie echo mag hebben!

Deel Deze Pagina