November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    marsha,

wat spannend en succes ermee.. en ik hoor graag van jou vanmiddag haha.. en dank je wel..

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, gefeliciteerd met de goeie echo!

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hoi meiden,

Allereerst bedankt voor jullie felicitaties voor het bereiken van de mijlpaal!

Als ik het goed heb zijn dit de volgende nieuwe zwangeren die ik moet feliciteren: Janny Jansen, Vicky, Evie, Carla, Teddy, Smallgirl, Annelet, Jaki
    GEFELICITEERD! & Welkom :D

Meiden met mooie echo's ook gefeliciteerd! da's een opluchting hè?

Linda heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling, en probeer je niet teveel zorgen te maken. Zoals mijn wijze moeder zegt: in haar tijd had je helemaal geen voorschriften over wat er allemaal wel en niet mocht, ook geen echo's -> Toch heeft ze 2 gezonde dochters gekregen! Persoonlijk denk ik dat stress nog het meest ongezond is. Probeer te genieten van het wonder dat in je groeit en zeg dat je van hem/haar houdt. Maakt een hoop goed denk ik. Liefde is genezend!

Ik ben niet al te vaak online, want ik probeer me niet steeds af te laten leiden van een afschuwelijk hertentamen wat ik 20 mei moet halen (anders geen diploma, bah!). Maar ik voel ook steeds meer de behoefte aandacht aan mezelf als zwangere en aan mijn babytje te geven. Gisteren heeft mijn moesje me vreselijk verwend met een totaal nieuwe garderobe op de groei! Ookwel nodig want zoals jullie kunnen zien groeit de buik aardig. Inmiddels 12 cm erbij!

Nou ik ga terug naar de studieboeken, fijne dag,
    groetjes, Christine

Ps: weet iemand hoe ik een album kan aanleggen?

4. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @guapetona,

dank je wel..... en jij ook he:D

5. Nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd!

Klein Wonder, gefeliciteerd met de mooie echo, wat een opluchting he! En ook nog een dag verder, dat is helemaal leuk!
    Alle andere meiden ook gefeliciteerd met de mooie echo's!

Wij zijn hier ook aardig zenuwachtig voor onze echo volgende week, dat is het moment dat het bij ons vorig jaar niet goed was... dus extra spannend!

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    wat een gedoe zo'n album maken, maargoed het is gelukt, ik weet niet of jullie het kunnen zien, het is zo'n klein plaatje, maarja dat moet schijnbaar...

anyway de 1e echo staat erin! ciao, nou ben ik echt weer terug naar de boeken hoor :oops:

vraagje: zijn er hier meer die een halfbloed kindje verwachten? Ik ben blank, mijn vriend is donker, niet alleen zijn we erg benieuwd naar het geslacht, maar ook naar hoe het eruit zal zien... het kan alle kanten op heb ik begrepen! misschien toch maar zo'n 3d pretecho laten maken? zou je dan ook de kleur kunnen zien? Zijn er mensen die ervaringen hebben met zo'n 3d echo?

nou nu ben ik ECHT weg.... :oops: :oops: :oops:
    tot later!

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Geen halfbloed, wel een 'mixkindje' omdat ik uit NL kom en mijn man uit het buitenland (voormalige Sovjet Unie).

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Guapetona, ikzelf krijg geen halfbloedkindje maar mijn zus is momenteel ook zwanger van hun eerste... zij is zuid-koreaans (zus is geadopteerd, ik ben blank) en hij is half afrikaans/half fransman! Wij zijn allemaal reuze benieuwd hoe hun kindje eruit zal zien... ik denk prachtig :D

Hier hebben we daarstraks trouwens onze tweede echo gehad... de eerste bij onze oorspronkelijke gyn (de eerste echo hebben we nog in de fertiliteit gekregen aangezien we in de MMM liepen)! Ons ukje doet het geweldig... Hij/zij is nu 4,5 cm groot en het hartje slaat krachtig. We hebben ook een nekplooimeting gekregen en daaruit bleek dat we geen verhoogd risico hebben op het syndroom van down... (naar het schijnt moet je je vanaf 3mm pas beginnen zorgen te maken en ons ukje zijn nekplooi was 0,3mm)! Het was echt geweldig om ons kleintje te zien... je ziet nu echt al een minimensje met compleet hoofdje, romp, armpjes en beentjes! Echt fantastisch... ik zweef helemaal vandaag :)

Over 4 weken krijgen we weer een echo! Ik kijk er al naar uit!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jammer meid dat je nog even op de ech moet wachten. Kon je niet eerder in Den Bosch terecht of mag dat niet? want in den bosch en eindhoven zit het diagnostisch centrum? en Den bosch is denk ik nog sneller met de auto. Heb je ook al bloed moeten laten prikken? Hebben ze trouwens niet geprobeerd om het hartje te luisteren, dat zouden ze in SOn bij mij wel doen volgende week namelijk.

xxx

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wow mooie echo's weer, gefeliciteerd.

Ik had helemaal niet zo'n mooie echo foto, ze hadden niet echt ingezoomd, je ziet echt alleen maar een vlek:( Vraag volgende week wel aan de vk of ik niet nog een echo kan krijgen.

yesss, vandaag 12 weken jippie

11. Niet meer actief

Heb net mijn vriend een MMSje gestuurd met de foto van de echo hihi. Hij is echt verdrietig en teleurgesteld dat 'ie niet mee kon, dus zal vanavond maar eens lief voor hem zijn.

Heb hem wel direct even laten weten dat alles in orde is en dat het 1 kindje is (verhoogt risico op een tweeling door erfelijkheid binnen de familie) en hij was enorm blij en opgelucht.

Kan alleen niet wachten tot 'ie thuis is!

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Heb niet gevraagt om in den bosch terecht te kunnen. En voor het hartje was het nu nog te vroeg. De volgende keer doet ze dat wel.

groetjes MarielleB

13. Niet meer actief

Te vroeg voor het hartje? Ik ben precies net zo ver en bij mij toch echt meteen hartje gezien en gehoord hoor. Ze vertelde meteen dat ze duidelijk een hele goede hartactiviteit zag.

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    eerst h ad ik echo toen ik zeven weken zwanger was. en over drie weken weer echopstie..

wie heeft nekplooimeeting gehad? ?

@manon

dank je wel

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik niet, maar ik kan je ook niet helpen wij hebben besloten om straks geen nekplooi meting te laten doen. maar wel natuurlijk de 20 weken echo. Succes

16. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ik doe ook niet aan nekplooimeeting maar ik ben gewoon nieuwsgierig wie misschien wel deden? dus.. ik doe alleen echo over drie weken en twmintig weken ook ehco..

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @ kleine wonder, ik kan me voorstellen dat je ventje verdrietig omdat hij mee niet kon.

eerste echo kon mijn vriend zelfs ook niet mee.. hij baalt wel dat hij niet vrij kan krijgen. maar volgende echo mag hij zeker mee... dat wil hij dolgraag... het is ook fijn als jij vanavond hem ff vrolijk maken.. dat heb ik ook mijn ventje gedaan ;)

18. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Allemaal!

Allereerst gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren!

Ook hier vanochtend de 1e echo gehad! Mn uitgerekende datum wordt 1 november dus mag nog bij de Novembermama's blijven! En super foto's echt hartstikke leuk. De vk zei ook dat het bij mij erg mooi zichtbaar was en dat dat niet altijd was. We konden zelfs het neusje en oortje zien echt zooo lief! Zal proberen ze in me album te zetten. Iedereen die een mooie echo had gefeliciteerd want het was vandaag echt 'echodag' he?! :D

Hier trouwens ook een mixkindje, ik ben NL en mn vriend Marokkaans

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wij moeten voor a.s. dinsdag beslissen welke onderzoeken we willen laten doen. In eerste instantie willen we voor de nekplooimeting en de 20 weken echo gaan.
    Mag ik aan jullie vragen waarom jullie niet voor een nekplooimeting kiezen? Willen jullie geen zorgen en sowieso het kindje houden? Of hebben jullie er andere redenen voor? Gewoon even nieuwsgierigheid... Sorry als ik een beetje brutaal overkom, is niet de bedoeling!

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wij hebben vandaag informatie gehad van de vk en wij gaan ook de nekplooimeting doen, downsyndroom komt verder niet voor bij ons in de familie alleen de vader van mijn vriend is onbekend en weten niet wat daar voorkomt, daarom willen we het toch doen.

Volgende week heb ik weer een echo, met 10 wk 4 dg omdat ik een paar (3) dagen achter loop volgens eigen berekening. De vk kwam er zelf mee, vind het helemaal niet erg om uk nog ff te zien :D

Deel Deze Pagina