Over een halfbloedje; volgens mij worden ook donkere kindjes blank geboren, zelfs met blauwe ogen, iets later krijgen ze pas hun eigen kleur. Op een 3d echo kun je geen kleur zien, dat is volgens mij altijd gelig van kleur zo'n echo. Wel erg mooi zulke kindjes! Ik kan me voorstellen dat jullie benieuwd zijn! Ik ben gelukkig ook helemaal niet misslijk geweest deze zwangerschap, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap dat wel af en toe was. Afscheiding heb ik ook af en toe veel, maar dat is normaal. Ik weet niet of dat de hele zwangerschap zo blijft. Ik denk bij de een wel en bij de ander niet.
Hoi Manon! Dankje voor het delen van jou ervaring. Natuurlijk is het woord 'nooit' nooit van toepassing eigenlijk, want je weet idd niet hoe ernstig het soms kan zijn. In jou geval is het goed dat ze het gezien hebben. En ik denk dat ik het in dat geval ook had willen, zelfs had moeten weten. Ik hoop voor jullie dat alles nu wel goed gaat, het zal misschien best extra spannend zijn nu. I stand corrected! Trouwens dat van die blauwe ogen bij de geboorte verwachten wij ook. Verder nog geen idee. Ook omdat mijn vriend zijn vader en diens familie in het geheel niet kent. Hij weet alleen dat hij ook donker was. groetjes, Christine
Wat heerlijk dat jullie nergens last van hebben. Ik had tot de 7e week nergens last van, maar sinds een week of 3 erg misselijk, de hele dag door! Bah en met vlagen ook erg duizelig, ik hoop echt dat het met 12 weken weer weg is.
@sasgirl het kloppend hartje is idd een heerlijk gevoel .......word er rustig van ...vraag meestal ook alleen maar klopt het hartje nog wel hihi !
Hoe zit het trouwens bij jullie met het geslacht? Ik heb echt een super sterk gevoel van binnen dat wij een meisje gaan krijgen. En het leuke is dat mijn vriend precies hetzelfde gevoel heeft. Ik weet het gewoon bijna zeker zo sterk is het haha. Willen jullie weten wat het wordt? En hebben jullie al een voorgevoel?
ik weet zeker dat we een jongen krijgen ....dit zegt mijn gevoel ....en bij mijn man in de fam worden eigenlijks alleen maar jongens geboren ....
Hahaha, nou, bij ons worden alleen maar meisjes geboren. 7 meisjes tegenover 1 jongen. Maar mijn man en ik hebben sterk het gevoel dat dit een jongetje wordt. 2 testjes (zo'n chinese en een andere) zeiden dat het een meisje zal worden. Ben erg benieuwd. We willen het wel graag van tevoren weten, is leuk voor de kinderkamer.
wij willen het juist niet weten .....maar ik word nu al steeds nieuwsgieriger ...vind dat ze tegenwoordig ook veel spullletjes geslachtgericht verkopen ...
Bij de 1e wou ik het niet weten en mij gevoel was toen jongen en me vriend was er van overtuigd dat het een meisje werd en ik had gelijk we hebben een zoon. Nu heb ik weer het gevoel dat het een jongen wordt want de zwangerschap voelt tot nu toe precies hetzelfde en dit keer willen we het weer niet weten al is het aan de andere kant wel makkelijk om te weten. Maar 2 namen kiezen neutrale dingen en de verrassing bij de geboorte vind ik ook erg leuk maar heb nog een aantal weken om er over na te denken wat we willen
Ja dat vind ik ook jammer er zijn zo weinig unisex-babydingetjes! Ik begrijp dat veel mensen het willen weten ben zelf ook heel nieuwsgierig maar ook wij gaan tot de bevalling wachten. Ik vraag me alleen af of je het niet per ongeluk zal zien bij de 20-wekenecho of is dat helemaal niet zo duidelijk te zien? Ik denk zelf een meisje maar twijfel soms en mn vriend denkt echt een jongen! In mn omgeving denkt ook bijna iedereen een jongen ach we zullen t zien. Tot die tijd lekker beige/creme/oranje/geel/groen etc. en lichtblauw kan voor een meisje ook prima toch? Alleen roze voor een jongen is een beetje zielig! Het is vaak met lichtgetinte kindjes dat ze wel lichter zijn bij de geboorte dan dat ze uiteindelijk zullen zijn maar ze hebben niet allemaal blauwe ogen hoor! Heel veel baby's hebben al meteen bruine ogen, althans dat heb ik veel in mijn omgeving gezien. De mijne zijn vanaf de geboorte groen en van mn broer direct donkerbruin dus het blijft een verrassing leuk he, is ook leuk om over te fantaseren! Ik verbeeld het me misschien hoor maar heeft 1 van jullie dat misschien ook? Dat je bij de echo dacht dat het op 1 van jullie beiden lijkt? Qua beweging e.d.? Ik vond het zo grappig want mn ouders & broer zeiden ook direct dat het op mn vriend lijkt en niet op mij! Maar misschien turen we er wel teveel op! hihi!
oja wat grappig is in 2005 was ik ook op een zaterdag uitgerekend en elke zaterdag dus een week verder en nu weer
sasgirl dan wordt een 3D echo helemaal leuk want dan zie je erg veel hoe het neusje is en het mondje dat is echt geweldig. Ik had toen met 30 wk een 3D echo laten doen en je zag echt dat ie mijn neus had
Oh wat leuk! Het schijnt dat je de 3d-echo ook kan doen als je het geslacht niet wil weten toch? Dan kijken ze voornamelijk naar het hoofdje heb ik gehoord. Toen je baby er eenmaal was herkende je toen ook dingen die je op de 3d-echo al gezien had?
Ik had ook vanaf mijn geboorte meteen donker bruine ogen. De kraamvrouw stond hier toen zelfs versteld van en vertelde mijn moeder dat mijn ogen nog wel zouden verkleuren, nee hoor zei mn moeder dit blijft zo. En mn moeder had gelijk.. nog steeds donker bruine ogen.
ja dat was toen echt super en ik wou het geslacht ook niet weten dus kwamen ze daar ook niet in de buurt. Ja toen ie geboren was zag je al die dingen die je toen ook gezien had heb ook nog een leuke zie je zijn hoofdje op de achtergrond en zijn voetje op de voorgrond al was het wel jammer dat ie steeds zijn hoofdje wegdraaide maar is echt een aanrader om te doen tegenwoordig zelfs in 4D(bewegende 3D beelden geloof ik)
@Ram1978 Als ik het zo hoor doe we t misschien ook wel! Ik vond t altijd een beetje een vreemd idee dat je dan voor de bevalling al weet hoe t kindje eruitziet. Maar nu we de 1e echo hebben gehad vonden we t al zo leuk om te zien dus de 3d vinden we denk ik ook super! Zijn er nog mensen hier die bewust wel of niet een 3d-echo willen laten maken? Ben wel benieuwd eigenlijk omdat ik toch een beetje twijfel...
als ik eens tijd heb zal ik proberen om de 3D echo van toen te plaatsen dan kan je zien hoe mooi het eigenlijk is en ik had hem toen met 30 wk en vind het dan wel mooier dan sommige doen met 20 wk(had een collega gedaan ) je kindje heeft dan speklaag nog niet en lijkt het zo mager en met aantal weken verder is het echt al een baby.
Oh mocht je een keer tijd hebben ben ik erg benieuwd! Leuk! En gelukkig heb ik nog even om te denken! Maar daarbij bij 30 weken is t al 'bijna' zo ver dus dan ben je er wel aan toe om je beebje in 'vol ornaat' te zien lijkt me! Ik smolt al bij de gewone echo! hihi
ik ga er morgen wel ff voor gaan zitten en plaatsten heb ze geloof ik al op me computer thuis staan (ben nu namelijk op me werk anders had ik het al meteen gedaan) En anders moet ik ze ff inscannen plaats ze dan wel in me album