November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nee idd, persoonlijk is veel leuker natuurlijk, mijn mams weet t wel , en heb t vanavond mn beste vriendin verteld, kon t niet inhouden, en wat zegt ze: goh had ik t toch goed, zag t al aan je, hahaha

2. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    meiden ga mijn bed in.

heb uiteindelijk een rot dag achter de rug.
    mijn buurman is boos omdat hij nog niet wist dat ik zwanger was :confused: en een buurvrouw wat zo ongeveer mijn beste vriendin is wel?

ik had op een geboorte felicitatie kaart gezet als einde maarten , edith, yordi en ? omdat mijn buurvouw gister is bevallen van een mooie gezonde dochter.

niet weten de dat mijn andere buurman daar zou zijn vanmiddag en de kaartjes ging lezen. (wat ik overigens heel erg aso vind)

een herry dat er is hier pfffffffff waar gaat het over.
    ik ben pot verdorie nog maar 5 weken zwanger en heb nog maar 35 te gaan hoop ik en ik bepaal toch wie ik het gelijk vertel en wie niet. :(:

maar goed ga mijn bed maar in lijkt me een goed plan. ik ben wit heet.

tot morgen meiden truste.

3. Niet meer actief

meis, hou je rustig! slaap lekker en even afkoelen,
    en anders even virtueel schreeuwen mag ook hoor!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mijn dochter kwam 10 dagen te laat. :) ik was 6 februarie uitgerekend en ze had pas zin om op de 16 om 0:50 uur eruit te komen. :) . Van mij mocht ze al veeeeeeel eerder hihi.

@Marisha, hele goede meis. Zo hou je iedereen in de maling. Zo hield ik mijn schoonzusje gisteren in de maling. Mijn vriendinnetje zit bij de oktober mama's die 7 weken nu. Mijn schoonzusje is 8 weken. Ik heb al mijn kwalen verteld in het mom van mijn vriendinnetje haar kwalen en of zij het ook had. Hihi deed net of ik wilde weten of er verschil in vrouwen waren hahaha. Ze trapte erin dat scheeld.

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @edithdeb, Waaar bemoeid die man zich mee zeg. Probeer je er niet te veel over in te zitten he. slaap lekker.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou inderdaad edith ...tjonge jonge als je het al aan een buurman moet vertellen dat je 5 weken zwanger bent weet ik het ook niet meer , tenzij je heel goed met ze kan ...je hebt helemaal gelijk meis!

@amyrose : voor de meiden uit de mmm is dit gewoon abn .....hihi geeft niks hoor meis hoe minder je er vanaf weet hoe beter !
    vond het wel een sport om mijn moeder voor de gek te houden .......wil het koste wat het kost niet telefonisch vertellen .........en we hebben vanavond besloten om tegen de rest maar gewoon even te liegen ......mijn schoonzus is erg up to date van onze mmm en de buuvjes ook....maar die moet ik maar even beliegen .......is niet anders ....hoop dat het me lukt .... ;)

7. Niet meer actief

ja vind t ook knap van je dat je t voor je kon houden tegenover je moeder, maar idd telefonisch is niet zo leuk.

ben blij dat ik niet al te blond ben dan hahahaha

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    is je haarkleur in het echt ook blond 8)

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik denk dat ik ook maar mijn bed op gaat zoeken. Morgen weer een lange dag. Hihi. Dinsdag is een rotdag. Op mijn werk is er dan niks te doen. Gelukkig kan ik dit keer in plaats van 11.45uur al om 11.00 uur weg. :)

slaap lekker allemaal. sweet dreams. :-$

10. Niet meer actief

donkerblond van mezelf :) :D

ja ik ga ook slapen, ik hoop dat ik beter slaap als vannacht :(
    ben gastouder en vandaag was ik vrij, maar morgen komen de 1e al om half 7, dus ook vroegdag morgen.
    see u tomorrow ladies, denk ik(zal vast wel haha, zo gezellie hier)

truste, xjes

11. Hummel

Hummel Niet meer actief

jeetje meiden, jullie gaan hard hier.
    Ik moet elke dag een boel blz bijlezen. :)

Liefs Hummel.

12. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik ben trouwens ook gestopt met roken.

Het is wel erg moeilijk en soms snak ik echt naar een sigaretje.
    Ik heb vorige week nog wel een sigaretje gerookt :oops: , maar ben nu echt helemaal gestopt.

Maar zodra ik aan dat wondertje in mijn buik denk, dan is de trek in een sigaretje ook weg.

Liefs Hummel.

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Een goedemorgen,

Ik kom jullie even een fijne dag wensen !

Helaas stond ik vanmorgen weer met mn hoofdje boven de wc pot :oops:
    Denk toch echt dat ik eraan moet gaan geloven.... maar we doen het voor een goed doel.. :baby:

@Hummel, wat goed dat je gestopt bent met roken :thumup:

14. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    hallo allemaal, ik ben Saartje en ben op 3 november uitgerekend van mijn 2e kindje! ik heb hier al eerder meegeschreven tijdens mijn vorige zws maar kon het toen niet meer bijhouden.. nu kom ik er redelijk in het begin invallen, dus ik hoop dat het me nu wel lukt!

hoop dat ik welkom ben ;)

15. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Goedmorgen allemaal,
    Wat wordt er veel geschreven hier zeg! Ik heb op 26 maart mijn eerste echo en 31 maart intake gesprek bij de VK. Vondt het wel raar eerst de echo dan de intake maar ik ben blij hoe eerder hoe beter!
    Trouwens, zijn er meiden hier die sporten? zo ja, gaan jullie hiermee door? Ik sport namelijk en wil zo lang het kan doorgaan

16. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    goedemorgen meiden :D

amyrose je bent helemaal niet blond of dom. want je hebt een heel erg hoog intresse. je wil wel graag weten waar het over gaat.
    het is heel erg normaal dat je niet weet waar het over gaat wat mmm betreft. als je normaal zwanger bent geworden.
    ik zelf weet er wel veel van, maar dat komt omdat ik voor mijn vorrige zwangerschap in de mmm liep. en mijn schoonzusje al jaren in de mmm zit.

en leer dat vragen nooit dom zijn. een vraag die je niet steld. dat is dom. want het blijft door je hoofd spoken :D

mimi ik hoop dat dit kindje eerder komt :D overtijd lopen is echt niet leuk :(

sybje, zeker als jij er zoveel moeite voor heb moeten doen, is het inderdaad niet leuk om het zo ff tussen neus en lippen door te vertellen. meid ik hoop dat het je lukt je moeder de verrassing van der leven te bezorgen :D

hummel, het is echt erg he hoe hard ze gaan hier :( niet bij te houden. en dit is nog maar het begin :(
    goed hoor meid van je dat je gestopt bent met roken. hou je inderdaad voor dat je het doet voor je kindje dan hou je het 't langst vol. dat merk ik zelf ook. voor mezelf kan ik niet stoppen met roken maar voor me kindje wel. klinkt onwijs stom maar zo liggen de feiten :D

ukkepuk. ik hoop dat je niet teveel boven de pot gaat hangen :(
    leg wat eten klaar naast je bed zodat je dat gelijk zodra je wakkerword kan nemen voor je opstaat, schijnt te helpen. ik heb er gelukkig geen last van of last van gehad. maar mijn nichtje wel en die at voor ze opstond en toen werd het beter. ;)

saartje welkom hier meid. ga je als je blieft niet druk maken over het bij kunnen houden ;) gaat je niet lukken hier. die meiden beppen een end heen als je ff niet kijkt :confused: niet te filmen. gelijk een pagina of 3 ben je verder en dan kom ik ongeveer 4 keer perdag gluren.

heel erg bedankt voor jullie reacties, ik dacht al dat het aan mij lag.
    mijn buurvrouw en ik zijn 2 handen op een buik. als er wat is dan staat ze voor me klaar. we vangen mekaars gezin op bij ziekte, dus ja niet raar toch dat zij iets weet en mijn andere buurman die tussen ons in woond niet. we hebben goed contact want hij hoord er echt wel bij. we doen ook vaak dingen met zijn alle, maar om hem dan ook gelijk te moeten vertellen dat ik zwanger ben :confused: omdat de andere buuf het ook weet, en hij zich gepasseerd voelt pffff jeetje. nou ik ga me maar op want anders storten. lijkt me een goed plan.

groetjes edith

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goedemorgen meiden!

Hier is gisteren avond nog heel wat afgeschreven zeg! We hebben hier op nog geen weekje tijd al 31 pagina's vol geschreven :confused:

Moet zeggen dat ik deze morgen weer wat paniekeriger ben dan anders. Heb het gevoel dat de symptomen ipv toe te nemen juist aan het af zwakken zijn... toch erg he die onzekerheid. :rolleyes: Ik hoop dat morgen de bloedproef een mooie stijging in HCG laat zien zodat ik een beetje gerustgesteld kan zijn.

Saartje, gefeliciteerd en veel schrijfplezier hier :D

Ukkepuk, balen dat je over de pot hing deze morgen. Langs de andere kant... jij voelt je nu toch ook wel echt zwanger he ;)

18. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    marisha, maak je niet druk om die symptomen, die hoef je niet te hebben.
    ik heb ook rond mijn nod erg veel last gehad van symptomen. mijn nod is geweest en ben sympthoom vrij op wat krampjes hier en daar na.
    mijn borsten doen nog wel heel erg veel pijn maar daar is alles mee gezegd.

bij mijn vorrige zwangerschap heb ik tot 31 weken een wereld zwangerschap gehad, nooit ergens last van gehad en pas na die tijd kwam de ellende.
    nu ziet het er eigenlijk weer zo uit. en het maakt het wel onwerkelijker maar aande andere kant ook wel weer fijn.
    succes meid :D

sanna sporten doe ik niet mag ik vragen wat voor sport je doet. want over het algemeen moet je iets minder fanatiek doen maar kun je gewoon zolang jij het kan doorgaan

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Pffff, het ziet er naar uit dat ik hier de volgende weken elke ochtend ga zitten klagen over mijn (gebrek aan) sypmptomen :)

Ik ga normaal op zondag ochtend hele lange wandelingen maken maar ik denk dat ik daar de volgende weken wel even mee stop. Vroeger liep ik maar met het oog op de behandelingen was ik daar ook al mee gestopt.

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    nou als jullie zulke beppers zijn (wat ik na het snel doorlezen van 31 pagina's wel doorheb nu) zal ik maar meteen weer reageren dan :D

ik voel me nog helemal toppie, 's avonds ben ik wel moe maar dat was ik hiervoor ook (Hamza slaapt pas sinds een week door en hij is nu 11 mnd), maar ben niet misselijk oid. een verademing na mijn zws van H, waar meteen vanaf het begin misselijk was en maagzuur pfff. en doodmoe. tot nu toe dus niet.

heb sinds mijn NOD 4 testen gedaan :oops: de eerste 3 vond ik nogal vaag, maar gisteren nog 1 gedaan en die was meteen knalposi. is wel lekker een bevestiging.

oh ja ik woon in Egypte, ook niet onbelangrijk ;)

ik las iets over roken, ik ben heeeel laat begonnen (op mijn 23ste) met af en toe een sigaret (omdat hubs rookt) , en ik vind het gewoon lekker! vreselijk. heb tijdens Hamza geen sigaret aangeraakt maar na de bevalling ook weer begonnen. nu ben ik weer gestopt.. vind het meestal niet moeilijk maar als ik de rook ruik krijg ik er wel weer trek in!

@Sanna
    ik kom met Hamza helemaal niet aan sporten toe omdat ik geen oppas heb.. maar ik probeer af en toe yoga te doen in huis..

@Edith
    vind het ook belachelijk hoor van je buurman!
    ik weet wel vrij veel van MMM, omdat ik op een ander forum altijd meelees/leef met de MMM'ers, en ontzettende bewondering voor ze heb. dus ook voor de MMM'ers hier ;)

@Marisha
    ik hoop ook dat de bloedtest van morgen een mooi HSG-getal laat zien!

zo voor de rest spring ik er vanaf nu in, ik zal proberen niemand te vergeten voortaan ;)

Deel Deze Pagina