Goedemorgen Ukkepuk,corien en de meiden die echo hebben vandaag succes en lekker genieten. Sasgirl veel succes bij de vk @ ukkepuk Je moet me van de week even uitleggen hoe ik de lijst op de juiste manier over kan nemen en dames mij mag je ook pm'en als er een aanpassing moet komen op de lijst. Leuk dat er veel mixkindjes zijn maar hier is hier ook 100% made in holland kindje geen mix. Ik ben nog niet bezig met de babyuitzet heb natuurlijk nog allemaal over van de eerst alleen moet wel opjacht voor een nieuwe babykamer omdat deze niet in het kamertje gaat passen het is behoorlijk groot wel jammer want het is een mooi e babykamer binnenkort moet ik hem te koop zetten want opslaan heb ik geen ruimte voor wel jammer want is nog geen 3 jaar oud. Voor de rest heb ik een hoop unisex kleding dus dat kan ik wel weer uitzoeken en gebruiken alleen als het een meisje wordt(maar we denken een jongen) moet ik daarna weer op kleding jacht. Hoe is het met de rest van de meiden hier? Hier een beetje een slecht nacht en slechte start moet veel kokhalzen maar echt misselijk voel ik me weer niet.Wel ontzettend moe.
Goedemorgen.. Naja goede, meer een enge hihi. Ik was van plan gisteren mijn ouders te vertellen dat ik zwanger ben maar wegens omstandigheden (de hele woonkamer zat vol visite) kon dit niet. Vandaag moet ik het dus (zometeen om 09:00) via de telefoon doen. Vind het zoo eng, weet echt niet wat ik moet zeggen. Ga ik huilen of niet.. En hoe zal ze reageren.. (Weet zeker dat ik mn moeder aan de lijn krijg, vader is al werken..) Pff.. zit echt even met een steen in mn buik hier. Verder ben ik 's ochtends nog steeds wel misselijk maar overgeven hoef ik al een paar dagen gelukkig niet meer. Weten jullie trouwens hoe groot de kans is als je met 8 weken al een stevige hartactiviteit hebt gezien en alles verder goed was dat het mis gaat?
Goedemorgen meiden, Pfff ben zo misselijk weer al sinds vrijdag, weer elke dag Maar ben eindelijk bijna 12 weken en hoop zo dat het dan minder wordt ! Ben ook veel wakker s nachts, dan moet ik plassen en kan daarna niet meer slapen.. Maarjaaaa het hoort erbij en het is weer een mooie zonnige dag, lekker genieten ! Kleinwonder, jij maakt je echt te veel zorgen. Ik weet niet hoe groot die kans is, maar volgens mij enkel als iemand je zegt dat er 0 procent kans is dat het nog mis gaat, zul jij je ontspannen en er is niemand die je dat kan vertellen. Je weet gewoon niet hoe het zal gaan. Maar ik denk dat positief denken wel helpt. Heb vertrouwen. Probeer toch een beetje te genieten.
@ sybje, natuurlijk heb ik zo reuze zin in... haha... alleen zijn we natuurlijk beetje bang.. dat weer gebeurt. dus ik moet vertrouw te hebben. gisteren hebben we voor het eerste keer iedereen (alleen vrienden) verteld dat ik zwanger ben. haha zij waren erg blij mee ik heb ook nieuw webiste gistereng gemaakt als jullie zo graag willen uit nieuwsgierig kijken. hier is www.kleinekeijzer.punt.nl familie weten het eerder vanaf toen ik zeven of acht weken zwanger. ik heb nog steeds beetje last van moeheid pff maar wel minder geworden. alleen heb ik nog last van braken (kolkhalzen) ach gewoon lekker rustig aan.
Ik wilde iedereen die vandaag een echo heeft heel veel succes wensen! Toi toi toi en geniet ervan! Vandaag bij de vk ging prima, hartje weer gehoord alle bloeduitslagen en bloeddruk was goed dus dat is mooi. Ik zit ook een beetje te twijfelen over de vakantie, we zouden eind juli naar Marokko gaan voor een bruiloft maar kijk er nu heel erg tegenop ben dan al bijna 6 maanden. Vraag me af of t wel verstandig is. Hebben jullie vakantieplannen? Of gaan jullie ze aanpassen?
Hallo allemaal, Ik zie dat er aardig wat geschreven is de afgelopen paar dagen. Heb heel wat te lezen. Met mij gaat het met de stem nog steeds niet goed. Kan nog amper praten. Dit is nu al 1 1/2 week aan de gang. Het probleem is dat ik er niks voor kan innemen dit vanwege de zwangerschap. Het hoesten is gelukkig een stuk minder. Wel heb ik aan de linker kant bij mijn borst heel veel pijn als ik moet hoesten. Dit kan er ook nog wel bij. Met mijn zoontje gaat het gelukkig beter en hij is vanochtend al weer naar de peuterspeelzaal. Even op adem komen. Hoef ik niet te praten. A.s. de vrijdag om 9:40 heb ik mijn eerste echo en ik moetjullie zeggen dat ik best wel een beetje benauwd ben. Dit omdat ik nu al 2 weken aan het sukkelen ben en vooral 2 weken aan het hoesten enz. Ik krijg het niet uit mijn hoofd dat als ik de echo heb dat wij dan geen hartje zien kloppen. Het is misschien gek dat ik dit zo denk maar zo voel ik mij wel. Ik zal zeker een gat in de lucht springen als ik gewoon het hartje zie kloppen. Raar is het eigenlijk dat je ondanks de tweede toch weer zo onzeker kan zijn ronde de eerste echo. De naaste familie weet het nu en gisteren was mijn broertje als laatste die het te horen kreeg en die vind het helemaal geweldig. Hij vond wel dat wij het mooi uit hadden gekient (is dit goed zo) dit omdat mijn zoontje op 10 november jarig is en ik als het goed is op 13 november ben uitgerekend. Ik wou dat het al vrijdag was dan ben ik weer wat blijer. Zo ga nu weer even een zuigtablet nemen voor de keel en dan zo zoontje lief ophalen.
Ja maar helaas moeten we dat toch regelen, omdat ons kindje voor het huwelijk geboren wordt. je hoeft het alleen niet te regelen als je kindje tijdens een huwelijk geboren word.
Hahaha die angst heb ik ook ZOO erg kleinwonder, maar mijn vk zei dat zodra je een goede echo hebt gehad met een goed kloppend hartje dat de kans van een miskraam gedaald is naar kleiner dan 3% Klinkt goed toch Hier verder alles goed.. heb tot een paar dagen terug GEEN kwaaltjes gehad maar ben bang dat het nu begint... bloedneuzen! irritant haha en heb ontzettend vaak hoofdpijn en allemaal zwarte sterren/vlekken voor mijn ogen, op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik dan haast niks meer kan zien.. zwaar irritant herkent iemand dit? Meestal trekken die sterren/vlekken wel na een halfuur max weg.. Verder ook zenuwachtig.. morgen weer een echo van mn mini wel weer een uitwendige dus ik hoop dat ik wel een mini mensje zie ipv een mini vlekje hihi
Goedemorgen allemaal, Als allereerst alle meiden die drie maanden zijn gefeliciteerd, dat hebben we alvast achter de rug, voel me nu ook opgelucht! Voel me ook stukken beter, de misselijkheid is grotendeels verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor enorme trek in lekkere dingen. Heb zo een zin in vooral pittige dingen dus helemaal geen zoetigheid heel raar want ik was drop en chocola verslaafd Heb zaterdag ook echt nieuwe kleding moeten aanchaffen, het ging echt niet meer voel me behoorlijk dik. Moet wel zeggen dat de mode wel geschikt is voor zwangere vrouwen, al die tuniekjes en jurkjes kan je makkelijk dragen dus hoef niet perse zwangerschapskelding aan te schaffen behalve broeken dan. Ik denk dat ik nu echt kan genieten van mn zwangerschap iets wat ik de eerste weken niet heb kunnen doen!. binnenkort gaan we heerlijk 2 weken op vakantie ben er echt aan toe. Fijne dag allemaal en de meidel die zich nog ziek voelen sterkte en nog even volhouden
en jaki is dit je 2e kindje dan? omdat je alles al hebt? vind het zo vroeg om nu al een kamertje etc.etc. te kopen (al zou ik wel graaaaag willen hoor haha)
Hoi, Daar ben ik weer es..ben vorige week ziek geweest. En daarnaast nog erg moe ook! dus helaas een tijdje niet geweest. Het is teveel om alles bij te lezen, dus sorry daarvoor. Iedereen die vandaag voor de echo moet succes! enne ik las iets over het kindje en nederlands of niet..nou onze wordt 100% nederlands. Groetjes
@ sanna Heerlijk he dat de mode nu goed is.. heb ook al allerlei a-lijn shirtjes etc. gekocht die ik na de zwangerschap gewoon door kan dragen ideaal! Gefeliciteerd met je 12 weken! Leuk leuk! Kan niet wachten tot volgende week, dan ben ik ook EINDELIJK 12 weken zwanger! Alle meiden gefeliciteerd Heeeeerlijk 2 weken op vakatnie, waar ga je heen? Ik ga as zaterdag, want heb een week vakantie op mijn werk, maar heb nog niet geboekt! haha gaat een lastminute zon worden
hoi Hier gaat het steeds beter. Ben al een paar dagen niet meer misselijk s'morgens en s'avonds heb ik de hele tijd honger. Ben wel nog erg moe maar ook dat lijkt iets minder, hoef niet meer naar bed na een dag werken. Heb afgelopen vrijdag een zwangerschaps bh gekocht, degene die ik nogmaal heb worden wel erg krap. 'savonds knellen ze vreselijk. Ook heb ik babysokjes gekocht, bruine met my fist winnie erop. Zo lief en klein. Kreeg van mijn zusje ook nog een rompertje . Erg leuk om baby winkels in te gaan en gewoon rond te lopen en te dromen. Wij willen onze baby kamer in orde maken na de vakantie. We komen begin juni terug en zijn dan ongeveer 4 maanden. groetjes MarielleB
Hai hai, Wij zijn weer thuis... o wat was dat een geweldige ervaring.. twee armpjes, 2 beentjes en een hartje was stevig klopte.. O wat zijn wij blij. Ben drie dagen verder dan dat ik dacht. Foto's volgen later, kan ze niet inscannen
Hier ook goede berichten, vandaag weer een echo gehad en een heerlijk spartelend kindje met alles erop en eraan gezien. Gelukkig voor ons ook goede uitslag van de combitest, qua leeftijd heb ik een kans van 1 op de 191, maar door mijn bloed en de nekplooi wordt dit 1 op de 2544 heerlijk dus voor een 36 jarige! Wij zijn super blij!