November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd met de mooie echo's! Wat een supergevoel he?! En ik duim voor je Schildje ten eerste dat het heeeel snel vrijdag is en dat je dan ook zo'n mooie echo hebt! Kan je lekker gaan genieten!

Qua bovenkleding hebben we gelukkig genoeg keuze he?! Daar ben ik ook heel blij om maar moet nu echt iets aan mn broeken gaan doen, ze passen gewoon niet meer. Ik droeg ook altijd best strakke broeken dus die passen al snel niet meer. :cry:

Ik dacht eerst dat heupbroeken nog best een tijd mee zouden gaan maar ook dat zit naar nu, wordt dus denk ik echt een zwangerschapsbroek. Iemand nog tips waar ze hippe positiebroeken verkopen? :) Ik ga van de week maar eens bij H&M kijken. Ben maar 2 kilo aangekomen, of is dat al veel nu?

2. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @jsztd gelukkig voel ik me al weer een stuk beter! heb heel veel geslapen vorige week! pff..

Nou mijn vriend en ik zijn allebei blond..dus kans op blond is wel groot..Mijn vriend heeft blauwe ogen en ik groen.

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Kleinwonder: Vorige week had ik een echo en was ik 8 weken zwanger. Het hartje had een grote activiteit, dus je zal het dan wel kunnen zien.

@Sasgirl: Ik ben nog niet zo lang zwanger als jij, maar wij hadden al een vakantie geboekt. We gaan in juli 2 weekjes naar Kijkduin, camperen. Niet zoveel bijzonders dus. Kunnen het gewoon lekker rustig aan doen en hoeven niet te vliegen.

Hier gaat alles verder oke. Ben het hele weekend al hartstikke moe, kan weinig doen, maar voel me buiten dat om goed. Nog steeds niet echt misselijk gelukkig.

Leuk he, al die echo's! Ik wens jullie allemaal veel plezier!

Oja, en ik ben best wel een beetje jaloers op al die meiden die hier al 12 weken zwanger zijn. Het is toch een beetje een magische grens, ik zou ook wel zover willen zijn!

4. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Bedankt voor de felicitaties!
    Ja dier jurkjes zijn echt leuk vooral met een legging eronder en je kan het inderdaad nog na je zwangerschap dragen. ik ga 2 weken naar turkije heerlijke genieten van de zon en vooral uitrusten, want we hebben echt een hectische periode achter de rug (verhuizing) ik kan niet wachten.

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    10 november
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    21 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv:(
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Annelet - 28jr - 1e kindje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: bv
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv

Er zijn tot nu toe 62 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..

AGENDA:
    21 april
    Ukkepuk – 1ste echo 10:15
    Sasgirl – 2de afspraak vk
    22 april
    Annelet - 1ste afspraak vk
    Janny Jansen - gesprek prenetale onderzoeken 10.50
    24 april
    Edithdeb - termijnecho
    25 april
    Shannen - echo, gyn + nekplooimeting
    Britm - Controle gyn
    28 april
    AmyRose - vk
    29 april
    Waarom - 12 weken echo
    MarielleB - 1ste echo
    2 mei
    Vickys - 2de echo
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    Chebu - afspraak gyn
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    angel77 - 1 ste echo
    Jaki - afspraak gyn + echo
    14 mei
    cvwinkoop - 2de echo
    15 mei
    Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk
    angel77 - 2de afspraak vk
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    4 juni
    jootje24 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo

zo alle gegevens en afspraken zijn weer aangevuld

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    dames met een goede echo : Gefeliciteerd :)
    lekker genieten nu!

7. Niet meer actief

Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's ! :D

Ik heb vandaag 2 zwangerschapsbroeken gekocht, 1 bij de H&M en 1 bij de Zara.. wist niet dat ze hier ook zwangerschapskleding verkochten.. :) hebben super leuke dingetjes!
    Ook 2 jurkjes bij de zara gekocht.. heel gaaf!

8. Niet meer actief

Sanna, lekker hoor naar turkije! Lekker genieten van het zonnetje!
    Ik ga als het goed is as. zaterdag of zondag naar t zonnetje.. lekker warm, lekker genieten :)

9. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    gefeliciteerd meisje.genieten nu.
    ik ben vanmorgen ook weer op controle geweest en bij mij was ook alles goed.ik heb 6 juni de 20 wkn echo en 9 juni pas weer een controle.
    ik zie je wel weer verschijnen.

kus

10. Niet meer actief

Hoi,
    Ik wilde het vandaag aan mijn ouders gaan vertellen maar zag zonet tot mijn grote schrik helder rood bloed in mn slipje :( Ook tijdens het plassen verloor ik wat rood bloed. Ben heel bang dat het verkeerd gaat.. Duimen jullie alsjeblieft voor me..

Donderdag nog een hele goede echo en nu dit :(

11. Niet meer actief

aii kleinwonder... Heel veel succes!

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ow jee,
    hoop zo dat het wat mee valt!
    ik duim in ieder geval!

knuff

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden grieks eten tijdens de zwangerschap ? kan er verder niks over vinden op google tenminste niks verontrustend ,.......maar eten jullie ook gewoon grieks met tzatziki ?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje meid succes! Dikke knuffel!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hoi meiden!

hier gaan alles goed. Steeds minder misselijk, maar wel al veel broeken die krap zitten. Hebben ullie dat ook al zo snel?

xxx

16. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    Hallo dames,

Ben al effe niet geweest, maar hier gaat alles prima! Ik vind het zo fijn dat iedereen het nu weet. Hele de kast staat al vol met kaartjes en kadootjes en het blijft maar komen. Leuk hoor.
    Ik kan niet alles meer bijlezen, want daar heb ik een hele dagtaak aan. Sorry. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en Kleinwonder veel succes. Ik hoop voor je dat het meevalt.
    Liefs Bruidje

17. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    Oh nog een vraagje. Ik heb met 8 weken en 5 dagen een echo gehad, wat allemaal goed was en het hartje zien kloppen. Verder was er nog niet veel te zien. Kan ik nu volgende week aan de verloskundige vragen of ik nog een echo kan krijgen rond de twaalf weken?

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @jsztd, ja het is eigenlijk tweede maar onze eerste kind was overleden toen ik zeven en half maanden zwanger vandaar hebben we spullen nog die vonden we heel erg zonde om weg te geven of weg te gooien dus we bewaarden gewoon voor de volgende vandaar hebben we alles bewaard. terwijl ik nu tweede keer zwanger. snap je het nu.

@ bruidje, welkom terug, hihi. en ik denk het van wel dat rond twaalf weken weer echo als mee goed zit want ik heb eerste echo toen ik zeven weken zwanger dus veertien weken weer en twintig weken ook weer als het goed heb vanaf twintig weken kunnen jullie wel zien wat de geslacht is als jullie willen weten wat het wordt dus. en ook ligt eraan of de kleine niet verstopt is dan kan je niet zien he...;)

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @kleinwonder, jeetje! Hopelijk is het niet meer geworden?

Hier mega maar dan ook echt mega pijn in mijn borsten. En verder vraag ik me af wanneer eigenlijk die buik gaat groeien want er is nog helemaal niks te zien! Is dat rond een week of 13/14?

@Iedereen met de echo: gefeliciteerd! Mag zelf pas weer op 6 mei :(

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ kleinwonder: duim voor je dat het niets bijzonders is.

Deel Deze Pagina