Gefeliciteerd met de mooie echo's! Wat een supergevoel he?! En ik duim voor je Schildje ten eerste dat het heeeel snel vrijdag is en dat je dan ook zo'n mooie echo hebt! Kan je lekker gaan genieten! Qua bovenkleding hebben we gelukkig genoeg keuze he?! Daar ben ik ook heel blij om maar moet nu echt iets aan mn broeken gaan doen, ze passen gewoon niet meer. Ik droeg ook altijd best strakke broeken dus die passen al snel niet meer. Ik dacht eerst dat heupbroeken nog best een tijd mee zouden gaan maar ook dat zit naar nu, wordt dus denk ik echt een zwangerschapsbroek. Iemand nog tips waar ze hippe positiebroeken verkopen? Ik ga van de week maar eens bij H&M kijken. Ben maar 2 kilo aangekomen, of is dat al veel nu?
@jsztd gelukkig voel ik me al weer een stuk beter! heb heel veel geslapen vorige week! pff.. Nou mijn vriend en ik zijn allebei blond..dus kans op blond is wel groot..Mijn vriend heeft blauwe ogen en ik groen.
@Kleinwonder: Vorige week had ik een echo en was ik 8 weken zwanger. Het hartje had een grote activiteit, dus je zal het dan wel kunnen zien. @Sasgirl: Ik ben nog niet zo lang zwanger als jij, maar wij hadden al een vakantie geboekt. We gaan in juli 2 weekjes naar Kijkduin, camperen. Niet zoveel bijzonders dus. Kunnen het gewoon lekker rustig aan doen en hoeven niet te vliegen. Hier gaat alles verder oke. Ben het hele weekend al hartstikke moe, kan weinig doen, maar voel me buiten dat om goed. Nog steeds niet echt misselijk gelukkig. Leuk he, al die echo's! Ik wens jullie allemaal veel plezier! Oja, en ik ben best wel een beetje jaloers op al die meiden die hier al 12 weken zwanger zijn. Het is toch een beetje een magische grens, ik zou ook wel zover willen zijn!
Bedankt voor de felicitaties! Ja dier jurkjes zijn echt leuk vooral met een legging eronder en je kan het inderdaad nog na je zwangerschap dragen. ik ga 2 weken naar turkije heerlijke genieten van de zon en vooral uitrusten, want we hebben echt een hectische periode achter de rug (verhuizing) ik kan niet wachten.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ukkepuk078 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 21 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: bv Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ? 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Er zijn tot nu toe 62 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: 21 april Ukkepuk 1ste echo 10:15 Sasgirl 2de afspraak vk 22 april Annelet - 1ste afspraak vk Janny Jansen - gesprek prenetale onderzoeken 10.50 24 april Edithdeb - termijnecho 25 april Shannen - echo, gyn + nekplooimeting Britm - Controle gyn 28 april AmyRose - vk 29 april Waarom - 12 weken echo MarielleB - 1ste echo 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 9 mei smallgirl77 - 2de echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn + echo 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk 16 mei smallgirl77 - afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo zo alle gegevens en afspraken zijn weer aangevuld
Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's ! Ik heb vandaag 2 zwangerschapsbroeken gekocht, 1 bij de H&M en 1 bij de Zara.. wist niet dat ze hier ook zwangerschapskleding verkochten.. hebben super leuke dingetjes! Ook 2 jurkjes bij de zara gekocht.. heel gaaf!
Sanna, lekker hoor naar turkije! Lekker genieten van het zonnetje! Ik ga als het goed is as. zaterdag of zondag naar t zonnetje.. lekker warm, lekker genieten
gefeliciteerd meisje.genieten nu. ik ben vanmorgen ook weer op controle geweest en bij mij was ook alles goed.ik heb 6 juni de 20 wkn echo en 9 juni pas weer een controle. ik zie je wel weer verschijnen. kus
Hoi, Ik wilde het vandaag aan mijn ouders gaan vertellen maar zag zonet tot mijn grote schrik helder rood bloed in mn slipje Ook tijdens het plassen verloor ik wat rood bloed. Ben heel bang dat het verkeerd gaat.. Duimen jullie alsjeblieft voor me.. Donderdag nog een hele goede echo en nu dit
meiden grieks eten tijdens de zwangerschap ? kan er verder niks over vinden op google tenminste niks verontrustend ,.......maar eten jullie ook gewoon grieks met tzatziki ?
hoi meiden! hier gaan alles goed. Steeds minder misselijk, maar wel al veel broeken die krap zitten. Hebben ullie dat ook al zo snel? xxx
Hallo dames, Ben al effe niet geweest, maar hier gaat alles prima! Ik vind het zo fijn dat iedereen het nu weet. Hele de kast staat al vol met kaartjes en kadootjes en het blijft maar komen. Leuk hoor. Ik kan niet alles meer bijlezen, want daar heb ik een hele dagtaak aan. Sorry. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en Kleinwonder veel succes. Ik hoop voor je dat het meevalt. Liefs Bruidje
Oh nog een vraagje. Ik heb met 8 weken en 5 dagen een echo gehad, wat allemaal goed was en het hartje zien kloppen. Verder was er nog niet veel te zien. Kan ik nu volgende week aan de verloskundige vragen of ik nog een echo kan krijgen rond de twaalf weken?
@jsztd, ja het is eigenlijk tweede maar onze eerste kind was overleden toen ik zeven en half maanden zwanger vandaar hebben we spullen nog die vonden we heel erg zonde om weg te geven of weg te gooien dus we bewaarden gewoon voor de volgende vandaar hebben we alles bewaard. terwijl ik nu tweede keer zwanger. snap je het nu. @ bruidje, welkom terug, hihi. en ik denk het van wel dat rond twaalf weken weer echo als mee goed zit want ik heb eerste echo toen ik zeven weken zwanger dus veertien weken weer en twintig weken ook weer als het goed heb vanaf twintig weken kunnen jullie wel zien wat de geslacht is als jullie willen weten wat het wordt dus. en ook ligt eraan of de kleine niet verstopt is dan kan je niet zien he...
@kleinwonder, jeetje! Hopelijk is het niet meer geworden? Hier mega maar dan ook echt mega pijn in mijn borsten. En verder vraag ik me af wanneer eigenlijk die buik gaat groeien want er is nog helemaal niks te zien! Is dat rond een week of 13/14? @Iedereen met de echo: gefeliciteerd! Mag zelf pas weer op 6 mei