Hey dames, het bloeden is alweer gestopt volgens mij en ik heb ook totaal geen buikpijn gehad dit is een goed teken toch? Nu ben ik alleen zo onzeker of alles goed met ons kindje is, maar heb pas met 12 weken weer een echo
:'( Wilde even vertellen dat terwijl ik dit berichtje postte het bloeden heel hevig is geworden met stolsels en pijn.
die van mij groeit als kool... niet normaal. pas bijna in geen van mijn broeken meer. kleinwonder: ow jeetje meis, ik blijf voor je hopen....
Kleinwonder: Ik duim ook voor je! Hopelijk zit het allemaal goed! Meiden met een goede echo van harte gefeliciteerd! Fijn hoor! Ik heb vandaag naar een kinderopvang hier in de buurt gebeld en ze hebben een wachtlijst... hoe verrassend..... helaas is plaatsing pas mogelijk vanaf juni '09, terwijl het toch al vanaf maart ofzo nodig is. Pfffff, lekker geregeld hier in Nederland. Nu ook nog maar contact opnemen met een kinderdagverblijf in de buurt van mijn werk. Misschien is daar eerder een plekje? We zullen zien! Fijne avond verder!
wow ! zo'n lange wachttijd? ik was van plan om vandag het kinderdagverblijf hier in de buurt te bellen, maar dacht ach tijd zat... niet dus! hihi paniek zal morgen toch eens gaan bellen! kleinwonder, zou morgenochtend meteen even je vk bellen.. dit klinkt idd niet goed veel sterkte meis! ik groei ook als kool.. pff krijg al mn broeken al niet meer dicht.. honger voor 10 ook!
Kleinwonder: kan je je verloskundige niet bereiken? Lijkt me een goede reden om even te bellen. Het klinkt natuurlijk niet goed, maar ik hoop zo voor je dat het vals alarm is...
Hey dames. Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. Het bloeden is door gegaan (bijna de hele nacht). Maar heb eigenlijk geen buikpijn (alleen een soort spierpijn?) en ik verlies ook geen stolsels. Maar heb wel de hele nacht heel veel bloed verloren. Heb gisteren contact gehad met de VK en die zei dat de kans klein was dat het na een goede echo nog fout zou gaan en dat dit waarschijnlijk een gesprongen bloedvaatje is maar ik denk toch echt dat ik een miskraam aan het krijgen ben. Als ik buikpijn kreeg en stolsels moest ik even weer bellen, alleen tja dat is momenteel niet het geval? Denk dat ik straks maar even weer bel en alles uitleg..
@kleinwonder : jeetje meis het zit je niet mee he .....ppff hoop zo voor je dat je kleine ukkie het goed maakt ....ik zou gewoon even bellen en aangeven dat je behoefte hebt aan een echo ....als de vk je daarbij niet helpen kan misschien de ha ?
Ja ik hoop het ook. Vind het zo onwerkelijk na die goede echo een paar dagen geleden. De vrouw zei nog zo vaak: Alles ziet er heel goed uit, prima, prima super goede hartactiviteit. En dan nu dit Snap er niets van.
heb je toevallig niet geklust of zo ? daar door kun je ook gaan bloeden ..weet alleen niet hoe veel ....zit ook te denken waar het aan kan liggen ...vind het zo rot voor je , sterkte meis
Oh nee Kleinwonder, wat een gedoe bij jullie zeg! Ik hoop echt dat de vk gelijk heeft en jullie ukje het daarbinnen gewoon goed doet! Ik zou vandaag toch echt wel naar de vk gaan of naar het ziekenhuis en een echo of zo eisen... ze moeten toch kunnen zien of alles nog goed is of niet? Ik duim heel hard voor je!
Sybje, gefeliciteerd trouwens met je 12 weken! Lekker uit de gevarenzone! Ik moet nog 1 dagje gaan maar denk wel dat we dat halen
Hey dames, Heb vanochtend gebeld met de VK en kan gelukkig vanmiddag al terecht voor een echo. Hoop zo dat alles goed is, maar ik vrees het ergste Ik laat het jullie weten als ik meer weet, kruip nu even weer in bed.
@ kleine wonder sterkte, ja beter nogmaals vk bellen... dat is echt rot dat je hele nacht een bloeden heb en ik denk dat je beter vk bellen om vragen of ze wil ff naar je kind hart ff luisteren en ook echo voor zekerheid... dat weet jij maar nooit. dat kan ik me voorstellen dat jij heel erg bang voor ben. doe maar vooral heel rustig aan
@kleine wonder.. ooh gelukkig maar ga maar lekker ff in de bed duiken ff l ekker rustig aan doen... ik zal eraan jou denken en duimen dat alles goed met je kleine wondertje...
o kleinwonder wat fijn zeg dat je vanmiddag al terecht kunt! je hebt wle geluk met je vk! Hier zeggen ze gewoon dat je af moet wachten. Ik moet nog 1 dag werken! de directrice heeft me niet eens gedag gezegd, die zag ik gister voor het laatst, weet ook zeker dat collega's geen kado hebben. Vind dit eigenlijk best wel erg, heb er toch 10 maanden gewerkt, en altijd meegedaan als er iemand jarig was of zo. Ach ja, dit zegt meer over hun als over mij, maar toch raakt het me