November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Kleinwonder hoe is het?

Voor alle november mama's: JOEPIEEEEEE heb een super leuke echo gehad vandaag ! :D
    Mijn klein schoppertje was super beweeglijk, allemaal aan het zwaaien en springen en trappelen.. heerlijk!

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    ~

Hoi Annelet,
    Ja, dat is inderdaad wel leuk, dat je even kan kijken hoe jouw beebje er nu ongeveer uit ziet. Als jij echo foto's krijgt, plaats jij ze dan hier ook?
    Wilde de vk vandaag geen extra echo doen? Jammer! Het is juist zo leuk om naar je kleintje te kijken.
    Misschien een beetje een stomme vraag, je hoeft niet perse te antwoorden, maar ik had nog niet eerder gehoord dat je om je gewicht in het zh moet bevallen. Ik kom zelf van 132,5 kg en weeg inmiddels 81,5 kg. Sowieso moet ik in het zh bevallen omdat ik door een EUG (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) al een keizersnee heb. Ik zit dus al op medische indicatie. Maar had ik anders om mijn gewicht ook in het zh moeten bevallen als die EUG er niet was geweest? Weet jij de grenzen hiervan?
    Leuk dat je 2 extra echo's krijgt! Als ik de termijnecho krijg, zit ik als het goed is in week 11 + een aantal dagen. Ben benieuwd of we straks nog tegelijk uitgerekend zijn! Veel plezier verder!

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hahaha, ik moest wel even lachen om jouw berichtje. Je schrijft wel komisch. Mijn man rijdt voor zichzelf en kan als het MOET wel thuis zijn, maar soms komt het gewoon niet goed uit. Dan heeft hij net een rit aan de andere kant van het land ofzo en loopt daardoor dan meer dan een dag rijden mis. En dat ik die echo kreeg, was een verrassing. Ik zou alleen maar voor een gesprek naar de gyn. Over 2 uurtjes kan ik hem het fotootje laten zien. Hij komt gelukkig vanavond wel thuis, dit is doordeweeks meestal niet het geval.

4. Niet meer actief

WAAAUWW kleinwonder ik lees je verhaal
    SUPER SUPER SUPER GEFELICITEERD!
    hihi leuk leuk!

5. JsztD, gefeliciteerd met je mooie echo! Is altijd weer leuk. Hoeveel heb je er nu inmiddels gehad?

6. Niet meer actief

Thnx Manon :)

Ik heb er ondertussen al 7 gehad.. maar elke keer wordt het leuker :)

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Kleinwonder, super zeg! Eindelijk weer wat goed nieuws... ik kneep hem echt voor jullie! Ben heel blij voor jullie!

Manon, succes morgen! Hopelijk gaat alles goed!

Alle meiden met een goede echo vandaag: gefeliciteerd!

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    JsztD, 7 echo's :confused: dat wil ik ook wel :)

9. Ja dat lijkt me ook wel wat, maar ben al blij dat ik extra echo's krijg.

10. Bedankt Sasgirl en Marisha!

Ik kan aan niets anders meer denken... Ik heb er wel een goed gevoel over, mijn man ook. Maar het blijft mega spannend.

11. Niet meer actief

Hahaha echt he.. vind het ook wel erg leuk!
    De reden erachter is wel minder, komt omdat ik geopereerd ben in mijn 5e/6e zwangerschapsweek daardoor ben ik streng onder controle gehouden door de gyn en de verloskundige tegelijk..

Nu ben ik bijna 12 weken , alles is goed dus krijg nu de gewoonlijke echo's haha.. een geruststelling maar toch ook wel stiekem een beetje jammer ;)

Nu scheelt het dat ik in het ziekenhuis werk, en wij op de poli een echo apparaat hebben en we dus extra vaak eventjes kunnen kijken!

12. Dat is helemaal leuk! Ik wou dat ik zo'n echo apparaat thuis had, dat zou makkelijk zijn :)

13. Niet meer actief

Zojuist beide ouders op de hoogte gebracht en ze reageerden super lief en behulpzaam. Schoonouders vinden het heel erg leuk en zien het echt als een geschenk, zo ontzettend lief.
    Ook mijn ouders waren hartstikke lief en steunen ons volledig. Dit lucht enorm op.
    Het was voor ons allemaal even schrikken maar we gaan er het beste van maken!

14. Niet meer actief

Gefeliciteerd kleinwonder :) superleuk! Ongepland zwanger?

En jaa kon je maar zo'n apparaat thuis aanschaffen ja.. zou dehele dag naar die kleine kijken denk ik hahah

15. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hey manuela, ik liet al een berichtje voor je achter bij de december-mama's. Wat toevallig dat jij ook eerder bent uitgerekend.
    Ik was ook de 1e van december uitgerekend, dacht ik. tot mijn echo en toen bleek ik ook langer zwanger te zijn.
    Ik ben dus ook uitgerekend op 29 november.
    Grappig.

Was vast ook een mooi gezicht om je wondertje te zien :D
    -x- smallgirl

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Afgelopen zaterdag eindelijk het leuke nieuws aan ouders, broer en schoonzus kunnen vertellen.
    HILARISCH!
    Schoonzus is al redelijk hoogzwanger (half juni uitgerekend).

Ik gaf mijn moeder een ingepakt tijdschift met brei-patronen voor baby's. Toen ze het uitpakte riep ze meteen: "wat leuk! Ik kan aan de slag hoor!" en keek daarbij mijn schoonzus aan! Even niet helemaal goed gegrepen... Bij broer en schoonzus viel het kwartje wel meteen dus die zaten me al met een brede glimlach aan te kijken. Pas toen ik mijn moeder zei: "Jij hebt vandaag niet bepaald het buskruit uitgevonden he?" begon het te dagen en vroeg ze me of ik zwanger was! Erg grappig! Mijn vader had het dus ook pas op dat moment door.
    Erg grappig en natuurlijk daarna grote blijdschap! (dat had ik ook al wel verwacht!).

Leuk om het nu ook echt met hun te kunnen delen.

17. Niet meer actief

Goedemorgen! :)
    Ja totaal ongepland zwanger, dwars door de pil heen.
    Het was ook voor ons zelf dus even wennen!

Pff, vind het wel moeilijk hoor.. Vannacht weer bloed verloren, best wel veel maar het is inderdaad alleen bloed, geen stolsels en geen buikpijn. Volgens de VK kan dit nog wel vaker gebeuren de komende dagen en moet ik het 'los' zien van de zwangerschap :rolleyes:
    Dat is opzich heel moeilijk, want het gaat totaal tegen je gevoel in en het is hartstikke eng.

Nouja ik hoor maar dat het niets anders betekent dan dat de hematoom kleiner wordt en verdwijnt en dat ons kleine kindje lekker veilig blijft zitten.
    Vind het wel heel erg jammer dat ik er op internet bijna niets over kan vinden :( Want ik vind het doodeng!

Nou, duik even weer lekker mn bed in.
    Fijne dag allen

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goedemorgen meiden!

Alle meiden vandaag met echo's: succes en kom maar snel leuke verhalen vertellen :D

Kleinwonder, wat leuk dat je ouders zo goed reageerden! Het lijkt me een echte nachtmerrie om het goede nieuws te vertellen en dan maar een lauwe reactie te krijgen :rolleyes: Kan me trouwens ook voorstellen dat die hematomen je momenteel toch wat kopzorgen bezorgen... hopelijk zijn ze snel weg!

Whabbit, grappig verhaal hoor! Jij hebt trouwens erg lang kunnen wachten (ik heb mijn ouders 3 dagen na posi test al op de hoogte gebracht :oops:)

Ik zou trouwens ook wel zo'n echo apparaat thuis willen maar ik denk dat ik dan het huis niet meer zou uit komen :D Ik denk dat ik wel eens ga kijken voor zo'n angelsound of zo om het hartje te kunnen horen!

Een fijne dag meiden!

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede

haha.. vorige keer kon hij niet vrij krijgen van eerste echo maar volgende tweede echo gaat hij ook mee en hij kan eindelijk deze dag vrij krijgen.. hihi..

ja zeg het wel dat grappig is dat we zelfde schuitje hihi...

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen.
    dames met een echo heel veel succes!

ik was alweer vroeg wakker en ga denk ik het huis maar eens even onder handen nemen.
    ramen lappen, stofzuigen, dweilen, soppen etc...
    vanmiddag even lekker met een vriendin naar de ikea :)

iedreen een fijne dag!

*knuff*

Deel Deze Pagina