Owkee! Thx, je hebt een pb van me! Hmmm, bedenk me net dat daar niet helemaal alle info in zit...haha, komt er nog eentje achteraan!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? -fv/bv: ? 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv: bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 21 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: bv Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ? 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Er zijn tot nu toe 63 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: 21 april Ukkepuk 1ste echo 10:15 Sasgirl 2de afspraak vk 22 april Annelet - 1ste afspraak vk Janny Jansen - gesprek prenetale onderzoeken 10.50 24 april Edithdeb - termijnecho 25 april Shannen - echo, gyn + nekplooimeting Britm - Controle gyn 28 april AmyRose - vk 29 april Waarom - 12 weken echo MarielleB - 1ste echo 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 mei Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur 9 mei smallgirl77 - 2de echo KersjeB- 2e echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn + echo 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk 16 mei smallgirl77 - afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur manon f : je 20 weken echo staat erbij KersjeB: je staat er tot zover eerst op Ram1987 kun jij de ontbrekende gegevens noteren, de voorbereiding heb ik al even snel voor je gedaan
@kersbje,welkom hierzo... hihi nog ook gefeliciteerd met je zwangerschap! hee ff vraagje voelen jullie nog wel wat in je buik? ik voel wel wat.. maar wel rommel voel ik dat in mijn buik hebben jullie ook dat? spannend morgen twaalf weken te halen hihi....
@ kersjeb zet zodra ik tijd heb jou gegeven in de lijst erbij ben nu op me werk dus kijk ik vanavond ff of morgen ben dan toch vrij En trouwens nog welkom hier en ook de andere die nieuw zijn en nu vergeten ben wie dat waren groetjes
Bedankt allemaal! We zijn superblij! KersjeB, we hebben vorig jaar geen miskraam gehad, maar de zwangerschap met 13 weken moeten afbreken, omdat het kindje niet gezond was. Dus inderdaad echt een hele opluchting deze keer! Linda, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo. Jammer dat ze weinig aandacht aan jullie schonken. Soms zijn medici erg bot en zijn ze alleen geïntreseerd in het medische aspect, toch jammer. Maar het hartje is gezien en het kindje beweegt lekker, dus dat is een heel goed teken.
Oja, we krijgen 18 juni de 20 weken echo, ook weer in het AMC. Gelukkig mag ik de verdere controles bij mijn verloskundige hier in de buurt laten doen.
linda26 Jij ook gefeliciteerd met je goede echo en ook nog verder dan je dacht! op welke datum ben je nu uitgerekend dan?
hoi Hier alles rustig. Heb het idee dat ik steeds meer energie heb. Wel heb ik geen conditie, ben de minste of geringste klus sta ik te hijgen als een oude hond. Ook het idee dat mijn buikje groeit, kan dat al : Ben ook niet meer misselijk geweest. Veel zin in ijs, chocolade en mc chicken en milkshake van mc donald En ik vind yogurt erg vies, veel te zuur Ben ik net gek op vruchten yoghurt en yoghurt met cruslie. Zo ga vanavond optijd naar bed, morgen trouwd de oudste zus van mijn man. Heb er veel zin in. Groetjes MarielleB
Alle 'nieuwelingen' van harte welkom! Hier gaat ook alles zijn gangetje. Ben nog steeds erg moe, vooral 's avonds. Wil om 20.00 uur al wel naar bed... haha. Ook heb ik de laatste 2 dagen zo'n menstruatiegevoel in mijn onderbuik en rug. Ik dacht dat het meer bij de eerste zwangerschapsweken hoorde?
marielleB, heel herkenbaar, ik voel me afgelopen week ook weer steeds beter, misselijkheid is zo goed als over, heb meer energie, behalve in de avond dan ben ik echt gevloerd, als de meiden hier eindelijk in bed liggen ga ik ook plat op de bank, maar eigenlijk voel ik me sinds een paar dagen weer als vanouds, scheelt ook dat het zo vreselijk lekker weer is met het zonnetje, doet een mens ook veel goed. mijn buikje is ook aardig zichtbaar aan het worden, heb foto's van de vorige zwangerschappen terug gezien en de buik die ik nu heb had ik bij mijn eerste dochter pas met ongeveer 17 weken, kan je zien hoe je lichaam snel reageert als je meerdere keren zwanger bent geweest. over een ijstic gesproken, gewoon verschrikkelijk, dit had ik bij mijn tweede dochter ook zo erg, ben nu helemaal gek op yoghurt ijs met bosvruchten elke dag koop ik zo'n bak schepijs, de kids vinden mijn tic helemaal geweldig die genieten net zo hard mee. ook ben ik nu helemaal gek op foe yong hai van de chinees, erg he, nu kan ik het allemaal met gemak eten ivm mijn gewicht, maar toch moet me zelf af en toe op de rem zetten en ik ga een deze dagen een hamburger halen bij de mac, daar heb ik ook zo'n zin in wie heeft er nog meer van die vreet tics en welke ben daar wel benieuwd naar eigenlijk. vrijdag middag weer een echo, ben zo benieuwd daarna, aftellen nog twee daagjes. iedereen een prettige avond, ga nu een cake in de oven gooien, heb ik ook zin in, voor morgen bij de thee
Feli dames met jullie mooie echo's! @ manon: we zijn precies even ver...onze baby was maandag 5,42 cm groot. Wij hebben voor 17 mei a.s. een afspraak voor een pretecho gemaakt, zijn ook erg nieuwsgierig naar het geslacht.
kleinwonder... gaaf he, nu je over de schrik heen bent? Ik ben ook door de pil heen zwanger geworden, super schrikken maar nu is het wel heel leuk allemaal SUPER dat het bij jou allemaal toch goed gaat, al zou ik helemaal gek worden van onzekerheid door dat bloedverlies, maar inderdaad.. toch proberen los van elkaar te zien
Corien, ja we zijn precies even ver, jij had ook een goede kansberekening had ik gelezen, goed zeg! Leuk zo'n pretecho, ik hoop voor je dat ze het geslacht dan al goed kunnen zien. Wij willen het ook graag weten, maar dan pas bij de 20 weken echo. We willen met ongeveer 24 a 25 weken een 3d of 4d pretecho laten maken. En wie weet zien we dan het geslacht ook wel goed
@Sybje: Bedoel je een inwendige echo? Daar heeft de verloskundige niks over gezegd... Hoe gaat dat in zijn werk dan? @Janny Jansen: Ja, zodra ik foto's heb, post ik ze! Al de foto's die ik hier bijn mensen in hun album zie staan vind ik ook helemaal geweldig, het is zo leuk om op die manier mee te genieten. Mijn verloskundige maakt helaas niet zelf echo's, dus daarvoor krijg ik een verwijsbriefje naar een echobureau en dan duurt het allemaal weer langer... Volgens mijn verloskundige lag de grens van een thuisbevalling en een ziekenhuisbevalling aan je BMI. Als het boven de 30 is moet je naar het ziekenhuis. Volgens mij heb ik mijn lengte niet helemaal goed doorgegeven, als 'instanties' vragen om mijn lengte geef ik altijd door wat in mijn paspoort staat, maar volgens mij ben ik in het echie een klein stukje langer... Dus waarschijnlijk zou mijn BMI net iets lager moeten zijn, maar ik vind het wel best zo. Ik neigde toch al naar een ziekenhuisbevalling en extra echo's zijn alleen maar welkom, dus ik laat het lekker zo. Gisteren hebben we het ook aan mijn vader en de schoonouders verteld. Mijn vader vond het helemaal geweldig. Normaal is hij een vrij ingetogen man, dus zijn reactie was meer dan welkom! Mijn schoonmoeder riep metteen: ZIE JE WEL! Die had het blijkbaar al aan me gezien! haha En vandaag heb ik het aan mijn manager verteld, die was ook helemaal enthousiast. Leuk joh! De rest van de collega's en vrienden komen de komende weken wel aan de beurt.
Trouwens, mijn verloskundige gaf aan dat ik nu al kraamzorg en kinderopvang moet regelen. Nou heb je bij kinderopvang verschil tussen een kinderopvang'bedrijf' en gastouders. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn jullie dit al aan het regelen? Volgens mij hebben de meeste kinderopvangen bij mij in de buurt onwijze wachtlijsten. En gastouders zijn goedkoper. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!
@ Annelet: Er is net afgelopen maandag of dinsdag een stuk geweest in radar over gastouderbureau's dat ze veel te veel geld opvangen en dergelijke en dat over de kwaliteit nogal eens te twisten valt... misschien raadzaam om dat nog even te bekijken dan
@Janny, wat fijn dat je nog en echo extra hebt. Wat een mooie foto in je album en inderdaad goed gegroeid @ Kleinwonder: Wat ben ik blij voor je! Ook al zo'n mooie echofoto @ mamamanuela & KersjeB: welkom bij de novembermama's en gefeliciteerd met je zwangerschap! @JsztD: Gefeliciteerd met je goede echo! @Annelet: Ik ben al bzeig met de kinderopvang en ook hier zijn er wachtlijsten. Ik schrijf in op verschillende plaatsen onder het mom van "spreid uw kansen!" Ik ben vandaag even langs de Miss Etam geweest en ben goed geslaagd. 2 mooie broeken en een blouse. Ben er helemaal blij mee! Nog maar twee dagen werken voor mij en dan heerlijk vakantie! Even een tandje terugschakelen! Fijne avond verder!