@maxje. pff ik kan me echt voorstellen dat je schrok.. pfff.. die nog niet twaalf weken zijn wel best bang voor om twaalf weken te halen. dat begrijp ik het heel goed ik was ook ff bang voor. en nu heb wel voorzichtig juichen alleen de rest nog he.. even onder de tafel kloppen. gewoon rustig aan doen he... vinden jullie ook niet he.
goede avond meiden.. vandaag gewerkt poeh dat ging niet van een lijendakje.. maar ja ben klaar moet alleen nog steeds hier aan de gang maar voel me totaal niet lekker.. moet ook nog steeds eten haha dus dat ga ik maar als eerste doen.. hoe is het met jullie allemaal.. groetjes, manuela
Hallo Allemaal, @maxje fijn dat alles goed is Nou ik las een paar pagina's terug oververstopping, laat ik nou bijna geen kwaaltjes hebben behalve die......... Fijne avond allemaal
hier ook aardig last van obstipatie. roosvicee laxo helpt bij mij niet. zit nu aan de yacult en dat bevalt me prima heb vandaag de verklaring van onze zwangerschap ingelevert op het werk. ik sta voor eerst heel gunstig ingeplant, mijn teamleidster heeft goed aan me gedacht
Hoi allemaal, Wow weer meiden met een goede echo! Fijn om te lezen! Hier weinig nieuws. Vandaag was het druk op het werk en ik was erg moe daarna. Maar nu nog maar 1 dagje werken en dan vakantie. Het gaat nu echt opschieten! Fijne avond allemaal!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: bv Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ? 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 67 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: 24 april Edithdeb - termijnecho 25 april Shannen - echo, gyn + nekplooimeting Britm - Controle gyn Schildje - 1e echo 28 april AmyRose - vk 29 april Waarom - 12 weken echo MarielleB - 1ste echo 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 mei Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur 9 mei smallgirl77 - 2de echo KersjeB- 2e echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn + echo 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk 16 mei smallgirl77 - afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur @Hummel heb je verplaatst Heb de lettertype iets kleiner gemaakt (vond dan per regel een betere overzicht)mocht dat niet goed zijn geef het even door dan verander ik het weer
Meiden gefeliciteerd met jullie 12 weken! En meiden die een echo gehad hebben ook gefeliciteerd, allemaal weer goed! Ik heb af en toe last van het gevoel dat ik flauw ga vallen, een beetje een licht gevoel in mijn hoofd, heel raar. Dan moet ik echt even gaan zitten, anders ben ik bang dat ik om val... Wat zou dat kunnen zijn, lage bloeddruk ofzo? Ik denk ik morgen maar even de verloskundge bellen voor de zekerheid. Heeft iemand hier ervaring mee?
hey meiden ff snel reactie en dan mijn bed in. ik heb echo gehad ben 13 weken. alles was perfect en ik kan lekker gaan genieten. echo staat in mijn album. truste allemaal edith
Wat een goed nieuws alle mooie echo's! Super! @ Manon F Ik heb ook last van duizeligheid en afgelopen maandag is mn bloeddruk opgemeten en die was inderdaad aan de lage kant. Maar de vk zei dat ik dat dan waarschijnlijk van nature heb en het voor mn postuur goed was. Maar heb wel het idee dat je dan inderdaad eerder duizelig bent. Ik ga morgen even shoppen want ik pas in geen enkele broek meer! Ze kunnen allemaal niet meer dicht terwijl ik maar 2 kilo ben aangekomen maar t zit allemaal op mn buik de rest van mn lichaam is volgens mij dunner geworden. Passen jullie alles nog? Ik hoorde dat Zara ook positiekleding verkoopt? Is iemand daar al geweest? Ga sowieso ook even bij H&M kijken, hopen dat ik slaag!
Hoi allemaal, Het blijft leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. En bedankt voor de reacties op de 'verstoppingen'. Ja, die duizelingen herken ik ook. Moet dan gewoon even gaan zitten, dan trekt het wel weer weg. Had die vraag ook aan de vk hier op het forum gesteld. Verder ben ik nog niet aangekomen, alleen nog maar een kilo afgevallen. Gisteren weer een poging gedaan om te sporten, maar dat beviel niet zo goed. Heb het nog geen uur volgehouden. Ik probeer het na de 12de week wel weer.
Goedemorgen @edithdeb gefeliciteerd met de mooie echo zo even in je album kijken. Hier gelukkig geen last van duizelingen maar ligt vaak aan lage bloeddruk(en snel opstaan) en dacht ook aan het ijzergehalte maar dat weet ik niet zeker. Gisteren lekker geshopt bij Miss etam mooie shirts en vestjes gevonden alleen nog geen broeken. Daar ga ik van de week voor opzoek want pas nog maar 1 broek en rok de rest pas ik ook nog wel maar zit niet meer lekker. @Shannen - echo, gyn + nekplooimeting @Britm - Controle gyn @Schildje - 1e echo dames heel veel succes vandaag
Goedemorgen allemaal, ik moest eigenlijk werken zometeen, maar ik spijbel lekker, werd wakker en heb totaal geen zin om iets actiefs te gaan doen, dus lekker genieten van het weer vandaag vanmiddag weer een echo dus ik ben ook reuze benieuwd daarna, zo ook even langs de huisarts weer bloeddruk op laten meten, ik heb een vrij lage bloeddruk 85/50 dus als ik dan te snel iets doe zie ik vlekjes, elke week meten we de bloeddruk zo kunnen we dat een beetje in de gaten houden. verder niks te melden, ik laat het jullie weten vanmiddag hoe de echo is gegaan, ben benieuwd hoeveel ukkie gegroeid is de afgelopen twee weken. prettige dag allemaal!
Goedemorgen allemaal! Edithdeb gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat alles goed is. Vandaag ook de echo en de nekplooimeting gehad alles was goed, we hebben het hartje gehoord en gezien, en mooie echofoto's meegekregen. we zijn er super blij mee, meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en die hebben we op 16 juni en ik heb ook een afspraak gemaakt voor de prectecho geslacht en die heb ik 31 mei.. Spannend dus.. Verder gaat het eigelijk wel goed, af en toe nog misselijk en nog moe.. Verstopping heb ik ook last van gehad gelukkig gaat het nu beter (afkloppen) Lillebi en schildje succes met de echo! sasgirl ik heb wel gehoord dat ze bij zara ook positiekleding verkopen ben zelf nog niet geweest moet ik namelijk een stuk rijden zit hier niet een in de buurt helaas, hm heeft soms best leuke dingen.. liefs Shannen
ja mijn buik groeit al snel hoor pfff... postiekleding moet ik wel wat paar extra kopen. ach ik ga niet te veel kopen want het is zonde het is maar voor nog zeven maanden te gaan toch.. vandaar.. en verder moeheid is wel ff teruggekomen pfff. ach ik probeer wat wel engerie... lukt me wel aardig. ik ben afgelopen vorige week begonnen met scrapen maakt me heel goed hoor. ik moet nog twee weken wachten voor tweede echo pfff hahaha... vandaag lekker weertje. heb net boodschappen gedaan. alvast iemand die vandaag twaalf weken gehaald gefeliciteerd.
Hallo daar was ik dan. Ik ben zo gelukkig. Heb de echo gehad en het hartje klopt. Toen ik dat hoorde heb ik wel moeten huilen van opluchting. Zeker omdat ik zo ziek ben geweest. Ik ben zelfs 1 dag verder dan ik dacht. Alles is goed het spartelde alle kanten op. Zag een heel klein neusje en lipjes. Kon ook heel erg goed de armen en benen zien. Het hartje hebben wij ook gehoord. Dat was helemaal geweldig. Ons kind is nu 4,5 cm. Mooi op schema zei de verloskundige. Heb 2 mooie foto's meegekregen en we hebben gelijk een dvd laten maken. Werd ons gevraagd dus hebben we maar gedaan. Nu kan ik opgelucht gaan genieten van de zwangerschap en gaan verheugen op de bruiloft van broertje van 4 juni a.s.
Dag novembermama's, Zo langzamerhand durf ik me hier ook aan te gaan melden, het lijkt er nl. op dat ik ook een novembermama ga worden! Ik zal me even voorstellen: ik ben Margreet, ben 29 jaar, ben getrouwd en ben zwanger van ons eerste kindje. Echt onbezorgd is het tot nu toe nog niet geweest, omdat zeer kort nadat ik er achter kwam dat ik zwanger was, er een chronische nierziekte bij me geconstateerd is. Gelukkig lijkt het er op dat met ons beebje alles tot nu toe prima in orde is. Gisteren heb ik m'n tweede echo gehad waarna definitief de termijn bepaald is: ik ben 17 november uitgerekend. Het was een fantastische echo: beeb was heel fanatiek aan het boksen en jumpen en het hartje ging als een razende tekeer, precies volgens het boekje dus. En m'n bloeddruk bleek zelfs gedaald te zijn (wat erg gunstig is ivm mijn nierziekte). Groetjes, Margreet
hoi Wat een lekker weer he. Gister de bruiloft van mijn schoonzusje gehad. Was gezellig en ze hadden ook goed weer. Om 21:00 was is al erg moe, en met moeite heb ik de 12:00 gehaald. Toen kon ik toch met goed fatsoen gaan. Erg frustreerden om zo moe te zijn. Heb veel op een barkruk gezeten. Had geen energie om te dansen. Vanmorgen bloed laten prikken, ging de eerste keer nog mis ook. Kon de ader niet vinden. . Nog een paar nachten slapen en dan is het dinsdag en krijgen we eindelijk de echo. Ben nu al zenuwachtig. Bang dat we dan zien dat er iets mis is Ga nu genieten van de zon. Ben nog erg moe na een korte nacht. Groetjes MarielleB
@ Margreet Welkom bij de Novembermama's! Kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is dus gelukkig is alles goed super! En weer supermooie echo's vandaag heb ik gelezen! Gefeliciteerd! Heerlijk gewoon al die goeie berichten! Nou heb geshopt en kan nu echt niet meer. Hahaha voel me soms echt een oma! Heb inderdaad bij Zara een spijkerrok gescoord. Een jeans en wat tuniekjes bij H&M en C&A verkoopt ook heel veel positiekleding, ook hier nog 2 broeken en een jurkje. Normaal koop ik eigenlijk nooit bij C&A, vind t niet heel vlot meestal maar de positiekleding is erg leuk! Het valt wel ruim dus je kan een maatje kleiner dan normaal nemen. Soms was zelfs de kleinste maat te groot maar leuke broeken, een bezoekje waard! Zara had ook wel leuke dingetjes maar qua broeken veel skinny jeans, ben daar niet zo'n fan van. Anyway novembermama's geniet lekker van het mooie zonnetje en heerlijke weertje dit weekend! En voor sommige fijne vakantie volgende week! Wij gaan er ook een paar dagen tussenuit naar Duitsland. Lekker weg met Koninginnedag, wij hebben altijd vanaf koninginnenacht tot en met 30 april 's avonds allerlei bands en draaimolens voor de deur bleghh na 24 uur in de herrie heb je t echt wel gehad
Zo, lekker vakantie hier. Ik heb woensdag mooie positiekleding gekocht bij Miss Etam. Daar is ook een uitgebreide collectie. Bedankt voor de tip van de C&A. Daar was ik zelf niet opgekomen, maar ik ga er zeker eens een kijkje nemen. Fijn weekend allemaal!