November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen
    Ik heeeel vroeg wakker van meestal verlies is ik 's nachts het meeste bloed maar deze nacht niets verloren! En gisteren ook al bijna niets.. Ik hoop zo dat dit betekent dat het bloeden gestopt is!

Hoe is het verder met iedereen hier? Ook allemaal lekker genieten van een (mooi) weekend?
    Nou, ik ga nu maar even ontbijten
    x
    x

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Op vakantie? Nee datduurt nog even. Wij gaan pas op 23 mei weg. Een weekje naar Drenthe. Dan ben ik 15 weken dus dat is wel lekker. Dan pas weer een weekje weg eind september/ begin oktober. Dit is dan met mijn ouders erbij. Net als elk jaar een weekje naar het strand. Toen ik in verwachting was van Rick waren wij daar ook 6 weken voor de uitrekendatum. Wel lekker zo samen met mijn ouders. Hoef ik niet meer zo te rennen. Heb ik ook een beetje rust.

3. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Ook goedemorgen!

Wat fijn dat je geen bloed hebt verloren kleinwonder, dat zal toch ff wat beter voelen, ook al zegt iedereen dat er niets aan de hand is. Bloeden blijft als iets onnatuurlijks voelen, dat kan ik me heel goed voorstellen.

@iedereen met een goede echo gisteren: SUPER! Gefeliciteerd!

Met mij is alles helemaal prima. Ik ben zo blij dat ik mezelf weer wat terug heb gevonden en dat ik weer wat energie heb! Gisteren ben ik bij Babypark geweest met mijn vriend. We kregen ook de tip om dat vooral doordeweeks te blijven doen, want op een dag als vandaag is het daar heeeeeeeeeeeel druk. Maar goed, we hebben dus ff een eerste orientatie gedaan op de kinderwagens, kamers etc etc. Is wel een hele fijne winkel moet ik zeggen, we werden goed geholpen. Nou gaan wij niet alles nieuw kopen denk ik, maar ik kreeg de tip van mijn broertje om dat wel te doen voor de kinderwagen. En zeer waarschijnlijk gaat het de Mutsy 4-rider worden. Met drie wielen ben ik veel te onhandig, kwam ik alweer achter :)
    En deze reed gewoon superfijn, was behoorlijk practisch en is nog enigszins betaalbaar...alhoewel ruim 600 euro totaal natuurlijk ook echt superveel is, maar goed, een Stokke of Bugaboo is echt helemaal megaduur.
    En verder dus vooral wat inspiratie opgedaan voor de kinderkamer. Ja, het was een leuk bezoekje zo. Begint steeds echter te worden, hihi.

Vandaag is een huishoud-dag, dat is echt heeeeeeeel noodzakelijk, al weken! Nu ik wat energie terug heb, kan ik tenminste zelf ook eens wat doen.

Fijne dag allemaal!

4. Meiden gefeliciteerd met de mooie echo's!

Ik heb gister samen met mijn man voor het eerst geshopt voor de baby. Ik had van vorig jaar nog een bon van 25 euro liggen van de prenatal (gekregen op onze bruiloft). We hebben een heel lief nijntje-pakje maat 50 gekocht, sokjes, een rompertje met daarop: "Papa's kanjer" en voor mij een lekkere positie-joggingbroek met zo'n hele brede band die over je buik heen kan. Nu sla ik hem nog om, zit heerlijk. Geen druk meer op mijn buik. Eindelijk iets wat lekker zit. Maar ga heel snel eens kijken voor andere positie kleding! Was trouwens ook nog 20% korting, is nog t/m zondag (mama mazzeldagen bij prenatal)!

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Leuk! Als je in de buurt bent van Exloerveen (tussen Emmen en Stadskanaal, vlakbij Borger) en je verveelt je nog een keer (vast niet, er is genoeg te doen in Drenthe!) mag je gerust een bakkie koffie komen drinken hoor! Haha. Als je nog tips wilt voor activiteiten oid, roep je maar!

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja! Over de 12 weken!
    Nog steeds geen buik te zien, maar dat is toch al een mijlpaal!

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    We zitten in het plaatsje Schipborg. De Drenthse A, volgens mijn man zou dat daar heel erg mooi moeten zijn. Het is van vrijdag t/m vrijdag en we gaan 1 keer naar dierenpark Emmen, 1 keer met de trein naar Groningen (Rick is nog nooit met de trein geweest dus dat leek ons wel leuk), Er is bij Zuidlaren een sprookjespark volgens mij en nog een paar van die dingen. Zwemmen uiteraard ook. Ook een keer lekker niks doen bij het huisje, altijd fijn.
    Ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb. Even onspannen voor dat je toch een drukke tijd tegemoet gaat.

8. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Jazeker! Mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht :D
    Een spijkerbroek van Mamalicious, goh wat zit dat fijn zeg!

@Manon: jij ook gefeliciteerd met je aankopen ;)
    @Chebu: gefeliciteerd met je 12-weken mijlpaal :D
    @schildje: klinkt als een heerlijk weekje rust zeg! Ik moet nog ff geduld hebben tot juli :(

9. Niet meer actief

Hoi dames,
    Wat een heerlijk weer he, helemaal super.
    Ik durfde gisteren nog geen positiekleding te kopen dus heb maar wat lekkere losse shirtjes gekocht met leuke meegroeiende rokjes ;)
    Vandaag helaas weer een klein beetje ietsiepietsie bloedverlies. Hoop dat het hierbij blijft.
    Ook hebben we een nieuwe eettafel gekocht en daar net heerlijk aan gegeten, hmm!

Nu nog even lekker op ons terras zitten met een wijn.. ehh 7-upje en dan lekker bankhangen.
    Hopelijk morgen weer zo'n mooie dag!
    Hebben jullie allemaal nog leuke dingen gedaan vandaag?

x

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @klein wonder : ik ben wezen shoppen ...heb niet veel gekocht een lief pakkie voor de kleine en 2 positietruitjes voor mijzelf ...was wel lekker weer ...was alleen een beetje jammer dat ik nog misselijk was .....
    hoop voor je dat het bloeden snel ophoudt !

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    10 november
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:(
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Annelet - 28jr - 1e kindje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: bv
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 67 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..

AGENDA:
    24 april
    Edithdeb - termijnecho
    25 april
    Shannen - echo, gyn + nekplooimeting
    Britm - Controle gyn
    Schildje - 1e echo
    28 april
    AmyRose - vk
    29 april
    Waarom - 12 weken echo
    MarielleB - 1ste echo
    2 mei
    Vickys - 2de echo
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    Chebu - afspraak gyn
    7 mei
    Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    KersjeB- 2e echo
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    angel77 - 1 ste echo
    Jaki - afspraak gyn + echo
    14 mei
    cvwinkoop - 2de echo
    15 mei
    Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk
    angel77 - 2de afspraak vk
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    4 juni
    jootje24 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur

margreet ik heb je op de lijst gezet.
    de overige dingetjes die ik ingevult heb met een ? kan je pb. dan zet 1 van ons het op de lijst.
    schildje: wil jij ook een dag verplaatst worden aangezien je 1 dag verder bent?

12. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    hai hai,
    als het goed is ga ik ook weer een november mama worden...
    we hebben al een zoon van 23 november die was uitgerekend voor 26 DECEMBER! maar aangezien ik een afwijking aan mijn baarmoeder heb, is hij een NOVEMBER 2006 baby geworden....
    nu ben ik 28 november uitgerekend...we zullen zien of het dit keer wel in dezelfde maand blijft!
    alle meiden hier gefeliciteerd!

13. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Hoi hoi, Jootje of ram1978...kun je mij erbij zetten.....heb hem hieronder bijgeschreven... thanks!

28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    Danili - 27 jaar - 2e kindje - denkt: Jongetje - geslacht weten: twijfel - bevalling: denkt zh - fv/bv: Fv!

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hoe gaat het hier? Af en toe lees ik erg goede berichten over mooie echo's :D

Ik kom even 'vertellen' dat ik na de miskraam op 19 maart weer (pril) zwanger ben! :D :p
    We zijn zooooooo blij en hadden het niet durven dromen zo snel. Ik word nu hopelijk een januari mama.

Geniet van jullie zwangerschap!

x Sophie

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Oh Sophie wat fijn voor jouw en je man. :D Ik zal heel erg hard voor je duimen dat het nu helemaal goed gaat.

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Voor alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd.

17. Niet meer actief

He Sophie, (en uiteraard ook alle andere zwangeren) gefeliciteerd!

18. Sophie, gefeliciteerd, wat goed! En zo snel! Ik ben heel blij voor je, hoop voor je dat het deze keer goed gaat, dat zal zeker spannend zijn! Heel veel suc6 en geniet ervan!

Ik heb gisteren moeten werken van 7 tot 15 uur, daarna zijn we naar mijn zus geweest, kreeg ik mijn 1e buikband! Lief he. En daarna feestje bij mijn schoonzus. Super lekker weer, we hebben nog heel lang 's avonds buiten gezeten bij de vuurpot. Heerlijk! Jammer dat het vanavond gaat regenen, we gaan nog wel even bbq'en bij mijn ouders.

19. Danili ook gefeliciteerd!

Ik ga morgen even voor een positiebroek kijken, want wordt echt gek van die spijkerbroeken die ik nu steeds aan moet, het zit gewoon niet meer lekker, vooral 's avonds.

20. Niet meer actief

Gisteren belde mijn schoonmoeder op dat ze even gaan kijken of ze hun vakantie nog kunnen annuleren. Ze hebben namelijk van 5 december tot 10 januari een vakantie geboekt naar Argentinie en willen deze graag annuleren omdat ik dan net bevallen ben etc. Dit snap ik absoluut maar het voelt voor mij een beetje raar. Want straks annuleren ze die vakantie en gaat het alsnog mis, dan voel ik me daar hartstikke schuldig over!
    Ik vind het hartstikke lief dat ze het doen, alleen vind ik dat ze er beter nog even een paar weken mee kunnen wachten. Wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina