Wij zelf gaan met koningendag altijd naar een groot dancefeest hier in de stad, Altijd hartstikke gezellig en je komt dan gelijk iedereen tegen. Normaal gaan we altijd vanaf 1 tot 9, maar denk niet dat ik dat vol kan houden. Daarom ga ik dit jaar samen met mn vriendinnetje later, kan ik toch nog een beetje meedoen aan de feest vreugde. Ik heb vorige week na de echo al op de hyves gezet dat ik zwanger ben. al een hoop felicitaties gehad en woensdag kom ik daar dus iedereen tegen..
Meiden, Even wat anders.. wie weet hoe het nu eigenlijk precies zit met kinderopvang? Ik wil mijn kleintje graag 1 dag in de week naar de kinderopvang brengen maar zag dat me dat zo'n 280,- per maand kost Wordt er nou standaard 1/3 door de belasting betaald, 1/3 door je werkgever en 1/3 door jezelf of?
Ik woon in een dorpje en daar wordt niet heel veel georganiseerd op Koninginnedag. Wel een markt waar we misschien wel even heen gaan. 's Middags gaan we gezellig naar vrienden en dan kijken we wel wat we gaan doen. Ligt ook een beetje aanhet weer natuurlijk!
hoi dames hier een heerlijk weekend gehad. Zaterdag eindelijk de zolder afgemaakt. En ingericht, dit word nu de logeer kamer. Er moet alleen nog iets voor de ramen. Zondag hebben we het onze overburen verteld, zij is gastouder en gaat onze kleine opvangen. Kinderdagverblijf is niet haalbaar voor ons omdat ik onregelmatig werk. Normaal is zij niet zo flexibel maar voor ons maakt ze graag een uitzondering. Lief he . S'avonds een bbq bij vrinden, hebben het maar gelijk verteld, die 2 dagen maakt toch niet meer uit en zo vaak zien we ze niet. Wat blijft het leuk om te vertellen. . Groetjes MarielleB
@alle nieuewe zwangeren : gefeliciteerd ! @all : plannen voor koninginnnendag ? werken ...heb 7 nachtdiensten tenminste als dat door gaat ..... ga zo naar de ha ....kots alles er nog uit ...en kan niet meer recht op lopen van de buikpijn ,......weet het gewoon niet meer .....ook de zetpillen werken hier dus niet ....
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 10 november JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: jongen geslacht weten bevalling: ? fv/bv: weet nog niet Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ? Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 70 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: 28 april AmyRose - vk 29 april Waarom - 12 weken echo MarielleB - 1ste echo Lot23 - afspraak vk 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 mei Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur 9 mei smallgirl77 - 2de echo KersjeB- 2e echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn + echo 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk 16 mei smallgirl77 - afspraak vk Shannen - 1e afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 1 juni Shannen - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur @schildje ik heb je verplaatst naar 12 nov.
goedemorgen @sophie: wat een goed nieuws zeg! Ik hoop en duim voor jullie dat alles nu goed mag gaan! verder lekker vij 2 daagjes. koninginnedag word voor mij niks leuks dit jaar. Moet werken. iedereen een fijne dag!
Ja opvang is duur, als ik jou was zou ik even op www.toeslagen.nl hierop kan je uitrekenen wat de belastingdienst meebetaald aan de opvang. En als jou werkgever en de werkgever van je partner meebetaald is dat natuurlijk meegenomen. Mn werkgever betaald niet mee maar de werkgever van mn ventje wel.
O sybje wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt.. Hopelijk kan de ha je verder helpen. Sterkte en een dikke knuffel
Ukkepuk, volgens mij betaald mijn werkgever 1/6 kan dat? Zal het eens even allemaal gaan uitzoeken dankje
@ukkepuk : dankej wel meis ! ik ben net terug van de ha .......heb urine in moeten leveren gelukkig was die schoon ...morgen weer urine inleveren als de urine dan vies is wordt ik opgenomen ......houd echt niks meer binnen ....alles doet ook zeer in mijn lichaam van het overgeven ...baal zo had zwanger zijn anders voor gesteld ......
je krijgt alleen nog via de belasting terug en de belasting regeld het weer verder met de werkgever is allemaal een stuk makkelijker mijn kind gaat 3 dgn naar de opvang kost me 840 euro maar krijg ruim 600 terug afhankelijk van inkomens
Joehoe! 12 wkn zijn gehaald! Hopelijk een super mooie echo morgen, en dan nog even wachten op de 20 wkn echo! Voel me verder goed, alleen nog erg moe en een klein buikje begint te komen hele fijn kon. dag allemaal! Ik hebn de rest van de week lekker vrij! Heerlijk!
Sybje, balen dat je zo ziek bent zeg! Vreemd trouwens dat je je nog niet beter begint te voelen... je bent die 12 weken onderhand toch al wel een tijdje voorbij Hopelijk voel je je snel beter en hoef je niet opgenomen te worden! Waarom en JsztD, gefeliciteerd met jullie 12 weken! Heerlijk he, uit die gevarenzone te zijn Waarom, ik begin trouwens al een heel serieuze buike te krijgen hoor! Mijn buurman zei me gisteren... nou, behoorlijke buik hoor, hij komt al voorbij je borsten Wij moeten ook eens beginnen kijken of we voor opvang van ons ukje moeten zorgen... mss is mijn man na de bevalling nog een tijd thuis maar dat weten we later deze week wel. Leuk dat jullie allemaal plannen hebben voor koninginnedag! Hier in België vieren we dat natuurlijk niet mee maar voor mij is het ook een speciale dag want ik vier dan mijn verjaardag Een fijne dag nog!
@marisha ik zit nu bijna op 13 weken .....maar volgens de ha kan het nog wel even duren voor dat het voorbij is ....
Marisha! Bijna jarig? ik ook ha ha ha ha ha een hele fijne dag he, ik proost wel op je met me Jip en Janneke Champagne En een aardig buikje al? wat leuk, lekker toch! Ik ben heel bescheiden, ligt denk ik ook aan me postuur, voor 1.80 en 65 kilo zal ik wel niet gelijk ik een dikke buik hebben, maar langzaam komt het! Ik draag lage spijkerbroeken wat prima gaat me buikje komt erboven een strak t-shirt wordt lastig aangezien nog niet iedereen op de hoogte is! Maar geniet van je buikje hoor, leuk! Ik denk ik pas rond de 20 weken echt een buik ga krijgen
@ Sybje: wat vreselijk vervelend dat je je zo slecht voelt. Hoop echt voor je dat het snel beter gaat.
Ja Sybje, heel veel succes meid! en hoop van harte voor jou dat het heeeel snel voorbij is! succes meid!