Ik hoef nog maar 1 dag en dan ben ik ook 12 weken. Heerlijk als je dat dan bent. Een kleine zorg minder. Voor de andere die de 12 weken grens hebben gehaald van harte.
Goedemorgen Alweer veel dames de 12 wken grens gehaald gefeliciteerd ! en weer mooie echo's geweest en ik moet nog 16 dgn wachten voor de 1e maar het schiet al op. @whabbit in mijn postvak heb ik geen pbtje van je maar zal van de week de datum aanpassen nu kan het niet zit op me werk en antwoord nu ook ff snel. Denk dat ik morgen wel ff tijd heb ervoor. Hier voor de rest allemaal goed en ook daar binnen hoop ik want dat is wel frustie als je nog niet ff naar binnen heb mogen kijken. de miden die vandaag afspraken en echo's hebben succes en geniet ervan !
Iedereen die twaalf weken haalt ook gefeliciteerd. ja postiekleding is wel ff wennen. maar zit wel lekker hoor als je zwanger ben. @jszt,als je kinderopvang te duur vindt je kan jij gastouders aanvraag misschien is die nog goedkoper dan kinderopvang dat weet ik het eigenlijk niet. zeker moet je ff informeren.
ik lees dat er een aantal data verschoven moeten worden in de lijst... ik zal er nu even mee bezig (misschien hebben jullie nog pb gestuurd naar ukkepuk, maar die heeft het even te druk en dus neem ik het over)
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 11 november Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: jongen geslacht weten bevalling: ? fv/bv: weet nog niet Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Shandro - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: ? Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 70 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit Sjansie.. AGENDA: 28 april AmyRose - vk 29 april Waarom - 12 weken echo MarielleB - 1ste echo Lot23 - afspraak vk 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 mei Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur 9 mei smallgirl77 - 2de echo KersjeB- 2e echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn + echo 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk annelet - termijnecho 16 mei smallgirl77 - afspraak vk Shannen - 1e afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 1 juni Shannen - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur @annelet- heb je gegevens aangepast en je in de afsprakenlijst gezet @JsztD- heb je uitgerekende datum verschoven naar 9 nov @Whabbit- heb je uitgerekende datum verschoven naar 11 nov.
inderdaad, das echt veel ik zal even aan de poets. Moet de hele boven verdieping nog even grondig schoonmaken. allemaal een fijne dag!
Van gastouders ben ik geen voorstander, wil de kleine eigenlijk een dagje naar het kinderdagverblijf doen puur voor het contact met andere kinderen
70 vrouwen... dat was een heel vruchtbare valentijn Waarom, bij deze nog een gelukkige verjaardag meis! Hopelijk heb je goed gevierd met Jip en Janneke champagne Ik verjaar morgen pas... op jullie koninginnedag Leuke cadeaus gekregen? Alle meiden die de 12 weken weer voorbij zijn: gefeliciteerd en nu genieten maar Sybje, hoe is het met jou vandaag! Hopelijk lig je nog niet in het ziekenhuis! Whabbit, ook nog gefeliciteerd met je mooie echo! Ik moet weer 2 weken wachten voor ik weer mag... wat duurt dat wachten toch lang
Yes vanavond afspraak met de verloskundige en ik hoop zo dat ze nu voor de 1ste keer naar het haryje gaan luisteren. Heb het wel gezien, maar nog niet gehoord. Wat betreft die kraamzorg: ik ben verzekerd bij VGZ en heb op internet een formulier ingevuld en zij regelen de rest voor mij. ik hoef zelf geen contact te zoeken met een kraamzorgbureau. Sybje: laat even iets weten. Ben anders bang dat je toch naar het ziekenhuis moet en dat zou echt balen zijn zo vroeg al. Liefs bruidje
tot mijn spijt moet ik jullie meedelen dat ik jullie ga verlaten. ik heb vanmorgen mijn echo gehad, en het hartje klopte niet. zal dus moeten hopen dat ik een spontane miskraam krijg en anders laat ik het maandag weghalen(eerder kan niet door feestdagen)
Shandro wat een verdrietig bericht..snik! Heel veel succes meid met het verwerken van dit verlies, en natuurlijk hoop ik dat je snel wel mag genieten van een kloppend hartje meid! dikke knuffel voor jou!
Bedankt Marisha...maar ben zondag pas jarig! dus bijna maar jij alvast van harte morgen! Mooie dag! geniet er lekker van meid.
@shandro : jeetje meis ....wat balen , veel sterkte @all : mijn urine was weer schoon ....dat houdt dus in dat de kleine genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt .....ze kijken niet naar wat ik binnenkrijg dat is gewoon pech hebben voor mij ...kindje doet het dus qua voedingsstoffen heel goed .....ze kunnen verder niks voor me doen ..moet het zelf gewoon rustig aan doen ..... heb net wat potjes babyvoeding op vind ht ontzettend lekker en het valt gewoon goed.....stuur mannetje straks naar de apotheek naar vsm puur mama zwangerschapsgranules of zoiets ....? misschien dat dat ook helpt ..... ik ga dus nu even lekker bijtanken !
@ shandro, veel sterkte de komende tijd en we zullen duimen dat het snel weer raak mag zijn @ Sybje, Gelukkig dat je niet opgenomen hoeft te worden. Als je op www.vsm.nl kijkt kan je kijken welke winkels bij jou in de buurt ze verkopen, Bij ons hadden ze ze niet bij de apotheek
Sybje, wat een opluchting dat je niet opgenomen hoeft te worden. Ik hoop voor je dat die pillen gaan werken, heb er al eerder positieve berichten over gehoord. Dan kun je echt gaan genieten van je zwangerschap! Sterkte Heb vandaag mijn zorgverzekeraar gebeld, de IZA. Ik hoefde alleen maar te zeggen van welk kraamburo ik kraamzorg wil hebben en zij regelen de rest. Ik heb voor Kraamzorg De Waarden gekozen, omdat mijn verloskundigepraktijk hier goede ervaringen mee heeft. Het is een hele bekende in Nederland. Rond de 7e of 8e maand krijg ik een gratis kraampakket van de IZA thuis gestuurd, omdat ik aanvullend verzekerd ben en rond die tijd komt de kraamzorg langs voor een intakegesprek. Super geregeld zo. Ook krijg ik 50 euro vergoed als ik een cursus bij de Thuiszorg of GGD ga volgen, dus gelijk maar ingeschreven bij de Thuiszorg, krijg je als lid ook nog eens korting op cursussen. Misschien een goede tip?