November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hi meiden!

Ben ik ook weer eens ff. Ik probeer wel aardig bij te lezen steeds, maar het is een beetje druk op het werk en zo...dat heb je als ze 5 dagen in 2 proberen te proppen.

@shandro: wat naar meid, heel veel sterkte de komende tijd.

@sybje: hopelijk voel je je snel weer beter. Wel fijn dat je niet opgenomen hoeft te worden.

Met mij is alles prima eigenlijk. Alleen nog wat moe en misselijk af en toe, maar daar mag ik ECHT NIET over klagen.
    Ik kan niet wachten tot 9 mei. Hopelijk weer een mooie echo. Mijn moeder gaat mee trouwens. Die leek dat zo leuk! Dat had ze zelf nog nooit gehad.

Nou, de komende 5 dagen ben ik lekker vrij, dus dan mag ik fijn bijkomen. Heerlijk!

Fijne Koninginnedag alvast allemaal!

2. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Grappig, ik zit ook bij IZA en heb me gisteravond digitaal aangemeld. Dat was helemaal practisch. Ik zal wel post krijgen van ze met alle info! Ik heb geen voorkeur voor kraambureau aangegeven. Zal vast goed zitten allemaal.
    Ik zal in ieder geval eens kijken naar die cursussen van Thuiszorg en GGD.

Thx voor de tip!

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @shandro: wat erg om te horen, veel sterkte de komende tijd.

4. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    shandro: wat erg, tranen schieten in mijn ogen. Hopelijk ben je weer snel zwanger.

Hier erg zenuwachtig voor de echo vanavond. Heb de hele nacht gedroomd over echo's :( .
    Na de echo gaan we met vrienden koninginen nacht vieren. Morgen gaan we naar een baby winkel in Tilburg, daar hebben ze 2 dagen super aanbiedingen. Sommige dingen voor de helft van de prijs.

groetjes MarielleB

5. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Help mijn banner klopt weer niet. Is nu 1 dag te vroeg. Ben morgen pas 10 weken.
    Erg irritant.

groetjes MarielleB

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ MarielleB, Veel sterkte vanavond bij de echo en breng goed nieuwe.

En veel plezier met koningennacht.. gezellig aan de appelsap ;)

7. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Ja zeker Appelsap lijkt nog het meest op witte wijn en champange. Voor als we wat te vieren hebben.

Groetjes MarielleB

8. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Shandro, ik kreeg er op slag kippevel van.
    Ik vind het heel erg voor je.
    Veel sterkte !

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : heb een proefpakketje aangevraagd , ik kon geen lijstje vinden met de winkels die ze verkopen ...de apotheek hier verkoopt ze in ieder geval niet .......

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden schoonmaken met een bleekmiddel ...mag dat nou wel of niet tijdens de zwangerschap ?

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
  12. Niet meer actief

Shandro: Heb er geen woorden voor.. Tranen in mijn ogen. Hoop dat je snel weer zwanger mag raken en heel veel sterkte.

Wij hebben een bellytalk gehuurd en die vandaag voor het eerst uitgeprobeerd! Na eventjes zoeken vonden we net iets boven mijn schaambeen een geluid (best wel duidelijk..) wat op een hartje leek. Het klonk als een trein die een perron passeerd (beetje rare omschrijving misschien..) en als ik het apparaat een beetje opschoof dat werd het veel zwakker of verdween het zelfs, zal dit de baby's hartje zijn? Het geluid klopt sneller dan mijn eigen hart maar ook weer niet super super super veel sneller. (Wat ik verwacht had..)
    Wat denken jullie, was dit het hartje?

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : oke ja gevonden ! had het niet zien staan ......

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Mooi zo :thumup: ik hoop dat die pilletjes voor je werken.

15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    ***inbraak***

@shandro heel veel sterkte meis met dit grote verlies!

liefs Chantal.

***uitbraak***

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @kleinwonder, je hebt zeker het hartje gehoord. Want het gaat zeker sneller dan je eigen hart.

17. Niet meer actief

Jaaa.. we hebben net nog even geluisterd en het is echt echt echt het hartje.. zo ontzettend mooi.
    Ik kon hem niet vinden en mn vriend zet het dingetje erop en boem meteen het hartje super duidelijk. Na 30 sec zat ik met tellen al op bijna 80 slagen dus dit was zeker ons kleine kindje.
    Wel lastig dat je steeds (vooral dicht bij mijn lies) heel duidelijk de navelstreng (ofzo?) hoort.
    Maar verder echt zoo bijzonder mooi om het hartje zo krachtig te horen. Ben helemaal in de wolken!

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Kan ik mij goed voorstellen. Geniet er lekker van. Maar schirk niet als je het even niet kan vinden. Je weet nu dat het hartje klopt.

19. Niet meer actief

Nee inderdaad. We merkten dat het echt moeilijk te vinden is en dat het erg laag zit echt onder het schaambot nog.
    Wil ook niet te vaak gaan luisteren. Maar na het bloedverlies van een paar dagen terug was dit wel even heeeeel fijn..

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    11 november
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Linda26 - 26 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:(
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: jongen– geslacht weten:( – bevalling: ? – fv/bv: weet nog niet
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 69 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Sophie...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit…Sjansie..shandro

AGENDA:
    28 april
    AmyRose - vk
    29 april
    Waarom - 12 weken echo
    MarielleB - 1ste echo
    Lot23 - afspraak vk
    2 mei
    Vickys - 2de echo
    6 mei
    Ukkepuk – 2de afspraak vk
    Chebu - afspraak gyn
    7 mei
    Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    KersjeB- 2e echo
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    angel77 - 1 ste echo
    Jaki - afspraak gyn + echo
    14 mei
    cvwinkoop - 2de echo
    15 mei
    Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk
    angel77 - 2de afspraak vk
    annelet - termijnecho
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    Shannen - 1e afspraak vk
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    4 juni
    jootje24 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    1 juni
    Shannen - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur

@bruidje: heb je gegevens aangepast
    @kreeftje: heb je gegevens aangepast en je op 1 nov gezet
    @shandro: met pijn in mijn hart heb ik je van de lijst gehaald.
    heel veel sterkte voor de komende tijd.

Deel Deze Pagina