@ Shandro....jeetje wat erg...heel veel sterkte! Ik heb me bij mijn zorgverzekeraar (Menzis) aangemeld voor kraamzorg en het kraampakket. Ik mocht een eerste voorkeur levenrancier voor de kraamzorg door geven. In de 25 week of in die buurt nemen ze contact op. Info over gastouders heb ik digitaal aangevraagd. Vrienden van ons hebben erg positieve ervaring met gastouders, dus dat willen we eerst proberen.
Shandro, erg vele sterkte met de verwerking van dit verlies, neem je tijd! Praat er over! Sybje, wat maakt het uit dat je babypotjes wel binnenhoudt, lekker toch, fijn dat je zo wel iets kan eten! tip, Olvarit smaakt het beste naar 'echt' enet. sterkte! Ik heb nog wel een tip voor een zwangerscahpscursus, ik heb yoga gedaan er er echt ontzettend veel aan gehad! Ga het nu wel weer doen denk ik!
Shandro, veel sterkte met het verwerken van dit verschrikkelijke nieuws Sybje, fijn dat je urine toch proper was. Hopelijk helpen de pillen. Kleinwonder, wat fijn dat jullie het hartje hebben kunnen horen! Zou ook graag de angelsound hebben maar het is tamelijk moeilijk om een betrouwbare website die ook in België leveren! Iemand hier tips?
Hey Marisha, ik heb geen angelsound gehuurd maar een Bellytalk. Er werd mij verteld dat je hiermee veel eerder het hartje al kunt vinden en dat hij duidelijker is. Ik heb hem besteld via http://www.bellytalk.nl/ en volgens mij leveren ze ook in Belgie hoor!
Yes yes yes vandaag 12 weken. Heerlijk om dat te zien op mijn banner. Gisteren de verzekering gebeld (menzis) en doorgegeven voor een kraamzorgbureau. Fijn weer de zelfde als met mijn zoontje. Dat was mij goed bevallen.
MarielleB, we zijn heel benieuwd naar je echo natuurlijk. En naar je Koninginnenacht met appelsap uiteraard schildje, gefeliciteerd met je 12 weken, lekker hoor! Je bent wel lekker vroeg wakker zeg, of is Rick lekker vroeg wakker?
o meiden, heb weer zo'n vreselijke buikpijn.... werd eerst steeds erger, zakte weer af, nu weer hevigiger. Zijn geen krampen maar constant pijn. De vk zei donderdag al dat het mijn darmen zijn, die durf ik niet echt meer te bellen. Wil eigenlijk gewoon naar het ziekenhuis voor een echo maar waar moet ik dan heenbellen?
Succes bij de post zo Maxje, hopelijk kunnen ze je een beetje helpen en gerust stellen. Hebben ze een echo apparaat daar?
Yes, gisteravond een super echo gehad. Met de uitwendige echo zagen ze wel het hartje maar de rest was erg onduidelijk, dus een inwendige gekregen. Het was echt geweldig. Een klein puntje wat het hartje was en 2 armpjes en 2 beentjes die de hele tijd aan het bewegen waren. We hebben 4 foto's waarvan er 2 heel goed zijn. Ook hebben we een stukje op videoband staan. Toen we gisteravond weer thuis waren deze gelijk bekeken, echt super. Heb nog steeds een glimlach op mijn gezicht. En ik moet de heletijd naar de foto's kijken. Ga proberen de 2 beste foto's in mijn album te krijgen. Groetjes MarielleB
Supermooie foto's MarielleB! Gefeliciteerd en geniet lekker van dit goede gevoel! Hoeveel mm is jullie ukkie?