@ Sybje, hoe voel je je, werken die pilletjes een beetje ? @ Chebu, ik heb ook vrij veel last van mn banden, gister veel gelopen en merk het nu echt wel hoor. @ Hanna, leuk he met de babykamer beginnen, wij hebben vandaag de kamer leeggehaald en gaan nu langzaam beginnen met opknappen. Onze babykamer ligt al 6 maanden op zolder, heb hem overgekocht van mn zus. @ Jootje en ram, zouden jullie de namen van de meiden die een mk hebben gehad niet van de lijst halen nu er al weer een paar meiden zijn die zwanger zijn.
heb de pilletjes nog niet ........het verkooppunt hier was dicht ...dus moet ze morgen gaan halen ......weet alleen nog niet wanneer ....misschien moet mannetje het even doen ...maar heb al 2 dagen niet overgegeven ....wel heel veel kokhalzen en braakneigingen ...
@Chebu, ik voel mijn banden met regelmaat. Niet dat het pijn doet maar het is een gevoel dat er is. De ene keer meer als de andere keer. Zeker nu dat ik al een buik heb. Als ik mij zelf zie in de spiegel denk ik bij mij zelf van:Ben nog maar 12 weken zwanger wat moet dit wel niet worden voor een buik. Maar wat wil je met een tweede dan is alles natuurlijk al een keer opgerekt. Ben nu al fijn mijn andere kleding aan het dragen. Mijn zoontje kijkt mij dan aan en zegt dan zo mooi dat ik een hele dikke buik heb. Nou het wordt nog veel meer hoor! Vond het wel grappig om te horen. @Hanna, leuk hoor een babykamer kopen. @Sybje, hopenlijk kan je mannetje toch snel voor jouw de pilletjes halen. Voor het geval je ze toch gaat nodig hebben. Bij mij werkte het heel erg goed.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 11 november Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: jongen geslacht weten bevalling: ? fv/bv: weet nog niet Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 69 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit...shandro AGENDA: 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 mei Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur 9 mei smallgirl77 - 2de echo KersjeB- 2e echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn + echo 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk annelet - termijnecho 16 mei smallgirl77 - afspraak vk Shannen - 1e afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 1 juni Shannen - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur @ Sophie/Sjansie gefeliciteerd met jullie zwangerschap @Linda26 en Margreet78 heb jullie gegevens aangepast
@Hanna zo een end gereden voor een baby kamer en luek dat ie goed in de smaak viel kunnen jullie lekker aan de slag. @Sypje balen ze dat je nog die pilletjes niet heb hoop gauw dat je ze hebt en gaat helepen maar wel goed al 2 niet overgegeven maar kokhalzen is vermoeiend he ken dat gevoel. En zag dat er alweer een paar de magische grens van de 12 wkn bereikt hebben....gefeliciteerd Wat ben ik blij dat het alweer mei is want nu komt de echo steeds dichterbij moet nog wel 2 wkn wachten maar het is in zicht Voor de rest voel ik me goed weer een beetje eetlust en zo nu en dan nog wel moe en weinig zin om dingen te doen maar dat wordt vanzelf wel minder. Banden ja die voel ik zo af en toe vooral bij een verkeerde draai.
Oja ben trouwens heel slecht in bij lezen en reageren probeer het altijd wel maar vergeet dan de helft weer
Wat leuk om te lezen dat iedereen al fijn bezig is met alle spulletjes kopen. Wij zijn er ook al druk mee bezig, maar hebben eigenlijk nog niets gekocht. Komt allemaal helemaal goed in dat halve jaar wat we nog hebben. En wat super dat er 2 meiden alweer zwanger zijn na hun miskraam, gefeliciteerd! En ik hoop dat alles dit keer helemaal goed blijft gaan! @Ram: nog 2 weekjes en dan heb jij ook een mooie eerste foto van je kleintje, aftellen kan beginnen Zo, ik ga zo mijn bedje in. Vandaag naar motorday op Zandvoort geweest. Was gezellig, maar ik ben HELEMAAL op en lig uitgeteld op de bank. Fijne avond nog allemaal!
Hoi dames, ben even een paar dagen niet geweest van alles en nog wat gedaan. Leuk zeg dat sommige zijn wezen shoppen, wij hebben al wel wat gekeken alles is leuk. Ik heb dinsdag de intake bij de vk gehad alles was goed ijzer eigenlijk iets aan de lage kant moet nu floradix halen. Heb 13 mei nog een echo bij de vk.
Goedemorgen allemaal, Vandaag gaan wij voor het eerst met Rick naar de apenheul. Konden via de menzis kortingbonnen krijgen en hebben wij maar gedaan. Rick werd vanmorgen wakker en vertelde mij dat hij heel lang geslapen had en dat hij naar de aapjes ging. Mijn man was nog niet helemaal wakker maar toen wel. Van het lachen. Hij moest papa ook gelijk wakker maken envertellen dat hij naar de aapjes gaat vandaag. Heerlijk als hij zo reageert. Fijne dag allemaal.
We moesten naar Wolvega. Dat ligt onderin Friesland, dus dat scheelt wel weer een stuk rijden! Onze babykamer staat nu nog vol met spullen en mijn man is er de luiken voor de voorramen nog aan het verven. Als die klaar zijn en de boel is opgeruimd gaan we beginnen aan de babykamer. We verven de muren en er komen nieuwe gordijnen. Het "thema"wordt Elmer de Olifant, van een prentenboek. Ik heb al wat dingen gekocht die we op kunnen hangen en neer kunnen zetten. Hoe gaan jullie de kamer maken? Ook al plannen gemaakt? Fijne dag verder!
Gatver nou moest ik alweer overgeven Blijkbaar ben ik 1 van de ongelukkigen bij wie de misselijkheid niet na 12 wk overgaat @Jootje dankjewel ! Jij nog gefeli met je 12 weken. Heerlijk he die mijlpaal te bereiken
Jippie! Twaalf weken mijlpaal vandaag! @schildje: mooi is dat met die kleintjes he! Mijn neefje is ook vaak zo supergrappig! Veel plezier bij de aapjes. @hanna: Elmer de olifant klinkt erg leuk in ieder geval! Ik ken het niet, maar zal het zo eens opzoeken. Wij hebben nog geen thema of exacte kleuren bedacht. We hebben wel over de meubels zelf nagedacht en die gaan we niet nieuw kopen in ieder geval. We hebben nu bedacht dat we (ws via MP) ergens mooie grenen meubelen gaan kopen en die dan zelf schilderen, omdat we grenen houtkleur niet zo mooi vinden. Goed, zometeen maar eens ff naar een van de twee KDV-en hier voor een gesprek en rondleiding. Eens kijken hoe dat voelt en geregeld kan worden. Vind het wel raar om daar nu al zo ontzettend mee bezig te zijn, maar alles bij elkaar maakt het wel steeds realistischer en leuker moet ik zeggen! Hebben jullie dat nou ook? Dat het soms nog zo onwerkelijk lijkt? (zal vooral zijn als het je eerst is denk ik...?)
Hey Meiden, Dank jullie wel tis nog heel pril maar ben over gelukkig dat het gewoon direct weer raak was na de miskraam? Ik ga nu ook gewoon een gezond hummeltje krijgen in januari Liefs Chantal.
@Kersje, gefeli met je 12 weken ! @Sjansie van harte met je zwangerschap, idd super dat het meteen weer raak ik en deze keer gaat het vast helemaal goed komen ! Wat heb je trouwens vroeg positief getest zeg... Geniet ervan
Sjansie wat een geweldig nieuws.. en ik hoop dat mocht goed zal wezen. januari is ook mooi maand en ik wens je geniet ervan met je zwangerschap. natuurlijk is nog pril.. gewoon rustig aan doen. gewoon postief blijven
Dank je wel, Ja aan gezien de symptomen weer in volle glorie aanwezig waren dacht ik dat er ook wel genoeg hcg zal zijn en ja de test liegt er niet om Liefs Chantal.
Goedemorgen dames! Ik ben zo blij, mijn slaappatroon veranderd! De eerste weken viel ik heel vroeg in slaap en werd ik heeeel vroeg weer wakker. Nu de laatste dagen val ik nog steeds heel vroeg in slaap maar word ik ook pas laat wakker! Ik slaap minstens 12 uur hihi. Mijn vriend vind het iets minder, die zit nu elke avond alleen voor de tv! Wat geweldig dat er alweer 2 dames na een MK zwanger zijn, super gefeliciteerd! En januari is inderdaad een hele mooie maand. Wij hebben volgende week vrijdag onze 2e afspraak bij de VK en moet nog steeds even bellen naar de echo praktijk om een 12 weken echo aan te vragen, ik vergeet het steeds. Vandaag maar even doen. Mijn vriend heeft een badje gekocht met alles erop en eraan (handdoekjes, standaard etc..) zo ontzettend lief. Hij vond het zo schattig dat ie het niet kon laten staan.