Nee, zet me nog maar niet op de lijst. Straks roep ik het negatieve op me. Hihi. Jullie horen het wel als ik 'echt' zwanger ben.
vandaag nog precies 3 wkn en dan heb ik de 1e afspr. bij de vk, goh wat zullen die 3 wkn lang duren zeg....
welkom tatlim , saartje en stoetel ! @marish ik had vanmorgen ook het gevoel dat ik minder symptonen heb ........maar heb ze nog wel hoor ...... wat voor symptonen hebben jullie eigenlijk meiden ? ik heb - zo nu en dan misselijk niet overgeven. - last van mijn (.)(.) - ruik alles heel goed , zelfs de folders stinken - en ik heb sinds gistermiddag spierpijn in mijn rug n heupen .... - en ben moe ik ga denk ik vandaag een boek kopen met allerlei informatie mbt een zwangerschap
uhhh: heel erg moe! ook last van mn (.)(.), heel de dag soort van misselijk, maar niet super misselijk ofzo. af en toe soort van ongikrampjes, snel op mn teentjes getrapt en sneller emotioneel. dat was t zo'n beetje wel geloof ik.
@ stoetel, alvast een kleine felicitatie.... en een streep is een streep. Hoop dat je binnenkort hier komt kletsen. Alle andere nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom (ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor) Ik ben alleen s'ochtends een beetje misselijk ben s' middags moe en heb een klein beetje last van mn (.)(.) en vrij veel last van afscheiding ale: Dus eingelijk valt het nog wel mee
sypje misschien heb je hier wat aan het is gewoon een tijdschrift. lekker overzichtelijk en zwangerschap van week tot week staat er in . do en dont het heet " in verwachting" het is een blauw blad van ouders van nu dat 1 keer per jaar opnieuw uitgegeven word. leest makkelijker dan een boek vind ik. ik heb er ook eentje gehad dat ik zwanger was van mijn zoontje, en nu heb ik het weer ideaal. tis maar een tip
stoetel voorzichtige felicitatie van mijn kant. al ben ik het heilig eens met amyrose een streep is een streep ik hoop dat je snel die hele dikke streep heb, ik kan zelf wel 100 testen doen maar geloof het pas echt als ik de echo met een kloppend hartje heb gezien met een week of 12
haha, ik heb ook wel iets van 5 testen gedaan ofzo, en ben blij als ik idd t hartje gehoord hebt, dat geeft een beetje rust....
whahaha je kan hier idd niet even naar de wc gaan, kind op bed leggen en koffie zetten zonder dat er al 2 paginas vol zijn gebabbeld @Edith hier word je ook wel anders behandeld als je de taal niet kent, vooral veel bekijks, je bent interessant en je wordt afgezet waar je bijstaat @Tatlim van harte! welkom hier (ben hier ook maar net maar goed @Ukkepuk wel vervelend dat je zo moet overgeven, al is het niet de hele ochtend. hier gelukkig nog geen last van. @Stoetel een streep is een streep! ik had ook alleen maar vage strepen in het begin maar nu is ie toch echt vet posi 8) hopelijk kom je gauw voor het echie kletsen! @AmyRose jij wilt ook wel naar Egy weet je wat komen jullie allemaal gezellie bi mij eten @Sybje ik heb af en toe een onbestemd gevoel iets moeier 's avonds speurneus (ruik bijv een poepluier een seconde nadat ie gecreëerd is en van meters afstand ) prikkelbaar verder eigenlijk niets, zit ervan te genieten eigenlijk. ik verbaas me dat ik niet onzekerder ben! ik moet nog een dag of 11 wachten op zijn snelst, hier heb je inloopvk's, je hoeft dus geen afspraak te maken. vandaar dat ik zit te twijfelen of ik met 6wkn6dgn zal gaan of met 7wkn3dgn (vk komt 2x in de week). wat zouden jullie doen?
ja bij de meeste wel. ik heb hem zelf bij de stumpel vandaan. ik vind het makkelijker dan die boeken. die boeken kijk ik nooit in. dat tijdschrift is mijn zwangerschapsbijbel
op het internet is ook ontzettend veel info te vinden, vind dat ook een fijn medium. maar idd die tijdschriften als Wij Jonge Ouders zijn ook superfijn.
saartje: daar hou ik je aan als ik ooit die kant op gaat( is wel de bedoeling, droom er al lang van) goh wat grappig dat je daar zo binnen kan lopen dan, zou de 1e doen, maar ja, ik ben iets wat ongeduldig moet ik eerlijk bekennen op dat gebied.