goedmorgen allemaal, tijdje niet geweest dus heb behoorlijk wat bij te lezen. Een aantal meiden hebben een prachtige echo, gaaf man, die van mij was al heel vroeg gemaakt met 10 weken geloof ik dus erg duidelijk was het niet dus moet geduldig wachten. Ben alleen wel erg geschrokken van mijn gewicht (ik ben nogal ijdel helaas) ik weeg gewoon 5 kilo meer dan altijd! werd er een beetje somber van. Ik eet echt geen rare dingen geen vette troep of iets dergelijks. Ik eet wel meer dan normaal, voorheen at ik 2 boterhammen tussen de middag nu 4 maar ik heb gewoon echt honger en als ik dan niet eet word ik duizelig en misselijk. Ok ik snoep wel als is daar zin in heb maar dan is het 1 mergpijpje of 2 koekjes, er gaan hier geen zakken of pakken snoep en koek doorheen. pffffffff. Moet wel zeggen dat ik na de positieve test meteen gestopt ben met roken ik rooktte wel heel weinig 4 a 5 sigaretten op een dag en weekenden zelfs maar 2 maar dit doe ik inmiddels al wel 6 jaar dus. Ik ga nu wel proberen meer fruit te eten ipv extra brood enzo. Wie herkend dit>? Maar goed, fijn weekend allemaal, geniet van het schitterende weer!
Ja leuk he die Elmer. We gaan de muren groen verven en hebben al laminaat liggen op de vloer. Dat ligt er nog niet zo lang en is nog mooi, dus dat laten we gewoon zo. Nog nieuwe gordijnen en dan zijn we al bijna rond! Ik heb al bij 1 KDV ingeschreven, hier in het dorp. Dit is ook gelijk de enige in de omgeving. Verder ga ik ook nog inschrijven bij een KDV vlakbij mijn werk. Spreid uw kansen he De wachtlijst bij het KDV hier is wel aardig lang. Het zou betekenen dat ik 3 maanden iig geen opvang heb. Komt tijd komt raad! Ik maak me er maar niet druk om. Grappig dat de site op zondag niet werkt. Daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Toch wel een goede tip voor mij om ook eens te gaan kijken. Als het te rommelig of vol is in een winkel kan ik niet meer kiezen. te veel indrukken dan Op koninginnedag kwam mijn schoonzus met mijn zwager een cadeautje brengen voor de baby. Echt een superleuk pakje. Ze hadden ook nog groot nieuws... zijn ook zwanger en het scheelt maar 6 dagen Leuk nog iemand zwanger in mijn omgeving! Krijgen mijn schoonouders binnen een paar weken 2 kleinkinderen erbij. Die verheugen zich erg op november dat begrijpen jullie wel! Nogmeer mensen hier die (bijna) tegelijk zijn uitgerekend met zus, schoonzus, vriendin? Fijne dag allemaal! Geniet van de zon!
Wat leuk dat jullie al over de babykamer nadenken wij hebben wel een beetje een idee voor de kleuren, waarschijnlijk rood, oranje en wit. Ik werk zelf op een kdv en wil de kleine ook graag een dag brengen dus ga het ook opgeven er zijn op veel plaatsen lange wachtlijsten is dat voor mij wat makkelijker maar je kan beter vroeg genoeg zijn dan ben je het meest gegarandeerd van een plekje. Klein wonder veel plezier met shoppen.
@ sanna ik ben normaal ook netjes op gewicht, ben 1.74 lang en weeg altijd rond de 60 kilo, maar ben nu ook al drie kilo aangekomen, normaal ben ik een zatvreter maar nu ik weer zwanger ben smaakt alles me veels te lekker, dus dat verklaart het wel, probeer er ook wel een beetje op te letten, omdat het alleen maar overtollig balast is. ik heb nog geen idee hoe we de babykamer gaan doen, eerst wil ik weten wat het gaat worden, wil in ieder geval olijfgroen en creme, dat is ook de kleur van de klamboe die over het ledikantje heen gaat, het ledikantje is van kids factory, zo'n zwarte met spijltjes, ook wil ik op een muur een grote stickertekst, welke tekst weet ik nog niet. en ik wil een foto van mijn drie dochters op canvas laten afdrukken en die op de kinderkamer ophangen, in sepia kleur denk ik, ach we zien het tegen die tijd wel, heb er nu nog geen zin en puf in, we moeten eerst schuiven met mijn andere dochter die slaapt daar nu. ik heb me al lekker ingesmeerd en ga van het zonnetje genieten, iedereen een fijne zaterdag!
Hoihoi, Ook wij hebben besloten dat we nog even wachten met het kopen van de babykamer, tot we weten of het een meisje of jongen wordt. Wel heerlijk rond gesnuffeld, echt super.
ik was mijn kilo's nog niet kwijt van mijn zwangerscahp van vorig jaar, was nog zo'n 10 kilo zwaarder dan daarvoor, was 25 kilo aangekomen! Ik heb nu ook de hele dag honger, wecht zooo irritant, wil niet te veel aankomen, maar al dat lekkers is zo moeilijk om te laten liggen
Zo er is weer veel bij te lezen, veel goed nieuws gelukkig! Wij zijn nog niet echt bezig met de kinderkamer eigenlijk. We gaan misschien nog verhuizen, we proberen een woning te krijgen, we kunnen volgende week toevallig kijken. Mocht het eind juni nog niet gelukt zijn dan blijven we definitief in onze oude woning en dan gaan we nadenken over de inrichting etc. Is iedereen er al zo volop mee bezig of zijn er nog een aantal die bewust wachten? Ik heb 19 juni de 20 weken echo en wil daarna spulletjes gaan kopen denk ik. En wat een steken in mijn buik heb ik gehad en nog steeds en supererge hoofdpijn al sinds donderdag. Voel me niet echt denderend maar t schijnt bij de 14e week te horen?! Nog iemand van die migraine-achtige hoofdpijn? Voor iedereen: Geniet lekker van het mooie weer!
@Sasgirl, hoofdpijn heel af en toe, maar ik heb vooral erg veel last van mijn banden. Nooit geweten dat ze er zaten en dat ze zo veel pijn kunnen doen. Bandenpijn....
Misschien dat wij de meubeltjes wel eerder bestellen, maar voor de rest wachten wij op de uitslag van het geslacht. Vind het veel te leuk om het daarop aan te passen. Maar de meubeltjes zijn meestal toch neutraal.
heb vandaag ook hoofdpijn, maar dat komt omdat ik erg moe ben, mijn dochter was al om 6:30 wakker, terwijl we er om 0:30 pas inlagen,pfff vandaag wezen shoppen bij de miss etam outlet hier in de buurt, leuke dingen gekocht! broeken zijn nog wat te groot, zakken nu nog beetje af, maar groei ik snel genoeg in
goedenavond, wat was het heerlijk weer vandaag ik geloof dat ik 1 van de weinigen ben die nog niet met de babykamer bezig is... denk dat wij het heel neutraal gaan houden met winny de pooh dingetjes. ik vind het allemaal zo snel gaan. vinden jullie dat nou ook?
Ik vind het ineens ook allemaal best snel gaan. Over 6 1/2 week krijgen we al de 20 weken echo! Ben ook al op MP op zoek geweest naar leuke meubels voor de babykamer. Ik heb een leuke website ontdekt: hetinboedelshuis.nl Is erg leuk voor degene die ook van oude wel/niet opgeknapte meubels houden. De winkel, nou eigenlijk loods, zit in Gouda. Ze verkopen er ook veel oude commodes. Wij gaan er zeker binnenkort een kijkje nemen. @Waarom; misschien ook iets voor jullie?
dat klinkt leuk manon, die oude meubels. ga zo direct even een kijkje op de website nemen net weer een rot nacht gehad, en weer vroeg wakker geworden. Het slapen wil echt niet de laatste tijd! ik heb gister weer 4 kaartjes binnen gekregen. allemaal van collega's die wilden wachten tot ik die 12 weken grens had gehaald. er zat ook een kaartje met de namen van mijn bewoners erop. (ook nog door ze zelf geschreven) Ik werk in een kleinschalig wonen project voor dementerende ouderen. Zit daar op een huiskamer van 7 bewoners. Wel erg lief! doet me goed dat er zoveel mensen zijn die ook blij voor ons zijn. verder ben ik best wel aan het groeien. heb al een aardig buikje voor iemand die 12 weekjes is. zal straks even een foto in mijn album zetten. iedereen een fijne dag vandaag en geniet lekker van het warme weer
Goeiemorgen! En al weer zo'n heerlijke dag! Ik heb net lekker zitten ontbijten in de tuin! Wat een leven zeg @Manon F: Leuke site van het inoedelhuis. Volgens mij zijn daar veel leuke dingen te koop! @Jootje24: leuk dat je weer kaarten hebt gekregen. Hier komen er ook steeds een paar binnen. Nog niet alle mensen weten het. We vertellen het nieuws nog steeds verder. Op mijn werk vertel ik het na de meivakantie. Dan ben ik 12 weken. Heel benieuwd hoe iedereen daar reageert en ook hoe de kinderen uit mijn klas het vinden! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, wat een heerlijk weer! Jootje24: Wat een ontzettend lief gebaar, wat fijn hé dat zoveel mensen blij voor je zijn. Wij zitten een beetje met een dubbel gevoel. We hebben nou onze ouders+broers/zussen verteld dat we zwanger zijn. Allemaal hartstikke leuke reacties. We wilden tot de 12 weken wachten met vertellen aan anderen (vooral vanwege het bloedverlies dat ik heb gehad) zodat we een beetje uit de 'gevarenzone' zijn. Maar nu vinden we het hartstikke moeilijk om niets te vertellen want we willen het zooooo graag van de daken schreeuwen haha. En ik heb zoiets van tja, we horen iedere dag het hartje met de bellytalk, ik heb geen bloedverlies meer. (Alleen een paar dagen terug nog even een klein beetje oud bruin bloed maar verder niets..) Kunnen we echt beter nog even wachten, is de kans nog groot dat het mis gaat? Pff.. vind het zo moeilijk. Wat zouden jullie doen?
@Kleinwonder: Altijd een moeilijke afweging he. Ik zat er zo in: Mocht het mis gaan weten de mensen ook waarom je verdrietig bent en kan je ook gesteund worden. Daarom hebben we het nu al aan best veel mensen verteld. Positief denken he: Je bent nu al bijna 11 weken
@kleine wonder, ik ben met hanna mee eens vandaag weer lekker warmte daar geniet ik ervan. ik heb last van onderbuik dat hoort bij he. denk ik. gisteren had ik zo druk gemaakt pff boodschappen doen,klaar maken want gisteren hadden we barbeuce met paar mensen het was heel gezellig maar mijn vriend zegt dat ik moet rustig aan doen. dat moet ik eraan ook denken. maar soms wil me niet lukken. paar mensen zeggen dat ik mag lekker blijven zitten ik pak wel drinken voormezelf of zo.. ik zei oke dan mag ik niet meer zeuren. vandaag ff lekker ontspannen met genieten met warme weer wil iemand voor mij bij lijst zetten dat acht mei echo voor tweede keer en dertien mei echo vervalt. alleen gyncholoog blijft nog hetzelfde datum dertien mei. alvast bedankt. geniet iedereen met warme weer. fijne dag verder
Kleinwonder: inderdaad moeilijke keuze. wij hebben het bij 10 weken alwel verteld aan vrienden endergelijke. mijn ouders wisten het al veel eerder. wij hebben het nu eerder verteld omdat het bij de vorige keer een miskraam werd en er toen niemand iets wist van te voren. erg naar om te moeten vertellen dat je zwanger was, en gecurreteerd moet worden, terwijl zij nog moesten wennen aan alleen het feit dat ik zwanger was.(wat ze niet hadden verwacht) Wij wilden nu ieder geval dat onze naasten het wisten zodat ze ons konden steunen. toen de 2e echo bij 10 weken ook goed was en volgens de vrouw van de echo het meeste gevaar was geweken, hebben we het ook aan de vrienden verteld. maar dat is natuurlijk heel persoonlijk allemaal. doe gewoon lekker waar jullie je het fijnst bij voelen