@ Kleinwonder, Ik ben het eens met Hanna, vanaf week 9 neemt de kans op een miskraam af, en je bent al bijn 11 weken. Ik zou me toch proberen minder zorgen over te maken, is moeilijk snap ik, maar zou wel beter zijn voor je kindje. Probeer gewoon te genieten van je zwangerschap, andere krijg je er later misschien wel spijt van dat je je teveel zorgen hebt lopen maken. Zijn gister bij vrienden in Hulst geweest, lekker in de tuin gezeten en lekker ge bbq. Zij is 23 weken zwanger van hun 2de kindje, lekker aan het beppen geweest over de zwangerschap. En heb een lief babypakje gekregen van ze, echt lief.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 11 november Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: jongen geslacht weten bevalling: ? fv/bv: weet nog niet Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 69 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit...shandro AGENDA: 2 mei Vickys - 2de echo 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 mei Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur 8 mei Jaki - 2e echo 9 mei smallgirl77 - 2de echo KersjeB- 2e echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk annelet - termijnecho 16 mei smallgirl77 - afspraak vk Shannen - 1e afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 1 juni Shannen - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur @Jaki: heb het veranderd op de lijst
@jootje, bedankt voor de update weer. @Kleinwonder, in mijn omgeving weten een aantal mensen nu wel dat ik zwanger ben. De rest vertellen we op mijn verjaardag, op 7 mei. Ik heb op 6 mei een echo en als die goed is, staat niks meer in de weg. En...het is officieel...ik heb een buik(je)..
Zo hier zijn we dan weer. Wat was het leuk afgelopen vrijdag in de apenheul. Rick keek zijn ogen uit. Hij zag de apen en was helemaal gek aan het worden. Hij wilde ze ook gelijk aaien maar ja dat mag natuurlijk niet. Alleen kom je er wel achter dat hij nog wel erg jong is voor zo iets. Hij had bepaalde apen gezien en zij hij gelijk: Kom lekker verder lopen papa/mama. Dus wij hadden alles gezien in 2 uur tijd. Was ook wel mooi zo. Het vele lopen was toch wel vermoeiend voor mij. Maar wel gezellig. Hij viel ook als een blok in slaap toen we naar huis gingen. Vanaf vandaag is het kermis bij ons en vanmiddag gaan wij daar even heen. Schoonmoeders woont daar en is wel zo handig. Het huis uit lopen en je staat gelijk op de kermis. Nu kan Rick tenminste in wat meer atracties dan vorig jaar. Met mij gaat het wel goed. Wel heb ik heel veel last van mijn ribbenkast. Dit is natuurlijk langzaam aan aan het uitzetten. Maar het kan behoorlijk pijn doen. Dit was ik even vergeten van de vorige keer. De buik begin je nu al lekker te zien. Dus al volop de kleding daar voor aan het dragen. Ga zo lekker even achter de naaimachine nu ik even tijd voor mij zelf heb. Iedereen een zonnige dag vandaag.
Hoi meiden, Manon F: ik neem aan dat er niets mee gebeurt, maar ik adviseer alleen maar je privacy te beschermen, je weet tenslotte maar nooit. Je heb hier ook niet voor niks een "chatnaam". Wij gaan ons pas met de babykamer bezig houden als ik afgestudeerd ben, en we de 20 weken echo positief hebben (na 10 juni dus). We zijn ook nog op zoek naar een huis dus dat speelt ook een rol, zonder huis is het je moeilijk voor te stellen. Overigens wil mijn aanstaande alles spiksplinternieuw, terwijl ik een (tweedehands) koopjesjager ben Dus dat wordt nog wat. Dat geldt trouwens voor het hele huis straks, we hebben zo'n beetje de meest tegenovergestelde smaak die je je maar kan voorstellen! As. vrijdag 2e controle vk, hoop dat alles nog goed zit. Na een naar verhaal van een vriendin van mij, die een paar weken na mij zwanger was geworden en er bij haar 10wk echo achterkwam dat ze 2 weken ervoor een miskraam had gehad, ben ik nergens meer gerust op. Het is niet dat ik me echt zorgen maak, maar echt verheugen durf ik mij ook niet... en plannen en shoppen dus ook niet. Het zal een hele opluchting zijn als ik vrijdag weer het hartje heb gehoord. Die aflevering van Zembla over "oude moeders" stelde mij ook niet bepaald gerust (ben zelf 34). Ik merk dat ik bijzonder gevoelig ben voor nare verhalen momenteel. Qua kwaaltjes mag ik momenteel echt niet mopperen, alleen afentoe hoofdpijn en bandenpijn. Op mijn werk merk ik aan mijn gespannen buik dat ik te weinig pauzes heb en gestresst raak. Na zo'n dag kan ik niet veel anders dan gelijk mijn bed in! Ik ben overigens nog geen gram aangekomen, d.w.z. dat ik door de misselijkheid en het volle gevoel in mijn buik iets minder eet dan normaal (en vooral minder snoep) eerst 1,5 kilo ben afgevallen en sindsdien een halve kilo ben aangekomen. Behoorlijk stabiel dus. Nog een reden om mij zorgen te maken denk ik dan! Ook is mijn buik al een paar weken niet gegroeid... wie o wie herkent dit? Trouwens voor degenen die al aangekomen zijn, dat hoeft geen vet te zijn, je houdt namelijk meer vocht vast dan normaal, en je hebt 25% meer bloed door je aderen stromen! Dat vocht raak je meestal gelijk bij de bevalling kwijt heb ik gelezen. geniet van het mooie weer maar pas wel op he dames! 8) groetjes, Christine
Ik had hier eerst een andere naam op het forum, mijn eigen naam, en mijn nicht wist dus al met 4 weken dat ik zwanger was bij mijn dochter, ze heeft wel haar mond gehouden maar toch... Nu mag iedereen wel weten dat ik zwanger maar om nu alles neer te zetten... Vandaag vast mijn verjaardag gevierd, ben woensdag jarig, maar dan moet ik gewoon werken. Chebu; jij ook 7 mei, wat grappig! Ik weeg me niet, wordt toch alleen maar verdrietig om het te zien. Wil nu gaan beginnen met een aangepast sonja bakker dieet, dus eten wat er staat, alleen dan meer, zodat je niet afvalt (misschien klein beetje) maar wel gezond eet en niet teveel aankomt. Wil niet weer 20 kilo aankomen... was voor de zwangerscahp van mijn dochter 74 kilo, erna 93 (en nu nog) en daar is niks vanaf gegaan.
Klein wonder wij hebben het al vrij snel aan ouders en vrienden verteld, dit ook omdat wij in de mm liepen en een aantal hiervan op de hoogte waren dus ook een beetje de cyclus van mij wisten maar denk dat ik het evengoed zou vertellen. succes met je beslissing. Wij wachten ook nog even met de babykamer kopen, orienteren wat maar verder wachten we nog even. Voor de update, ik heb 13 mei nog een echo als ik die heb gehad denk ik dat ik helemaal kan en durf te genieten. wat een weertje van daag he heerlijk.
Ik heb de laatste tijd vaak last van maagpijn en een opgeblazen gevoel in mijn maag. Ook snel een vol gevoel na het eten. Heel vervelend. De vk zei dat dit komt omdat alles naar boven komt zetten doordat de baarmoeder groeit. Als ik 6x per dag een beetje eet, gaat het beter, moet ook vanwege mijn lage bloeddruk, maar is soms wel moeilijk. Ik ben bijvoorbeeld gewend om 's middags 4 boterhammen te eten en 's avonds 2x op te scheppen, ik kom dan geen grammetje aan, blijf op 53 kg hangen. Dus nu moet ik mezelf dwingen om minder per keer te eten. Ik ben ook sinds dat ik zwanger ben, maar een halve kilo aangekomen. Bij mij is het niet zo erg als ik wat kilo's aankom, zou het zelfs wel fijn vinden.
We zijn lekker een paar dagen weg geweest.....heerlijk! Heb weer helemaal energie. Vandaag mijn hier op het forum gekochte angelsound ontvangen en getest en redelijk snel het hartje gevonden....zo mooi. Wij gaan nog niet shoppen voor de babykamer etc. We wachten tot na de 20 weken echo. Ook zijn we bezig met de bouw van ons nieuwe huis wat ongeveer rond de bevalling zal worden opgeleverd. We hebben het dus erg druk met het uitzoeken van diverse dingen en wachten dus nog even met de babyspullen.
Whoops... ben gisteren een beetje verbrand in de zon... Nu maar hopen dat ik geen zwangerschapsvlekken krijg... Mijn energie komt gelukkig weer een beetje terug. Kan weer wat meer doen zonder dat ik moe op de bank plof. Als jullie een pretecho laten doen, doen jullie dit dan voor of na de 20 weken echo? Ik heb geen flauw idee wanneer je zoiets kan laten doen. Woensdagmorgen heb ik de termijnecho, alhoewel de gyn en ik zeker weten dat ik aardig goed geschat heb. Maar het blijft altijd spannend natuurlijk. Heb er ook gelijk de nekplooimeting bij. Woensdagmiddag ga ik dan gelijk kraamzorg regelen en achter gastouders aan. Dan weet ik in elk geval wanneer ik echt uitgerekend ben. Oh, ik ben zo nieuwsgierig naar het geslacht! Kan haast niet wachten! En dan kunnen we helemaal los gaan met spulletjes te kopen. Zo leuk! Mijn buikje zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien ik na 50 kg af te zijn gevallen erg ruim in mijn vel zit. M'n broeken zitten zelfs nog niet te strak. Jammer, maar het komt nog wel. En hoe gaat het verder met jullie? Nog een paar daagjes vakantie of al weer druk aan het werk?
Hey meiden, Ook hier officieel een buikje hoor Vooral van de voorkant eigenlijk. Mijn taille is zo goed als verdwenen (ging al van 73 naar 80 cm ) en mn buik ziet er echt uit als een zwangerschapsbuikje. Dat is dus lekker pronken met dit weer Echt shoppen voor de baby doen wij ook pas nadat we het geslacht weten. @Janny, ik kan ook bijna niet meer wachten tot ik het weet ! Wij hebben helaas geen babykamer, de baby komt bij ons te slapen. Maar er zijn genoeg leuke andere dingetjes te koop @Manon, ik heb ook vaker maagpijn, wat samen gaat met overgeven Kleine beetjes eten doe ik al.. maar of het echt helpt Verder veel bandenpijn en een beetje gespannen buik (?), ik voel gewoon dat het allemaal groeit, dat is wel bijzonder ! Een vriendin van me is ook zwanger (zij van haar derde ik van mn eerste), ze is ongeveer een maand later dan ik uitgerekend... Vind het erg gezellig om samen te zwangeren ! xxx
Dag Meiden! Ook hier een beginnend buikje, en mensen valt het nu ook op en niet alleen me buikje..ha ha ha ha! Me (.)(.) zijn ook aardig gegroeid zodat het blijkbaar andere ook opvalt! Leuk manon, beetje dezelfde stijl, en heb de website eevn genoteerd ben benieuwd. ik denk dat we ook wachten met inslaan tot de 20 wkn echo! Was gisteren jarig en eigenlijk al best veel kleertjes en spulletjes gekregen, heel schattig! Verder werken met dit prachtige weer pppfff! Hopen dat et van het weekend ook nog mooi is, lang weekend weer Have a great day!
Meiden, gaan jullie ook foto's in jullie album zetten van de beginnende buikjes ? Ik wel, maar heb zelf geen digitale cam dus moet het steeds door iemand anders laten doen, dus duurt weer ff voor ik ze zelf kan plaatsen. (ben wel van plan snel ook een cam te gaan kopen!) Ben benieuwd naar jullie buikjes, is altijd leuk om te vergelijken
Goedemorgen, Pff en toen waren de vrije dagen weer voorbij en moeten we weer werken. Nog een paar daagjes en dan ben ik en mn ventje jarig... hij wordt 30 en ik 29. Mn buikje begint ook al te groeien, loop al een poosje in positiebroeken omdat ik vrij veel last heb van mn darmen, kon mn eigen spijkerbroeken niet meer aan. En inderdaad mn (.)(.) zijn ook al aardig gegroeit. Ik ben gistermiddag in slaap gevallen op de bank bij ons in de tuin, Gelukkig lag ik met mn hoofd in de schaduw, maar mn arm is wel een beetje verbrand Morgen weer voor controle naar de vk, ben benieuwd, ze zou het hartje laten horen @ Janny Jansen, fijn he dat de energie weer een beetje terug komt, ik merk gelijk dat ik weer wat fitter ben en wat meer dingen doe. En die pretecho zou ik laten doen zo rond de 23 a 24 weken dan het je het mooist beeld
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 11 november Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv 12 november Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv 16 november Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 24 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: jongen geslacht weten bevalling: ? fv/bv: weet nog niet Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 69 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit...shandro AGENDA: 6 mei Ukkepuk 2de afspraak vk Chebu - afspraak gyn 7 mei Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur 8 mei Jaki - 2e echo 9 mei smallgirl77 - 2de echo KersjeB- 2e echo 13 mei MarielleB - afspraak vk angel77 - 1 ste echo Jaki - afspraak gyn 14 mei cvwinkoop - 2de echo 15 mei Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk angel77 - 2de afspraak vk annelet - termijnecho 16 mei smallgirl77 - afspraak vk Shannen - 1e afspraak vk 19 mei maxje- afspraak vk 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 22 mei maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 4 juni jootje24 - afspraak vk 7 juni Guapetona - 20 weken echo 1 juni Shannen - 20 weken echo 16 juni Maxje - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur maxje: heb je afspraken in de lijst gezet
goedemorgen vandaag weer lekker weer, en ik heb nog een weekje vrij tref ik het ook eens! factor 20 op mijn hoofd en dan maar weer genieten buiten. haha mijn(.)(.) groeien nog niet zo hard hoor. hoeft ook niet heel veel te groeien van mij. mijn buikje groeit al wel lekker. Denk dat ik deze week ook maar eens om positiekleding moet gaan kijken. heb mijn kast laatst eens even uitgezocht. 5 spijkerbroeken, 2 driekwartsbroeken en 2 rokjes te klein. pas er niet meer in. Alleen mijn heupbroeken kunnen nog en mijn kleding die ik had bewaard voordat ik aan sonja bakker begon. maar vaak zit het niet lekker. Ik heb best last van mijn banden en als die broek dan ook nog net iets te strak zit doet het pijn. vaak heb ik dan nu een elastiekje tussen de knoopsluiting van de broek. net iets meer ruimte nou allemaal een fijne dag!
goedemorgen, ja mijn buik groeit al flink snel maar ik heb last van zijkant van rib die had ik kramp pff gisteren was ik heel vroeg naar bed gegaan was zoo moe. voel vandaag beter pff en vandaag weer lekker weertje. kamerinrichting moeten we nog mee wachten want we hebben nog geen huis (we wonen nog steeds tijdelijk bij mijn schoonouders) volgende week hebben we afspraak met huiseigenaar we gaan kijken of geschikt huis voor ons drieen. en kan nog niet wachten tot donderdag voor tweede echo. het is echt spannend ik hoop dat alles goed met mijn kleine is.
hoi iedereen, We hadden gisteren mijn schoonouders uitgenodigd voor een barbecue omdat we het voor de eerste keer gingen vertellen van onze zwangerschap. Mijn schoonmoeder was ons toch wat voor. Ik zag haar een aantal keer naar mijn buik kijken en daarop vroeg ze of ik daar iets in verborgen had. Ik knikte dan maar Wel een leuke reactie gekregen en ze waren supertrots. Nu de rest van de familie vertellen en over 1,5 week mag iedereen het weten. 't was wel vermoeiend. Had wel een beetje pijn tegen het eind van de dag in mijn buik. Hoop dat dat normaal is? Fijne dag iedereen!