November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Trouwens, ik kan mijn buik niet meer verstoppen. Het valt enorm op en dat is toch wel heel snel. Zal ook maar foto's beginnen nemen :)

2. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Ik hoop dat die pijn in de buik normaal is want dat heb ik ook vooral na een hele dagdienst. En als ik lange stukken ga wandelen. Lijkt wel of er iets scheurd van binnen.
    En ik heb zelf het idee dat mijn buik ook groeid. Sommige broeken zitten erg strak.

groetjes Marielle

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb daar ook last van, vooral als ik moe ben en/of veel gedaan hebt.
    ik moet morgen toch naar de vk voor controle, zal gelijk eens navragen wat dat is of kan zijn.

4. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    mijnbuikje begint toch ook al een beetje te groeien merk ik ...vooral s'avonds met die opgezette darmen erbij is het al een flink bolletje.....meot nu wel oppassen met mijn kleding, ben normaal gesproken zo plat als wat, en ben bang dat het nu gaat opvallen, gister op verjaardag zag ik ook al wat personen naar mijn bui kijken, dan weet je ook even niet wat je moet doen.....mijn (.)(.) zijn daarentegen nog bijna net zo groot, of eigenlij klein..haha.....bij mijn vorige zwangerschap waren ze ook niet veel gegroeid, alleen voller, kon gewoon eigen beha's aan.
    volgende week vrijdag mogen wij op echo voor de2e keer, en als die wel goed is dan gaan we het vertellen,......niet eerder......

5. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Het Kleinwonder,

Was een beetje verdwaald, maare nou ben ik ook benieuwd als jij je vriend zo fotogeniek vindt!?!
    foto..foto..foto..:)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Hier voor mij een rustig dagje! Lekker langzaam op gang gekomen. Heerlijk hoor.
    Kom net terug van een bezoekje aan een vriendin. Zij is over 3 weken uitgerekend. Even het kamertje geshowd en de rest van de dingetjes. Was erg gezellig!
    Ik heb nog geen foto gemaakt van mijn buik. Toch maar eens even doen. Ik heb veel "nationale reserve" (zoals ik dat noem :) ) van mijzelf dus ik ben wel benieuwd wanneer ik nu echt verschil ga zien!

Fijne dag verder!

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    haha iedereen is natuurlijk normaal nieuwsgierig naar de fotos..

bij mij moet nog want ik heb wel een scanner maar die ligt nog in de doos pfff. maar komt nog wel binnenkort in mijn album. haha..

genoot nog iedereen met mooi weertje ik ben hele dag bezig met wassen strijken woonkamer opruimen en bla bla ik had maar kwartier tijd voor buiten zitten ach misschien morgen weer beter als ik tijd heb haha..

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb een heel klein raar bruin vlekje in de onderbroek. Wat zou dat nou weer zijn? Nou ja, morgen eindelijk naar de gyn. Ben al vreselijk zenuwachtig....

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    dat heb ik ook vaak hoor.
    soms ook gewoon de hele dag een zeurend gevoel.
    kunnen best de banden in je buik zijn, die wat uitrekken door de groei van je buik.
    Na een dag werken heb ik er ook wat meer last van.
    denk dat dat dan mijn eigen schuld is. ik werk in de zorg en das soms best zwaar.

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ook hier nu toch echt een beginnend buikje hoor! Kan nog wel mijn eigen kleren aan, maar er begint iets op te bollen...
    En op mijn werk, waar ik als deel van mijn werkkleding een hele hippe broek(NOT!) met lekkere hoge tailleband :oops: aan heb... dat gaat denk ik niet zo lang meer lukken! :p

Gisteren weer aan een cluppie vriendinnen het grote nieuws gebracht, erg leuk! En meteen een tas met wat positiekleding mee naar huis kunnen nemen, want er komt natuurlijk een moment dat er geen ontkomen meer aan is!

Morgen 13 weken, JOEPERDEPOEP! Weer een week voorbij... Gaat best snel!

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    inderdaad whabbit..
    gaat snel hé.

das handig, positiekleding krijgen :)
    ik ga woensdag even op pad om wat kleding dat iets confortabeler zit.
    alles word te strak of past niet meer.

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    heb vandaag weer een schattig kadootje gekregen.
    een rompertje met lieve sokjes en 2 houten ophangertjes met houten konijntjes eraan.
    zo lieffff!

en gister kreeg ik van mijn oudste zus nog een kaart met een mooie tekst om te feliciteren dat ik de 12 weken grens voorbij ben.
    en van mijn zusje kreeg ik nog een schilderijtje van winnie de pooh. (ben helemaal gek van winnie)

ik word dus goed verwent met al die kadootjes en aandacht :D

13. Niet meer actief

Goedemorgen.
    Vandaag 11 weken, joepie!
    Nog een weekje en dan durf ik ook eindelijk écht te gaan genieten.
    Eigenlijk zo stom, maar ik kan niet wachten tot de 12 weken grens gepasseerd is!

Iedereen een hele fijne dag vandaag,
    xx

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Vandaag ga ik lekker winkelen met mijn moeder en tante in Utrecht. Het is heerlijk weer, dus ik heb er zin in!

@kleinwonder: gefeliciteerd met de 11 weken! Fijn hoor!

@Whabbit: Mooi zeg dat je positiekleding hebt gekregen. Ik kreeg ook een stapel van mijn zus en dat is wel zo handig!

Fijne dag allemaal!

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Whabbit, gefeliciteerd met je 13 weken! Erg leuk om positiekledij te krijgen! Ikzelf heb eigenlijk best wel al veel geld uitgegeven aan positiekleding maar denk wel dat ik bijna alles al heb voor de hele zwangerschap (denk zo ongeveer 5 broeken, 2 rokken, 2 cash coeurs, 1 gilet, 2 shirts met lange mouwen en 6 zomerse shirts :oops:)

Kleinwonder, gefeliciteerd met je 11 weken! Nog een weekje en je bent die grens ook voorbij!

Ik heb vanavond de angelsound die ik gekocht heb! Ben echt benieuwd of we het hartje gaan vinden! Morgen trouwens al weer 14 weken! Wat vliegt de tijd!

Jootje, Ram, had al een pbtje gestuurd (naar Ram) maar ben nog niet op de lijst bij gezet... ik heb op 15 mei mijn derde echo bij de gyn... kunnen jullie me mee op het lijstje zetten?

Fijne dag allemaal!

16. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Goedemorgen allemaal,

Ik zie al op de lijst staan dat er een aantal een 20 weken echo gepland hebben staan. Ik kan niet wachten tot het zover is. Moet van de VK deze week ook een afspraak maken voor de echo want het is erg druk daar zegt ze (waar ze de echo doen)!

Gister voor de 2e keer naar de VK geweest, was toch zenuwachtig de laatste keer dat ik daar was was ik 10 weken en ik was gewoon bang stel dat..... maar gelukkig binnen een mum had ze het hartje gevonden en die was dit maal zo luid en duidelijk te horen zoooooo moooiiiiiii. Mijn man straalde helemaal wahahah.
    Nou waar ik bang voor was kreeg ik dus ook te horen. 4 kilo aangekomen! Ze vroeg of ik hele rare dingen deed? Nee dus! Ja eet wel veel druiven gaf ik aan, en eet een boterham (of 2 meer) op een dag.
    Nou ik moest veel water drinken, druiven laten staan en meer appels eten en droge crackers als ik honger heb.
    Het is geen ramp zei ze maar meer vervelend voor mij! (Ja daar was ik al achter zeg)

Nou gister heel veel fruit ingeslagen (exclusief druiven en bananen) opkikker voor als ik trek heb, magere yoghurt etc dus ik ga helemaal gezond doen.

Allemaal fijne dag, ik ga effe werken nu

17. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Dag meiden!

Wat leuk he Jootje die hangertjes met die konijnenkopjes, ze zijn van de hema, heb er al veel gekregen! ha ha ha, zijn echt super leuk!

Wabbit gefeliciteerd meid met je 13 wkn, en positiekleding krijgen is altijd meegenomen he :)
    Ik hoop straks ook wat te krijgen van een vriendinnetje, die is in Juni uitgerekend! en die heeft echt mooie en dure zw kleding! En ze vroeg of ik het wilde hebben ( lenen ) ! Nou daar zeg ik geen nee tegen! ha ha ha

Ik kan veel kleding niet meer aan nu, alleen me lage heupbroeken, met een beetje wijd t-shirt en een leuk jasje erop.
    Maar nu iedereen het weet, mag ik het wel wat meer showen :)

Sanna, ik doe met je mee, ik eet ook iets meer dan normaal, en ga maar op jou verlosk. dr advies ook af!

Ik mag donderdag voor het 1st naar de verloskundige! ben bennieuwd.

En ben de naam even vergeten, een klein bruin vlekje in je onderbroek is een beetje oud bruin slijm wat je verliest ( wellicht na sex? )
    het kan iig geen kwaad hoor!

dag meiden geniet zover mogelijk van deze mooie dag!

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Ik ben net voor de 2de controle bij de vk geweest. Uitlagen van mn bloed onderzoek terug gekregen, die waren allemaal goed.
    Mn gewicht en mn bloeddruk waren nog hetzelfde als een aantal weken geleden, allemaal :thumup:

En ze heeft ook naar het hardje van onze uk geluisterd, was even zoeken maar uiteindelijk heeft ze hem toch gevonden, hij/zij is erg bewegelijk :D

Heb gelijk een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 18 juni om 9 uur spannend.

19. @Ukkepuk, toevallig, wij hebben de echo ook op 18 juni!

We zijn gister bij mijn ouders geweest. Toen vertelde mijn moeder dat ze ons graag een kinderwagen willen geven als kado! Superleuk! Maar wel op voorwaarde dat ze meemogen om hem uit te zoeken :) Natuurlijk! Gaaf toch?! Dus we gaan binnenkort naar Baby-Dump in Utrecht!

Vandaag alweer 14 weken!

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Sanna en Ukkepuk: Fijn dat jullie bezoekjes bij de vk zo positief zijn! En Sanna, tja, die 4 kilo's zijn vast niet leuk, maar druiven en bananen kunnen inderdaad diktemakers zijn.

Manon: Leuk dat je een kinderwagen krijgt! Ik krijg er ook 1 van mijn schoonmoeder, toevallig! We gaan 2e pinksterdag naar babydump, dan vallen we nog net in de kortingen.

Deel Deze Pagina