November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    graag gedaan hoor!

wat was het vandaag weer lekker weer hé!
    ben blij dat ik deze week toevallig vrij heb :)
    tref het!

vandaag alweer een kadootje gekregen.
    mijn zusje kwam om een bakkie en nam hele schattige sokjes mee :)

ze kon het niet laten zei ze.
    leuk die aandacht en kadootjes!

allemaal lekker eten en een fijne avond
    *knufffff*

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo! Ik zit heerlijk op mijn roze (of blauwe?) wolk na de echo vandaag.
    Onwijs beweeglijk kindje (zo beweeglijk dat het de gyn niet eens lukte om een foto te maken), lengte was prima (7,5 cm), nekplooi was goed, placenta lag goed, kortom: alles prima!

Ik ga weer verder zweven.

Oh ja, voor het schema: volgende afspraak gyn: 3 juni!

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    chebu:
    je afspraak staat op bovenstaande lijst :)
    en gefeli met je mooie echo! fijn dat het zo lekker bewegelijk is!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jootje, dank je meid! Fijn! 6 mei kan dan wel weg hihi

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoi meiden

sorry ik ben al een tijdje niet geweest mijn zoon is zo ziek geweest nu mag ik met hem naar de kno arts omdat we al zo lang aan het kl*te zijn..
    dat is echt niet leuk
    tot nu toe gaat alles goed met mijn zwangerschap en mag ik op 21 mei om 15.20 naar de gyn voor een nieuwe echo ben zo benieuwd...
    ik hoop dat ook echt alles goed is met jullie..
    en nogmaals sorry voor mijn weg blijven..

liefs,
    manuela

6. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @jootje, lekker verwend door je zusje he.. hihi dat kan ik me voorstellen dat zij niet zo kan laten. daar is zij toch trots dat haar zus zwanger is hihi.

@mamamanuela, dat is toch niet erg dat je lang ff weg geweest. dat kan ik me wel begrijpen hoor. wat vervelend dat je zoon ziek is. en nu?

ik heb nog steeds last van banden en heb vanmiddag toch wat geslapen door rot pijn van banden (ik mag toch niet klagen maar toch deed ik wel best hoor) maar nu hoop ik wat beter.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Meiden met een goede echo van harte gefeliciteerd!

Vrijdag heb ik de intake bij de VK. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.

Ben ook al een beetje aan het rondkijken voor een kinderwagen. Die krijgen we zolas meer meiden hier van mijn ouders :)
    Maar... wat een keuze he! Dat wordt nog wel moeiijk. Gelukkig hebben we nog even de tijd!

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    :D

Hihihi, jij ook nog he (ben maar 2 daagjes te laat ;))

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jootje, bedankt om me mee op het lijstje te zetten!

Wij zouden van mijn schoonouders de kinderkamer krijgen met een budget van EUR 500. Nu hebben we voor EUR 75 de kinderkamer van kennissen overgekocht dus dat geld gaan we wss nog gebruiken voor een deel van de kinderwagen! Ikzelf vind de Maxi Cosi Mura super! Als ik mag kiezen... :D

Verder heb ik de angelsound nog niet binnen dankzij de Belgische post :x Was mijn man mijn identiteitskaart vergeten mee te geven en nu wilden ze mijn pakketje niet meegeven :( wat is het nut van getrouwd zijn als ze dit niet eens willen! Hopelijk komt het morgen wel in orde!

22u30 al weer... hoog tijd voor mijn bedje! Het valt wel op dat ik sinds een week weer meer energie heb ;)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    11 november
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv
    Rooos -? jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: jongen– geslacht weten:( – bevalling: ? – fv/bv: weet nog niet
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 70 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit...shandro

AGENDA:
    7 mei
    Janny Jansen - termijnecho 8:40 uur
    8 mei
    Jaki - 2e echo
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    KersjeB- 2e echo
    hanna1974- intake vk
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    angel77 - 1 ste echo
    Jaki - afspraak gyn
    14 mei
    cvwinkoop - 2de echo
    15 mei
    Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk
    angel77 - 2de afspraak vk
    annelet - termijnecho
    Marisha - 3e echo gyn
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    Shannen - 1e afspraak vk
    19 mei
    maxje- afspraak vk
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    21 mei
    mamamanuela- echo 15:20
    22 mei
    maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    2 juni
    Edithdeb - afspraak vk
    3 juni
    chebu - afspraak gyn
    4 juni
    jootje24 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    1 juni
    Shannen - 20 weken echo
    16 juni
    Maxje - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur

Rooos: welkom! geef je de ontbrekende dingen nog even door?
    hanna1974: heb de datum van de intake op de lijst gezet
    mamamanuela: heb de datum van je echo ook op de lijst gezet!

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Janny Jansen: heel veel plezier morgen bij de echo!
    hoop dat je een mooi bewegend beebje te zien en horen krijgt!

mamamanuela: wat ontzettend vervelend van je zoontje. Gaat het nu weer wat beter met hem?

inderdaad veel keuze in kinderwagens. word wel weer een moeilijke keuze. wat een mazzel dat er een aantal zijn die hem krijgen.

morgen ga ik met mijn moeder kijken om wat comfortabel zittend positiekleding. ben benieuwd of ik wat kan vinden. Ook ga ik me morgen even aanmelden bij het kraamzorgbureau. Hebben we dat maar vast gedaan.
    Ik heb ook geen idee wat we allemaal verder moeten gaan regelen enzo.

ik kruip mijn bedje in
    weltrusten allemaal!

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dank je Jootje! Oh, het is weer zo spannend! Over anderhalf uur lig ik er al! Ik zal (als ik een fotootje mee krijg) deze gelijk even weer in mijn album zetten.
    's Avonds val ik om 21.00 uur als een blok in slaap, maar 's ochtends ben ik er meestal voor 7.00 uur al weer uit, dan heb ik geen slaap meer. Slaap 's nachts wel heel licht, vaak wakker en dromerig. Herkenbaar voor jullie?
    Ben erg benieuwd wat mijn officiele uitgerekende datum is, maar ik denk dat ik er niet ver naast zit. Ook krijgen wij de nekplooimeting, maar ik ben niet angstig voor een negatieve uitslag. Het voelt gewoon heel goed.
    Jullie horen weer van me!
    Allemaal een hele fijne dag met dit mooie weer (weer!)

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo het was hier al weer vroeg dag. Zoontje lief was om 6:11 wakker geworden. Ik lag zelf al een uur wakker van het vele hoesten.(al weer!)
    Het isweer helemaal teruggekomen. Ik hoest mij zelf gek de afgelopen twee dagen. Maar ik ben niet de enige. Mijn moeder hoest ook weer heel erg en mijn man was er ook net vanaf, zoontje trouwens ook, We zijn allemaal weer begonnen met hoesten. Wordt er helemaal gek van.

Zou het nu wel eens een keer fijn vinden als ik helemaal beter ben. Dit is niet leuk meer zo. Het zit ook vast en vanmorgen dacht ik even dat het wat lossen kwam te zitten (slijm) maar dat is maar fantasie geweest.
    Het probleem is nu dat als ik hoest dat er dat steken in mijn buik komen en dat is wat minder. Dit had ik een week of 3 geleden niet. Toen plaste ik alleen maar in mijn broek.

Oja ook nog leuk nieuws ik ben vandaag alweer 13 weken. Heerlijk zeg.
    Zo ga nu aankleden en wat schoonmaken want we hebben hier kermis gehad en toen kwam het er niet van.

Zonnige dag allemaal. :D

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen allemaal

ook ik slaap s'nachts licht, en wanneer ik eruit moet om te plassen wil het slapen eerst niet.
    vanmorgen lag ik om 6:30 weer klaar wakker.
    ik lig nu sávonds wel weer wat later op bed. ben minder moe.

Schildje: Beterschap meid! ik hoop dat de hoest snel los gaat zitten en je er af bent. Niks aan! en dan ook nog de rest van de fam, die aan de hoest is, vervelend zeg!

Janny Jansen: je bent nu bijna aan de beurt voor de echo, enne foto'tjes daar zijn we dol op natuurlijk ;)

iedereen een fijne zonnige dag!

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Yes weer een weekje erbij, ben vandaag 14 weken.

Heb vandaag van die pijnlijke steekjes in mn onderbuik, maar volgens de vk zijn dat of mn banden of mn baarmoeder. Maak me er dan ook niet druk om.

Ik lig regelmatig rond kwart over 9 in mn bedje en val dan meestal gelijk als een blok inslaap en s'ochtends ben ik rond 6 uur wakker, is niet erg als ik moet werken maar in het weekend moet ik mezelf dwingen om te blijven liggen, meestal val ik dan nog wel even in slaap.

@ Schiltje, beterschap, hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.

@ Janny Jansen, sucsses bij de echo, en idd foto's zijn we dol op

@ mamamanuela, beterschap met je zoontje, hopen dat hij snel weer opknapt.

@ Chebu, nog lekker aan het zweven op je blauw/roze wolk, lekker doorzweven, doe ik ook hoor :D

@ jootje24, bedankt voor het op de lijst zetten van de 20 weken echo

@ Roos, welkom bij de november mama's en veel schrijf plezier.

@ all, voor iedereen die ik vergeten ben solly :rolleyes:

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Schildje: dat schiet ook maar niet op he? Misschien toch naar maar een keertje naar de dokter?

V.w.b. kinderwagens: weet zelf nog niet wat het moet worden, we moeten nog "testritten" gaan maken. :) Zit al wel vooruit te denken: zou heel graag snel er achteraan al een volgend kindje willen. Dan is het dus handig een wagen te hebben die uit te breiden is naar een tandemvariant waar een peuter en een baby in kunnen. Iemand ervaring?

Bij mij is trouwens het plassen 's nachts minder geworden: hoef er sinds een week nog maar 1x per nacht uit i.p.v. 3x :D en slaap gelukkig daarna makkelijk weer in.

Krijg vanmiddag de aannemer langs: we willen nog voor de kleine komt ons huis uitbouwen en een nieuwe keuken erin. Ben benieuwd...

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Zweef zweef.

Oh ja, voor dat ik het vergeet: Ben vandaag 26 jaar geworden!
    Extra leuk tintje nu!

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ja, misschien moet ik dat toch maar weer een keer doen. Het is om gek van te worden. Maar ja wat kan de dokter hier aan doen. Niet veel want er is zoveel dat je als zwangere niet mag hebben en het ismeestal dan toch wat ze zeggen dat het vanzelf over moet gaan. Ik kijk het nog2 dagen aan en dan ga ik bellen.

Deel Deze Pagina