November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik zal ook wel snel voor een 2e willen gaan. Het liefst hebben Eric en ik een groot gezin, maar dit hebben we natuurlijk niet zelf te kiezen. 4 Kinderen lijkt ons geweldig. Aangezien hij net 40 is geworden, willen we niet te lang wachten met de volgende. Anders heeft hij straks een opa-leeftijd als we klaar zijn. Klinkt misschien stom, maar zo denken wij er saampjes over.
    En ja, ik denk dat het ook per persoon verschilt, hoe je zwangerschappen en bevallingen verlopen.

@Sybje: Hey meid, dat is wel even vervelend wat je nu mee maakt. Ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat en dat jullie snel van de zwangerschap kunnen gaan genieten.

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Mn ventje en ik hebben altijd gezegd dat we maar 1 kindje willen en daar denk ik nog steeds zo over.
    Misschien dat wij over een paar jaar toch zeggen van we willen er een tweede bij, maar voorlopig niet
    Eerst deze zwangerschap maar eens tot een goed einde brengen.

Maar iedereen denkt daar en heeft daar een eigen mening over en dat is ieder zijn goed recht toch....

:D en dit is mn 300ste berichtje.. ben opdreef vandaag... :-# het is rustig op mn werk

3. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND

Wat vervelend allemaal! Heel veel sterkte toegewenst en hoop dat je snel helemaal zal opknappen!

4. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Happy happy US NOVEMBERMUMS!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben ook voor 1 kindje .....zeker door de situatie waar ik nu in zit .......ik zou er niet aan moeten denken om dit te hebben en nog kleine te hebben die rondhuppelt .....ik weet wel dat het bij een 2e zwangerschap niet zo hoeft te zijn ...maar toch .....mannetje wil wel graag nog 1 of 2 kinderen erbij ...........we wachten het maar gewoon af .....

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    :D mn collega vond het even leuk om een foto te maken van mn buik. Hij staat nu in mn album precies 14 weken.

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Druk druk druk Ukkepuk ;)

Mooi buikje al hoor!

8. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    @Sybje heel veel beterschap! Wat ontzettend naar voor je.

De gedachte dat je nu in ieder geval genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt lijkt me een opluchting maar weet hoe naar een sonde kan zijn, heb je een neussonde?

Nou meid sterkte en hoop dat je snel weer een beetje op zal krabbelen en voorzichtig kan gaan genieten van je baby en het zonnetje

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : zo dan heb jij even een buikkie ...dat heb ik nog niet hoor .....maar goed ben ook afgevallen

@sasgirl : heb idd een neussonde ......op zich wel relaxt maar door het slangetje heb ik voortdurend braakeneigingen ....er komt wel is waar niks ....maar toch .....

10. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Echt vervelend Sybje, hopelijk is t snel afgelopen. Zo plotseling als klachten kunnen komen kunnen ze ook weer verdwijnen denken we dan maar!

Ik moet ook eens foto's gaan maken van mn buikje die is al dikker dan die van Ukkepuk de laatste dagen gaat t vooral erg hard, ik kan t ook echt niet meer verbergen. Maar ben ook gewend om strakke kleding te dragen dus dat zal t ook zijn.

Ik ga naar huis mn werkdag zit erop en ga de rest van de week van t zonnetje genieten!

Jullie ook geniet ze allemaal!

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @sybje pfff wat vervelend afgelopen dagen en ik hoop dat je beter voelt dan toen en jij bent niet enige die heeft dat ken ik iemand ook die twee keer zwangerschap die ook opgenomen in het ziekenhuis (uitgedroogd) maar komt echt wel goed hoor gewoon veel water drinken en zovoort.;)

@janny, we willen ook snel gezin uitgebreiding maar want ik ben 31 en mijn vriend is 40 jaar dus liefste dat wel ik voor 35 jaar weer nog kind als het goed loopt. dus. maar hoeveel willen we kinderen weten we het nog niet :D

12. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Hallo Sybje,
    Ken ook een persoon bij mij in de buurt, die heeft dit bij alle twee haar zwangerschappen gehad. Maar wel 2 kern gezonde dochters gekregen.
    Hoop dat je je weer snel beter voelt

Nog 6 dagen te gaan en dan de eerste echo! :D

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    :D hij is in de laatste 2 weken ook wel aardig gegroeid.

Die van jou komt ook wel, maar eerst beter worden, das belangrijker.

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    11 november
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv
    Rooos -23 jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: jongen– geslacht weten:( – bevalling: ? – fv/bv: weet nog niet
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 70 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit...shandro

AGENDA:
    8 mei
    Jaki - 2e echo
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    KersjeB- 2e echo
    hanna1974- intake vk
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    angel77 - 1 ste echo
    Jaki - afspraak gyn
    14 mei
    cvwinkoop - 2de echo
    15 mei
    Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk
    angel77 - 2de afspraak vk
    annelet - termijnecho
    Marisha - 3e echo gyn
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    Shannen - 1e afspraak vk
    19 mei
    maxje- afspraak vk
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    21 mei
    mamamanuela- echo 15:20
    22 mei
    maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    2 juni
    Edithdeb - afspraak vk
    Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur
    3 juni
    chebu - afspraak gyn
    4 juni
    jootje24 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    10? juni
    Shannen - 20 weken echo
    16 juni
    Maxje - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur

@pamela heb je verschoven naar 15 nov.
    @rooos: ontbrekende dingen zijn ingevult
    @janny jansen: heb je verplaatst en in de afsprakenlijst gezet
    @Shannen heb je 1 of 10 juni de 20 weken echo?

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Sybje: jeetje meis, wat ontzettend naar! ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Zwanger zijn is zo geen pretje, en het hoort zo leuk te zijn!
    *knuff*

@Chebu: Van harte met je verjaardag!

@Janny Jansen: gefeliciteerd met je mooie echo! als ik zo die verhalen lees zou ik liever vandaag willen dan pas in juni! Is zo speciaal het beebje te zien bewegen en het hartje te horen kloppen!

ben vandaag samen met mijn moeder de stad in geweest om positie kleding.
    heb een lange broek en 2 drie kwartsbroeken gehaald. Ook nog 2 mouwloze lange hemdjes.
    wat een verademing, wou dat ik het veel eerder had gedaan. T'zit heerlijk! alle andere broeken waren gewoon echt te klein, wat knelde op mijn buik en daardoor zeer deed.
    nu ik die kleding zo draag voel ik me nog meer zwanger ;)

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Jootje: Ja, het wachten op een echo duurt altijd lang he? Komt omdat je er altijd zo op verheugd.
    Nog even wat anders. Ik zag in de agenda onder 7 juni het volgende staan:
    1 juni
    Shannen - 20 weken echo
    Moet dit 10 juni zijn of staat ie gewoon op een verkeerde plek?

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    klopt inderdaad niet janny.
    maar goed dat je het zag!
    heb het even nagekeken en het is niet 1 en ook niet 10
    maaaarrrr..............................16!
    zal het even veranderen

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    11 november
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    12 november
    Loesjuh - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv
    Rooos -23 jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    16 november
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: jongen– geslacht weten:( – bevalling: ? – fv/bv: weet nog niet
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - bevalling: ? - fv/bv: fv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 70 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit...shandro

AGENDA:
    8 mei
    Jaki - 2e echo
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    KersjeB- 2e echo
    hanna1974- intake vk
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    angel77 - 1 ste echo
    Jaki - afspraak gyn
    14 mei
    cvwinkoop - 2de echo
    15 mei
    Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk
    angel77 - 2de afspraak vk
    annelet - termijnecho
    Marisha - 3e echo gyn
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    Shannen - 1e afspraak vk
    19 mei
    maxje- afspraak vk
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    21 mei
    mamamanuela- echo 15:20
    22 mei
    maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    2 juni
    Edithdeb - afspraak vk
    Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur
    3 juni
    chebu - afspraak gyn
    4 juni
    jootje24 - afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    16 juni
    Maxje - 20 weken echo
    Shannen - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur

@Shannen: de datum van de 20 weken echo stond verkeerd vermeld. heb je nu op 16 juni gezet!

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen iedereen,

Hoera vandaag 14 weken :D hihi en en ik heb goed geslapen wel best beetje ongerust gelegen. maar heb vannacht voor het eerst keer voedingkussen meegeslapen dat maakt me ook veilig en ook prettig om te slapen. en vanmiddag echo spannend hoor.:D ik hoop dat alles goed met mijn kleine

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Weer zo'n heerlijke zonnige dag! Je gaat er bijna aan wennen :)

@Sybje: Hopelijk voel je je snel weer beter en blijft dat ook zo de rest van je zwangerschap!

@Jaki: Veel plezier bij de echo vandaag!

Vandaag nog 200 dagen tot de uitgerekende datum in november! Dat schiet al lekker op! :)
    Ik ga vandaag winkelen en hightea-en in Breda met een vriendin. Heb ik reuzeveel zin in.

Morgen ga ik "oefenen" met mijn nichtje Sofie. Ik ga haar in bad doen! Ze is nu al weer 11 weken oud.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina