Wat is het stil op het forum.. Ik heb vanacht zo slecht geslapen, kon eerst niet in slaap komen door de warmte en toen ik eenmaal sliep werd ik weer vaak wakker @ Jaki, veel plezier bij de echo vandaag. @ Hanna, veel plezier bij je hightea vandaag en geniet van de zon
Goeiemorgen, Echodames, succes! Heb niks geen zin om te werken. Nog meer mensen met pijntjes en een scheurend gevoel? Na 2 dagen van afwezigheid zijn ze hier weer helemaal terug.
Goeiemorgen meiden, Tot gisteren dacht ik een decembermama te worden, maar na mijn 1e echo blijkt dat ik toch een novembermama word! Ik ben 29-11 uitgerekend!
Ik heb ook geen zin om te werken, daarom vanmiddag lekker vrij genomen. Ik heb ook last van pijntjes in mn buik, denk dat dat mn baarmoeder is. Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de november mama's
@tipp42hgg wat leuk dat je ook in november uitgerekend ben. gezellig hihi dank je wel iedereen. Ukke,dat kan ik me voorstellen dat je niet kan goed slapen door warmte dat hebben iedereen he. maar straks wordt erger denk ik als we hele zomer moeten onze baby dragen met warme weer pfff.. alleen hoop ik het niet dat ik vocht krijgt dat zien we het wel he.
Ik heb ook geen zin om te werken, daarom vanmiddag lekker vrij genomen. Ik heb ook last van pijntjes in mn buik, denk dat dat mn baarmoeder is. ja dat heb ik ook last van pijntjes in mijn buik wel ook gescheurd gevoel.. dat is inderdaad met je baarmoeder
dank je Uk! ik ben zooo blij dat ik huisvrouw ben, ik hoef lekker niks als ik geen zin heb Ik ga vanmiddag lekker de zon in genieten van het schitterende weer! Maar inderdaad, door de warmte slaap ik ook minder goed. Misschien de ventilator in de slaapkamer maar weer eens aandoen. Ik slaap trouwens nu met een verhoging onder de matras bij het voeteneind, dan zwellen mijn voeten minder erg en word ik uitgeruster wakker... Ideetje van mijn moeder...
haha. lekker is dat dat jij ook huisvrouw ben. ik ben zelfs ook huisvrouw dat is wel makkelijk maar soms ben ik wel zat om hele dag thuis ff lekker af en toe weg zoals werken dat maakt me ook lekker afleiding he.
Dat is ook iets waar ik best wel tegenop zie hoor. Had niet verwacht dat het zo snel al zo warm zou worden... maar ja niets aan te doen. Ik ga vanmiddag ff de stad in, toch maar even kijken voor andere postitiekleding, pas bijna niets meer en moet nog een kadootje voor mn mannetje kopen, die wordt zaterdag 30 !
ach, mijn man heeft een eigen zaak waar ik de administratie voor doe, dus afleiding zat. Ik maak ook lekkere wandelingen met mijn hond, dus ik verveel me eigenlijk nooit...
@ ukke, dat is inderdaad niks aan te doen he.. ik ga vanavond lekker winkelen hopenlijk ook wat leuk zomerjurk want heb ik ook niet veel meer in het kast die past niet meer dat moet ik de rest de kleren bewaren voor volgende jaar.
ik pas gelukkig nog in 2 leuke zomerjurkjes van vorig jaar Maar dat zijn dan wel wikkeljurkjes die eigenlijk iets te groot waren...
@tipp, lekker is dat he ik heb nog geen jurk in de kast liggen :O en verder is wel lekker voor jou terwijl je afleiding zat heb.
Goeiemorgen allemaal! Ik heb gelukkig juist wel weer goed geslapen vannacht, wel veel gedroomd, maar die waren niet eng En het is wel weer tijd voor de waaier inderdaad! Straks maar eens van zolder plukken. Ik heb wel last van keelpijn/oorpijn en wat hoofdpijn en vanmorgen bijna mijn bakje yoghurt er weer uitgegooid. Ging echt net goed. Hopelijk kan ik op tijd weg van mijn werk vanmiddag... @tipp: gefeliciteerd en welkom uiteraard! @jaki: veel plezier zometeen bij de echo! @ukkepuk: wat ga jij kopen als ik vragen mag? kan ik mss ook halen voor mijn vent dan @hannah: veel plezier met shoppen en high-tea-en!
Goedemorgen allemaal! Had hier vanmorgen in alle vroegte al even gekeken of er nieuwe berichten waren, maar die waren er nog niet. En nu is er opeens een hele blz bij! Leuk om weer wat van jullie te lezen. Voor de meiden met een echo vandaag: Veel plezier! Geniet ervan, maar dat zal vast wel lukken! Heb me net ingeschreven voor kraamzorg. Dat ging wel makkelijk. Nu zit ik nog met de gastouderbureaus. Heb mij via internet al bij eentje ingeschreven, maar daar moet je 17,50 euro inschrijfgeld betalen. Dat heb ik nog niet gedaan. Van het andere bureau heb ik een inschrijfformulier + infopakket gekregen per post die ik moet invullen. Ik hoop niet dat zij ook inschrijfgeld vragen, maar dat zal wel. Als je je bij 2 bureaus inschrijft, is dit dan vrijblijvend? Dat kan ik niet op de sites en in de papieren vinden. Kan je dan wel weer eentje afzeggen? Of is het gewoon verstandig dat ik nu al een keuze maak voor 1 bureau zonder dat ik een intake-gesprek heb gehad? Wie heeft hier al ervaring mee? Tweede pinksterdag gaan mijn mannetje en ik naar Groningen en Zwinderen, naar 2 babyzaken. Heb al een heel mooi kamertje gezien in een foldertje. Als je alles bij elkaar optelt wat je moet aanschaffen, krijg je toch wel een enorm lange en prijzige lijst. Ik ben niet zo'n type die spullen aanschaft via marktplaats o.i.d., heb alles liever nieuw, ook omdat het ons 1e kindje wordt waarop er hopelijk nog een paar volgen. Allemaal weer een fijne zonnige dag, thuis of op het werk! Ik geniet nog even van mijn vakantie, moet dinsdag weer aan de slag!
Hallo allemaal, Wat heb ik een rot nacht gehad zeg. Ik heb bijna 3/4 nacht liggen hoesten en toen het even rustig was in mijn keel begon mijn zoontje te hoesten. Word hier helemaal gek van. Ook heb ik gisteren gekeken op de site van onze huisartsen en kan pas volgende week donderdag terecht. Alles zat al vol. Hij is zelf ook een paar dagen afwezig enz. Ik ga dan eigenlijk voor mijn stem die nog steeds niet helemaal goed is. Ik ben blij dat ik gisteren al een tijd heb afgesproken omdat alles nu al weer vol zit. Ik zal blij zijn als het 20 mei is dan kan ik tenminste het hartje weer horen en dan weet ik dat alles nog goed zit. Maar de verlosundige, die ik gebeld heb, vertelde al dat het hoesten voor de baby geen kwaad kon, alleen dat het voor mij vervelend is. Aaaacccchhhhh ik word langzaam aan gek hier. Kan niet eens lekker gaan genieten van mijn zwangerschap. Zo dit lucht even op. Fijne dag allemaal.
Uhm heb eigenlijk nog geen idee, heb hem een tijdje geleden over een biertander gehoord misschien eens naar kijken. Hij krijgt zo ie zo een seizoenskaart voor de voetbal van mij maar het nieuwe seizoen is nog niet begonnen. Heb jij toevallig nog ideeen ?