November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

edith: lijkt me idd heel handig dat tijdschrift, kan je dat altijd kopen dan?...of moet je er vroeg bij zijn als t maar 1 x per jaar wordt vernieuwd?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke ik ga hem straks eens even zoeken hier....dankje wel !

3. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ok nou de uitnodiging staat hoor ;)

ja is idd heerlijk, ik vind veel dingen beter geregeld hier hoor, regelmatig echo's ook zonder medische indicatie, inloopvk, etc etc. ook de bevalling was super. ik heb er dan ook nooit spijt van gehad dat ik hier ben bevallen en niet in NL. het had in NL niet beter kunnen gaan en ik had geen betere vk kunnen vinden. altijd nam ze de tijd voor me. vond het heerlijk om naar mijn afspraken te gaan..

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden ...nog 1 hele rare vraag ...moeten jullie ook heel vaak naar de toilet voor een grote boodschap ? word er nl niet goed van .... :oops:

5. Niet meer actief

sybje: jaaaaaa, dacht al dat t aan mij lag...

saartje: fijn voor je dat t daar zo goed gaat allemaal.

edith: ga ook op zoek naar t tijdschrift, lijkt me erg handig idd.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    amyrose : dit is ook echt een opluchting voor mij ....heeft niemand van jullie het in zijn rug ?
    en heupen ?

7. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Sybje
    nee eigenlijk niet.. moet wel vaker plassen..
    ik zou maar blij zijn, is altijd nog veeeel beter dan constipatie he!
    en ik denk dat mijn rug ook sneller moe is, maar is niet echt significant zeg maar ;)

8. Niet meer actief

nou dat wel, maar ik heb bekkeninstabiliteit gehad met beide zw, dus ik weet niet of t van de b.i is ( nu al) of dat t er gewoon bij hoort, maar denk omdat je lichaam helemaal veranderd dat dat er best wel eens daar door kan komen hoor, misschien ligt t ook wel aan wat voor soort schoenen je draagt, wat voor werk je doet etc.

9. Niet meer actief

saartje: wat heb je een mooi zoontje ma'shallah!( dank zij God...zo ongeveer)

10. Niet meer actief

nou ladies,
    ik ga even aktief wezen in de huishouding,
    mn jongste zal zo wel wakker worden die ligt heerlijk te snurken vanaf we thuis waren van de oudste naar school brengen, want hij was nog moe zei ie,
    misschien tot vanmiddag.

11. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    haha ja ik zal niet weten wat mashaa allah betekent wahahaha. spreek vloeiend Egyptisch duss ;) waar kom jij vandaan? of ben je gewoon NLse ;)

ik heb ischias gehad met Hamza, ook geen pretje :evil:

ik moet ook even wat doen eigenlijk, zit hier alleen maar op het internet aan het lummelen haha. maar het valt wel mee, even afstoffen afwasje doen en dan ziet het er hier weer aardig uit (hubs is op zakenreis = geen rommel :D)

12. Niet meer actief

ik dacht nog ff snel reageren(kon t niet laten)

t is meer een manier om allah te herdenken bij alle goede dingen die je overkomen, net zoiets als alhamdoulillah, maar goed anyway das voor een ander forum hahaha,
    ben "gewoon"hollandse, ben 9 en half jr samen met mn man, die is geboren in Somalie, ben via hem in aanraking gekomen met islam, maar heb er bewust -zelf- voor gekozen, hij had er geen moeite meegehad als ik daar niet voor had gekozen, dat blijft ieder zn eigen beslissing tenslotte.

maar goed , zoals ik al zei das voor een ander forum misschien interressant, hihi.
    maar mooi mannetje heb je hoor!

13. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey meiden ik ga ook aan de bak. kom later nog wel neuzen.

doei doei :D

14. Niet meer actief

en nu ga ik echt wat doen hahaha,
    zooo verslavend dit forum.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou dan blijf ik wel alleen .....

nee hoor grapje ...ben ook zo weg ! moet mijn paspoort nog halen ...ik ga nl volgende week op vakantie !

16. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Haha, ik ben dus niet de enige.
    Ik moet ook even aan de gang.
    Opruimen, stoffen, stofzuigen, dweilen.
    Bah, ik heb er echt geen zin in.
    Maar ik heb mezelf beloofd dat ik dat eerst allemaal moet doen, en dan mag ik van mezelf even naar de meubelboulevard.
    Is wel een goede motivatie hoor! :)

17. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    gaat iedereen weg? haha ik ben er net ;)

wat leuk AmyRose, dat je zelf voor de Islam hebt gekozen! mijn moeder heeft dit 25 jaar geleden ook gedaan, was ook niet voor mijn vader.

ik gebruik het ook hoor, mashaa allah, hamdullilah, bismillah ;) was ook maar een grapje! dankjewel, ik ben ook behoorlijk trots op hem O:) zal strax ook eens bij jullie in de fotoboeken gaan snuffelen, nu weet ik weet wat een leuke site dit is :D

@Edith
    werkze!

@Sybje
    lekker op vakantie.. waar ga je heen?

@Stoetel
    haha zeker toch stiekem babykamertjes kijken ;) nou poetze, ik ga toch ook nog maar even de stofzuiger door het huis racen.

18. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    dus iedereen is echt aan het werk gegaan.. nou moe :D

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    En ineens is het stil hier :D

20. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    Jeetje stelletje kletskousen ;)

Even snel stiekum op mijn werk wat typen, even opletten dat er niemand binnenloopt.

Ik slaap al twee nachten zo slecht dat ik nu niet weet hoe ik mijn ogen open moet houden! Luciferstokjes is wel leuk, maar gaat toch wel een beetje zeer doen hihihi

Nieuwlingen GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina