November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb ze gebeld en gevraagd over kraamzorg. Toen zei ze dat als ik eenmaal een kraamzorgbureau uitgezocht had dat ik dan moest bellen en dan zouden zij de inschrijving helemaal regelen...

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ janny jansen, mooi kamertje hoor kan idd wel voor een jongen of meisje! En 799 euro vind ik ook nog wel mee vallen.

Moet trouwens ook nog kraamzorg regelen, ga daar volgende week maar even over bellen. En tevens nog een plekkie op kdv, moet daar ook maar eens gaan inschrijven.

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Janny Jansen, leuk kamertje, heb zo iets zien staan bij burgerhout, leuk.

Zo ik ben ff lekker wezen shoppen, heb 2 positiebroeken en 2 shirtjes en zelfs een jurkje gekocht (draag normaal geen jurken) en ben gelijk ff langs de prenatal gewipt voor wat babyspulletjes.

Kraamzorg heb ik drie weken geleden al geregelt en kreeg gister de bevestiging in de bus :D

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 25 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    11 november
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    12 november
    Schildje - 30 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    GerdienD - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv
    Rooos -23 jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    16 november
    Loesjuh - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zkh - fv/bv: bv
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: jongen– geslacht weten:( – bevalling: ? – fv/bv: weet nog niet
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten : ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: fv
    tipp42hgg - 27jr - 1ekindje - denkt: meisje -geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - geslacht weten - ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 70 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit...shandro

AGENDA:
    8 mei
    Jaki - 2e echo
    9 mei
    smallgirl77 - 2de echo
    KersjeB- 2e echo
    hanna1974- intake vk
    13 mei
    MarielleB - afspraak vk
    angel77 - 1 ste echo
    Jaki - afspraak gyn
    14 mei
    cvwinkoop - 2de echo
    15 mei
    Ram1978 - 1ste echo + 2de afspraak vk
    angel77 - 2de afspraak vk
    annelet - termijnecho
    Marisha - 3e echo gyn
    16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    Shannen - 1e afspraak vk
    19 mei
    maxje- afspraak vk
    tipp42hgg- 2e afpraak vk 09:00 uur
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    21 mei
    mamamanuela- echo 15:20
    22 mei
    maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    2 juni
    Edithdeb - afspraak vk
    Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur
    3 juni
    chebu - afspraak gyn
    4 juni
    jootje24 - 2e afspraak vk
    7 juni
    Guapetona - 20 weken echo
    16 juni
    Maxje - 20 weken echo
    Shannen - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur

loesjuh: heb je verplaatst op de bevalling lijst!

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    klinkt goed ukkepuk. lekker geshopt dus!
    ik was ook op zoek naar een jurkje, maar kon nergens wat vinden :(
    ben alwel heel blij met mijn positiebroeken want ze zitten echt heerlijk :)

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    ik heb geen positiejurk gekocht, eentje bij c&a een maatje groter dan ik normaal heb en hij is van katoen dus rekt aardig mee.
    Vind wel dat ze weinig leuke positiekleding hebben, alles is zwart of er zit geen model in het t-shirt

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jootje : ben nog steeds aan het overgeven wel is waar geen maaginhoud maar wel veel schuim en water wat ik zelf drink ......

8. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemiddag iedereen,

Zo ben bij echografie geweest het was heel goed.. en hart was ook goed zo lief om te zien..:D ik ben inderdaad nu veertien weken zwanger haha en en hoofd,rug,voeten,benen,handen en armen zijn helemaal goed gegaan en vruchtzak ook goed:D daar ben ik wel opgelucht:D

vanavond ga ik l ekker eindelijk ff mezelf winkelen. haha... dus vanavond is koopavond dus is mooi avond met lekker weertje:D

9. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Blegh...ziek thuis...home alone...vent komt morgenochtend pas terug :(
    Ik wil aandacht en verzorgd worden, boehoe...
    Tis ook helemaal geen weer om ziek binnen te zitten...nouw hor...

@Jaki: gefeliciteerd met je mooie echo en shop ze vanavond!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jaki gefeliciteerd met je mooie echo !

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jaki gefeliciteerd met je echo!

Ik ga zo lekker even met mijn moeder de stad in...

12. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Jaki gefeliciteerd meid met je mooie echo!

kersje, heeeel veel beterschap meid, is niet echt weer om ziek te zijn nee...morgen wordt je weer lekker verwend!

Janny, ik vind het ook een heel leuk kamertje! lekker romantisch!
    ik zal mijn droom kamertje even zoeken, plaats ik die morgen even, leuk!

Hoe is het met de buiken dames? bem ook een super gave posititie broek gekocht een hele strakke en zit heerlijk! verder is mijn vriendin over 6 wkn uitgerekend en krijg ik al haar kleren!
    allemaal van Noppies deliciousmom en queenmum! echt super gaaf! en een leuk rood jurkje zelf gekocht! ook morgen een een foto van maken! :)

Verder gaat het kut ( sorry ) mijn contract wordt niet verlengd en loopt in eind juni af!
    lastig om nog te solliciteren dan, en ik verdiende best lekker dus 70% is opzich wel lekker, had het toch niet naar me zin, maar had het tot me verlof wel af willen maken! om nu al een parttime baan te zoeken vindt ik lastig aangezien die 70% wat ik nu krijg altijd meer is!
    Dus ik heb een hele lange zw verlof! klinkt lekker maar wil natuurlijk wel wat om handen hebben.
    Er moet hier nog genoeg geschilderd worden in huis ( met masker ) en een beetje zwart bijverdienen!
    1 pluspunt het is in de zomer!
    verder baal ik er enorm van!
    Ze zeggen dat het niets met de zw te maken heeft, maar heb pas nog loonsverhoging en een dure cursus gehad! wel heel verdacht he!
    Nu is het flink balen, over een tijdje lach ik er waarschijnlijk om!

Meiden een hele fijne avond!
    wij gaan zo voor het 1st naar de verloskundige! Leuk!

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Dat klinkt inderdaad heel verdacht Waarom...maar je kunt er helemaal niets tegen doen. En er zal vast genoeg omhanden zijn joh.
    Mijn contract loopt ook in oktober af, ik heb ook net een cursus gekregen én een salarisverhoging...de gedachte dat het niet verlengd wordt gaat ook regelmatig door mijn hoofd.

Wat hebben ze dan wel als reden aangegeven bij jou?

Veel plezier bij de VK!

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    klinkt inderdaad heel verdacht Waarom... Sterkte... En heel veel plezier bij de VK!

Meiden, ik ga shoppen :D

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    balen waarom, maar wel lekker lang vrij! Mijn contract liep af toen ik met verlof ging, ik heb dus heeeeel rustig aan gedaan om iets nieuws te vinden!

Sybje, wat naar zeg dat je nog zo voelt:( hoop zo dat het snel beter wordt en je kan gaan genieten van je buikbaby.

Chebu nog gefeliciteerd! ik was ook jarig gister!

Heb mijn echo bon binnen die ik gewonnen heb, echt super! nog 2 weekjes en dan de pret echo!

16. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Ja Sybje, ik hoop echt van harte dat het snel over is voor je!

En bedankt meiden! het is balen ja, maar we komen er wel doorheen, het laatste wat ik ben is gemotiveerd natuurlijk! "werk" heel veel vanuit huis, en gelukkig verwacht mijn baas nu ook niet meer een TOP inzet, maar moet wel tot eind juni blijven werken, helaas! maar gelukkig ook tot eind juni salaris!

Ik ben net bij de verloskundige geweest!
    Het is een man! ha ha ha, hele aardige vent, heeft Leontien d'r kinderen ook op de aarde gezet, dus moet het bij mij ook wel lukken!
    Bloeddruk was prima 110 / 60!
    Bij de 20 weken echo even bloed laten prikken verder alles in orde!

En het hartje gehoord! het zet hem erop, en gelijk een mooi hartje!
    We zijn trots!

Alle meiden die lekker gingen shoppen, ik hoop dat jullie lekker zijn gelaagd!

Hele fijne avond allemaal tot snel!

17. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik ben net samen met mn moeder bij mn oma geweest op haar te vertellen dan ze overgrootoma gaat worden, het woord gefeliciteerd kreeg ze niet eens uit der mond, stond me even raar aan te kijken en sprong over op een ander onderwerp...... Dit doet echt zeer.

Was er wel een klein beetje op voorbereid, zo deed zo ook bij mn zus en nichtje.. maar toch het doet zeer :cry:

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah uk, wat een nare reactie... Knuffel!

Mijn oma stond helemaal te springen :D gelukkig

in de stad geen leuke kleren gevonden :(

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Thanks meis,

Ik heb vanmiddag bij de C&A 2 leuke broeken gekocht, heb je daar al gekeken ?

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, maar de c&a bij ons had echt niks...

Gelukkig had ik 2 weken terug al bij prenatal leuke broeken gekocht

Deel Deze Pagina