November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    He meiden, ik ben lekker de hele dag buiten geweest... Was wel erg warm maar in de schaduw goed te doen...

Ik heb net met koken mijn duim verbrand... auw...

@annelet: de babydump is een hele grote

@sybje, ik wil ook gaan zwangerschapszwemmen, maar dat valt samen met mijn danslessen, maar die zijn over 4 weken afgelopen... Wat doe je eigenlijk met zwangerschapszwemmen?

2. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Dag meiden!

Ik heb geprobeerd wat foto's te plaatsen!
    Alleen me buik fotootje moet je even scheef kijken, sorry hoor ben niet zo handig!
    me echo's staan er ook bij!

En van me jonge kittens, ze zijn zoooo lief! :)

Nou meiden wil bij jullie ook graag de mooie ( komende ) dikke buikjes zien!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mooi buikje waarom... En schattige kittens. Mooie echo's ook :D

Ik heb die van mij ook geplaatst...

4. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    neeeeeeeeeeeeee ik lach je niet uit maar vind het echt een opmerking voor jou haha.je bent echt een schatje.

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ok dan is het goed, was al verdrietig.... maar vind jou ook een schatje hoor.
    Maar by the way ik heb ook wijde t-shirts voor de zomer hoor, maar iedereen mag nu mn buikje zien.

@ Waarom, mooi buikje heb je al.

6. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ik vraag me ook af paskamer.com of bedoel je www.depaskamer.com of zo? hihi ben zo benieuwd hoor.

ja ik wil gaan zwangerschapzwemmen lijkt me zo leuk maar ik moet eerst ff wachten tot dinsdag bij gyncholoog over te hebben of ik verstandig om mag zwangerschapzwemmen:D dat is ook lekker ontspannen voor mij he.

wie doet ook iets met zwangerschapyoga of gym of noem maar wat?

7. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Ja klein buikje is zichtbaar, maar hoef nog niet echt aan de positie kleding hoor, een lage spijkerbroek gaat prima!
    Maar we komen er straks echt niet meer onderuit!

tipp, jij hebt ook leuke foto's :)

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi dank je Waarom :D

pfff wat is het nog warm zeg...

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Weer even een update van mij:

Tipp42hgg: welkom bij de novembermama's en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@janny Jansen: Volgens mij is het als je je inschrijft bij een kinderdagverblijf of gastouderbureau vrijblijvend. Je zit pas ergens aan vast als je de overeenkomst hebt getekend.
    Leuk kamertje trouwens! Kan voor een jongen en een meisje hoor, vind ik.

@Sybje: hoe gaat het nu met je? Al wat beter? Leuk dat je nu al zwangerschapzwemt :) Ik wil dat ook graag gaan doen, maar hier is dat gewoon overdga en ik werk nu nog full-time, Dus dat gaat helaas niet.

@ Waarom: Matig zeg dat je contract is afgelopen. Hopelijk valt alles na een tijdje op z'n plaats!

@ Ukkepuk078: Wat een rare reactie toch van je oma! Jammer hoor! Weet je ook waarom ze zo reageert?

Vanmorgen heb ik mijn nichtje Sofie in bad gedaan. Even oefenen hoor hahah! En volgens mij ben ik wel geslaagd :)

ook ben ik vandaag naar de verloskundige geweets voor het intake gesprek. Mijn man is weer gezellig meegegegaan. Ik zag er best wel tegenop omdat er ook bloeddruk wordt gemeten en dat vind ik zooooo eng. Maar goed, ook weer gelukt en alles was goed! Het hartje van de baby konden we nog niet horen. Nog iets te vroeg!
    Toen het volgende drama :confused:: bloedprikken!
    Nou .... ik vind mezelf echt de held van de dag hoor. Ik ben gelijk gegaan vandaag, weliswaar samen met mijn moeder maar toch.....
    Pffffffff, teveel commotie op 1 dag hoor, ik ben er ontzettend moe van. Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn arm stil te houden, maar wel trappelen met mijn voeten. Niet kijken.... en zo blij dat het voorbij was!

De rest van de dag lekker genoten van het lekkere weer! Ik heb veel kleding van mijn zus kunnen overnemen, dus daar zaten ook aardig wat zomerkleren bij. Dat is voor nu wel erg handig. In de winkels vind ik het net al meer meiden hier wel tegen vallen.
    Maar we blijven zoeken he :)

Ook ik slaap slechter 's nachts, terwijl ik daar eerst nooit last van had! Ik probeer de tijd maar nuttig te besteden. Vannacht bijvoorbeeld heb ik een opzetje gemaakt voor het geboortekaartje (in mijn hoofd, want uit bed ga ik niet). Toen dat klaar was ben ik weer in slaap gevallen :)

Lang verhaal dit keer van mij! Fijne avond verder!

10. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Jippie! Goede echo gehad! Gezellig met mams en man naar de verloskundige, ze vond het heel leuk dat mijn moeder mee kwam. Bij de eerste poging vonden we um heel snel, maar bewoog ie niet zoveel en ik zag de hartslag helemaal niet, maar zij wel. Daarna ff de doptone erop, ff goed zoeken en daar was dan mijn treintje, helemaal gaaf! En daarna nog een keertje echo apparaat erop en toen was ie wakker en weer druk aan het gymnastieken :D Je zag ook heel duidelijk de ribjes op een gegeven moment.
    Yessss, helemaal heppiedepeppie!
    Foto staat in album, bovenste zie je heel goed de ruggegraat op trouwens.

Keel- en oorpijn zijn gelukkig iets afgezwakt vandaag, dus we zijn lekker wat in de tuin bezig geweest, hij vooral met schutting zetten en ik een beetje aanvegen van het terras etcetera...heerlijke dag zo!

Hoe was jullie dag?

sybje alweer ietsje beter?

@hannah: kids in bad is behoorlijk glibberen ja! Maar met de juiste techniek wel weer heel goed te doen en dan ook erg leuk!

@waarom: mooi buikje hoor!
    Ik moet vooral een positiebroek aan omdat mijn darmen echt heel erg opzwellen steeds. Dan is er 's morgens niets aan de hand, maar zodra ik iets eet, ontplof ik en zitten mijn broeken echt niet fijn meer, zal morgen ook eens een foto van mijn buikje nemen!

11. Alle meiden met goede echo's, gefeliciteerd!

Mijn buikie komt een beetje overeen met die van Ukkepuk, grappig, ga binnenkort ook weer eens een foto maken, groeit nu opeens zo snel!

Ben even een paar dagen niet geweest, was aan het werk of lekker aan het genieten van het weer.

@Sybje, wat naar dat je aan de sondevoeding zit, maar voor nu de beste oplossing. Heel veel sterkte!

@Waarom, wat balen van je werk zeg! Erg lullig.
    Hele mooie foto's in je album, lief die kleine kittens! Mooi buikje ook al!

Ik slaap zelf ook anders dan anders. Ik kan nog wel laat naar bed gaan, maar ben altijd vroeg wakker. En als ik eenmaal wakker ben, moet ik heel nodig plassen! Moet trouwens voortdurend heel nodig plassen. Je drinkt natuurlijk meer met dat warme weer, dus logisch, goed voor moeders voor moeders! :) Laatste week, volgende week donderdag komen ze voor het laatst mijn flessen halen, kan ik weer "gewoon" naar de wc.

Ik had vanmiddag even wat naars. Ik moest naar de wc; drukken :oops: en terwijl ik op de wc zat, verloor ik druppeltjes helder rood bloed. Ik heb nog steeds een beetje een trauma van vorig jaar, dus heb ik gelijk de vk opgebeld. Ze zei dat zolang ik geen buikpijn heb en het niet erger zou worden, ik me geen zorgen hoefde te maken. Gelukkig stopte het daarna snel en heb tot nu toe geen bloed meer gezien. Heb ook geen buikpijn gehad, dus maak me maar geen zorgen.

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Goedemorgen dames

Zal ook eens weer wat posten, veel te lang geleden.

Hier gaat alles prima, de zwangerschapskwaaltjes zijn zo goed als verdwenen en voel me prima! luister af en toe met de angelsound naar het hartje en geniet er super van.

Volgende week hebben we een pretecho.....misschien kunnen ze dan al wel zien wat het gaat worden....we zijn zooo nieuwsgierig :oops:

Iedereen met goede echo's: feli!

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Pff wat was het warm vannacht, ik was al weer vroeg wakker.
    Vandaag een drukke dag, mn ventje is vandaag jarig, hij is 30 geworden dus krijg vandaag veel vrienden over de vloer, straks lekker bbq'en.

Morgen ben ik jarig, wordt ik al weer 29, lekker hoor die verjaardagen achter elkaar, zijn we er ineen klap weer vanaf.

@ Manon F, ik verlies ook wel eens bloed als ik een grote boodschap moet dan, heb nog een beetje last van een slechte stoelgang en door het persen gaat er wel eens wat kapot.

@ Hanna, het was ongeveer dezelfde reactie die ze gaf toen mn zus en mn nichtje vertelde dat ze zwanger waren, dus was wel een beetje voorbereidt. Ze heeft het altijd over mn oom en tante en ze zal bijv nooit aan mn moeder vragen hoe het met mn zus en kleine nichtje gaat... ze zegt dat ze dingen moeilijk kan onthouden, niet meer dan 12 uur geleden, maar ze wist me wel te vertellen dat mn neefje as augustus hun eerst kindje verwacht :( selectief dement .....
    Ik probber er niet teveel aan te denken, denk dat ik voolopig niet meer bij der op visite ga.

@ Sybje.. hoe voel je je ?

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

allereerst ...mijn slang is er gisteren uit gegaan ...het viel me op dat ik heel de dag bleef kotsen van de slang ....en dat werkt ook niet echt mee ...en ik at er al weer wat dingetjes bij en dat bleef er allemaal keurig netjes in .....heb sinds gistermiddag 14.30 niet meer gebraakt ...dus dat vind ik al heel wat .....dus ik ga vandaag weer hard verder knokken .....

@zwangerschapszwemmen : het is heel relaxt , je doet een paar baantjes trekken echt niet veel hoor , lekker hupsen in het water beetje met een bal spelen en oefeningen daar mee doen en met zo'n macaronistengel doe je oefeningen ........
    en aan het einde doe je een ontstspanningsoefening...
    ik ga in sliedrecht daar is het s'avonds

En dames ik bedoel paskamer.com daar verkopen ze positiemerken voor een mooi prijsje

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook iemand die al weer een tijdje wakker is. Pfff, wel warm hoor. Hebben ook altijd last van de warmte in de zomer ivm de ligging van onze slaapkamer.

@KersjeB: wat een mooie echofoto's zeg! Leuk dat je ze in je album hebt gezet!

@ Sybje: Ik duim voor je dat het beter gaat nu! Hopelijk hou je alles binnen vandaag!
    Bedankt voor de tip paskamer.com. Ik ga zo gelijk even kijken.

Vandaag een opruimdagje. Moet nog een heleboel dingen regelen zo aan het einde van de vakantie. Alles een beetje op d elange baan geschoven. Dus we gaan ervoor vandaag!

Fijne dag allemaal!

16. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen, iedereen en vandaag lekker weertje hihi vanmiddag hebben we een huis kijken dus spannend ik hoop dat we die huis mooi vinden:D en verder heb ik nog steeds last van onderbuik. postiekleding ben mee hard bezig maar gelukkig heb ik wel wat in de kast liggen maar meer nodig heb ik wel eigenlijk ach komt vanzelf wel. :D

fijne dag verder met mooi weertje...

Ukke geniet ervan met verjaardag wie weet krijg jij verwend voor je kleine kind:D haha.

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga zo lekker ergens zwemmen...

Ik heb inderdaad op paskamer.com gekeken. Erg leuke kleren inderdaad... :D En ook een erg leuke prijs :D

18. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Sorry meiden,

dat ik ff niet zoveel van mij heb laten horen, ik heb het erg druk met studeren en ik moet ook eerlijk schuld bekennen dat ik een beetje vreemd ga bij de oktobermama's... :oops:

Ik merkte nl dat ik met sommige kwaaltjes en dingen waar ik mee bezig ben toch net iets verder ben dan de meesten van jullie, en dat ik behoefte had aan wat meer aansluiting... :( Het komt denk ik omdat je na 12 /13 wk echt een omslag krijgt in hoe je je voelt enzo. Ik zie dat dat bij jullie nu ook begint te komen.

Ik wil wel even laten weten dat ik gister op 2e controle bij de vk was, en het hartje KEIHARD heb horen kloppen! en ook de baby groeit goed. Over 't feit dat ik nog niet aangekomen ben hoef ik me geen zorgen te maken dus ;) Het is nu al zo'n 12 cm groot! onvoorstelbaar dat het gewoon 3x groter is dan bij de 11 wk echo... :)

Voor degenen die in de buurt van Haarlem wonen, daar heb je TradeStudio (grote Houtstraat) die veel van Mamalicious heeft, wel betaalbaar en heel erg leuk. Ik was er enorm geslaagd!

ik blijf nog wel buurten bij jullie hoor, alleen buurt ik nu bij 2 8)
    grtjs & fijne dag!

19. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Zie steeds meer bollende buikjes, mooi he ? ha ha ha

En Kersje, wat een leuk fam. wiegje, wij hebben er ook 1 in de fam. ben benieuwd hoe die eruit ziet!

Verder iedereen een hele fijne dag en geniet lekker van de zon!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ga me nu toch wel zorgen maken ....ik heb helemaal nog geen bol buikje :( beebje was bij de laatste echo 8.3 cm .......

Deel Deze Pagina