@Schildje: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Anneke99 & MarielleB: gefeliciteerd met de 12 wekengrens! Fijn hoor! @ Tatlim: mooie buik al hoor! Ik ben vandaag gaan kijken bij een kinderdagverblijf in de buurt van de school waar ik werk. Ik heb een rondleiding gehad en een heel goed gevoel overghouden aan het bezoek. De mensen waren heel lief voor de kinderen en de ruimtes zagen er gezellig uit. Morgen ga ik gelijk het inschrijfformulier afgeven! Ook heeft een kind uit mijn klas vandaag gependeld. Haha! We krijgen volgens de pendel eerst een meisje, daarna een jongen en als laatste nog een meisje! Dus volgens de pendel hebben we nog wat te gaan! Iemand al wel eens laten pendelen? Ik ben benieuwd of het dan later uit blijkt te komen.... Vanavond ga ik heerlijk op de bank naar de UEFA-cup finale liggen kijken. Heb ik helemaal zin in. Een echte voetbalfan hier. Kijk ook al erg uit naar het EK-voetbal! Fijne avond verder!
Alle 12 wkn echo's gefeliciteerd meiden! Tatlim, ook al een mooi buikje MarielleB..hier hetzelfde met het meisje gevoel, en alle tests die ik ook gedaan heb zeggen een meisje. Sta ik straks raar te kijken als er een jongen uit komt! ha ha ha ha Allebei van harte welkom hoor! het maakt me niks uit... weet jij ook toevallig een test van 4xmama? zie dat bij sommige staan, ook een soort test? hanna..grappig dat pendelen ik heb het nooit gedaan of niemand voor mij! En je hebt nog wat te gaan ja! gezellig toch ..ha ha ha Een echte voetbalfan,. hoor je ook niet heel vaak bij vrouwen, je man zal blij met je zijn, om zonder ruzie voor de buis te zitten! veel plezier dan vanavond!
@Ram Morgen heb ik ook mijn eerste echo. Spannend he? Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant vind ik het doodeng... Morgen om 16.50. Ik moet eerst de hele dag werken, geen idee hoe ik de dag door moet komen!
haha voetbalfan ben ik helemaal niet hoor maar gelukkig mijn vriend ook niet lol dan hebben we geen ruzie over voetballen! haha... enne janny dat vraag ik me ook af ben zelfs ook benieuwd hihi....
4xmama is gewoon een lid hier.. ik kwam haar toevallig tegen op een topic, durfz o niet te zeggen hoe dat topic heet, maar het heeft in ieder geval te maken met of je al weet of je een jongen of een meisje krijgt. Het is dus eigenlijk de bedoeling dat je tegen haar verteld in welke maand conceptie heeft plaatsgevonden en in welke maand je bent uitgeteld en dan vertelt zij je wat je krijgt/hebt
Ik ben gisteren samen met mijn moeder wezen kijken naar een bruidsjurk. Ik wil graag met 4 maanden-mocht alles goed blijven gaan-trouwen. Omdat ik volgende week pas mijn eerste echo krijg, weet mijn moeder van niets en ik heb de dames bij de bruidsboetiek van te voren gewaarschuwd er niet over te beginnen..en wat denk je? Bij het binnenkomen vroegen ze wat we wilden drinken en ik hoefde niets en toen zei de verkoopster :"maar misschien heeft de baby wel dorst!" Ik kon wel door de grond zakken...maar mijn moeder heeft gelukkig niets opgevangen! De winkel en het personeel was niet wat ik ervan verwachtte.. Vandaag bij een andere winkel gekeken, waar ik uitstekend geholpen ben en.. ik heb een pracht van een jurk!
Net terug van een paar dagen Italie: eindelijk ook de familie van mijn vriend van de zwangerschap kunnen vertellen! Iedereen gelukkig heel enthousiast. 4 opa's en oma's die voor het eerst overgrootouder worden, best bijzonder! En het lijkt ook wel alsof in die afgelopen week mijn buikje een groeispurt heeft doorgemaakt: het is nu niet meer alleen aan het eind van de dag dat er een bolletje zit! Blijft gek...
oei Marbo, dat is niet echt netjes die opmerking! Fijn dat je wel ergens anders je jurk gevonden hebt. Ik vind het al best zwaar met dit weer, 1 keer al bijna flauwgevallen van de week en heb al erge dikke voeten, pfff. Mijn nieuwe werk is super, echt erg leuk, ben zo blij en opgelucht eindelijl mijn plek gevonden te hebben.
wie voelen de baby trouwens al? Ik voel het sinds 13 weken bijna elke dag, zo leuk weer dat gefriemel in je buik!
ja, maar het is mijn 2e kindje, die schijn je eerdre te voelen mjijn dochter voelde ik met 16 weken! Heb even een buikfoto geplaatst van net!
Ooohh wat een heerlijk buikje heb je! Mijn buik begint nu ook te groeien, heel leuk En ik hoop dat ik mn kleintje met 16 weken ook al voel, moet het nu doen met de angelsounds (ook erg leuk )
@Marbo, ik kan me voorstellen dat je die verkoopster wel kweet-niet-wat had kunnen doen. Had je het nog zo van tevoren gezegd! Maar wat leuk dat jullie gaan trouwen straks. Heb je nog iets erbij om naar uit te kijken! Heerlijk he, die voorbereidingen! Hoe ga je dat trouwens doen met je jurk? Kunnen ze die dan nog makkelijk vernaaien? @Maxje; Tjeempie, wat heb jij al een mooie ronde buik! Wist niet dat ie met 16 weken al zo groot kon zijn! Nou, dan mag die van mij nog wel even een groeispurt aangaan. En wat moet het heerlijk zijn om je beebje al te kunnen voelen binnenin! Volgens mij moet jij je nu echt zwanger voelen! @JsztD: Dank je voor je antwoord. Als ik een keertje tijd heb, zal ik eens gaan snuffelen hier op het forum naar dat topic. Maar volgens mij weet ik wel welke je bedoeld.
@maxje wat een mooi buik zeg hihi flink gegroeid he hihi vandaag 15 weken hoera gaat het hard he bij jullie ook he maar wel lekker is dat hoor vandaag minder zon jammer genoeg he...
@ maxje. ik ben nu 13 weken zwanger, maar heb echt nog niet zo'n buik hoor. Wel heel mooi hoor maxje! en super dat je je kind al voelt! Mijn zus is 6 dagen langer zwanger dan ik en die heeft al wel een buik. Bij haar kun je het echt al zien. Bij mij valt het nog niet op. Alleen mijn vriend en ik valt t wat op. Vorige week met de dokter er overgehad, maar als het je eerste kindje is kan t heel goed dat je het pas gaat voelen rond de 20e week...dus dat is nog best lang wachten voor mij!
Ik denk dat ik hem / haar vorige week even hebt gevoelt.. Lag op bed om te gaan slapen en toen voelde ik ineens een soort gefladder in mn buik. Maar weet het niet zeker. Mooi buikje heb je trouwens, Je kan wel zin dat bij de meiden die de 2de krijgen het allemaal wat sneller gaat.