November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @chebu:
    haha ik weet het

ik was laatst mijn kast aan het uitruimen om te zien wat er nog pastte.
    ik schrok ervan hoeveel kleding ik eigenlijk had.

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    OMG ze verkopen al die leuke Nederlandse merken zoals Noppies en Queen Mum en het Duitse Bellybutton ook gewoon hier in de stad!
    Ben helemaal gelukkig nu! :oops:

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jootje, wij hebben natuurlijk ook 2 collecties nodig! Zomer en herfst 8)

Klopt, ik woon in Duitsland!

4. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    jaaaaaaaaaaa gisteren eindelijk de lang verwachte echo gehad en zag een mooi bewegelijk kindje en een mooi kloppend hartje jammer genoeg maar heel kort gehoord maar had s'middags toch nog een afspraak bij de vk en de hoop om het daar nogmaal te kunnen horen wat helaas niet gelukt is :( bij de echo zeiden ze al kindje heel ver en diep lag en de placenta op de voorwant en ik ook wel een beetje geisoleerd ben op me buik moet ik nog 2 weekjes wachten dan mag ik terug komen bij de vk dan gaan ze weer luisteren en daarna wordt ik overgedragen naar de gyn omdat ze me daar beter en het kindje kunnen beoordelen ik heb geen bezwaar er tegen omdat ik bij 36 wk alnog moet naar de gyn omdat mijn 1e zwangerschap een ks(keizersnede) geworden is.
    Maar ben zo blij dat ik het hartje en een bewegelijk kindje gezien heb moest er 5 wk opwachten.

Jootje24 balen he die onzekerheid maar denk dat het toch je banden of darmen zijn.
    Zelf heb ik ook steeds last van me darmen maar de uitstraling van de pijn gaat steeds richting me baarmoeder waardoor je weer twijfeld.
    Gistermiddag had ik het heel erg maar vond dat niet zo gek na echo en voeln van de vk en 4de jaars student.

Hanna duim heel hard voor je.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb vanmrgen naar de vk gebeld en ik kan pas over een half uur komen. :( Ik heb dus de hele dag, vanaf 6 uur in de zenuwen gezeten en dat zit ik nog steeds. Het zou verboden moeten worden zo!
    Maar nu is het lange wachten bijna afgelopen en kunnen we in de auto richting vk.
    Ik heb vandaag wat op de bank gehangen en rustig aan gedaan. En ik hoop er maar het beste van!
    Jullie horen van mij als ik thuis ben!
    Bedankt voor het duimen en het medeleven. Dit doet mij goed!

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hanna, succes voor zo!
    ik hoop echt dat er niks aan de hand is!
    *duim*duim*duim*

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ram1978: gefeliciteerd met je goede echo :)

8. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 29 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 26 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    11 november
    Fluiter - ? jr - 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    12 november
    Schildje - 31 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv
    Rooos -23 jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    16 november
    Loesjuh - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zkh - fv/bv: bv
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten:nee - bevalling:hoopt thuis - fv/bv: bv
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    GerdienD - 28 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    spotlight - 28 jr - 1e Kindje – denkt: jongetje – geslacht weten: misschien – bevalling: thuis – fv/bv: bv
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    24 november
    Hanna1974 - 33 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: weet nog niet
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: jongen– geslacht weten:( – bevalling: ? – fv/bv: weet nog niet
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten : ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: fv
    tipp42hgg - 27jr - 1ekindje - denkt: meisje -geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - geslacht weten - ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 72 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim….. Essit...shandro...sophie

AGENDA:

16 mei
    smallgirl77 - afspraak vk
    Shannen - 1e afspraak vk
    17 mei
    Anneke99 - Nekplooimeting
    19 mei
    maxje- afspraak vk
    GerdienD-2e echo 14:00 uur
    tipp42hgg- 2e afpraak vk 09:00 uur
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    21 mei
    mamamanuela- echo 15:20
    22 mei
    maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling
    29 mei
    Ram1978- afspraak vk
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    2 juni
    Edithdeb - afspraak vk
    Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur
    3 juni
    chebu - afspraak gyn
    4 juni
    jootje24 - 2e afspraak vk
    5 juni
    spotlight - afspraak vk
    GerdienD- 3e controle
    6 juni
    kersjeB - echo
    Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk
    9 juni
    hanna1974 - afspraak vk
    10 juni
    MarielleB - afspraak vk
    12 juni
    marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur
    16 juni
    Maxje - 20 weken echo
    Shannen - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur
    KersjeB -20 weken echo
    24 juni
    waarom -20 weken echo
    Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn
    1 juli
    schildje -20 weken echo 10:30 uur
    2 juli
    GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur
    3 juli
    domino85- 20 weken echo
    17 juli
    Ram1978- 21 weken echo

Anneke99 heb je afspraak erbij gezet
    MarrielleB ook jou afspraak is bijgevoegd
    Jaki zie dat die van jou al gedaan zijn

merzelf ook weer bij gewerkt.

9. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    Jootje bedankt
    hoe is het nu met je? nog veel last?

10. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    he ram...van harte met je goede echo!
    Jou kindje ligt lekker diep en veilig :) hat hartje klopt en beweegt volop, wat wil je nog meer!

Een keizersnee..hmmm, klinkt pijnloos :), maar als je d'r eenmaal ligt wil je het ook zelf doen! Gelukkig zijn er methodes als keizersnede om een handje te helpen. Ik hoop dat dit een normale bevalling voor je wordt, en wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ik heb vandaag leuk wijd shirt merk van wendy van dijk bij vd gekocht:D heel super maar alleen was ik helemaal verliefd op jurk bij vd van esprit maar toen ik zag de maat 42 moet kunnen genoeg wijden maar helaas te klein voor pfff moet helaas wel grote maat hebben misschien bij esprit zelfs wie weet dat ga ik morgenmiddag wel kijken haha.. en volgende week andere plaats om broek voormezelf zoeken.

hee wel grappig dat ik zag lijstje bijna iedereen in juni voor twintigs weken echo doen:D haha gaan jullie hier vertellen wat het wordt om delen met anderen? of houden jullie geheim? hihi

12. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Even een vraagje aan de dames die al moeder zijn:

Wisten jullie al of het een jongetje of meisje zou worden en zo ja, is de verassing dan even groot bij de geboorte of juist leuker wanneer je het totaal niet weet?

Vanaf wanneer zou je het kunnen zien?

13. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Marbo,

Dat is heel persoonlijk natuurlijk!
    het blijft altijd een verassing, ook met de 20 wkn.

en sommige vinden het handig voor een roze of blauwe babykamer.
    Of voor de kleertjes.

Maar een paar rompertjes en 1 leuk pakje, je krijgt altijd ontzettend veel natuurlijk en ze zijn er zo snel uitgegroeid, kan je na een paar weekjes lekker met je baby shoppen!

Heel persoonlijk dus! succes meid...een verassing blijft het!

ps Hanna....je maakt me nu wel nieuwsgierig!
    kom op met dat goede nieuws!

14. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    sorry marbo...ben ook een mama in spe hihi!

15. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
  16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik ben net weer thuis, hebben een uurtje in het ziekenhuis gezeten, dacht vanmiddag dat er een blaasontsteking kwam opzetten. Mn eigen huisarts had geen spreekuur meer dus om 5 uur maar met de dokterspost van het ziekenhuis gebeld en zij vond het toch wel belangrijk om even langs te komen om mn urine te laten testen. Gelukkig was het helemaal schoon.
    Hij denkt dat ik te weinig drink en daar die "klachten"door komen. Ga nu proberen om minimaal 2 liter water op een dag te drinken.

@ Jootje, hoe voel je je nu ?

@ Hanna, hoop dat je met goed nieuws komt.

@ Ram, gefeliciteerd met je mooie echo..

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @hanna ik ben ook benieuwd of goed met goed nieuws komen

18. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    bij de eerste twee had ik zo sterk het gevol dat het meiden zouden worden dat ik het niet eens hoefde te weten via een echo, en het klopte ook, bij de derde twijfelde ik, neigde wel naar een meisje maar toch met twijfel, dus ik wilde het weten met een echo en idd. weer een meisje, nu twijfel ik weer dus binnenkort maar een afspraak maken voor een pretecho :D ik vind het erg handig om van te voren te weten wat het wordt, welke kleuren ga ik gebruiken voor de kinderkamer, moet ik de meidenkleding bewaren of kan dat allemaal weg, etc en dan nog mijn nieuwsgierigheid, dat kan ik nooit tot het einde volhouden hoor ;)

bij de pretecho konden we het de vorige keer zien met 18 weken, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn. wil in ieder geval rond die tijd een afspraak maken, we krijgen ook nog de 20 weken echo maar ik wil de andere meiden gezellig mee nemen, zo kunnen zij ook hun broertje/zusje zien op de echo, dus vandaar de pretecho.

19. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Gefeliciteerd met de goede echo Ram!

Ik blijf duim duim duimen voor je hanna! Kom je snel met nieuws?

Ukkepuk: drinken drinken drinken! Ik moet zeggen dat ik het thuis nog wel eens vergeet, tenzij het superwarm is. Op mijn werk heb ik een fles met drinken op mijn bureau staan, daar kan ik niet omheen en die slurp ik zo helemaal leeg :)

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hey dames

het gaat wel weer hoor.
    de echte stevige kramp is weg. denk zelf dat het mijn darmen zijn geweest die me hebben geplaagt.
    heb nu alleen nog last van me onderbuik en zijkanten.
    dat zullen mijn banden wel zijn denk ik.

ga ik gewoon vanuit.
    ik wil me er niet te druk meer op maken.

@hanna: Hoe ging het bij de vk?

Deel Deze Pagina