Hoi hoi, Helaas geen goed nieuws van hier. Het hartje is gestopt met kloppen net na de eesrte echo met 8 weken en 6 dagen. Nu pas stoot mijn lichaam het af. Metd e echo was duidelijk te zien dat het kindje te klein was en nauwelijks gegroeid tav de vorige echo. Ik ben natuurlijk heel verdrietig en mijn man ook. We hebben al vele mensen gebeld om het van ons af te praten en dit helpt voor ons goed. Ik krijg nu dus een miskraam en als het goed is komt dat nu spontaan op gang. Vreselijk allemaal! Jammer dat ik niet met goed nieuws kan komen en ook dat ik jullie moet gaan verlaten. Ik vond het juist zo erg gezellig en blijf jullie zeker volgen al zal dat wel niet meer elke dag zijn zoals nu. Voor jullie allemaal een heel fijne zwangerschap!
@hanna: wat erg! had gehoopt dat alles goed was, dit had ik echt niet verwacht! heel veel sterkte voor de komende tijd *knuffel*
Lieve hanna, een heeeeeeeeeeele dikke knuffel. Dit had ik ook echt niet verwacht. Fijn dat je het kunt delen met goede vrienden en familie om jullie heen. En dat terwijl je het van de week zo leuk hebt kunnen delen op school. Ik vind het ook echt super jammer dat je ons nu zo moet verlaten, brok in mijn keel, traantje in mijn ogen. Heel veel sterkte, hopelijk komen jullie er straks samen sterk uit en gaat de toekomst jullie heel veel moois brengen.
@ Hanna, wat erg, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ook je mannetje natuurlijk. (((((( Een heel dikke knuffel ))))))) Ja ik weet het, op mn werk gaat het goed, maar idd zodra ik thuis kom drink ik bijna niet meer. Ook heb ik last van een slechte stoelgang, moest van de arts toch echt regelmatig rosvicee laxo gaan drinken.
hai hai, nou vandaag de echo gehad hoor! En heb gelukkig goed nieuws.... Ik vind het wel rot om nu te vertellen datwij wel goed nieuws hebben, en voor hanna is er geen goed nieuws! Vind het heel rot voor je hoor hanna! je bent toch bezig met een toekomst plannetje, en stippelt zo je hele jaar al voor jezelf uit.....bah moeten al je dromen weer worden weggegooid! Sterkte, en hoop dat je niet teveel last hebt van de naderende miskraam.. Ik blijk 12 weken en 2 dagen ver te zijn ipv 12 weken....toch weer 2 daagjes verder.....het was een hele duidelijke echo, en beebje bewoog goed, duimde en zwaaide zelfs. Voor zover de vk het kon zien, zag alles er goed uit, nekplooitje, schedeltje, armpjes en beentjes...hartje klopte ook mooi, ook even gehoord. de vk kon alleen op deze echo niet zien dat ik een dubbelhoornige baarmoeder heb, na de 8 weken "duwt" de ene helft blijkbaar de andere helft weg, en zie je er niks meer van op de echo.... vandaar dat ze bij ferron zijn 12 en 20 weken echo nooit hebben gezien dat ik een dubbelhoornige baarmoeder heb.....(ivm vroeggeboorte) Ik sta dus nu op 26 november ipv 28 november.... zijn ook bij de fam geweest vanmiddag, leuke reacties gehad...voor vriendinnen een kaart met ferron op de foto met een ballon in zijn handen met daarop: "ik word grote broer" op post gedaan, krijgen ze morgen!
@Ram, echt super he die echo! Ik heb hem gisteren ook gehad en ben nog op mijn eigen prive-wolk! Met 'een beetje geisoleerd' bedoel je dan een speklaagje van jezelf? Ik heb namelijk een best flink speklaagje in die regionen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat als de echo-mevrouw het hartje kon laten horen, het met zo'n doptone ding (of met een angelsound) ook te horen zou moeten zijn. Is dat niet zo dan?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 29 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 26 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 11 november Fluiter - ? jr - 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv 12 november Schildje - 31 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv Rooos -23 jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 16 november Loesjuh - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zkh - fv/bv: bv Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten:nee - bevalling:hoopt thuis - fv/bv: bv 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november GerdienD - 28 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november spotlight - 28 jr - 1e Kindje denkt: jongetje geslacht weten: misschien bevalling: thuis fv/bv: bv Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: jongen geslacht weten bevalling: ? fv/bv: weet nog niet Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten : ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: fv tipp42hgg - 27jr - 1ekindje - denkt: meisje -geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - geslacht weten - ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 71 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim .. Essit...shandro...sophie...Hanna1974 AGENDA: 16 mei smallgirl77 - afspraak vk Shannen - 1e afspraak vk 17 mei Anneke99 - Nekplooimeting 19 mei maxje- afspraak vk GerdienD-2e echo 14:00 uur tipp42hgg- 2e afpraak vk 09:00 uur 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 21 mei mamamanuela- echo 15:20 22 mei maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Edithdeb - afspraak vk Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 17 juli Ram1978- 21 weken echo @annelet: heb je afspraak erbij gezet @danili: heb je verschoven naar de 26ste @hanna: met veel verdriet haal ik je van de lijst, heel veel sterkte voor de komende tijd voor jou en je mannetje.
@Hanna, Wat onwijs erg voor jullie. Ik schiet er helemaal vol van.. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
@ Oh Hanna, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Vind het zo ontzettend erg voor jullie! Was je al 'zo lang' zwanger, denk je dat alles goed en veilig is, gebeurt dit alsnog terwijl je het niet meer verwacht! Wat een tegenslag zal dit zijn. Ik hoop voor jullie dat je snel weer een gelukkige mama-in-spe mag worden en dat alles dan goed gaat. Heel veel sterkte, he meis! @ Ram / Waarom: Ik zag een stukje terug dat jullie het hadden over een keizersnee. Ram had er al eentje gehad en Waarom leek het wel een pijnloos hulpmiddel, als ik mij niet vergis. Nou, nooit van mijn leven een keizersnee meer! Die heeft mij bijna het leven gekost. Om het even kort te houden: In nov. '07 had ik een EUG (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en die moest verwijderd worden dmv een keizersnee. Tijdens deze ingreep is er een vleesetende bacterie in mijn buikwond gekomen die een groot gedeelte van mijn buik heeft weggevreten. Hij zat bijna in mijn bloedbanen en organen voordat ik opnieuw geopereerd werd. Mijn wond is sinds april weer dicht, maar ik heb veel geluk gehad dat ik zo goed ben hersteld. Het is een lang verhaal, maar ik laat het maar even hierbij. Ook ik moet nu in het zh bevallen en sta onder behandeling bij de gyn. Maar als ik kon kiezen, voor mij nooit een keizersnee meer! @Jaki: Ohw, Esprit heeft heel veel leuke kleding! Ben helemaal verslingerd aan dit merk! Als ik straks positiekleding nodig ben, zal ik ook zeker daar even een kijkje nemen. En die tip over de website, is een hele handige. Heb je ook een Esprit-kaart? @Danili: Gefeliciteerd met je goede echo! Was vast weer heel spannend!
@Hanna, wil ik vanmorgen alle berichtjes gaan lezen over de echo's en hoe het gaat met iedereen lees ik dit van jou. Ik ben hier toch wel even van geschrokken. Dit verwacht je helemaal niet. Ben je bezig met de toekomst en wat er dan groeit in je buik en dan komen ze hier achter. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen met dit toch wel "enorme" verlies.
Goedemorgen, Hanna, ik vind zo erg... sterkte voor jou en jou man. ik was ook ff geschroken. tsja ik heb geen woorden..... .... ..... ..... alleen wil ik wel zeggen sterkte ook natuurlijk heel veel dikke knuffel van mij @annelet dank je wel voor tip dat zal ik eraan vandaag ff kijken als ik tijd heb. en @ Janny ja zeker weten. dat ga ik ook doen. we waren zo vroeg op voor 20 procent extra korting voor liminiaat haha.. we hebben lekker twinitig bakjes gekocht mooi veel korting normaal is 500 euro maar ik heb voor 320 euro betaald mooi meegenomen lol. dat is voor straks huis. we hebben lekker wat alvast inkopen voor nieuw huis en ook natuurlijk voor babykamer dus wel lekker veel uitgeven.
Buikenomvang Race * Gemeten 16-05 - bij 16w5d - Cristina - 105 cm (+ 5cm sinds 11w5d) * Gemeten 13-05 - bij 15w3d - Shannen 91 cm (+ 9 cm sinds begin) * Gemeten 11-04 - bij 15w2d - Ukkepuk078 - 100 cm (+2 cm sinds 9w6d) * Gemeten 15-05 - bij 15w1d - Marisha - 108 cm (+ 4 cm sinds 10w2d)¨ * Gemeten 15-05 - bij 15w0d - Jaki - 130 cm * Gemeten 15-05 - bij 15w0d - Tatlim - 96 cm (+ 6 cm sinds 10w0d) * Gemeten 16-05 - bij 14w4d - Waarom - 95 cm (+ 8 cm sinds begin) * Gemeten 16-05 - bij 14w2d - Schildje - 97 cm ( + 5 cm sinds begin) * Gemeten 15-05 - bij 14w2d - Whabbit - 84 cm (+7 sinds 9w4d) * Gemeten 15-05 - bij 14w0d - Jootje - 107 cm (+ 11 sinds 9w1d) * Gemeten 16-05 - bij 13w4d - Margreet78 - 83 cm * Gemeten 15-05 - bij 12w5d - Janny - 116 cm (+ 6 cm sinds 8w2d) * Gemeten 17-05 - bij 12w1d - Spotlight - 87 cm * Gemeten 15-05 - bij 11w6d - Annelet - 113cm * Gemeten 11-04 - bij 10w3d - Manon F - 77 cm * Gemeten 11-04 - bij 10w3d - Corien - 102 cm * Gemeten 11-04 - bij 9w5d - Noortje30 - 85 cm * Gemeten 11-04 - bij 7w4d - Wendy1983 - 96 cm * Gemeten 11-04 - bij 7w2d - Kleinwonder - 86 cm Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen (begin en einde). NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte en gekleurde tekst verloren.
Morning meiden Ik heb een onrustige nacht achter de rug. Het hoesten blijft maar aanhouden, en nou moet ik nog gaan kamperen vannacht ook...mag mijn vent me wel heeeeeeeeel warm houden Tis goed pokkeweer, nu volgens mij wel overal, behalve Maastricht ongeveer. Ben benieuwd of we nog wat leuks kunnen doen vanmiddag in Fryslan, we shall see, tis iig gezellig daar @hanna: Vandaag ook nog ff een extra dikke knuffel voor jou. Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook wel een beetje door mijn hoofd blijft spoken. Niet omdat ik nou angstig ben voor mezelf, maar het lijkt me gewoonweg zo'n onverwachte klap voor jullie. Succes en heel veel sterkte, samen met je man! @spotlight: je buikrace update klopt niet volgens mij: je bent vandaag 13 weken en 1 dag volgens je banner, dus als je vandaag gemeten hebt, moet je jezelf ook in de lijst op 13w 1d zetten
Jeetje Hanna, wat een ontzettend rot nieuws, ben er echt van geschrokken. Ik wil je heel heel heel veel sterkte wensen met dit verlies. Wij hebben aanstaande maandag eerst 's ochtends onze echo, en 2 uur later moet mijn vriend geopereerd worden (kleine operatie hoor..) maar vind het toch beide wel spannend!
hanna heel veel sterkte met dit verlies, geef het een mooi plekje! en uiteraard hoop ik voor jullie dat jullie snel weer op een roze wolk zitten! eerst even dit de tijd gunnen, fijn dat jullie veel mensen om jullie heen hebben waarmee je dit kan delen! heel veel sterkte en een super dikke knuffel voor jullie!