goedemorgen. wat is het ineens koud hé! zelfs in friesland regent het! heb al in weken geen regen gezien. Kersje: succes in de tent marbo: gefeli met je 12 weken
Heb het inschrijfformulier voor de creche ontvangen, ik kan ons kindje nu al niet meer laten inschrijven voor de maandag en de dinsdag en de overige dagen wachtlijst. Waar gaat het over we hebben het over volgend jaar April. En laat ik nou in een klein dorpje in de Achterhoek wonen en niet eens in de stad. Nu gaan we ons maar concentreren op andere mogelijkheden gastouders ofzo. Is wel even een domper Dus meiden wacht niet te lang!
Hanna, ik schrok van je bericht. Wat een vreselijk nieuws Denk je eindelijk de 3 risicovolste maanden voorbij te zijn, gaat het toch nog mis... Dat lijkt me verschrikkelijk. Ik wens jou en je man veel sterkte. Hopenlijk heb je genoeg lieve mensen om je heen die je kunnen steunen. Dikke knuffel
Hoi meiden, Het laaste wat ik wilde was jullie aan het schrikken maken! Ga er alsjeblieft vanuit dat het bij jullie allemaal wel goed zit. Met mij gaat het wel. Met ups en downs maar dat hoort er bij he. Het zet nog niet erg door en daar baal ik van. Als het maandag nog niks is ga ik bellen met de verloskundige en dan wil ik dat er wat in gang wordt gezet. Dit is niet leuk om lang te hebben, die onzekerheid van hoe lang nog. Bedankt voor alle lieve reacties! Het doet me goed
Hanna wil je heel veel sterkte wensen en hoop voor jullie dat het snel op gang komt zo zit je ook in onzekerheid! sterkte!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 oktober Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv 1 november Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv 2 november Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 3 november Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv 4 november Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk 5 november Ukkepuk078 - 29 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk) Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 6 november Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv 7 november Chebu - 26 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv 9 november Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 10 november Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? 11 november Fluiter - ? jr - 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ? Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv 12 november Schildje - 31 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden 13 november Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 14 november KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv 15 november Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv Rooos -23 jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 16 november Loesjuh - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zkh - fv/bv: bv Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten:nee - bevalling:hoopt thuis - fv/bv: bv 18 november Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv 19 november GerdienD - 28 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 20 november spotlight - 28 jr - 1e Kindje denkt: jongetje geslacht weten: misschien bevalling: thuis fv/bv: bv Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv Mvogeltje - ? jr - ? Kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: ? fv/bv: ? 22 november Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv 25 november Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv lot23 25 Jr 1ste kindje denkt: jongen geslacht weten bevalling: ? fv/bv: weet nog niet Vickys 31 Jr 2de kindje denkt: ? geslacht weten: ? bevalling: zh fv/bv: ? cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ? Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv! 26 november Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 27 november Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ? 28 november Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut! 29 november smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten : ? - bevalling: ? - fv/bv: ? Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: moet zh - fv/bv: bv Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: fv tipp42hgg - 27jr - 1ekindje - denkt: meisje -geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv 30 november Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - geslacht weten - ? - bevalling: zh - fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 71 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 AGENDA: 17 mei Anneke99 - Nekplooimeting 19 mei maxje- afspraak vk GerdienD-2e echo 14:00 uur tipp42hgg- 2e afpraak vk 09:00 uur 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 21 mei mamamanuela- echo 15:20 22 mei Tatlim - 2e echo 18:15 uur. maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Edithdeb - afspraak vk Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 17 juli Ram1978- 21 weken echo @tatlim: heb je afspraak erbij gezet!
********** als ex november mama wil ik even inbreken. Zo af en toe lees ik nog mee vooral omdat ik duim dat bij jullie allemaal het wel goed mag gaan. Helaas ben ik niet de laatste geweest die onder aan het lijstje vernoemd zou worden en is daar Hanna ook bij gekomen. Lieve Hanna en co, Heel heel veel sterkte. |Ik hoop dat het heel snel op gang zal komen en dat jullie dat stukje af kunnen sluiten. Daarna begint het echte verwerken pas. Fijn om te horen dat jullie zoveel steun hebben en ik hoop dat dat ook blijft. Zelf loop ik er nogal tegenaan dat de omgeving vaak anders reageert als jij zou willen. Ik hoop dat jullie dat wel kunnen blijven vinden maar mocht dat niet zo zijn dan ben ik graag een luisterend oor voor jullie. Liefs Bramtim *****************
@ Hanna: wat vreselijk voor jullie.....heel veel sterkte! Zo dubbel t.o.v. ons eigen goede nieuwe. Vandaag een pret echo gehad, was helemaal super! Ook weten we al wat het wordt........we krijgen een meisje!
@Corien, gefeliciteerd met je meisje! Wat leuk zeg! Dat kunnen ze nu al zien? Ik ben dan benieuwd of de gyn het bij mij ook kan zien. Nou ja, is niet erg als ze het niet ziet, maar leuk is het wel! Ik heb al de hele dag last van mijn banden en ook van 'plopjes' in mijn buik. Hoewel ik vanochtend vroeg al een grote boodschap gedaan heb. Vraag me toch af wat die plopjes zijn? Ga ze toch maar even in de gaten houden. Wie weet zijn het wel schopjes hihi!
Wat leuk ! Een meisje ! Gefeliciteerd Ik hoop dat wij het donderdag ook al te weten komen... Chebu, wat spannend ! Het kan goed de beeb zijn.. Ik voelde een paar dagen terug ook een plopje in mn navel en dacht ook zou het ? Ik ga nu lekker naar bed. Het zojuist het hele huis schoongemaakt en brownies gebakken. Heerlijk ! Vind het zo fijn om na die doodvermoeiende eerste maanden van de zwangerschap weer energie te hebben ! Hebben jullie dat nou ook ? Heb wel steeds meer last van maagzuur Weltrusten meiden
@Corien, wat leuk dat jullie meisje krijgen hihi afgelopen week was ik ook nieuwsgierig of we kunnen zien wat het werd helaas kon niet zien omdat de scherm dat onze kleine rug voorkant is hihi moet nog gedraaid geworden dus afwachten voor twintig weeks echo dan hoop ik t enminste dat we kunnen geslacht zien hihi groetjes Kira
Wat leuk Corien, dat je al lekker weet wat het wordt! Ben ook zoooo nieuwsgierig, maar moet nog een paar weken wachten... Gefeliciteerd met je meisje! En zag in de lijst dat je dacht aan een jongetje. Dat klopt dus niet, hihi. We zijn gisteravond naar de musical Evita geweest. De musical op zich vond ik tegenvallen, maar het blijft altijd leuk om naar een musical te gaan. In juli gaan we nog naar Tarzan. En er liepen veel zwangere vrouwen! Haha. Als je zelf zwanger bent, zie je de dikke buiken opeens overal he?
Dat zou zomaar kunnen Chebu. Ik voel nu sinds een paar dagen elke keer iets en ik weet dat het niet mijn darmen zijn. Dus is het onze baby.Mijn moeder was gisteren net bij mij en toen zei ik gelijk van he volgens mij voelde ik de baby nu. Wel grappig om dit gevoel weer te voelen. Het mag van mij wel iets vaker komen maar dat komt vanzelf @Corien, leuk zeg dat ze al hebben kunnen zien dat het een meisje wordt, gefeliciteerd.
goedemorgen, ik lees net bij de januari mama's dat @Seilenna ook weer zwanger is! das dus ook lekker vlot gegaan
Dank jullie allemaal, we hadden idd heel erg het gevoel dat het een jongetje zou zijn, maar we zaten er dus helemaal naast. Ze was gisteren 11 cm en woog 138 gram. Volgens die echo was ik iets verder in mijn zwangerschap (circa een week)