November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen.

wat is het ineens koud hé! zelfs in friesland regent het! heb al in weken geen regen gezien.
    Kersje: succes in de tent ;)

marbo: gefeli met je 12 weken :)

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    @Hanna, wat een verschikkelijk nieuws sterkte de komende tijd

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Heb het inschrijfformulier voor de creche ontvangen, ik kan ons kindje nu al niet meer laten inschrijven voor de maandag en de dinsdag en de overige dagen wachtlijst. Waar gaat het over we hebben het over volgend jaar April. En laat ik nou in een klein dorpje in de Achterhoek wonen en niet eens in de stad. Nu gaan we ons maar concentreren op andere mogelijkheden gastouders ofzo. Is wel even een domper
    Dus meiden wacht niet te lang!

4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hanna, ik schrok van je bericht. Wat een vreselijk nieuws :cry:
    Denk je eindelijk de 3 risicovolste maanden voorbij te zijn, gaat het toch nog mis... Dat lijkt me verschrikkelijk.
    Ik wens jou en je man veel sterkte. Hopenlijk heb je genoeg lieve mensen om je heen die je kunnen steunen.

Dikke knuffel

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Het laaste wat ik wilde was jullie aan het schrikken maken! Ga er alsjeblieft vanuit dat het bij jullie allemaal wel goed zit.
    Met mij gaat het wel. Met ups en downs maar dat hoort er bij he.
    Het zet nog niet erg door en daar baal ik van. Als het maandag nog niks is ga ik bellen met de verloskundige en dan wil ik dat er wat in gang wordt gezet. Dit is niet leuk om lang te hebben, die onzekerheid van hoe lang nog.
    Bedankt voor alle lieve reacties! Het doet me goed :):)

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hanna wil je heel veel sterkte wensen en hoop voor jullie dat het snel op gang komt zo zit je ook in onzekerheid! sterkte!

7. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hanna wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte voor jullie beide.

marielleB

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - 34jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: zij wel / hij niet - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 oktober
    Maxje - 25 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Britm - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: fv
    Edithdeb - 34 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: fv
    1 november
    Kreeftje - 31 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: weten we nog niet - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Shannen - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Sasgirl - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - fv/bv: bv
    2 november
    Beppie1976 - 32 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    3 november
    Sanna - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Saartje - 24 jr - 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Aaltje - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    H en J - 32 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv:(
    4 november
    Corien - 36 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - Bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Conny75 - 32 jr -2e kindje -denkt: ?- geslacht weten: ja - bevalling: zh (geplande kzsnede), fv/bv: bv als het mag van arts
    ManonF - 24 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Sybje - 23 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh, fv/bv: bv indien mogelijk
    5 november
    Ukkepuk078 - 29 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh, - fv/bv: weet nog niet
    AmyRose - 27 jr - 3e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: fv
    Marisha - 27 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja – bevalling::zh - fv/bv: bv (indien mogelijk)
    Happyluna - 28 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Hummel - 24 jr - 1e kindje - denkt:: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    6 november
    Jaki - 30jr - 1e kindje - denkt: meisje - gelacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Tatlim - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh, - fv/bv: bv
    7 november
    Chebu - 26 jr, - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    9 november
    Noortje30 - 32 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Waarom - 28 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    JsztD - 23 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    10 november
    Domino85 - 22jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: bv
    djen - 32 jr - 2ekindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    11 november
    Fluiter - ? jr - 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: ?
    Whabbit - 34 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    12 november
    Schildje - 31 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: hopelijk weer thuis - fv/bv: zal wel weer fv worden
    13 november
    Jootje - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Mejon - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    14 november
    KersjeB- 30 jr - 1e kindje -denkt:meisje - geslacht weten: ja - bevalling: denkt zh -fv/bv:bv
    15 november
    Pamela - 27 jr - 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: misschien - bevalling: thuis - fv/bv: fv
    Linda26 - 26 jr - 1e kindje - denkt:jongen - geslacht weten: ja -bevalling: thuis - fv/bv:bv
    Rooos -23 jr, - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    16 november
    Loesjuh - 25 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zkh - fv/bv: bv
    Lillebi - 34 jr - 4e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh - fv/bv:bv
    engelke - ?jrf - ? kindje - denkt: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Aly - 36 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: bv
    Bruidje - 27 jr, - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- denkt: ? -geslacht weten:nee - bevalling:hoopt thuis - fv/bv: bv
    18 november
    Juweeltje - 22 jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten:nee - bevalling:thuis (zal wel zh worden) - fv/bv:bv
    Daydreamy - 27 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    19 november
    GerdienD - 28 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? bevalling: ? - fv/bv: bv
    Vera - 32 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - fv/bv: fv
    Cynthia1979 - 28 jr - 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    20 november
    spotlight - 28 jr - 1e Kindje – denkt: jongetje – geslacht weten: misschien – bevalling: thuis – fv/bv: bv
    Harley - 29 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: verwacht weer zh - fv/bv: bv
    Mvogeltje - ? jr - ? Kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: ? – fv/bv: ?
    22 november
    Janny Jansen - 26 jr - 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Ram1978 - 30jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    25 november
    Nash - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Angel77 - 31 jr - 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    lot23 – 25 Jr – 1ste kindje – denkt: jongen– geslacht weten:( – bevalling: ? – fv/bv: weet nog niet
    Vickys – 31 Jr – 2de kindje – denkt: ? – geslacht weten: ? – bevalling: zh – fv/bv: ?
    cvwinkoop - 21jr - 1ekindje - denkt: ? - Geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: ?
    Kleinwonder - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: hopelijk thuis - fv/bv: bv!
    26 november
    Danili - 27 jr - 2e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: twijfel- bevalling: denkt zh - fv/bv: fv
    Evie83 - 25jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - fv/bv: bv
    MarielleB - 29 jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    Anneke - 33 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    27 november
    Me85 - ? jr - ?e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    28 november
    Annelet - 28jr - 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv
    Lievelief - 20 jr - 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - fv/bv: bv! absoluut!
    29 november
    smallgirl77 - ?jr - 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten : ? - bevalling: ? - fv/bv: ?
    Mamamanuela - 25jr - 2ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: moet zh - fv/bv: bv
    Marbo - 35jr - 1ekindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: ? - fv/bv: fv
    tipp42hgg - 27jr - 1ekindje - denkt: meisje -geslacht weten: nee - bevalling: thuis - fv/bv: bv
    30 november
    Ambiance - 38jr - 3de kindje - denkt: ? - geslacht weten - ? - bevalling: zh - fv/bv: fv

Er zijn tot nu toe 71 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

AGENDA:

17 mei
    Anneke99 - Nekplooimeting
    19 mei
    maxje- afspraak vk
    GerdienD-2e echo 14:00 uur
    tipp42hgg- 2e afpraak vk 09:00 uur
    20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    21 mei
    mamamanuela- echo 15:20
    22 mei
    Tatlim - 2e echo 18:15 uur.
    maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling
    29 mei
    Ram1978- afspraak vk
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    2 juni
    Edithdeb - afspraak vk
    Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur
    3 juni
    chebu - afspraak gyn
    4 juni
    jootje24 - 2e afspraak vk
    5 juni
    spotlight - afspraak vk
    GerdienD- 3e controle
    6 juni
    kersjeB - echo
    Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk
    10 juni
    MarielleB - afspraak vk
    12 juni
    marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur
    16 juni
    Maxje - 20 weken echo
    Shannen - 20 weken echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur
    KersjeB -20 weken echo
    24 juni
    waarom -20 weken echo
    Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn
    1 juli
    schildje -20 weken echo 10:30 uur
    2 juli
    GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur
    3 juli
    domino85- 20 weken echo
    4 juli
    annelet- 20 weken echo
    17 juli
    Ram1978- 21 weken echo

@tatlim: heb je afspraak erbij gezet!

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    ********** als ex november mama wil ik even inbreken. Zo af en toe lees ik nog mee vooral omdat ik duim dat bij jullie allemaal het wel goed mag gaan. Helaas ben ik niet de laatste geweest die onder aan het lijstje vernoemd zou worden en is daar Hanna ook bij gekomen.

Lieve Hanna en co,

Heel heel veel sterkte. |Ik hoop dat het heel snel op gang zal komen en dat jullie dat stukje af kunnen sluiten. Daarna begint het echte verwerken pas. Fijn om te horen dat jullie zoveel steun hebben en ik hoop dat dat ook blijft. Zelf loop ik er nogal tegenaan dat de omgeving vaak anders reageert als jij zou willen. Ik hoop dat jullie dat wel kunnen blijven vinden maar mocht dat niet zo zijn dan ben ik graag een luisterend oor voor jullie.

Liefs Bramtim

10. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    O Hanna, wat een verdriet! Ik wens je héél veel sterkte en kracht toe...

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Hanna: wat vreselijk voor jullie.....heel veel sterkte!

Zo dubbel t.o.v. ons eigen goede nieuwe.
    Vandaag een pret echo gehad, was helemaal super! Ook weten we al wat het wordt........we krijgen een meisje! :D

12. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hanna, heel veel sterkte voor jou en je partner de komende tijd!

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Corien, gefeliciteerd met je meisje! Wat leuk zeg! Dat kunnen ze nu al zien? Ik ben dan benieuwd of de gyn het bij mij ook kan zien. Nou ja, is niet erg als ze het niet ziet, maar leuk is het wel!

Ik heb al de hele dag last van mijn banden en ook van 'plopjes' in mijn buik. Hoewel ik vanochtend vroeg al een grote boodschap gedaan heb. Vraag me toch af wat die plopjes zijn? Ga ze toch maar even in de gaten houden. Wie weet zijn het wel schopjes hihi!

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Wat leuk ! Een meisje ! Gefeliciteerd :)
    Ik hoop dat wij het donderdag ook al te weten komen...

Chebu, wat spannend ! Het kan goed de beeb zijn.. Ik voelde een paar dagen terug ook een plopje in mn navel en dacht ook zou het ? :)

Ik ga nu lekker naar bed. Het zojuist het hele huis schoongemaakt en brownies gebakken. Heerlijk !
    Vind het zo fijn om na die doodvermoeiende eerste maanden van de zwangerschap weer energie te hebben ! Hebben jullie dat nou ook ?

Heb wel steeds meer last van maagzuur :(

Weltrusten meiden

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @Corien, wat leuk dat jullie meisje krijgen:D hihi afgelopen week was ik ook nieuwsgierig of we kunnen zien wat het werd helaas kon niet zien omdat de scherm dat onze kleine rug voorkant is hihi moet nog gedraaid geworden dus afwachten voor twintig weeks echo dan hoop ik t enminste dat we kunnen geslacht zien hihi

groetjes Kira

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wat leuk Corien, dat je al lekker weet wat het wordt! Ben ook zoooo nieuwsgierig, maar moet nog een paar weken wachten... Gefeliciteerd met je meisje! En zag in de lijst dat je dacht aan een jongetje. Dat klopt dus niet, hihi.

We zijn gisteravond naar de musical Evita geweest. De musical op zich vond ik tegenvallen, maar het blijft altijd leuk om naar een musical te gaan. In juli gaan we nog naar Tarzan.
    En er liepen veel zwangere vrouwen! Haha. Als je zelf zwanger bent, zie je de dikke buiken opeens overal he?

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Dat zou zomaar kunnen Chebu. :) Ik voel nu sinds een paar dagen elke keer iets en ik weet dat het niet mijn darmen zijn. Dus is het onze baby.Mijn moeder was gisteren net bij mij en toen zei ik gelijk van he volgens mij voelde ik de baby nu. Wel grappig om dit gevoel weer te voelen. Het mag van mij wel iets vaker komen maar dat komt vanzelf :D

@Corien, leuk zeg dat ze al hebben kunnen zien dat het een meisje wordt, gefeliciteerd. :)

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen,

ik lees net bij de januari mama's dat @Seilenna ook weer zwanger is!
    das dus ook lekker vlot gegaan :)

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Dank jullie allemaal, we hadden idd heel erg het gevoel dat het een jongetje zou zijn, maar we zaten er dus helemaal naast.

Ze was gisteren 11 cm en woog 138 gram. Volgens die echo was ik iets verder in mijn zwangerschap (circa een week)

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Corien, jeetje wat inimini nog he?

Deel Deze Pagina