November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    hAHAHAHA op mijn bovenbenen heb ik duitsland en ik dacht dat het belgie was op mijn (.)(.) hahahahaa

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jullie kunnen wel merken dat ik me verveel he. Dat zwangerschaps tijdschrift. Lijkt mij ook wel wat alleen woon ik in een dorp en dan weet heel het dorp het. geen optie nog dan.

3. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    haha ik verveel me ook, maar the good kind, vind het sinds ik een kind heb een heerlijk gevoel om me te vervelen :D

@Mimi
    haha kan me voorstellen dat je nu buikpijn hebt :D gelukkig is het fruit, dat verteert snel ;)
    ga je nooit ergens in een iets grotere stad shoppen? dan koop je er daar toch 1..

@Waarom
    ik denk het wel hoor, dat zijn allemaal toch redelijk bekende tijdschriften/boeken..

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb net even in het zwangerschapstijdschrift van edith zitten speuren .....maar ik zag dat als je al last hebt van striea je er nu ook niet voor weg komt ....grrr....beetje jammer maar goed heb alles over voor onze frummel !

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    JA ik had het vanmorgen kunnen doen. Toen was ik in de stad voor de afspraak van de Gyn. Je kan echt merken dat ik nu in een gehucht woon zeg hahahah. Hiervoor ook wel maar daar kon niet iedereen je. Vorige keer haalde ik een zwangerschapstest bij de apotheek en er was iemand van school. Jippie iedereen wist het toen alleen heb ik de 7 weken toen niet gehaald. Gelukkig waren het er heeeeeeel weining die er naar vroegen. Gaat hier als (roddelend)vuur :p

6. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Sybje
    ik zei het toch al.. jammer he.. nu is het maar hopen op het beste!

@Mimi
    ja moeilijk is dat! hier kan ik de testen bestellen via de telefoon en dan komen ze het me een kwartiertje later brengen :D hoezo makkelijk ;)

7. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    vind je het wat sybje

ik zit ook onder de striae door de zwangerschap van mijn zoontje. ik heb me rot gesmeerd met weldra.uiteindelijk met weldra arnica olie dat moest het beste zijn voor die landkaart waar saar het over had. nou ik voel me net een zebra met al die strepen. :confused: :oops: niks helpt, wat saar al zegt je bent er gevoelig voor of niet.
    tuurlijk is een beetje extra smeren nooit verkeert maar je zebra print tegen gaan :(: ik denk het niet

8. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ik vind al die anti-striae cremes echt geldklopperij, het is al meerdere malen bewezen dat het niet werkt.. kan me er best boos over maken dat ze mensen gewoon geld afhandig maken als een soort kwakzalverij..

vind het trouwens echt gezellie hier, moest in het begin best wel wennen maar heb het nu echt naar mijn zin.. :thumup:

9. Niet meer actief

goh wat is er in die korte tijd al weer veel gebept zeg, hihi

10. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ja ik ben geen slechte aanwinst he, hahaha :D

klaar met het HH?

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Zo sorrie hihi. was even wat legen want deze fruitdrank was goed voor mijn darmen :) :rolleyes: .

He AmyRose lekker schoongemaakt. Uhm. moet ik eigenlijk ook doen. Morgen weer een dag hoor. Dan werk ik niet s'morgens dan doe ik hetw el.

12. Niet meer actief

Mimi:: streepje is een streepje he, dik, dun vaag of supervet, t blijft een streepje. probeer je niet zoveel zorgen te maken meis( al kan ik t goed begrijpen hoor, daar niet van.)

Saartje: ik heb ook prachtige (ahum)strepen van mn 2 jongenes, op buik, boops en benen, maar ja, gelukkig kan ik er niet mee zitten, heb er wat prachtigs voor terug gekregen.

zo net even boodschappen wezen doen, en buiten gespeeld met mn jongste, straks de oudste weer ophalen en we eten vandaag weer lekker makkelijk: friet, haha, en vanavond heb ik cursus kinder e.h.b.o, dat moet in2 avonden gehaald worden, best pittig denk ik.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben effe heeeelll erg boos ...zit gewoon te janken .........ik belde net naar mijn werk om te vragen hoe het met mijn diensten zat ........krijg ik te horen dast ik met mijn verjaardag nachtdienst heb ............nou daar gaat mijn dagdroom ...had het allemaal zo mooi uitgekiend om het dat weekend te vertellen aan iedereen .....nee dus ....moet zo weer naar mijn werk bellen ...wacht nog maar even want ik ben echt heel giftig nu

14. Niet meer actief

ja alles is heerlijk aan kant mimi, ookal had ik er geen zin in, de moeiheid wordt al1 maar erger per dag heb ik t idee, bah.

15. Niet meer actief

@sybje: jeetje meis, wat rot voor je zeg, kan je niet ruilen met iemand dan ofzo?

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee ik ben volgens hun hun laatste hoop .......

17. Niet meer actief

nou das mooi kl*te dan, wat vervelend voor je zeg!

18. Niet meer actief

snap best dat je t ff niet ziet zitten en pissed bent...

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He sypje dat is ook balen zeg.

hee pakje voor mij

20. Niet meer actief

enne saartje: tuurlijk ben je een goede aanwinst ;) :D

Deel Deze Pagina