Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 25 jr - 2e kindje - : Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- ? - 34 jr - 2e kindje - : 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - : Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - : 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom - ? - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje : Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - ? - 25jr - 1ekindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 28jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Totaal: 0 jongens, 1 meisjes, 0 tweelingen, 55 : (weet het nog niet) 0 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) Er zijn tot nu toe 71 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 AGENDA: 17 mei Anneke99 - Nekplooimeting 19 mei maxje- afspraak vk GerdienD-2e echo 14:00 uur tipp42hgg- 2e afpraak vk 09:00 uur 20 mei Anneke - 2 de afspraak vk + Echo cvwinkoop - 2de afspraak vk Schildje 2e afspraak vk Marbo 1e echo 21 mei mamamanuela- echo 15:20 22 mei Tatlim - 2e echo 18:15 uur. maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Edithdeb - afspraak vk Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 17 juli Ram1978- 21 weken echo lot23 :heb je erbij gezet op de afspraken lijst corien : heb je gegevens erbij gezet Domino85: ook jou gegevens staan erbij
@gerdien: veel plezier bij de 2e echo morgen! hoop dat je een mooie glimp van je beebje kan opvangen @tipp42hgg en @maxje: veel plezier bij de vk weltrusten allemaal!
Ohw Jootje, haha, moest je alles overnieuw doen... Dat is best nog een klus he? Ik leef met je mee... hihi. Meiden die vandaag naar de vk gaan en / of een echo krijgen: Veel plezier en succes! Kmoet zo weer aan het werk... niet veel zin vandaag.
Hey Hoi allemaal, Hoe gaat het hier? hier alles goed... Vanmiddag de 2e echo.. omdat we de eerste keer zo vroeg waren (ivm mijn schildklierproblemen) mochten we nog een keertje voor de 20-weken echo...Heb er veel zin in, maar ben toch ook wel zenuwachtig..pff! maar komt vast goed! Wij willen trouwens niet weten wat het wordt, een jongetje of een meisje. We houden t een verrassing. Groetjes
Nog 2 nachten slapen en dan .... VAKANTIE. Heerlijk 2 weken Mexico. Heb er zo'n zin in. groetjes MarielleB
Dit kan ik mij goed voorstellen. Ik ga zelf a.s. vrijdag op vakantie. Een heerlijk weekje in Drenthe. Gezien het weer wat er aan komt zit dat wel goed.
Marielle wat heerlijk! ben er ook geweest, een prachtig land! en lekker weer....heerlijk, ben jaloers! Schildje een weekje drente is ook heerlijk, en wat je zegt, de weersberichten zijn weer goed! Hier een beetje dipje! Heb ontzettend veel last van stemmingswisselingen! en nu ook weer een koortslip ( heb ik normaal nooit ) dit is al de tweede in me zwangerschap! en ik ben nog steeds ontzettend moe..pppffff! pijnlijke borsten wordt trouwens veel minder gelukkig! nou sorry voor me geklaag, natuurlijk ben ik nog hartstikke blij!
En hier is de werk week ook weer begonnen =; heb helemaal geen zin. Wij hebben gister weer een stukje opgeruimt in de baby kamer, weer een stukje verder, hij is nou bijna helemaal leeg. @ Jootje, de lijst is leuk en overzichtelijk geworden. @ MarielleB & Schildje, Ben jaloers... lekker op vakantie, geniet er maar van. @ GerdienD, spannend, hoop dat je een moi plaatje krijgt van de baby. @Waarom, vervelend dat je je zo rot voelt.
Vakantie: JAAAAAAAAHHH! Wij gaan over 3,5 week naar Italie, vlucht al geregeld, nu alleen de accomodatie nog! Klein detail... 8-[
Hee meiden, al veel te lang niet hier geweest... Ik heb dus ook niet alles bijgelezen Maar even een update van hier: Ik kom net bij de VK vandaan! Alles was helemaal goed! Bloeddruk was keurig in orde, kindje groeit goed, en... We hebben het hartje dan nu ook eindelijk gehoord! En ik was afgevallen.... knuffels!
Oww wat lekker dat sommige van jullie al lekker naar de zon gaan, ik moet nog 9 weken werken Heb echt zin om op vakantie te gaan! Heb net even een afspraak gemaakt voor een 20 wk echo, en kan 1 juli terecht. Wij willen wel weten wat het word en ben heel benieuwd. Maar voor mijn vriend zn verjaardag wil ik ook een pretecho laten maken en ben dan 18 wk dus hopelijk weten wij het dan al. Tevens gebeld naar de menzis om kraamhulp en kraampakket aan te vragen dus alles ff geregeld. @ jootje, de lijst is echt beter geworden! Ziet er goed uit! Zou je bij mij de provincie Gelderland kunnen toevoegen? En bij afspraken de 20 wk echo op 1 juli?
Ik ben ook al veel te lang niet hier geweest. Dus heb niet echt bijgelezen... Hier gaat alles goed. Ben er allen achter gekomen dat als ik 's avonds thee drink na mijn eten, dan maagpijn krijg, dus geen thee meer voor mij 's avonds. En moet echt opletten dat ik kleine beetjes per keer eet, anders krijg ik ook last van mijn maag. Ik zal zo weer 2 buikfoto's in mijn album zetten. Ben vorige week naar Amsterdam geweest met mijn moeder, weer wat kleding geshopt, 2 positiebroeken, 2 t-shirts en een hemdje, ook positie. Erg leuk! Als ik iets straks aan heb, dan zien mensen mijn buik, dat is wel leuk, eindelijk. Kan niet wachten tot mijn buik groter wordt.
Wij hebben vanochtend onze echo gehad. Zag er allemaal supergoed uit en was echt prachtig om te zien! Uit de echo kwam dat wij vandaag precies 13 weken zwanger zijn. Nu willen we graag een 3d/pretecho laten maken om ons kindje voor de 20 weken echo nog te kunnen bewonderen en ook een beetje omdat we super nieuwsgierig zijn naar het geslacht.. We wonen in Brabant, weet iemand een goede/leuke echopraktijk om dit te laten doen? En met hoeveel weken zouden jullie het doen?
Goedemiddag allemaal, @GerdienD Lijkt me logisch dat je zenuwachatig ben voor vanmiddag natuurlijk ben ook benieuwd hoe zal gegaan met echo en veel plezier. @marielle lekker toch naar mexico te gaan op vakatnie was ik ook mee te gaan hihi. @Schildje dat is ook lekker waar ik ook in drente woon haha. @Waarom ach jij bent niet enige die klaagt. dat hebben iedereen ook hoor. dat is toch niet erg en komt wel goed hoor alles hoort bij he. alleen moet je leren omgaan met kwaaltjes. dat moet ik ook maar ff... @chebu ja daarom @Wabbit lekker naar italie wauw wat ben ik lekker jaloers. mijn vriend heeft pas week dertig drie weken vrij omdat dat vakantie zoals bij bouwvakker gelijk vakantie dus dan ben hoog zwanger dus dat riscio neem ik niet dat we niet opvakantie te gaan. en aangezien kost ook veel geld met huis opknappen dus we gebruiken lekker ons verstandig dat we volgende jaar pas lekker opvakantie. en maar misschien gaan we wel in juni of zo lange weekend naar centerparcs of zo.. lijkt me ons wel leuk. dat zien we het wel hoor. dus komt wel goed hoor.
@klein wonder, geweldig zeg.. ja we gaan ook 3d echo doen maar in brabant zou ik het echt niet weten want ik woon in drente (enschede) dus ik moet ook nog ff opzoeken waar ik kan terecht zijn dat wil ik graag mijn vriendje ook natuurlijk.. hihi..
Net op weer online gekeken naar het weer in Mexico. Niet echt om blij van te worden. De gemiddelde temperatuur is 36 graden. In het binnenland kan de temp oplopen tot 40 graden. Gezien het feit dat ik vorige week met 25 graden het al erg warm had word het erg afzien denk ik. Word veel drinken en zo veel mogelijk schaduw opzoeken. De tempels beklimmen moet ik alleen maar in de ochtend doen. Misschien een paraplu mee zoals die japanners altijd doen om voor verkoeling te zorgen bij het bezoeken van open plekken. Hopelijk valt het mee de warmte kan anders aanvoelen, maar helaas wordt er geen regen voorspelt en is er weinig wind. groetjes MarielleB
@marielle, gewoon veel water drinken en veel schaduw zoeken ik hoop dat lukt. maar heus heb jij wel veel zin in.. maar te warm voor niks aan te doen he.. als je maar genieten toch?