November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hoiiiiiiiiiii allemaal!

Tis heerlijk rustig op het werk, en dat vind ik heeeeeeeelemaal niet erg!

Om jaloers op de worden, die vakantieplannen. Gelukkig mag ik ook over niet al te lange tijd. Eerst een paar dagen Engeland en daarna een weekje Griekenland, midden in juli, dus dat wordt ook lekker onder het parasolletje kruipen en heel veel zwemmen, jippie! En daarna nog lekker een weekje thuis, lekker rommelen in huis.

A.s. vrijdag gaan wij maar eens de eerste inkopen doen voor het ukkie. Een Mutsy bestellen denk ik en misschien alvast wat kleine spulletjes meenemen.
    En de badkamer uitzoeken! We hebben een heel onpractische badkamer nu, die ook al wat ouder is, dus die gaan we ook nog even aanpakken voordat de kleine er is.

Iedereen veel plezier op de echo, dat er maar weer mooie plaatjes binnen mogen komen.

@hanna: mocht je nog meelezen: hoe gaat het met je? Je moest vandaag naar het ziekenhuis, toch?

2. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    wij moeten eerst nog maar s kijken of we in dit hui blijven, anders gaan we rigoreus verbouwen....of we gaan verhuizen, we hebben wel een huis op het oog....
    nu hebben we voor het mooie...net een beetje ruimte tekort, beetje luxe probleem eigenlijk hoor.
    Als we echt willen, dan moeten we papa's werkbureau op onze slaapkamer plaatsen, en ferron zijn kamer in papa's "oude" werkkamer vermaken, en dan kom beebje in ferron zijn oude kamertje te liggen...dus dan betekent het dat we alleen ferron zijn nieuwe kamer moeten opknappen, en papa's werkkamer moeten verplaatsen.....maar het liefst willen we of verbouwen (vaste trap zolder, daar kamer maken, met dakkapel)kost alleen ontzettende klap geld ineens, 25000euries.....en dat zien we bij evt. verkoop echt niet meer terug in dit huis, daarom twijfelen we voor een ander huis......dilemma dilemma.....

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    @ marielle, het verschilt ook wat de luchtvochtheid is he, want er is een groot verschil tussen natte en droge warmte. Veel plezier!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Same here. Dan wel geen oude badkamer (hij is in 2005 door de vorige bewoner verbouwd), maar wel onpractisch en vooral erg lekkend! :( Woensdagavond komt de aannemer langs...

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi allemaal! Wat is er weer lekker veel geschreven! Leuk!

@Vakantiegangers: Mexico, Italie, Drenthe, Londen, Griekenland... Heerlijk al die vooruitzichten voor jullie. Ik moet net als Jaki wachten tot de bouwvak. We gaan kamperen in Kijkduin. Mijn man voor het eerst in een caravan... haha, ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen. In Scheveningen en Den Haag zal het deze zomer ook wel heerlijk vertoeven zijn aan het strand. Hopelijk hebben we mooi zomers weer en niet zoals de afgelopen 2 jaar...

@Waarom: Tuurlijk mag je hier klagen. Daar zijn wij toch ook voor?

@Tipp en Klein Wonder: Leuk dat jullie een mooie echo hebben gehad. Word je weer helemaal blij van he?

@Manon: Kan het jou ook niet snel genoeg gaan met je buikje? Ik zou ook wel willen dat die van mij een beetje meer zichtbaar was. Kleding shoppen blijft leuk he?

@Danili: Hier nog eentje die kan meepraten over verbouwingen. De hele babykamer moet nog verbouwd worden. Onze slaapkamer is bijna klaar. En dan nog maar niet spreken over de badkamer. Die is nog van de vorige bewoners die 15 jaar geleden zijn verhuisd en zooooooo ontzettend verrot inmiddels. Maar ja, mijn man wil alles zelf doen, maar heeft gewoon geen tijd. Truckers he? Die badkamer moet nog even wachten helaas.

Heb vandaag een beetje last van maagkrampen. Het zit boven mijn navel, dus zal wel niks bijzonders zijn. Toch is het gevoel wel erg vervelend. En mijn energie is wel weer een beetje terug gekomen, maar de laatste dagen heb ik weinig zin om iets te doen. De afwas van gisteren staat ook nog steeds op me te wachten, maar kan er niet de puf voor vinden.

6. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @tipp: die hebben wij vorige week langs gehad idd, we gaan nu wat uitzoeken en dan ontvangen we de offerte, ik ben benieuwd, zal wel ff schrikken zijn :confused:

@janny: koop lekker een vaatwasser joh! Dat is werkelijk waar de uitvinding van de eeuw voor mij en een van de dingen die ik als eerst kocht toen ik op mezelf ging :)

7. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Lekker al die vakantie's hoor..

ik moet nog 5 weken werken en dan ook vakantie, de woonkamer word dan geschilderd en we krijgen allemaal nieuwe meubelen, dus word een echte klus-vakantie...we gaan nog wel een weekendje weg naar center parcs
    We hebben een mysterie weekend geboekt dus dan weet je van te voren niet in welk park je terecht komt, is ook leuk en echt veel goedkoper!

Dit word al mijn 2de week bij huis dat ik me ziek gemeld heb! Ben gewoon zo moe dat ik het niet kan opbrengen om te gaan werken, voel me zo schuldig!

Ben vanmiddag naar de dokter geweest en moet morgen bloed prikken voor bloedarmoede en schildklier. Verder had ik een schimmelinfectie

Ga nu ff eten maken...

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisteren heb ik de miskraam gehad. Ik was, hoe gek het misschien klinkt, wel heel opgelucht dat het eruit was. Ik zag er enorm tegenop. Gelukkig heeft mijn lichaam het zelf gedaan en hoefde ik nu dus vandaag niet naar het ziekenhuis.
    Ik heb donderdag bij de verloskundige nog een echo om te kijken of alles goed is gegaan en alles schoon is.
    En dan vooruit kijken en weer proberen zwanger te worden.

Lief dat je hier nog even naar vroeg!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hanna wel fijn dat je opgelucht bent dat je de miskraam gehad heb maar ook confronterend denk ik, sterkte!

marielle heerlijk naar mexico en erg mooi daar. geniet lekker van je vakantie!

dames met de goeie echo fijn dat alles er goed uitzag.

Ik ben vandaag naar de ha geweest had al een paar weken zo'n pijn rond mijn onderrug en bil en vooral als ik gewerkt had dus dacht laat ik maar eens langs gaan, kwam soms savonds bijna niet uit de bank. Maar volgens de ha zit er ws een zenuw knel dus moet naar de fysio hoop dat dat helpt. Verder gaat het wel goed kennen jullie rond deze week een beetje spierpijn en kleine krampjes/ steekjes in je onderbuik? is dit de groei van de baarmoeder? vind het soms nog best onwerkelijk dat er echt een klein wondertje groeit.

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Kleine krampjes en steekjes? Zeg maar gerust hele messteken (al de hele zwangerschap lang trouwens).

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hallo,

die krampjes en steken heb ik ook hoor.
    vaak links iets scherper dan rechts. Vooral bij het opstaan na zitten/liggen etc.

laatste tijd ook vaak last van mijn onderrug.
    als ik plat lig of onderuitgezakt zit kom ik niet meer overeind. doet dan flink zeer.
    deze week nog even aankijken hoe het gaat en anders toch maar even naar de ha.

nou klaar met mijn geklaag!
    heb vandaag weer even een pos. broek en shirtje gehaald :)
    lekker een gezellig middagje stad met mijn zus. even lekker ergens gegeten en rustig aan rond gekeken. heerlijk relaxed :)

gerdien: hoe was je echo?

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :(:

30 oktober
    Maxje - ?- 25 jr - 2e kindje - :(:
    Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - :(:
    Edithdeb- ? - 34 jr - 2e kindje - :(:

1 november
    Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - :(:
    Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - :(:
    Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X

2 november
    Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X

3 november
    Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - :(:
    Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - :(:
    Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - :(:
    H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - :(:

4 november
    Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -:(:
    ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - :(:
    Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X

5 november
    Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - :(:
    AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: :(:
    Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :(:
    Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - :(:
    Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X

6 november
    Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :(:
    Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - :(:

7 november
    Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - :(:

9 november
    Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - :(:
    Waarom - ? - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - :(:

10 november
    Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - :(:
    djen - ? - 32 jr - 2ekindje - :(:

11 november
    Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje -
    Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X

12 november
    Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X

13 november
    Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - :(:

14 november
    KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - :(:

15 november
    Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - :(:
    Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - :(:
    Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X

16 november
    Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - :(:
    Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - :(:
    engelke - ? - ?jr - ? kindje - :(:
    Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - :(:
    Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X

17 november
    margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X

18 november
    Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X
    Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - :(:

19 november
    GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X
    Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - :(:
    Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - :(:

20 november
    spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje – denkt: :(:
    Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: :(:
    Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje – :(:

22 november
    Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - :(:
    Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X

25 november
    Nash - ? - ? jr - ?e kindje - :(:
    Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - :(:
    lot23 – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :(:
    Vickys - ? – 31jr – 2de kindje – :(:
    cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - :(:
    Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - :(:

26 november
    Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X
    MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - :(:

27 november
    Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - :(:

28 november
    Annelet - Voorburg - 28jr - 1e kindje - :(:
    Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - :(:

29 november
    smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - :(:
    Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - :(:
    Marbo - België - 35jr - 1ekindje - :(:
    tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X

30 november
    Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - :(:

Totaal:
    0 jongens, 1 meisjes, 0 tweelingen, 53 :(: (weet het nog niet) 0 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten)

Er zijn tot nu toe 71 november mama's!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje…. Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

AGENDA:

20 mei
    Anneke - 2 de afspraak vk + Echo
    cvwinkoop - 2de afspraak vk
    Schildje 2e afspraak vk
    Marbo 1e echo
    21 mei
    mamamanuela- echo 15:20
    22 mei
    Tatlim - 2e echo 18:15 uur.
    maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling
    29 mei
    Ram1978- afspraak vk
    31 mei
    Shannen - pretecho geslachtsbepaling
    2 juni
    Edithdeb - afspraak vk
    Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur
    3 juni
    chebu - afspraak gyn
    4 juni
    jootje24 - 2e afspraak vk
    5 juni
    spotlight - afspraak vk
    GerdienD- 3e controle
    Ukkepuk -afpraak vk
    6 juni
    kersjeB - echo
    Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk
    10 juni
    MarielleB - afspraak vk
    12 juni
    marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur
    16 juni
    Maxje - 20 weken echo
    Shannen - 20 weken echo
    lot23- afspraak vk + echo
    18 juni
    Manon F - 20 weken echo
    ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur
    19 juni
    sasgirl - 20 weken echo
    23 juni
    Jootje24 -20 weken echo 20:30uur
    KersjeB -20 weken echo
    24 juni
    waarom -20 weken echo
    Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn
    1 juli
    schildje -20 weken echo 10:30 uur
    Loesjuh-20 weken echo
    2 juli
    GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur
    3 juli
    domino85- 20 weken echo
    4 juli
    annelet- 20 weken echo
    10 juli
    lot23- 20 weken echo
    17 juli
    Ram1978- 21 weken echo

@Loesjuh: heb je gegevens aangepast en afspraken op de lijst gezet
    @evie83: heb je gegevens aangepast

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    HIhihi, de aannemer die wij hebben ken ik al heel lang en we gaan vrij veel zelf doen (zoals het slopen van de oude badkamer), dus ik denk dat ik van de offerte niet erg zal schrikken...

@janny: dank je

14. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Fijn dat het vanzelf is gekomen en ik kan me de opluchting juist heel goed voorstellen. Het 'hoort' niet meer bij je dan denk ik.

Ik wil jullie nog heel veel sterkte wensen, hopelijk voel je je snel weer beter en kunnen jullie het een plekje geven voor jezelf. En dat je dan maar snel zwanger raakt van een supergezond guppie!
    Laat je het even weten als dat zover is? Zou ik erg leuk vinden om te horen!

15. Annelet

Annelet Lid

28 mrt 2008
    49
    0
    0
    Voorburg
    @Vakantiegangers Ik moet ook wachten tot de bouwvak. Dan gaan we ruim twee weken naar Canada, dan moet dat toch nog geen probleem zijn met de buik?

Ik heb ook krampjes en steekjes, vooral als ik gehurkt heb gezeten en daarna opsta, dan schiet het er echt in. En ik heb ook last van mijn onderrug en bil. Soms ook van mijn stuitje. Ik zat al te denken om Mensendieck-therapie aan te gaan vragen. Daar heb je tegenwoordig geen verwijsbriefje meer voor nodig toch?

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Weer enkele dagen hier niet geweest en meteen weer heel wat blz bij te lezen! Veel te veel om op iedereen te reageren dus ik hou het kort!

Hannah, vind het zo erg dat het voor jullie alsnog is misgelopen. Gelukkig heeft je lichaam er zelf verder voor gezorgt en moest je niet naar het ziekenhuis maar denk dat het toch een serieuze slag moet zijn... veel sterkte.

Ik heb trouwens ook last van steken bij bepaalde bewegingen (vooral van zitten naar rechtstaan).

@ alle vakantiegangers: veel plezier! Ik heb nog geen idee of en naar waar we op vakantie zullen gaan dus we modderen nog een beetje aan!

Ram, Jootje, kan je op het lijstje bij mij :-# zetten? Wij weten het geslacht al maar ik zet het hier liever niet op het net neer aangezien we het voor vrienden en familie geheim willen houden. Als er onder jullie zijn die graag weten wat we krijgen... stuur dan een pbtje!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : tje krampjes en steekjes in overvloed hier ...gisteren vooral ....

@hanna : jeetje meis dat is niet niks veel sterkte !

@all : ben een weekendje weg geweest ......het ging redelijk ..heb wel weer overgegeven en om eerlijk te zijn ben ik nu ook weer zo misselijk als een kat ....bah .....op de een of andere manier voel ik me thuis nog ellendiger .......

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Hanna, fijn dat de boel vanzelf op gang is gekomen. Nu kun je met een schone lei weer beginnen. En wij zijn wel benieuwd hoor!

@Vakantiegangers, ik stap geen vliegtuig meer in. Ik ben met 9 weken een uurtje gaan vliegen en ik vond het verschrikkelijk. Had constant zorgen. Maar...het knaagt. Ik wil ook! Nou ja, in juli gaan ik naar mijn ouders in Nederland. Da's ook een beetje vakantie. Groot doen we l weer in de zomer van 2009 met baby.

Heeft er trouwens iemand nog zo'n last van een verstopte neus? Vreselijk! En als ik snuit komt er alleen maar bloed uit! En als ik wakker word heb ik hoofdpijn. Manlief is van pure ellende vannacht op de bank gaan slapen omdat ik lag te snotteren.
    En wat ik ook doe. Het helpt niet! Stomen, met zout spoelen, met het raam open slapen...

Ok, klaagmodus gaat weer uit.

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen,

annelet, dan ben je wel misschien hoog zwanger maar dan moet je hart volgen dan moet je ff vk of gyn vragen of het mag. sommige durven wel. maar ik durf niet.. dat was mijn risico dus we blijven gewoon lekker in nederland of zo.. enne die steken en zovoort heb ik ook maar geen krampje

doe maar gewoon rustig aan.

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Morning meiden!

@Chebu: ik heb daar ook al last van sinds ik zwanger ben, en sinds twee weken ook last van hoesten en keelpijn, gelukkig wordt dat laatste steeds minder. Maar mijn man heeft gelukkig geen last van me :)

@sybje: wel vreemd dat je je thuis nog ellendiger voelt. Waar zou dat aan kunnen liggen denk je? Dat je alleen thuis ben misschien en opkijkt tegen dingen die daar blijven liggen?

@all: hier ook wel eens steken hoor! Was ik aan die bandenpijn gewend, kwamen die om de hoek! Schrok er de eerste keer best wel van, maar mijn VK zei al dat het er gewoon bij hoort, dus dat nemen we dan maar aan ;)

Deel Deze Pagina