Hanna. We zijn je zeker niet vergeten hoor, en tuurlijk was het voor ons even schrikken, maar het hartje is bij jou al eerder dan de 12 wkn gestopt toch? gelukkig hebben de meeste nu wel een echo gehad met 12 wkn. Altijd lastig om het te vertellen voor de 12 wkn. Kan me voorstellen dat je er tegen opzag om het je klasje weer te vertellen, terwijl je ze net het blijde nieuws had verteld! Gelukkig krijg je daarom ook veel steun en leven mensen met je mee... Het is niet niks wat je meemaakt! Blij te horen enigzins dat je lichaam het zelf heeft afgestoten! je lichaam is weer gezond en een nieuwe zwschap zou natuurlijk fantastisch zijn. Hou je ons op de hoogte! Heel veel succes van de week bij de vk! We denken aan jullie! en laat nog even wat van je horen!
Hanna, nogmaals heel erg veel strekte met het verwerken! Wij hadden het bij mijn 1e zwangerschap ook net verteld, ging het een dag later mis. Heel vervelend maar je krijgt wel veel steun. 'Gelukkig' is het vanzelf er uit gekomen en hoef je niet meer naar het z'huis. We denken aan je hoor! Ik heb ook al af en toe harde buiken, vooral als ik em druk maak. Mijn man zit al weken thuis dor een gebroken hand en daarna een ernstige ontsteking in zijn been. Hij zit mij soms zo op te fokken dat ik er buikpijn van krijg. En dan zegt hij dat ik last heb van mijn hormonen... Ga vanmiddag weer naar de fysio, mijn bekken wordt nog niet echt beter helaas. Sybje, hoe gaat het met jou?
Annelet: Mijn zus woont in Canada. Zij is al 2x tijdens haar zwangerschappen heen en weer gevlogen naar Nederland en ze vond dit prima te doen. Bij de laatste reis hoefde ze trouwens nog maar 2,5 maand. Ze mocht nog net van de vliegmaatschappij mee. Dus in de zomer moet het voor jou ook nog te doen zijn. Overigens heb ik er zelf geen ervaring mee. Waar ga je trouwens naar toe in Canada? Ben zelf al 4x in de staat Alberta en BC geweest, omdat mijn zus in Alberta woont. 6 Uurtjes rijden vanaf Calgary.
Hallo allemaal, daar ben ik ook weer eens! Tis lang geleden maar vanaf nu ga ik het weer bijhouden. Vind ik toch wel gezellig! Ik zie dat een hoop mensen lekker op vakantie gaan. Heerlijk zeg! Wij gaan dit jaar maar niet want we zijn net verhuisd en met de kleine op komst zijn de centjes toch even op, maar we gaan het thuis natuurlijk wel gezellig maken. lekker bbq-en en dagjes weg, uit eten enzo. Verder heb ik nog steeds geen klachten. (Ik bof ECHT!) Mischien is mijn geluk straks wel op en heb ik een mega zware bevalling... Ik had alleen gisteren na een dag winkelen wel wat pijn in m'n onderrug en viel thuis meteen in slaap. En na zaterdag de hele dag lopen voor verjaardagsvisite had ik het ook wel even gehad. Nou ik ga weer even verder met m'n megazak m&m's!
@Janny, Canada is geweldig he. Ik ben een keer of 7 in het Oosten geweest (Quebec tot aan de Hudson baai) omdat mijn oom en zijn gezin daar hebben gewoond. Superland altijd. Ze wonen nu in Noord Engeland en da's natuurlijk een stuk minder spectaculair. Maar ik zou heeeel graag nog eens naar het Westen willen. Zijn hier trouwens ook mensen uit Rotterdam of omgeving? Want daar kom ik eigenlijk vandaan.
Ja, is echt een mega-mooi land. Alhoewel ik de USA ook geweldig vind! Ben al in Californie en Nevada geweest en dat was ook prachtig! Zou graag nog eens naar Toronto e.o. gaan. En dan ook naar de watervallen! Als je een keer naar het westen van Canada wilt, zou ik zeker een rondje door de Rocky Mountains maken. Is ook schitterend mooi! En dan kan je gelijk de mooie natuur van BC meenemen en de uitgestrekte prairies van Alberta!
De Niagara zijn prachtig! Toronto is ook geweldig. En mijn lievelingsplekje is toch wel Prince Edward Island (waar ze gelukkig weer Engels spreken 8)) In de VS ken ik alleen de oostkust tot aan New York. Ik wil ook naar het Westen. Maar het ziet er naar uit dat we de komende jaren vooral naar mijn schoonouders gaan (Kazachstan). Is ook leuk hoor, maar qua natuur een stuk minder mooi.
Yes wij hebben gister een ook kleine vakantie geboekt, gaan in Juli gezellig met zun 4en naar centerpark. Hebben dit jaar niet zoveel geld om naar het buitenland te gaan en wil het geld wat we wel hebben liever in de babykamer stoppen. @ Chebu, Ik heb ook veel last van een verstopte neus, vooral s'ochtends als ik wakker wordt. Ik kom uit de buurt van Rotterdam, Woon zelf in Dordrecht en werk in Rotterdam, in de haven. @ Sybje, vervelend dat je je thuis zo beroerd voelt, hoop dat het gauw beter gaat. @ Hanna, we denken aan je @ All, ik heb ook veel last van mn baarmoeder, vooral aan de linkerkant, waar de uk ook ligt... volgens mij is tie aardig aan het groeien.
@chebu ik woon in de buurt van rotterdam ...tenminste tussen rotterdam en dordrecht in .... @kersje : ik weet het echt niet waar het mee te maken heeft .....er blijft hier idd veel liggen ......en het is een rommel ....maar goed als ik niet lekker ben en ik wil gaan liggen dan kan ik daar rust in vinden ...... heb vanmorgen nog overgegeven ...heb nu tabletten gehaald ipv zetpillen ......vind het alleen zo vaag dat er op staat kan je reactie vermogen verminderen ...en je mag het gewoon egbruikne tijdens de zwangerschappen ....
@hanna: ik vind het heel erg voor je dat je dit moet meemaken. Ik heb het in januari ook gehad en dat was heel emotioneel. Veel sterkte en dikke knuffel!
@Marisha: hebben ze het geslacht bij jullie al zo vroeg kunnen zien en weten ze het al zeker? Wel leuk dat jullie het al weten
@Chebu: Dan zijn we in beide landen allebei net aan de andere kant geweest! Jij hebt het oosten meegemaakt, en ik het westen! Grappig!
balen sybje! hoop dat het niet zo blijft tot je bevalling! Marisha; gaaf zeg dat jullie het weten! Ik weet het hopelijk donderdag! Mijn bm komt trouwens al tot mijn navel! en ben nog niks aangekomen (of had ik dat al verteld?) Ook is er gister bloedgeprikt voor de 5e ziekte, die heerst op mijn werk
Dag Dames, We hebben nog niets van Gerdien gehoord he? die moetst toch ook voor de echo? Sybje...wat rot voor je dat je nog steeds zo moet overgeven! hoop dat deze pillen ditkeer wel helpen! Jullie maken me lekker met al die vakanties, helaas was alleen een kort reisje USA voor ons eerder dit jaar, nu druk aan t verbouwen! Vorig jaar een super mooie rondreis door de filippijnen gemaakt! en eindigen op Boracay..prachtig mooi strand plezier zon enz.enz...aaahhh! echt een aanrader! Mijn vermoeidheid is echt niet minder geworden helaas. En als ik naar die kleine uk het hartje luister moet ik het nog steeds op het hetzelfde plekje zoeken net boven me schaambeen! dus zal nog wel niet erg gegroeid zijn! maxje, ik hoop het niet voor je! goed dat ik niet bij jou werk.....want ik ben momenteel overal vatbaar voor geloof ik! blaasontsteking/oorontsteking/verkouden/schinnelinfectie/koortslip/hoofdpijn, en ontzettend moe natuurlijk! Hoop voor je meid dat het niks is, kan je nu niet echt gebruiken!
@Janny en Chebu. We gaan van Calgary met de auto naar Vancouver (via Vancouver Island). Echt super. Ik kan bijna niet wachten. Vandaag de autohuur definitief gemaakt. Als het goed is krijg ik eind deze week mijn volledig uitgewerkte Travel Plan. (We hebben de reis door een geemigreerd Nederlands stel daar laten regelen, wel zo makkelijk )
ik krijg vrijdag de uitslag, maar volgens mijn moeder hebben we alle 3 thuis wel van allerlei ziekten gehad, ook een 'vlekjesziekte'. Dus ben eigenlijk niet zo bang, is ook niet een kindje van mijn groep gelukkig! Wijn vorig jaar niet op vakantie geweest en gaan dit jaar denk ik ook niet, misschien een weekje of zo, moet veel geklust worden in en rond het huis, bah
ik zie saartje nooit meer... ooh als je al eem hoop hebt gehad dan krijg je het waarschijnlijk ook niet ...het schijnt gevaarlijker te zijn tegen de tijd dat je moet bevallen .... mijn b uurmeisje had ook de waterpokken ...en ik heb ze ook niet gehad ondanks dat ik ze vroeger ook niet heb gehad ....
Zo vandaag de 2e afspraak met de vk gehad en alles is goed de bloeddruk en gewicht ook. Ik was zelfs 0,4 kilo afgevallen. Het hartje luisteren is altijd wee geweldig. Mijn zoontje vond dat ook heel erg interessant. Hij was er stil van. Keek naar mij en toen naar mijn buik. Het hartje was ook gelijk te vinden. Eerst heel erg zachtjes maar toen leek het net of het even goed gedraaid was en toen hoorden wij het heel erg duidelijk. Nu staat mijn volgende afspraak voor 17 juni. Dus Jootje of Ram aub graag op de lijst bijzetten? Alvast bedankt.