@kersje haha... wat ben ik lekker blondje he maar heb niet hihi en ik krijg nog van mijn vriendin een buddy dus ik hoef lekker niet kopen hihi... (als het doorgaat)
sorry lach je niet uit maar een kinderwagen die je bedoelt is een buggy en een buddy als ik het goed verwoord is een goed vriend/vriendin die je door alls heen helpt maar goed dat kan ik weer fout hebben
oooooh wat schaam ik me dood haha... dus heb ik dan wel verkeerd begrepen hahaha...wat bloos ik zo erg
Ik ken hier ook niemand persoonlijk van het forum.. dus moet ook opzoek naar een Buddy. Ken wel iemand persoonlijk uit het Oktober Forum.. maar hier niet. En ben dol op mn vaatwasser, maar is nu de taak van mn ventje Wat ben je toch een lekker ding hihihihi, vind het wel een leuke opmerking (lach je niet uit hoor, )
daar gaat ie weer haha.... zal ik ook zeggen haha nee dat doe ik niet meer anders heb ik fout beantwoorden... sorry... haha...
Dat is iemand die je bijv een sms stuurd of belt als je bevallen bent, in het ziekenhuis ligt en geen kans ziet om op het forum te komen. .. Hoop dat je het goed verwoord...
Hehe, kheb wel ff een leuke discussie/vraag opgeroepen Zoals ik het uit de andere topics begrijp is dat iemand die inderdaad voor jou kan doorgeven aan ons hoe het met je is als je zelf ff niet online kan komen tijdens of net na je bevalling bijvoorbeeld. Maar dat kan ook iemand zijn uit een ander topic lijkt mij. Als diegene maar ff het buddynieuws doorgeeft Toch wel leuk als we allemaal op de hoogte zijn van elkaar straks!
Nou, als bijna enige Belgje lijkt het me wel weer wat moeilijker om hier een buddy te vinden/hebben (vond de buddy van Jaki trouwens ook wel grappig ) dus ik hou me ook aanbevolen Trouwens, Jootje, je hebt in ons lijstje bij mij [-X gezet ipv :-#
hey meiden @marbo gefeliciteerd met jullie ondertrouw ! @dames met een mooie goede echo gefeliciteerd .... @kdv die zou ik maar eens gaan regelen dan want hier zit het vol of ze gaan op vreemde tijden open ...haha ! ik heb nu gelukkig een flexibele oppas kunnen fixxen ..... @all moet morgen naar het zh ....naar de gyn ..ben poepie zenuwachtig ......ben zo bang dat er wat met de beeb is .......heb ook helemaal nog geen buik ...maar dat zal wel van het afvallen komen ....voel wel een verdikking onder mijn navel.... voelen jullie je beeb al ? ik nog niet echt geloof ik ...voordatik opgenomen werd dacht ik het te voelen maar dat zal wel niet ...
Jullie hebben het goed verwoord hoor, over die buddy's. En hahahahaaha, het is hier weer ontzettend gezellig in dit topic met al dat gekke gedoe. Zijn we allemaal blond ofzo? Hihi. Zijn er al mensen die graag elkaars buddy willen zijn?