November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oja en Sybje, voordat ik het vergeet wens ik jullie alvast veel plezier bij de gyn morgen. Het komt vast helemaal goed! Heel normaal dat je je soms wat zorgen maakt, maar in jouw stadium (16 wk bedoel ik dan) hoeft dat volgens mij niet echt meer. Ik bedoel dit meer dan goed hoor, dus niet verkeerd opvatten. Wil je gewoon gerust stellen. Mag ik vragen waarom jij bij de gyn loopt? Ik namelijk ook.

2. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ik hou me ook aanbevolen om iemand's buddy te zijn hoor, ken hier ook niemand persoonlijk..

Groetjes Domino

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @janny ja inderdaad dat is ook gekke geklets over buddy haha... en ik loop ook bij gyn zoals jij omdat ik vorige jaar een dochtertje verloor dus bij gyn is speciaal onderzoek vandaar moet ik bij gyn blijven maar het is bijna hetzelfde bij verloskunde vind ik.. dat snap ik het ook niet he...

wie weet of iedereen al blond geverfd haha... behalve ik. ben gewoon brunette:p haha..

ik heb eerlijk gezegd nog geen buddy.. maar voor mij betreft wil ik wel buddy maar wie geen idee. haha.... voor mij maakt niks uit... maar als iemand in het ziekenhuis of zo.. zou het wel goed vinden als iemand laten weten of alles goed. dat kan ik me voorstellen dat iedereen steunen elkaar om ervaring te mee delen. toch?

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nog maar twee weken een andere broek aan? Wees blij. Ik loop al een week of 5 met andere broeken.

Je buikje is zeker mooi. Maar 2 kindjes. Nee, hoor ik heb ook al zo'n buik. Bij mij is het er toch 1 en dat is ook fijn. Heb je wel eerder een buik om te kunnen showen toch! ;)

Als ik met vakantie ben dan zal ik mijn man ook eens vragen of hij van mij een foto kan maken. Kan ik dat ook laten zien.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ja, ik kan met zekerheid zeggen dat ik de beeb al voel. Eerst moest ik goed nadenken of het dit wel was maar een uur later voelde ik het weer en daarna nog een keer. Dus dit is het echt.

Oja, mijn vriendin die 4 weken geleden bevallen is vertelde mij vandaag dat zijn nog een angelsounds of zoiets thuis heeft liggen en dat ik die wel mog gebruiken tot ik bevallen ben. Ze gaat het voor mij opzoeken dus dat vind ik wel fijn en ook heel erg lief van haar. Ook zei zij tegen mij dat zij denkt dat het weer een jongentje wordt. Momenteel kan ik daar nog niks over zeggen misschien als ik verder in de zwangerschap ben. Als ik een beetje de zelfde buik heb of zo.

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Jaki: Dat is erg wat er is gebeurd! Leefde je kindje al? Of zat die nog in je buik?
    Inderdaad, mij maakt het ook niet uit dat ik naar de gyn moet. Het klikt wel goed met deze man. En dat ze zeggen dat het minder persoonlijk is dan bij de vk, dat weet ik niet. Maar ik voel me in het zh wel op m'n gemak. Vind die extra medische controle ook wel een prettig idee.

Ik heb in nov. een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. We waren al 3 jaar 'bezig' om zwanger te raken, maar helaas liep dat geluk uit op dikke pech. Het vruchtje moest via een keizersnee verwijderd worden, daarom mag ik ook niet thuis bevallen. Na die keizersnee kreeg ik nog een hele kritieke complicatie, maar dat is een heel lang verhaal. Heb een maand in het zh gelegen en ben sinds april 'genezen' verklaard.

Ik wil ook wel iemands buddy zijn hoor! Maakt mij niet uit wie.

En zwangerschapskleding? Helaas pas ik al m'n broeken nog... Had ook wel gewild dat mijn buikje wat zichtbaarder werd. Nu heb ik al een maatje 44, dus staat dat buikje sowieso wat boller dan bij de slanke dames onder ons...

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @janny, ik was al zeven maanden zwanger toen mijn dochtertje overleed in mijn buik. oorzaak was helemaal onbekend. dus zou het niet weten hoe zij overleed daarom moest ik haar wel bevallen wel ervaring maar niet leuk.. kan anders niet.. daarom loop ik bij gyn. buitenbaarmoeder ja... dat is ook niet prettig na drie jaar is wel echt lang hoor... maar gelukkig is nu goed gaan hoop ik van harte.. ik hoop ook voormezelf... vorige jaar liep ik bij verloskunde;) dus

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @ jaki: Jeetje, meis, wat hebben jullie dan een nare tijd achter de rug! Was je tijdens deze zwangerschap ook niet extra angstig dan? En hoe ervaar je alles nu met je gevoel? Denk je nog vaak terug of kan je wel een beetje genieten? En wat vervelend dat ze ook niet weten waarom het niet goed is gegaan. Ik hoop van harte dat alles deze keer bij jullie wel goed gaat. Ik gun het je echt.

9. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    natuurlijk denk ik wel eens terug.. ik ben echt extra voorzichtig ben elke dag bang maar mijn vriend zegt gewoon postief blijven denken en mijn gyn zegt het ook hetzelfde postief denken dus ik word goed in de gaten. maar eerlijk gezegd voel ik af en toe goed en af en toe niet goed. ik probeer ook niet te veel klagen. ik weet dat klagen niet zo erg is. angstig natuurlijk heb ik dat wel. maar wel minder dan toen. verder lukt me wel aardig en ik ben moeten kunnen sterk zijn blijven. maar slaap gelukkig wel goed. af en toe natuurlijk ongerust dat is normaal he;) dank jew el... ik gun jou ook echt wel.. ik kan me voorstellen dat iedereen voorzichtig en opletten wat doet en noem maar wat.. dat is normaal bij zwangerschap vind je ook niet he.?

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    nog een ding ik geniet natuurlijk met mijn zwangerschap.. vooral echo geniet ik ervan:D als de hartje klopt dan pas geniet ik ook veel meer;)

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jaki : dat klinkt als een hele heftige periode ....ik hoop voor jullie dat het met dit beebje goed blijft gaan !
    @janny ik ben via hormoonbehandelingen in het zh zwanger geraakt dus de eerste echo was in het zh ...en toen moest ik daar blijven tot het duidelijk goed ging met de kleine ......op dat moment wist ik al dat ik in het zh wil bevallen dus mocht ik blijven ! tja en nu na de zh opnamen willen ze sowieso dat ik daar blijf ...heb geloof ik geen medische indicatie om in het zh te bevallen .,....

@all : ik wil ook wel iemands buddy zijn hoor ! geen probleem !

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    @sybje.. dank je wel... bedoel je dat jij soms hormoonbehandeling iets met ivf of iets anders sorry dat ik vraagt als je niet wil beanwoorden begrijp ik...

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jaki vragen staat altijd vrij , heb er geen problemen mee om er over te praten !
    ik heb uit mijzelf geen eisprong en ging dus ook niet menstrueren .....toen bleek dat ik pco heb(een kralen krans van eieren in 1 eierstok ) ...en door een aantal clomid kuren (tabeletten ) ben ik zwanger geraakt .
    met clomid word een eitje gestimuleerd om te groeien , tenminste je hersenen worden gestimuleerd om het eitje te laten groeien !

14. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    test

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    daar gaat weer test..... ik snap het niet wat zij bedoelt..

@sybje, aha vandaar was lang bezig?

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou Sybje, dat is ook niet niks!

Tjonge, wat een heftige verhalen komen er zo los he? Zo zie je maar weer dat een gezonde zwangerschap en gezonde babies niet zomaar uit de lucht komen vallen.

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, misschien vindt Anneke het wel leuk om te laten zien dat ze vandaag precies 13 weken zwanger is...

Even zonder gekheid... problemen op het forum Anneke?

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij zijn sinds sept/okt 2006 bezig geweest .....begin 2007 liep ik al in het zh ......en 2008 zwanger ! het heeft vrij lang geduurt voordat ze er achter kwamen wat er was.....maar goed eind goed al goed ......zoiets kan na een zwangerschap over gaan ....en dat heeft mijn schoonzusje bewezen ...die had het ook en was bij de 2e binnen een zucht en een wip zwanger helaas gign dat mis maar dezelfde maand was ze weer zwanger ....je ziet maar ...

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hoe lang is wel lastig en toevallig mijn vriendin na vijf jaar bezig toch is gelukt heel onverwacht eerst geef zij op om laten onderzoek hoe komt dat zij niet kan kinderen krijgen maar opeens is zij zo blij mee dat zij heel onverwacht een zwanger is. dat zou ik ook blij voor haar.... maar hoe lang moet wachaten voordat je zwanger wordt geraakt maakt me niet ook lekker en maakt ook zeker gek van.. toch.. maar ik hoop van harte dat bij jou ook goed zal gegaan zoals ik;)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    daarom ....in blijde verwachting zijn is nog steeds niet van zelfsprekend !

Deel Deze Pagina