November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @ Jaki: Ben niet dol op de Mac, ja, alleen de Flurry's zijn lekker. Maar verder kom ik er nooit. Dus jij zit aan de hamburgers? Hihi.

@Anneke: Geen 5 liter hoor! Haha, 5 doosjes is trouwens minstens zo erg. 2 Doosjes met waterijsjes, 1 doos cornetto's, 1 doos mini mars ice cream en 1 gemixte doos... Erg he?
    Ik ben niet zo op de hoogte van de Goudse. Wij zijn bij Menzis Confior verzekerd. Heb pakket 4 dus krijg maximale vergoeding en kraamzorg. Dat is wel lekker.
    En jammer voor je dat je geen recht hebt op een periode betaald ouderschapsverlof. Is het onderwijs nog niks voor jou? Hihi. Veel vakanties, normale werkuren, enz. Veel voordelen hoor! Haha. Grapje.

2. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Dag meiden,

No gefeliciteerd Marbo met je ondertrouw!
    en alle mooie echo's :)

heb een hele discussie gemist over buddy's zie ik..ha ha ha
    Ik hou me ook aanbevolen hoor!

Janny, je hebt hetzelfde als ik.ha ha ha ha....verslaafd aan water ijsjes?
    zouden we dan echt een meisje krijgen? hihi

Jaki, ook ik heb er lang over gedaan om zwanger te worden, in tegenstelling tot jou werd ik om de twee weken ongesteld! ook niet handig he!
    ook clomid geslikt.

Nou buddy's ik ga me weer heerlijk vergrijpen aan een overheerlijk ijsje!
    Ik heb ook vandaag online me kraampakket aangevraagd bij achmea, nog meer meiden bij achmea? krijg je dan vanzelf bericht thuis?

hele fijne avond allemaal.

3. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    oh nog meer ijsjes.. ik mag het niet .. ik mag het niet.. ik neem dan maar een danoontje. Ook lekker :)
    ben al 4 kilo aangekomen en ben nog maar 13 weken. Het is ook niet van het snoepen en eten maar ik ben het type dat blijkbaar vet moet opslaan.

Ben niet zo tevreden over de goudse. Weinig info op hun website en als je belt ook weining info...

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Hahah ijsjes... ik eet hele bakken leeg hier, mmmm lekker.

Ik ga rond week 39 met zwangerschapsverlof, en ga daarna drie dagen werken. Werk nu 5 dagen.
    Moest toevallig vanmorgen alles op papier zetten voor mn baas omdat ze toch iemand moeten gaan aannemen om mn verlof en 2 dagen op te vangen.

Mn kraamzorg is ook al geregeld, zit alleen nog op een offerte van het kdv te wachten, ga morgen maar eens bellen.

5. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    hey ukkepuk, is dat 4 weken voor je bevallingsdatum dan?

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Nee 6 weken

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Zo, is het buddy gebeuren duidelijk voor iedereen? :)

Ik ben ook verslaafd aan waterijsjes, maar eigenlijk ook aan de friet met fritessaus van McDonalds, dus krijg ik dan een meisje of een jongen? Hihi...

Mijn laatste dag is 3 oktober. Dan neem ik twee weken vakantie en daarna gaat mijn verlof in, zodat ik totaal 18 weken vrij ben, jippie!
    En waarschijnlijk gaan we ook nog ff een paar daagjes weg met zijn tweetjes, zodra ik verlof heb. Laatste keer dat we saampjes zijn, leek ons wel leuk!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wat fijn al die goeie echo's!

marbo gefeliciteerd met je ondertrouw!

Jeetje wat een verhalen komen hier naar boven.
    Ik heb zelf hetzelfde als sybje ook pco en ik ben dmv hormoonspuiten zwanger geraakt want de pillen sloegen bij mij niet aan.

anneke ik heb mijn verzekering gebeld en kreeg van hun een aanmeldformulier toegestuurd van de gekozen kraamzorg.

Ik ben er nog niet helemaal uit hoeveel ik blijf werken ik denk 23 of 27 uur per week. Voor de kinderopvang nog niet ingeschreven is dit voor mij ook anders want werk er zelf en wil de kleine daar plaatsen.

waarom heerlijk he die ijsjes lust ze ook graag!

Ik was maandag naar de ha geweest omdat ik iedere keer met werken en erna zo'n pijn rond mijn bil heb, vandaag naar de fysio geweest en het is zwangerschapsischias nu maar hopen dat het snel weggaat want dat kan, hoeft niet heel de zwangerschap zei de fysio.

9. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    *inbraak*

he ukkepuk,

ik wil jouw buddy wel zijn hoor als je niemand kan vinden ;)

*uitbraak*

10. Annelet

Annelet Lid

28 mrt 2008
    49
    0
    0
    Voorburg
    @Janny, Ja, door Banff en Jasper en langs de Columbia Icefields. Echt super... Maak me wel een beetje druk om het wandelen. Normaal gesproken maken wij flinke wandelingen tijdens de vakanties, maar sinds ik zwanger ben heb ik zo snel last van mijn rug met wandelen... Echt balen. Nou ja, dan maar vanuit de auto zoveel mogelijk bekijken. Ik koop wel een verrekijker :)

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    waarom, ooh ik hoop dat ook bij jou gelukt is..

haha geen hamburger maar dat lust ik dat wel maar bij mcdonald hebben ze altijd saus erop die ik niet lust.. maar wel verslaafd aan mc chicken haha......maar gelukkig nu ff niet...... ff stoppen haha..

janny en waarom of iemand anders als jullie zoveel ijsjes eten dan worden meisje... ik denk dat.. haha.. maar hoeft he tniet hoor kan ook jongen zijn he.... ligt eraan he.... veel mensen zeggen dat ik jongen krijgen. omdat punt buik heb ik zei dat zullen we wel zien.. ik heb gevoel dat nog steeds meisje omdat bij mijn kant zoveel meisjes.. maar ligt eraan van mijn ventje he... bij hem ook veel meisjes... dus.. ik denk dat grote kans dat ik meer meisjes krijgen dan jongen ach maakt niet zoveel uit als het mara gezond is...

jaaaa we hebben nieuw rooie kater:D over vier weken komt zij bij ons wonen en vrijdagavond gaan we weer andere poesje kijken het wordt zwarte haha... rooie kater heet Doedel haha.. dat heeft mijn ventje genoemd dus dat vind ik wel grappig haha........

@janny eet jij ook in ochtend na ontbijt al een ijsje haha?/

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Whahaha, nee, niet na het ontbijt hoor! Om 11.00 gaat de eerste er wel in!

13. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hihi..... lol... als het heel warm weer zou je het wel doen ikke wel waarom niet.. lekker afkoelen haha

14. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Nou meiden,

Ik loop danig achter, heb geprobeerd een beetje bij te lezen, maar 't valt niet mee, er is hier alweer zoveel gebeurd!

@Hannah, wat vreselijk verdrietig! Ik wens jou en je partner veel sterkte en natuurlijk een volgende goede zwangerschap!

Buddy of buggy ? ikke niet snappen :(

Laatste nieuwtjes van mijn kant: Tentamen gister gehaald met een 7! wat een opluchting, nu door naar de afstudeerpresentatie op 10 juni, zin in, maar moet nog wel veel doen en helaas ook veel werken nog komende week... weinig tijd voor het forum dus helaas :oops:

Leukste nieuwtje: Ik voel de baby sinds eergister! echt heel erg gaaf! wat een magisch gevoel, zoiets als vlinders in mijn buik, maar dan fysieker! en gister en vandaag ook weer gevoeld, heel indrukwekkend... Het is dus echt waar: er zit een mensje in mijn buik rond te tuimelen :D. We verheugen ons op de volgende echo op 6 juni. Ik geloof dat ik eindelijk mijn vriend over de streep heb om het geslacht te weten te komen! Ik ben echt te nieuwschierig.

nou meiden , ik hoop dat alles goed met jullie gaat, en tot gauw!
    weltrusten, Christine

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Dat dacht ik al, ik wil jou buddy ook wel zijn hoor.
    Zie je vrijdag..

Hihihi das makkelijk, ik heb mn buddy al gevonden :D
    makkelijk als je iemand persoonlijk ken

16. Niet meer actief

Goedemorgen dames..

Even een vraagje aan jullie!
    In mijn album staat een buikfoto van gisteren. Mijn vriend vind dat het echt een punt is. Dus willen jullie beoordelen: krijg ik een puntbuik?!

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Op de foto lijkt het inderdaad op een puntbuik ja!

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen dames,

heerlijk die discussies over buddy's
    lach me rot :)

ik kan het buddy lijstje wel vermelden in de andere lijst als jullie dat willen.
    Je zoekt dan iemand die als er wat is (waardoor je bv zelf niet online kan komen om te vertellen dat er wat is) diegene dat voor je kan doen zodat we niet ongerust worden.

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Zo, eindelijk is het punt daar: ik geniet!

Hihi, ik groei rond. Krijg ik nu een meisje?

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @Guapetona: wat goed zeg een 7! die afstudeerpresentatie gaat vast helemaal goed komen.
    en wat fijn dat je jullie beebje al hebt gevoelt.
    Ik voel nog niks.

@kleinwonder: lijkt echt een puntbuikje ja :)

@Jaki: wat een grappige naam Doedel! ben gek op katten we hebben er zelf 3.(en een hond en 2 aquaria..) Zo gezellig die beestjes om je heen.

en hier nog iemand die verslaafd is aan ijsjes.
    maar dan gewoon waterijs. en cola!

Deel Deze Pagina