November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

gezellig hoor dat gebep hierro!

2. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    @Sybje
    wat rot zeg, echt stom dat ze dan niemand anders kunnen inzetten.. hopelijk is er toch nog iets aan te doen!

@Mimi
    wou het nog zeggen, zult iig geen last van constipatie hebben met al die fruitdrinks :D

@AmyRose
    lekker ochtendje gehad dus, ik kan me dan best wel voldaan voelen! en jij dus ook onder de striae, ach ja mij kan het ook niet heel erg raken..
    en zo moe, bah. gelukkig nog weinig last van.
    haha ja ben een grote kletsmajoor en niet de enige hier zie ik :rolleyes:

3. Niet meer actief

mimi: ben blijdat je stollingsonderzoek goed was meis!

4. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    wat zit er in het pakje Mimi (ja ben heel nieuwsgierig :D)

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Onee was voor mijn ventje. Ik verwacht nog steeds mijn thuisopleiding. hmmz ik wil hem NU. :(

Ik ga zo de pc uitzetten en even mijn dochter van school halen. Ze is om 15.00 uur uit. dan even met haar naar de winkel en dan even pakken sap halen (sinas mijn verslaving). Even kijken met wie ze nu weer gaat spelen of meeneemt

6. Niet meer actief

saartje: hahaha, nee je bent niet de enige hahaha

7. Niet meer actief

mimi: hier zijn ze 15.15 uit, ja dat spelen en bij spelen ken ik, t is altijd een verrassing elke dag haha, leuk he die kinders!
    wat voor opleiding ga je doen?

8. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    tot zo dan Mimi, jammer dat het niet je opleiding was!

nee AmyRose, ik denk dat jij nog een tikje erger bent hahaha :D ;)

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    In het pakje zitten onderdelen voor het speelgoed van mijn ventje. Een bestuurbaar bootje. Ik heb ook soms twee kinderen in huis hoor hahahahaha.

10. Niet meer actief

hoe kom je erbij saartje: ik? hahahahahahaha

11. Niet meer actief

ja mimi mannen kunnen ook soms best een groot kind zijn haha

12. Niet meer actief

maarre mimi wat voor opleiding ga je doen als ik zo brutaal mag zijn ( ben niet nieuwsgierig ofzo hoor)

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik wil graag onderwijs assistent worden. Maar ik moet eerst de basis opleiding gaan doen voor ik de mbo mag gaan halen. Ik heb MBO administratie maar dat is een kwalificatie en geen landelijk certificaat jammer genoeg. Dus die opleiding heb ik voor jan doedel gedaan en nu niks meer aan vandaar dat ik eerst de basis moet gaan doen. Oja had vroeger ook maar 2 op c en 4 op b inplaats van 3 op c en 3 op b. Dan mag je al niet gelijk de mbo gaan doen mits je wegens werkervaring op mbo niveau zit. Nou ik niet geloof ik. Ik ben nu weg dames even mijn jas en alles aantrekken en weer aantreden.

Misschien tot vanmiddag maar als ze alleen naar huis komt dan niet :) ze wil nagellak op en alles vanmiddag. Hihi

Houden jullie het rustig zodat ik vanavond niet opeens 10 pagina's moet lezen als het niet meer is :)

14. Niet meer actief

nou uhhhh mimi: kan je niks beloven........
    hihi, wel balen dat je dan opnieuw kan beginnen voor je studie.

15. Niet meer actief

nou ik ben benieuwd of ik vanavond mn oogies wel open houden met die cursus, duurt tot 10 uur of zoiets, maar ja, ik moet wel gaan natuurlijk...

16. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    en ook ik kan je niets beloven Mimi haha. ok we zullen niet meer dan 9 pagina's volkleppen dan :D
    ach en jouw man heeft tenminste een hobby. die van mij eigenlijk niet, en daar heeft ie soms best last van hoor.
    idd wel balen dat je alles zo'n beetje overnieuw moet doen, maar is wel tijdsverdrijf. is ook wel lekker.

@AmyRose
    jeetje 10 uur, dan lig ik echt al bijna te snurken joh :D

17. Niet meer actief

nou meiden( als er nog iemand online is...) ik ga ook stoppen, straks mn zoon van school halen, misschien dat ik vanmiddag nog even komt gluren hoor, doei doei

18. Niet meer actief

ja saartje ik ook, kan heel de dag wel slapen eigenlijk haha

19. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    jaaah ik ben nog online, altijd wel haha..

ik heb er overdag geen last van maar 's avonds moet je me echt niet bellen ofzo, haha :D

tot vanmiddag dan ;) wordt het weer stil hier :(

20. Niet meer actief

sybje: ik hoop dat t nog goed komt voor je met t werk hoor, ik duim voor je

Deel Deze Pagina