Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - : Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- ? - 34 jr - 2e kindje - : 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - : 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom - ? - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 28jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 71 november mama's! Totaal: 0 jongens, 1 meisjes, 0 tweelingen, 52 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 22 mei Tatlim - 2e echo 18:15 uur. maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Edithdeb - afspraak vk Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn Anneke - 3e echo + afspraak vk 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 9 juni GerdienD - echo 21:00 uur 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 17 juli Ram1978- 21 weken echo Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @marisha: nu staat er toch echt een :-# (beetje blond, wist wel dat ik het veranderd had, maar het verkeerde poppetje er neer gezet)
Haha, nou dan weet ik het dus helemaal niet meer Vriend en ik hebben beide heeeeeeeeel sterk het gevoel dat het een meisje wordt, en ook alle 'bakerpraatjes' resulteren bij ons op een meisje. Máár het allerallerallergrootste praatje (de vorm van de buik..) zou bij ons dus betekenen dat het een jochie wordt! Wel grappig, ik had het zelf helemaal niet gezien dat er echt een punt aan zit. Nu ik de foto bekijk zie ik het pas.. Zijn er meer dames hier met al een puntbuikje of echt een heel ronde buik?
Goedemorgen meiden! Kleinwonder, ik vind het ook echt een puntbuikje, hihihi. Bij mij is het meer rond, kan niet zeggen dat ik de laatste dagen echt ben gegroeit. ik sta even stil. Ik heb trouwens nog steeds af en toe last van bruin slijm verlies ( sorry ) meer mensen? het hartje klopt gelukkig nog steeds lot, dus jij hebt puregon gespoten? heb je lang moeten spuiten? mijn vriendin is er ook mee bezig! en ik hoop dat ze heel snel zwanger is, kunnen we samen lekker kletsen Jootje, bedankt voor de aanpassingen weer hoor! je kan als je tijd hebt dat vraagteken bij mij weghalen! ik ga zo ook maar even ijsjes halen.....de pakken zijn allemaal op! ik ben tot nu toe 3 kilo aangkomen probeer er nu wel een beetje op te letten.
@Waarom: wat moet er in plaats van het : komen? ik ben ook 3 kilo aangekomen helaas. heb in de vorige lijst ook een opzet voor de buddylijst gezet! ik hoor wel wat julli ervan vinden.
Ik vind de mijne nog ovaal Yes vandaag 16 weken alweer ! En vanavond naar de gyn. Hopenlijk gaan we het geslacht te weten komen
wow wat kunnen jullie een hoop schrijven in die paar uur hhihihi heb van alles gelezen van elkaars buddy's tot aan ijsjes en hoe zwanger geworden en ook trieste dingen verliezen kindje ver in de zwangerschap maar waterijsjes heerlijk vooral die gewone goedkope in die staafzakjes jammie al eet ik ze al een paar dgn weer niet :S Ja hoor kleinwonder echt een puntbuikje. @Jootje mooi buikje al groeit goed trouwens bij meerde heb ik gezien helemaal top is ook het leukste he al het eindelijk te zien is. Andere nog geen zorgen maken he bij me 1e zwagerschap kwam ie pas rond 20 wkn. Nu groeit die van mij nu ook al aardig maar dit is natuurlijk de 2e zwangerschap rek zit er al in. @waarom had het al eerder ergens gevraagd hoe is het met de kittens al mooie kraaloogjes te zien en kruipen/lopen ze al rond?(was bij jou toch) Bruinverlies? nee niet meer gehad na die ene keer maar kan zijn bij jou dat er een klein aardertje diep weg af en toe knapt beetje bloed maar na paar dgn eruit vloeit en zolang het hartje mooi klopt geen zorgen maken. Ben nog niet aangekomen in me zwangerschap alleen afgevallen 2 kilo is geen ramp genoeg reserves. Nog een weekje wachten en mag ik weer naar de vk en hopelijk is dan het hartje wel te vinden. tatlim en maxje veel succes vandaag
Goedemorgen meiden! We gaan gewoon al beginnen met de buddy lijst, leuk hoor, gezellig Zet mij er maar bij, ik zoek er nog eentje! Ik heb helemaal geen zin in werken vandaag, maar gelukkig blijft het nog steeds rustig hier, dus kan ik gewoon lekker een beetje opruimen en zo, heerlijk! En het is de laatste dag van deze werkweek voor mij, dus vanavond lekker weekend! Guapetona: superleuk dat je het al kunt voelen, ik ben ook zo benieuwd hoe dat zal zijn! kleinwonder: dat is een mooie puntbuik hoor! Ik heb echt een ronde buik en ben er dan ook samen met alle andere bakerpraatjes en familiegeschiedenis van overtuigd dat wij een meisje krijgen. Ben heel benieuwd naar de volgende echo! Hoe gaat het met jou verder kleinwonder? Ik las gisteren nog ergens dat je je af en toe best zorgen maakt, is niet nodig hoor meis! Komt allemaal helemaal goed.
Hey KersjeB wel spannend dan of het ook echt een meisje wordt! Ja het gaat wel goed alleen verloopt mn zwangerschap niet vlekkeloos Het begon in week 8/9/10 met veel bloedverlies en toen werd er een hematoom geconstateerd. En nu heb ik hoogstwaarschijnlijk een blaasontsteking of de hematoom komt los. (Heb gisteren enorm veel buikpijn gehad, maar gelukkig klopt het hartje nog goed.) Dus het is steeds wel ff schrikken. Gelukkig zijn we nu de magische grens voorbij en kan ik er al iets meer van genieten. Moet straks even een plasje inleveren bij de huisarts, altijd leuk. Ik vind het wel heel erg leuk dat de buik er nu aan komt! Ben er heel trots op! Jullie ook? X
Haha, ik ben eerst een half uur aan het "bijlezen" als ik inlog! Dankjulliewel voor jullie lieve reacties over de ondertrouw en echo! We gaan woensdag 25 juni trouwen. Op een doordeweekse dag omdat er dan nog vollop plaats is overal..op de vrijdagen is alles voor een jaar al volgeboekt! We wilden echt gaan trouwen op het moment dat ik zwanger zou zijn. Wat leuk dat Dootje en een aantal meiden al weer direct zwanger zijn geworden! Dat hoor je vaker dat het na een miskraam in een keer heel snel kan gaan.. @Marisha: hier mede-belg! Awel, Nederlandse, maar woon in Belgie.. Ik lees hier vaak enthousiaste verhalen over het luisteren naar het hartje...Waar kan je "angelsounds" kopen? Eigenlijk zou iedereen een prive-echo-apparaat moeten hebben, he
@kleinwonder: ik kan me de zorgen heel goed voorstellen, zeker als je dat soort dingen steeds overkomt, maar inderdaad wel proberen om positief te blijven. Wanneer heb je weer een echo? @marbo: ik heb de mijne voor 15 euro op marktplaats gevonden, toevallig ook nog bij mij in de buurt, dus meteen opgehaald! En ze staan hier ook nog wel eens op de site bij te koop aangeboden. Nieuw kun je ze overal wel vinden denk ik, moet je maar ff googlen
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - : Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- ? - 34 jr - 2e kindje - : 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - : 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 28jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 71 november mama's! Totaal: 0 jongens, 1 meisjes, 0 tweelingen, 52 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 22 mei Tatlim - 2e echo 18:15 uur. maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Edithdeb - afspraak vk Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn Anneke - 3e echo + afspraak vk 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 9 juni GerdienD - echo 21:00 uur 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 17 juli Ram1978- 21 weken echo Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
@marbo Als het goed is kan je zo'n Angelsounds gewoon bij de kijkshop halen. Ik ga vanmiddag effe langs.
o spannend maxje heeft vandaag de 3/4d echo en geslachtsbepaling..... ben benieuwd @marbo, ik heb die van mij gewoon bij de kijkshop gekocht. Eur 45.00
Ram, ja het zijn echt schatjes, ze lopen springen spelen enz...ha ha ha..zal even een nieuwe plaatsen, zoooo leuk! En dat bruin verlies, tja ik weet het ook niet, en is echt slijm maar dan bruin, oud bloed denk ik ? was altijd heeeeel heftig ongesteld! wel heerlijk dat we voorlopig niet meer ongi zijn Las net dat froukje de both ook een november mama wordt, ha ha ha! Jootje, ik bedoel dat vraagteken die staat voor de plaatsnaam, maar die heb je netjes neergezet, dus die kan weg Kleinwonder, kan me voorstellen dat je schrikt, maar zit allemaal wel goed hoor! jammer genoeg gaan we niet helemaal zonder kwalen de 9mnd halen!