hey ik ga vanmiddag meteen naar de kijkshop want ben nu wel heel erg benieuwd naar het hartje heb maar 3 slagen gehoord bij de echo en de vk lukte niet dus wil ik zelf maar opzoek gaan. bedankt voor de tip kijkshop doe nu goede zaken
Ik denk dat Froukje de Both zich gewoon onder ons bevindt en gezellig meepost Jippie! Ik heb ook een buddy, gezellig jootje Succes en veel plezier aan de echo-gangers van vandaag!
Hou er wel rekening mee dat je misschien het hartje gewoonweg nog niet kunt vinden met die Angelsound. Degene waar ik hem van kocht vond hem pas bij 16 weken. Dat jullie niet meteen heel ongerust worden!
oja buddy moet ook maar eens opzoek ken heir niemand persoonlijk of misschien maar weet ik het nog niet. Waarom leuk zeg dat ze lekker speels zijn hoe oud zijn in tussen alweer? had het gisteren op tv gehoord dat Froukje de both meteen zwanger was na de 1e ronde
@Waarom: Ik heb tijdens de hele zwangerschap gelukkig nog geen enkel bloed / slijmverlies gehad. Ik kan je dus ook niet helpen... sorry. Hopelijk is het wel snel weer weg bij jou. Ik hoorde vanmorgen ook dat Froukje zwanger is. Alleen in het filmpje zeiden ze dat ze bijna 12 weken is, dus wordt ze dan niet een december mama? Misschien zit ze hier ook wel op het forum onder een schuilnaam... hihi. @Tatlim en Maxje: Veel plezier vandaag! En ja, ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen! @Klein Wonder: Vervelend dat je geen onbezorgde zwangerschap hebt. Wel fijn dat je al een trots buikje krijgt! Hier helaas niet niks zichtbaar... @Marbo: Ondanks dat het dan op een woensdag is, hebben jullie wel een mooie dag uitgekozen. Juni is een hele mooie trouwmaand.
ja dat hou ik ook in me gedachte weet dat de kleine ook erg diep ligt maar goed niet geschoten is altijd mis
ram: je kunt ook gewoon een buddy hebben van de nov. mama's ik ken kersje ook niet persoonlijk, maar dan heb ik toch iemand waar ik heen kan sms'en /bellen als ik niet online kan komen oid., zodat zij het hier weer kan melden!
Inderdaad, als je er maar rekening mee houdt en niet in paniek raakt, daar heeft niemand wat aan. Je moet gewoon een vacature open zetten joh, wie jouw buddy wil zijn
dames, ik ga er vandoor... zou zoveel doen vandaag, maar er is me nog niks uit handen gekomen! hoezo verslavend dit forum tot later!
@klein wonder ja ik zie duidelijk dat jij een puntbuik heb ik denk dat jij een jongen krijgt (gok) @waarom slijm bruin verlis is normaal als ik goed heb. anders moet je ff opzoeken bij google of informeren bij vk of gyn @Marbo, wat een super mooi datum en ik h oop dat mooi weer en wat een spannend. @Jootje wat lekker een huisdier zeg. morgenavond mogen we weer andere poes (zwarte) kijken.. moet nog ook naam bedenken haha. ik vind Doedel ook grappig dat heeft mijn ventje leuk bedacht en zwarte poes als het doorgaat dan mag ik zelf lekker bedenken h aha.... daarna hebben we drie katten in mijn huis straks dan heerlijk gezellig terwijl mijn ventje weekje moet werken dan ben niet alleen zo is dat.. vanmorgen begint al bekken pfff nu al... dus alleen lopen is wel vermoeiend maar ach... ik moet gewoon doorzetten.. kan anders niet he.. ijsjesnovember noem ik dat hahaha........ geen mamanovember maar ook ijsjesnovmeber omdat iedereen lust ook ijsjesverslaafd..
Cola cola cola cola...... Normaal neem ik hier eens in de zoveel tijd eens een glas van maar nu kan ik zo liters op. Niet dat dat goed is maartoch heerlijk. Wat zou dit betekenen dan? Dat ik een jongen krijg?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - : 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - : Britm - ?- 32 jr - 2e kindje - : Edithdeb- ? - 34 jr - 2e kindje - : 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - : Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - : Saartje - ? - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - : Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - : AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 27 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - ? - 24 jr - 1e kindje - [-X 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - : 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - : 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje - denkt: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - : 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - : Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - : engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - : Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : 19 november GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 26 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 28jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - : tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 71 november mama's! Totaal: 0 jongens, 1 meisjes, 0 tweelingen, 52 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 17 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 22 mei Tatlim - 2e echo 18:15 uur. maxje- 3/4d echo en geslachtsbepaling 29 mei Ram1978- afspraak vk 31 mei Shannen - pretecho geslachtsbepaling 2 juni Edithdeb - afspraak vk Janny Jansen - afspraak gyn. 13.30 uur 3 juni chebu - afspraak gyn Anneke - 3e echo + afspraak vk 4 juni jootje24 - 2e afspraak vk 5 juni spotlight - afspraak vk GerdienD- 3e controle Ukkepuk -afpraak vk 6 juni kersjeB - echo Guapetona - 20 weken echo + 3e afspraak vk 9 juni GerdienD - echo 21:00 uur 10 juni MarielleB - afspraak vk 12 juni marisha - 4e echo (20 wk echo) 10:00 uur 16 juni Maxje - 20 weken echo Shannen - 20 weken echo lot23- afspraak vk + echo 17 juni Schildje - 3e afspraak vk 14:45 uur 18 juni Manon F - 20 weken echo ukkepuk - 20 weken echo 09:00 uur 19 juni sasgirl - 20 weken echo 23 juni tipp42hgg - 3e afspraak vk Jootje24 -20 weken echo 20:30uur KersjeB -20 weken echo 24 juni waarom -20 weken echo Jaki - 20 weken echo + Afspraak gyn 25 juni Marbo gaat trouwen!!!!! 1 juli schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo 2 juli GerdienD- 20 weken echo 19:00 uur 3 juli domino85- 20 weken echo 4 juli annelet- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 17 juli Ram1978- 21 weken echo Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! @Janny en @jaki jullie zijn nu officieel elkaars buddy's **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
ik kwam anders nooit aan cola, en nu! kan zo een fles leeg drinken op een dag. geen wonder dat ik al 3 kg ben aangekomen met al die suikers die erin zitten ow ja en cup a soup! heerlijk! elke dag een soepie. alle smaken zowat in huis voor als ik zin heb in een ander smaakje. weet niet, is dat iets dat bij jongetjes hoort? ik denk toch echt dat ik een meisje krijg maar zeker weten we dat pas bij de bavalling, want eerder willen wij het niet weten.
Ik zal wel weer een jongen krijgen dit omdat ik dit ook had bij Rick. Toen kon ik ook liters cola drinken. Maar volgens de Chineese kalender zou het nu een meisje worden. Ook had ik gekeken bij wat het zou worden toen ik zwanger was van Rick en dat is zowaar uitgekomen. Dus we zien het wel als het geboren is. Voor de kleertjes is het makkelijk. Dit omdat het dezelfde periode is.
ik drink ook heel veel cola.. maar ik weet het niet eigenlijk of goed is.. haha ik weet het ook niet of jongen wordt haha.....
Nou jullie het over cola hebben, ik heb ook veel meer zin in cola dan voor mn zwangerschap... Dronk het hiervoor bijna nooit. raar