November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    eigenlijk geldt ook voor mij..

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zo ik hem mijn portie cola weer binnen..;)
    kga nu even boodschapjes halen en daarna even een bakkie koffie halen bij mijn zus!

fijne middag allemaal

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    hihihi die is leuk

Zijn inderdaad mn hormonen, luste hiervoor ook geen tomaat en die eet ik nu ook gewoon. Raar eigenlijk hoe je eetgewoontes kunnen veranderen.

4. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    zo kijkshop is weer blij heb de angelsound aangeschaft

toen straks al uitgeprobeerd maar niks gevonden en nu net weer en nu wel iets gevonden wat op een hartslagje leek van de kleine geprobeerd te tellen en kwam tot 110 per min dus nu twijfel of het misschien de navelstreng was.
    Morgen weer een proberen en anders volgende week.

5. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    jullie kletsen lekker door :) gezellig!

Ram, ze zijn nu 4 wkn oud :) zodra ze een stem horen springen ze uit de mand en wankelen ze en wiebelen ze vooruit! geen gezicht! :)

Janny, had ook niet verwacht dat je me kon helpen hoor :) Ik weet dat het niks ernsigs is, maar vroeg me af of ik de enige hier ben?

En als froukje nu 12 wkn is, wordt het echt een November hoor, jij bent een weekje verder :)

Hier geen cola drang, nooit gehad en nu ook niet...deze november mama houd het bij IJS :)
    krijg gelijk trek!

6. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    ps in de krant stond dat ze al een tijdje onveilge sex hadden, dus ronde 1?
    sommige zijn daar heeel erg trots op, en vertellen het er ook gelijk bij,
    Ik ben zwanger en het was de eerste ronde ook gelijk raak!
    ha ha ha....als ze er langer over doen, vertellen ze het niet hoor!

Nou ik zit weer dom te zwetsen, ik ga weer verder met schilderen...druk druk druk!
    niet schrikken dames, ik doe het buiten ;)

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oja, dan kan ze nog net in nov. bevallen... Komt omdat ik naar mijn idee al tegen het einde van nov. zit.
    En de hoeveelste ronde is het voor ons? Hmmm.... 12 maanden x 3 jaar is dus ongeveer de 36ste ronde? Hihi...

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik hoorde gister bij Boulevard dat ze vanaf januari aan het klussen waren dus overal staat wat anders...

Voor mij was het ronde 4 raak :oops:

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Waterijsjes..jaa!

Bij mij was het raak in ronde 2. Maar het was wel een heeeeele lange ronde (71 dagen)

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hihi.. vanaf vorige jaar (toevallig) November begon ik weer dus na derde keer geraakt hihi... ik heb net bijna twee uurtjes geslapen door bekken pfff.. rechtsonderbuik doet zeer... zit ook eigenlijk niet lekker en lopen lukt me wel toch wel beetje pijn lijkt wel op dat die zo duwen maar niks aan te doen..

ik was helemaal vergeten dat vandaag al zestien weken haha... ik dacht vandaag vijftien weken en zes dagen haha.. bleekt nu zestien weken.. wauw wat gaat snel he... bij jullie ook he?

11. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    idd, het gaat zeker snel..

en ijsjes ben ik nie zo dol op, mijn mannetje wel :D

12. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    trouwens zit er ook aan te denken om zo'n angelsound op te halen... hmm weet nog nie helemaal, je leest ook berichten dat het misschien toch nie zo goed is voor de baby..

13. Waterijs, hmmm, ben ik ook gek op nu! En snoep, zoete dingen!

Ik denk dat we een meisje krijgen, waarom weet ik niet. We zullen het weten over 4 weken...

@Klein Wonder, volgens mij krijg je inderdaad een puntbuik. Ik weet niet wat voor buik mijn buik is, volgens mij wat ronder. Had je mijn bericht nog gelezen over die pretecho?

14. Waar ik me een beetje zorgen om maak, of we wel op tijd zijn met de kinderwagen kopen. We kunnen pas in de week na 6 juli deze gaan uitzoeken, omdat mijn ouders meegaan en niet eerder kunnen afspreken. Werk en vakanties... Maar ik heb gehoord dat er een levertijd van 3 maanden op kan zitten, dan zouden we de wagen pas 5 weken voor de bevalling krijgen.... Zijn er hier meiden die al een kinderwagen hebben besteld? En hoe lang is de levertijd dan? Wij gaan naar Baby-dump in Utrecht.

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou, de eerste week na je bevalling ga je toch niet zo snel wandelen met je beebje. Dan heb je dus nog ruim 6 weken over! Dat lijkt mij ruimschoots op tijd. Anders staat dat ding er toch maar te staan. Wij hebben hem ook nog niet besteld, alhoewel ik moet zeggen dat dat zo ongeveer het enige is wat we nog niet hebben besteld. Maar ja, moet even op m'n schoonouders wachten, want daar krijgen we hem van.

16. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    heb dus vandaag 1 gekocht en staat in dat het onschadelijk is en denk dat dit soort apparaten niet verkocht zounden worden als het niet goed blijkt te zijn voor het kindje het werk op geluidgolven.
    Maar als jij voor je gevoel je er niet prettig bij voelt voor je kindje moet je het niet doen je moet er wel achter staan.

ben blij nog een wagen op zolder heb staan en ga die weer mooi gebruiken maar vorige keer was het een toestand we hadden ruim van te voren een wagen besteld maar uiteindelijk 6 wkn na de bevalling was ie binnen maar toen had ik hem al afgezegt aanbetaling terug gaan halen en zo bij een andere winkel een wagen uit de winkel gekocht en kon hem meteen meenemen.

bij de 1e zwangerschap was het in de 2de rond meteen raak na stoppen met de pil en deze keer geen pil gebruik in ronde 3 raak.

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wij gaan waarschijnlijk ook pas in juli de kinderwagen halen, krijg hem ook van mijn ouders. Ik wil graag een Quinny Speedi en volgens mij zijn die wel goed te krijgen.

Hier trouwens ook een ijsjesgek, eet iedere dag wel raketjes en perenijsjes :) Denk zelf ook dat het een meisje word dus we zullen zien over 4 weekjes!

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja ik ben wel echt benieuwd wat ik geslacht krijg haha...

zoals jullie... vanwege eten,drinken, snoep noem maar wat... ook iets met buik.. wel leuk om gokken wat je denkt. haha...

19. Niet meer actief

He, nee ik heb dit berichtje niet gelezen!?

Enne over dat Cola.. ik heb er ook dagelijks zo'n trek in.. maar neem het nooit.. Misschien dat ik vanavond dan toch maar toe geef ;)

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    heb me nog niet verdiept in een kinderwagen.
    is de levertijd dan zo lang van die dingen?

Deel Deze Pagina